Goede review. Ik heb hem laatst ook gezien. Niets mis mee. Geinige film en Jennifer Aniston zag er goed uit.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Horrible bosses (deels) gezien. Ga deze film niet kijken Het zijn net 3 wijven die een jurk moeten uitzoeken, heb me kapot geergerd aan de hoofdpersonages.
ach viel wel mee, was helemaal niet erg om naar te kijken. Alleen was niet echt grappig voor een comedyquote:Op woensdag 2 november 2011 19:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Horrible bosses (deels) gezien. Ga deze film niet kijken Het zijn net 3 wijven die een jurk moeten uitzoeken, heb me kapot geergerd aan de hoofdpersonages.
The Machinistquote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, kan je in dit topic ook om filmadvies vragen? Zo niet dan bied ik alvast mijn excuses aan![]()
Ik hou van films zoals:
- Inception
- The curious case of benjamin button
- The Mexican
- Shutter Island
Het gaat niet perse om deze acteurs ( leonardo en brad pitt ), maar om de soort film. Ik kan zelf niet echt op films komen die hier een beetje bij aansluiten. Horror en HorrorThrillers vind ik niks, ik weet ook niet hoe je dit genre het beste kan noemen ( inception, shutter island en benjamin button )
Ik dacht misschien zitten hier kenners die me een duwtje in de goede richting willen geven
In dat geval The Others en eXistenZ ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
Thnks voor de tipsik ga ze even binnen hengelen
![]()
De link die ik tussen dit soort films leg is dat er meestal een "raar" verhaal achter zit die niet meteen helemaal duidelijk is, je er lekker bij moet nadenken en je na het kijken nog een beetje twijfelt of het je het bij het rechte eind hebt. Daardoor zijn zulke films ook leuk om een tweede keer te kijken, omdat je dan nieuwe dingen ziet en weer aan je eerdere conclusie kan gaan twijfelen
lol, dat is echt de meest smerige bios waar ik ooit in het gezeten.quote:
Die is wel wat extreem hoor.. je moet maar tegen die dunne christian bale kunnen. Wel een goede film hoor.quote:
inderdaad ga : existenzquote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
De link die ik tussen dit soort films leg is dat er meestal een "raar" verhaal achter zit die niet meteen helemaal duidelijk is, je er lekker bij moet nadenken en je na het kijken nog een beetje twijfelt of het je het bij het rechte eind hebt. Daardoor zijn zulke films ook leuk om een tweede keer te kijken, omdat je dan nieuwe dingen ziet en weer aan je eerdere conclusie kan gaan twijfelen
Bourne identity, dat is ook wel een beetje puzzelachtig.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Draait deze film in Nederlandse filmhuizen? Wil hem zeer graag zien. Heb van Bela Tarr wel Satantango gezien, die film duurt 7,5 uur, en is in dezelfde stijl gefilmd. Fenomenale filmquote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Torinói ló (The Turin Horse) (2011, Hongarije, Béla Tarr & Ágnes Hranitzky)
Nou was deze laatste film van Tarr ook pas mijn eerste kennismaking met hem, maar ik ga nu zeker zijn vorige films ook uitchecken.
cijfer: 9
Dat was inderdaad wel een plus, maar dan ook de enige. Ik werd echt gek van die 3 knulletjes die als kleine kinderen constant door elkaar heen gingen schreeuwen, en dan heb ik het vooral over die gast met z'n hoge wijvenstem.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Goede review. Ik heb hem laatst ook gezien. Niets mis mee. Geinige film en Jennifer Aniston zag er goed uit.
Was de laatste dag dat hij hier in Den Haag draaide. Daarom ook maar snel nog bezochtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Draait deze film in Nederlandse filmhuizen? Wil hem zeer graag zien. Heb van Bela Tarr wel Satantango gezien, die film duurt 7,5 uur, en is in dezelfde stijl gefilmd. Fenomenale film
11:14quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, kan je in dit topic ook om filmadvies vragen? Zo niet dan bied ik alvast mijn excuses aan![]()
Ik hou van films zoals:
- Inception
- The curious case of benjamin button
- The Mexican
- Shutter Island
Het gaat niet perse om deze acteurs ( leonardo en brad pitt ), maar om de soort film. Ik kan zelf niet echt op films komen die hier een beetje bij aansluiten. Horror en HorrorThrillers vind ik niks, ik weet ook niet hoe je dit genre het beste kan noemen ( inception, shutter island en benjamin button )
Ik dacht misschien zitten hier kenners die me een duwtje in de goede richting willen geven
Was de enige bios waar hij draaidequote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
lol, dat is echt de meest smerige bios waar ik ooit in het gezeten.
PA3 draaide ook in Den Bosch hoor. JT bioscopen dan..quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was de enige bios waar hij draaide
Da's een beetje ver vanuit Utrechtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PA3 draaide ook in Den Bosch hoor. JT bioscopen dan..
die 30 minutes or less lijkt me cool, thx voor de tip!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Paranormal activity 3
[..]
Ik vond het 1e en 2e deel toffe films maar vond deze toch wat minder eng. Ook heel erg donker ( kwam misschien door de kwaliteit die ik keek) Hier hadden ze wat meer uit kunnen halen. Het eind is echt snel afgeraffeld lijkt wel.
Wat ik niet begrijp is hoe die mensen zo cool kunnen blijven. Als ik merk dat er een geest in mijn huis zou zitten zou ik a.s.a.p weg gaan en bij iemand anders crashen met de lichten volop aan etc. Die gasten blijven ook gewoon een tijd in hun huis waar dingen rondvliegen
Al bij al een 6 omdat ik toch een paar x was geschrokken.
[ afbeelding ]
30 minutes or less
[..]
Ik moet zeggen, wat een bazenfilm, beetje kort, 1 uur en 20 minuten maar wel een paar keer hard moeten lachen. Vooral die Danny McBride is echt een baas. Die uitspraken zijn echt hilarisch. Verwacht niet teveel hiervan, gewoon een lekkere Amerikaanse popcornfilm met lekkere platte humor. een 7,5
die ga ik eens kijken, thnx voor de tip!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:44 schreef Lyza666 het volgende:
R
[ afbeelding ]
R staat voor Rune en Rachid. Beiden gedetineerd en proberen als nieuwkomer hun plek te veroveren en te overleven. Zelfde idee als "Un Prophete" maar dan rauwer, harder en roept weinig sympathie voor de karakters op bij mij. Cast schijnt verder te bestaan uit echte (ex) gedetineerden en bewakers. Minimaal gebruik gemaakt van muziek en geluid bij momenten gedempt, wat de sfeer wel ten goede komt.
Wel een aanrader, ondanks dat ik Un Prophete iets beter vond.
Het is vrij magertjes wat dat betreft. Volgens belbios.nl alleen in A'dam, Eindhoven en Groningen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Was de laatste dag dat hij hier in Den Haag draaide. Daarom ook maar snel nog bezochtMaar misschien dat die in andere steden nog wel draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topfilm overigens.
[ Bericht 23% gewijzigd door TheFastOne op 03-11-2011 19:31:08 ]
Die heb ik ook afgelopen week gezien. Ik vond het, ondanks de leuke cast (Steve Carell, Julianne Moore, Kevin Bacon, Ryan Gosling...) echt een heel teleurstellende film. Slechte humor, veel ongemakkelijke momenten, ongelooflijk saai en zoetsappig verhaal.. Ik vond er echt niks aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef speknek het volgende:
Gisteren Crazy, Stupid, Love gezien. Het is een romcom en nog een best zoete ook, maar met een geweldige cast en een script die heel fris aanvoelt, met wat verrassingen en een aantal hilarische momenten. 8.5.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
TheFastOne:
Misschien kun je die 2e zin beter in een spoiler zetten, voor de mensen die de film nog niet gezien hebben
Veel films krijgen tegenwoordig automatisch een punt bij als Ryan Gosling meedoet, idem voor Emma Stone, de 2 meest gehypte acteurs van het moment.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik ook afgelopen week gezien. Ik vond het, ondanks de leuke cast (Steve Carell, Julianne Moore, Kevin Bacon, Ryan Gosling...) echt een heel teleurstellende film. Slechte humor, veel ongemakkelijke momenten, ongelooflijk saai en zoetsappig verhaal.. Ik vond er echt niks aan.
Ik begrijp ook niet waar die 7.6 op imdb vandaan komt, ik geef hem een magere 5.
quote:Op donderdag 3 november 2011 17:37 schreef TheFastOne het volgende:
The Game
Een rijke zakenman krijgt van z'n broer een kado, een ticket voor "The Game".Topcast ook. Michael Douglas en Sean Penn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topfilm overigens.
Bedankt Hans.
Ja ik zelf vond dit seizoen ontzettend verslavend. Het kijkt heel makkelijk weg. En dat wat je beschrijft is idd. heel herkenbaar! had ik bij 24 en Alias bijvoorbeeld ook, en recentelijk by Mad Men en Sons of Anarchy: in 2,5 dag 2 seizoenen van S.o.A. kijkenquote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Dexter echt zo verslavend? Ik weet niet of ik er nog zo'n verslavende serie bij kan hebben. Ik weet precies hoe dat gaat, dan zeg ik om 4 uur 's nachts... 'Nou vooruit, nog 1 aflevering' en vervolgens zet ik er daarna nog 1 aan om vervolgens in 2 dagen klaar te zijn.
Ik vond Dexter zeer verslavend. 4 eerste seizoenen in korte tijd gekeken. Ik ben nog niet aan 5 begonnen (en 6 die aan de gang is) bij gebrek aan tijd, maar dat ben ik nog wel van plan. Redelijk unieke serie.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Is Dexter echt zo verslavend? Ik weet niet of ik er nog zo'n verslavende serie bij kan hebben. Ik weet precies hoe dat gaat, dan zeg ik om 4 uur 's nachts... 'Nou vooruit, nog 1 aflevering' en vervolgens zet ik er daarna nog 1 aan om vervolgens in 2 dagen klaar te zijn.
Ik heb heel Mad Men in nog geen 2 weken gezien. S.o.A. ben ik nog niet aan begonnen, vrienden raden al een tijdje Dexter aan maar ik kijk al zo veel series... First world problem...quote:Op donderdag 3 november 2011 23:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja ik zelf vond dit seizoen ontzettend verslavend. Het kijkt heel makkelijk weg. En dat wat je beschrijft is idd. heel herkenbaar! had ik bij 24 en Alias bijvoorbeeld ook, en recentelijk by Mad Men en Sons of Anarchy: in 2,5 dag 2 seizoenen van S.o.A. kijken![]()
Dexter is zeer verslavend maar wel super goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Carandiru ben ik nu aan het kijken, schitterende film ja, kwaliteitswerk! De hoofdrolspeler van Tropa de Elite speelt er ook in.quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deel 2 dus, die vond ik zelf ook beter.
Aanraders in jouw genre:
- Cidade de Deus
- Banlieue 13
- Amores Perros (van hierboven)
- Satanás
- Machete
- Carandiru
- Celda 211
- Traffic
quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:09 schreef Lyza666 het volgende:
Wrong Turn 4
Ik zoek er geeneens een plaatje bij. Wat een poepfilm. Slecht geacteerd, slecht verhaal, enórm voorspelbaar.
Geen aanrader. 1 t/m 3 waren ook geen hoogstandjes hoor, maar dit sloeg werkelijk alles.
IMDb 4,4/10
Ik 1/10
Zelden zo'n slechte film gezien.
Ik vind 99 % van de komedies ook totaal niet grappig. Daar zal 't wel aan liggen dan.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]Ik kan niet wachten om die te zien! Bij zulke films is het des te slechter des te leuker, je moet ze zien als komedies.
Hoe heet iequote:Op vrijdag 4 november 2011 19:45 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
Een film waarbij Ryan Reynolds & Jason Bateman van lichaam verwisselen na in een fontein te hebben gezeken. Cliché en natuurlijk al honderd keer gedaan maar het pakt goed uit. Veel platte grappen en je kan zeker zien dat het van de makers van The Hangover is. Stijgt zeker boven de gemiddelde romcom uit door zat leuke grapjes erin verwerkt te hebben maar hij duurt alleen iets te lang, en soms iets te veel van hetzelfde. Maar prima vermaak en zeker een 7,5 waard!
Ziet er wel vermakelijk uit Dank. Sterker nog die loopt nu binnenquote:
Gij piraat!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ziet er wel vermakelijk uit Dank. Sterker nog die loopt nu binnen![]()
Dat je het niets vindt kan ik heel goed begrijpen maar (no offense) als je het "nietszeggend" noemt dan heb je `m óf niet goed gekeken óf niet begrepenquote:Op vrijdag 4 november 2011 09:47 schreef SnuggLe het volgende:
The Tree of Life
Het ‘meesterwerk’ van Terrence Malick blijkbaar. Ik ga er geen hele lange recensie over schrijven, want er is al heel veel over geschreven qua inhoud. Op IMDB zie je echt de 10-en en de 1-en voorbij komen bij de recensies: you hate it or you love it. Voor mij een iets genuanceerder beeld: de grote traagheid pakt mij niet. Het verhaal (voor zover het er is) doet mij ook weinig. Snap de symboliek en alels wat er in zit, maar nee, te nietszeggend. Ook het middenstuk met de oerknal etc en evolutie voegt niets toen. Wel zeer mooie beelden, mooi gefilmd.
Tussen de 1 en de 10 zit de 5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:25 schreef boelsjit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Sterke film! Goed geacteerd en prachtige beelden. De muziek zorgt voor extra sfeer. De beschrijving klopt niet helemaal want de film draait helemaal niet om de Franse journalist. Deze draait natuurlijk over de tragiek in het Iraanse dorpje.quote:A drama set in 1986 Iran and centered on a man, Sahebjam, whose car breaks down in a remote village and enters into a conversation with Zahra, who relays to him the story about her niece, Soraya, whose arranged marriage to an abusive tyrant had a tragic ending.
damn die lijkt me cool waar heb je die gezien??quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:26 schreef andre347 het volgende:
The Stoning of Soraya M.
[ afbeelding ]
[..]
Sterke film! Goed geacteerd en prachtige beelden. De muziek zorgt voor extra sfeer. De beschrijving klopt niet helemaal want de film draait helemaal niet om de Franse journalist. Deze draait natuurlijk over de tragiek in het Iraanse dorpje.
8.0
Thuis. Voor de TVquote:Op zaterdag 5 november 2011 11:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
damn die lijkt me cool waar heb je die gezien??
quote:Op zaterdag 5 november 2011 09:15 schreef Lambiekje het volgende:
Super 8
Wel een aardige scifi thriller.
Een paar kinderen die zelf een film maken zijn getuige van een treinbotsing. Al snel komt het leger erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.4Lambiekje toch...
Super 8
Een paar kinderen die zelf een film maken zijn getuige van een treinbotsing. Al snel komt het leger erbij.Het einde is echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.4![]()
![]()
![]()
Eens. Deze gisteren ook gezien, vond hem prima wegkijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Devil (2010)
[ afbeelding ]
Ik had er geen goede verhalen over gehoord, maar het viel nog reuze mee. Het is geen hoogstaand kunstwerkje, maar het is vermakelijk genoeg en wist me wel te boeien.
quote:She searched for a home, she searched for love. Confronted by Apartheid and a father who was Minister of censorship. With men like Jack Cope and Andre Brink she found much love, but no home. In his first speech to the South African Parliament Nelson Mandela read her poem "The Dead Child of Nyanga" and addresses her as one of the finest poets of South Africa
Hee, was dat naar aanleiding van mijn tip van een tijdje terug?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:48 schreef El_Matador het volgende:
La Zona (2007)
Concept en setting: 8.5
Verhaal en acteerprestaties: 7.5
Actie/drama ratio en tempo: 6.0
Als je Banlieue 13, Tropa de Elite (2!), Cidade de Deus en Machete verwacht (qua thema en setting vergelijkbaar) verwacht, valt ie dik tegen.
Er had gewoon meer (actie) ingezeten. Het is te traag allemaal. Beetje gemiste kans imo.
Totaal: 7.0 (IMDB: 7.1/10)
quote:A story about family, greed, religion, and oil, centered around a turn-of-the-century prospector in the early days of the business.
quote:A drunken playboy stands to lose a wealthy inheritance when he falls for a woman his family doesn't like.
De hele film op het puntje van mijn stoel gezeten, wat een geniale film.quote:Op zondag 6 november 2011 17:16 schreef YellowBlacks het volgende:
I Saw The Devil
[ afbeelding ]
Kyeong-Cheol is een gevaarlijke psychopaat die voor zijn plezier mensen doodt. Deze seriemoordenaar vermoordt uiteindelijk het verkeerde meisje, namelijk de dochter van een gepensioneerde politiechef. Haar verloofde Su-Hyeon, een uiterst capabele geheim agent, besluit om zelf achter de moordenaar aan te gaan. Hij belooft dat hij alles zal doen om wraak te nemen, al moet hij zichzelf veranderen in een monster.
Een aanrader. Geweldig acteerwerk van Byung-hun Lee en Min-sik Choi die deze film toch maken. Hiermee doe ik het verhaal en de regisseur (Jee-woon Kim) wel tekort die er een geweldig spektakel van maken.
IMDB: 7,8
Mijn Cijfer: 8,5
Tuurlijk niet:quote:
Ik vond get him to the greek best vermakelijk anders.quote:Op zondag 6 november 2011 21:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet:![]()
;r Russel Brand
![]()
![]()
speelt de hoofdrol, dat kan ook niet goed gaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwachtte daar nog iets van terug te zien, maar verder dan een opmerking over hoe Atom wilskracht zou hebben kwam het niet. Verder een prima film, die zich eigenlijk voornamelijk focust op de (vervreemde) relatie tussen vader en zoon. Zoon is lekker bijdehand wat veel grappige situaties oplevert. Het vechten met de robots deed me erg denken aan Medabots, een tekenfilmserie uit mijn jeugd. Maar dat zal wel toeval zijn.
Bij de laatste epic battle zat ik op het puntje van mijn stoel, ondanks het wellicht niet geheel onvoorspelbare einde.
Aanrader!
Inderdaad, een aardige film tot het einde. Ik moest er gewoon om lachen. Wat een anticlimax was dat.quote:
Super 8
Een paar kinderen die zelf een film maken zijn getuige van een treinbotsing. Al snel komt het leger erbij.Ik had expres de reviews en dergelijke niet gelezen en verwachte daarom misschien teveel van de film. Ik had gedacht dat het nog een enigszins volwassen scifi avontuur zou zijn, maar niets is minder waar. Het is gewoon een mooi gemaakte kinderfilm helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 7.4
cijfer 5"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
IMDB cijfer: 7.5quote:So, all I am saying is: Just give it a chance and sit through it. You won't regret it and you will end up LOVING it !!!
quote:Op maandag 7 november 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Real steel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlie Kenton (Hugh Jackman) was een uitstekende boxer, maar in de toekomst kijken mensen liever naar vechtente robots, wat zijn talent overbodig maakt. In de tussentijd heeft hij zichzelf in nogal wat geldproblemen gewerkt, met als belangrijke bijkomstigheid dat hij een aantal maanden lang op zijn van hem vervreemde zoon Max moet passen.
Als zijn nieuwste robot in een gevecht wordt verwoest, gaat hij op zoek naar robotonderdelen op de schroothoop, vergezelt door zijn zoon Max. Onverwachts vinden ze daar complete robot, genaamd Atom. Hoewel eigenwijze Max zijn potentie ziet, kan Charlie zich niet voorstellen dat een sparringrobot het goed zou doen in gevechten.
Ik hou van dit soort films. Heb me er zeker mee vermaakt, prima popcornfilm.
Enige wat ik een beetje jammer vond is dat ze de suggestie tot 3 keer toe wekten dat Atom bewustzijn bezat:Ik wil em gaan zien in de bios.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik verwachtte daar nog iets van terug te zien, maar verder dan een opmerking over hoe Atom wilskracht zou hebben kwam het niet. Verder een prima film, die zich eigenlijk voornamelijk focust op de (vervreemde) relatie tussen vader en zoon. Zoon is lekker bijdehand wat veel grappige situaties oplevert. Het vechten met de robots deed me erg denken aan Medabots, een tekenfilmserie uit mijn jeugd. Maar dat zal wel toeval zijn.
Bij de laatste epic battle zat ik op het puntje van mijn stoel, ondanks het wellicht niet geheel onvoorspelbare einde.
Aanrader!heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
To wachtquote:Op maandag 7 november 2011 09:51 schreef SnuggLe het volgende:
Weer 2 films aan mijn to-wacht toegevoegd: I Saw the Devil & City Island! Top!![]()
Zelf gezien:
Drive Angry - lol, vage maar wel onderhoudende simpele film. Een 6je.
Carandiru - wat een juweeltje! Soort van Shawshank Redemption, maar dan rauwer. Geweldige verhalen / flashbacks van de gevangenen. Top film!!!!
Dit weekend ook the human centipede 2 gezien. Wat een ranzige film zegquote:Op maandag 7 november 2011 11:25 schreef planethugo het volgende:
The Human Centipede II
[ afbeelding ]
Waar deel 1 een ziek idee was had die nog een bepaalde structuur van bijv een slasher maar het vervolg slaat helemaal nergens op. Deze keer is een gestoorde en zwakzinnige parkeergaragewachter degene die mensen ontvoert en ze aan elkaar naait. Hij is echter geen chirurg uit het eerste deel en dus doet hij het iets minder netjes. De film is opgesplitst in 2 delen: eerst zie je dat de freak wat mensen ontvoert en het laatste half uur naait ie ze aan elkaar zonder echte reden. Het idee is ziek maar er zijn genoeg bloederigere horrorfilms. Kijkwaardig is het allerminst, een verhaal zit er niet in, spanning ook niet en eigenlijk heb ik me anderhalf uur afgevraagd waarom ik die onzin het kijken was...
2.0 voor de moeite
30 Minutes or Less
[ afbeelding ]
Eindelijk nogeens een originele en grappige komedie. Prima cast met leuke bijrollen en zoals het hoort met tal van debiele karakters. En natuurlijk een pluspunt dat Danny McBride een Kenny Powers achtige rol neerzet. Niveau Pineapple Express
8.3
Harry Potter and the deathly hallows part 2
[ afbeelding ]
Keek lekker weg maar vond het laatste half uur wat afgeraffeld. Het ging opeens zo snel en er zat weinig emotie bij. De boeken nooit gelezen, de films allemaal wel maar een fan ben ik zeker niet. Leuk en aardig om een keer te zien maar geen films die ik terug ga kijken.
7.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |