Ah dat zou ik echt niet mee willen makenquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:03 schreef Robby87 het volgende:
Ik baal altijd dat ik niet in de trein zit die zo iemand vermorzelt, ben benieuwd hoe dat eraan toegaat.
Dat telt niet. Nee ik bedoel echt waarbij er lichaamsdelen voorbij vliegen en dat de ramen beplakt zijn met lichaamssappen.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik heb dat dus wel min of meer meegemaakt. Maar dat was waarschijnlijk een ongeluk, want het gebeurde op het station, toen de trein al bijna stilstond.
Telkens als een trein plotseling moet remmen, schiet mijn hartslag omhoog.
En ik maar denken dat ík een vreemde vogel benquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat telt niet. Nee ik bedoel echt waarbij er lichaamsdelen voorbij vliegen en dat de ramen beplakt zijn met lichaamssappen.
Mijn moeder heeft dat meegemaakt. Geen pretje.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:56 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat telt niet. Nee ik bedoel echt waarbij er lichaamsdelen voorbij vliegen en dat de ramen beplakt zijn met lichaamssappen.
Ja, ja. En mij de vorige keer het punt niet geven omdat ik Star Wars er niet voor had gezet, terwijl ik wel de titels had.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:47 schreef Sands het volgende:
De volgende keer minder lui zijn en gewoon de hele titels typen
Ik werd depressief van mijn eigen vraagquote:Op zaterdag 5 november 2011 12:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, ja. En mij de vorige keer het punt niet geven omdat ik Star Wars er niet voor had gezet, terwijl ik wel de titels had.
Inconsequentie.
Even kijken hoe graag je van je vraag af wilquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:26 schreef The_Substitute het volgende:
Nu word IK depressief. Geef ´s een fout antwoord, misschien reken ik ´t goed.
Dank je.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Even kijken hoe graag je van je vraag af wil
Ik pas 't zelf altijd aan naar 600*400, standaard res die ik gebruik. Hangt van de screens af.quote:Op zaterdag 5 november 2011 15:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Klik er is op en je ziet dat hij naar 720*304 gaat wat wel klopt
Nee hoor ik ben gewoon in vorm alleen minder aanwezigquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:05 schreef Robby87 het volgende:
Je bent niet echt in vorm he Sam, moet ik een horrorvraag voor je stellen?
Je hebt oudere films dan deze bekeken.quote:
Ik vind zelf Full Metal Jacket erg sterk, weet niet of je die al gezien hebt?quote:Op zaterdag 5 november 2011 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand nog suggesties voor leuke actiefilms? Liefst iets oorlogsachtig oid.
Zit me te vervelen.
Al gezien ja. Ik vind films kijken altijd wel leuk enzo, maar ik ken echt bijna geen titels. En ik vind het altijd lastig om te bepalen of films nou goed zijn of niet. IMDB is imo niet 100% betrouwbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 21:44 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind zelf Full Metal Jacket erg sterk, weet niet of je die al gezien hebt?
Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCIIquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al gezien ja. Ik vind films kijken altijd wel leuk enzo, maar ik ken echt bijna geen titels. En ik vind het altijd lastig om te bepalen of films nou goed zijn of niet. IMDB is imo niet 100% betrouwbaar.
Prima hoor, hoezo?quote:
Ok, goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Ik wilde gewoon vragen hoe het met je ging, verder niets.
Stop met het promoten van je gezongen liedjesquote:
Niet zo praten over de vriendin van Robby87quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
Ik voelde hem al aankomenquote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gisteravond ook.
Dat had ik bij de eerste, gelijk al pontificaal in beeld als achtergrond op de muziekquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde de resterende nummers beluisteren op YouTube, maar ik kreeg telkens te zien van welke films ze afkomstig zijn.
Die was dan ook voor die film geschrevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat had ik bij de eerste, gelijk al pontificaal in beeld als achtergrond op de muziek
Over welke heb je het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die was dan ook voor die film geschreven
De 1e (of bedoelde je niet Lose Yourself)quote:
Nee, die van Eternal Sunshine, nr 5.quote:Op zaterdag 5 november 2011 23:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
De 1e (of bedoelde je niet Lose Yourself)
Die is nog niet beantwoordquote:Op zaterdag 5 november 2011 23:19 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, die van Eternal Sunshine, nr 5.
Ik had laatst die nieuwe van 'm al zitten kijken.. ik kan echt het hele nummer uitzitten puur uit verbazing over iedere 'scene'. Wat een groep talentvolle mensen moet er achter zo'n productie zitten.quote:
Oh, jij ook al dus. Ik ben bang dat dit niks meer wordtquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde de resterende nummers beluisteren op YouTube, maar ik kreeg telkens te zien van welke films ze afkomstig zijn.
Ik kan nu al niet wachten tot de meet.quote:Op zondag 6 november 2011 01:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik had laatst die nieuwe van 'm al zitten kijken.. ik kan echt het hele nummer uitzitten puur uit verbazing over iedere 'scene'. Wat een groep talentvolle mensen moet er achter zo'n productie zitten.
http://grooveshark.com/quote:Op zondag 6 november 2011 01:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
Was makkelijker geweest als we gewoon de nummers konden beluisteren, dan had ik er ook wel meer dan 3 geweten
En toch was dat samen met MJ de twee die er absoluut in moestenquote:Op zondag 6 november 2011 10:20 schreef Gillingham het volgende:
Sam doet op de valreep ook nog even een Album Top 10. The Prodigy is opvallend in dat rijtje.
Dat mocht niet van foxquote:
Ik heb meer dan 1 plaatje nodigquote:Op zondag 6 november 2011 12:30 schreef picodealion het volgende:
Je komt als geroepen. Deze film ken je wel.
Dat heb ik ook altijd met die 2quote:Op zondag 6 november 2011 16:12 schreef Gillingham het volgende:
Haalde vroeger Sandler en Stiller altijd door elkaar. Waarschijnlijk door de namen en door de typetjes/type films.
Nouja, Annie Hall en Rocky had ik bijvoorbeeld in de jaren 80 geplaatst.quote:Op maandag 7 november 2011 14:11 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
De goede komen uit '70 en de slechte uit '80
Ik had eigenlijk wel verwacht dat dat bij jou een stuk meer zou zijnquote:Op maandag 7 november 2011 14:35 schreef picodealion het volgende:
Toch nog 43 films uit de jaren 70 gezien, valt reuze mee.
Misschien kan jij fox motiveren en uitleggen dat oudere films ook leuk kunnen zijnquote:Op maandag 7 november 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
Ik ben een tijdje beziggeweest met het inhalen van al die gemiste klassiekers, maar op een bepaald moment was ik het zat en heb ik maar gewoon de oevres van Todd Solondz en Harmony Korine gekeken.
Nu weer bezig een beetje in te halen. Gisteren If... gezien uit '68, ik heb weer helemaal vertrouwen ni oude films.
Neequote:Op maandag 7 november 2011 15:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Misschien kan jij fox motiveren en uitleggen dat oudere films ook leuk kunnen zijn
Jaws, 12 Angry man, en nog een heleboel andere films. Vóór de jaren '60 wordt het echt pas kritisch.quote:Op maandag 7 november 2011 17:07 schreef picodealion het volgende:
Wat heb je überhaupt gezien van voor de jaren '80?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |