SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De "laatste paar" topics:
Huizenmarkttopic #151: Een nieuwe start.
Huizenmarkttopic #152: In de ban van de huizenmarkt
Huizenmarkttopic #153: Waar verhuisboetes verlagen toch helpt
Huizenmarkttopic #154: Waar makelaars geen vakantie meer kennen.
Huizenmarkttopic #155: Waar de fundateller met vakantie gaat.
Huizenmarkttopic #159: What goes down, must come up #2
Huizenmarkttopic #161: Met huurders en kopers!
Huizenmarkttopic #162: met een kwart miljoen wannabe verkopers
Huizenmarkttopic #163: waar we liever BBQ-en dan appeltaart eten
Huizenmarkttopic #164:Waar de NVM er meer van had verwacht
Huizenmarkttopic #165: Waar Donner kebab maakt van de koopmarkt
Huizenmarkttopic #168: waar we zijn ingedaald."No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
Zat. Maar of ik krijg de hypotheek niet, of ze liggen te ver weg van de beschaving.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Iemand nog een beetje mooie deal gezien op funda? Ikke niet.... allemaal te duur
Ik vind het huuraanbod wat magertjes... er staat zat te koop... maar voor huurders is het nog een krappe markt hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zat. Maar ik krijg de hypotheek niet, of ze liggen te ver weg van de beschaving.
Zat gezien hoor. Vooral bij die opbodmakelaar staat er wel wat leuks tussen voor relatief weinig.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Iemand nog een beetje mooie deal gezien op funda? Ikke niet.... allemaal te duur
Zodra er een huurhuis te huur staat, springen alle bakvissen erop. Dat zal wel een krappe markt blijven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik vind het huuraanbod wat magertjes... er staat zat te koop... maar voor huurders is het nog een krappe markt hoor
Wat versta jij onder een mooie deal?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:34 schreef ComplexConjugate het volgende:
Volgens mij word hij elke maand ge-updated. Selang was toch verantwoordelijk voor het plaatje?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef LXIV het volgende:
Die grafiek in de OP met de prijsontwikkeling mag ook wel eens vernieuwd worden. Sinds januari dit jaar is er toch al weer heel wat af volgens mij.
Zonnedaelquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef Terrorizer het volgende:
Was het in Flodder nou Zonnedaal of Zonnedael?
Geen idee maar hun huis had in ieder geval wel een zwembadquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:53 schreef Terrorizer het volgende:
Was het in Flodder nou Zonnedaal of Zonnedael?
Veel voor weinigquote:
Verantwoordelijk?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef ComplexConjugate het volgende:
Volgens mij word hij elke maand ge-updated. Selang was toch verantwoordelijk voor het plaatje?
Daarom ben ik gestopt met huren: dat was weinig voor veel.quote:
En een buurman waar je je alterego chatabele dingen mee kon laten doen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:58 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Geen idee maar hun huis had in ieder geval wel een zwembad
Samen golven?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:00 schreef Basp1 het volgende:
En een buurman waar je je alterego chatabele dingen mee kon laten doen.
Ik vind het anders maar een draaikont van de hoogste orde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wouter Koolmees begrijpt het.....
Gordon Ramsay zal zeggen "Their heads have come out of their arses".quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef ComplexConjugate het volgende:
Wouter Koolmees begrijpt het.....
Inderdaad, die Koolmees zou zich met koken bezig moeten houden. Doet mijn vrouw ook, gaat nog steeds goed.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef Terrorizer het volgende:
Gordon Ramsay zal zeggen "Their heads have come out of their arses".
Ik vind hem anders heel duidelijk voor een politicus, duidelijker dan de rest van de 'bollebozen'.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Inderdaad, die Koolmees zou zich met koken bezig moeten houden. Doet mijn vrouw ook, gaat nog steeds goed.
Dat komt omdat hij zegt wat jij wilt horen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef ComplexConjugate het volgende:
Ik vind hem anders heel duidelijk voor een politicus
Dat zal er vast mee te maken hebben maar het doet ook niks af aan het feit dat de man er duidelijk is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat komt omdat hij zegt wat jij wilt horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |