In dat geval The Others en eXistenZ ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
Thnks voor de tipsik ga ze even binnen hengelen
![]()
De link die ik tussen dit soort films leg is dat er meestal een "raar" verhaal achter zit die niet meteen helemaal duidelijk is, je er lekker bij moet nadenken en je na het kijken nog een beetje twijfelt of het je het bij het rechte eind hebt. Daardoor zijn zulke films ook leuk om een tweede keer te kijken, omdat je dan nieuwe dingen ziet en weer aan je eerdere conclusie kan gaan twijfelen
lol, dat is echt de meest smerige bios waar ik ooit in het gezeten.quote:
Die is wel wat extreem hoor.. je moet maar tegen die dunne christian bale kunnen. Wel een goede film hoor.quote:
inderdaad ga : existenzquote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
De link die ik tussen dit soort films leg is dat er meestal een "raar" verhaal achter zit die niet meteen helemaal duidelijk is, je er lekker bij moet nadenken en je na het kijken nog een beetje twijfelt of het je het bij het rechte eind hebt. Daardoor zijn zulke films ook leuk om een tweede keer te kijken, omdat je dan nieuwe dingen ziet en weer aan je eerdere conclusie kan gaan twijfelen
Bourne identity, dat is ook wel een beetje puzzelachtig.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:28 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Draait deze film in Nederlandse filmhuizen? Wil hem zeer graag zien. Heb van Bela Tarr wel Satantango gezien, die film duurt 7,5 uur, en is in dezelfde stijl gefilmd. Fenomenale filmquote:Op woensdag 2 november 2011 19:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Torinói ló (The Turin Horse) (2011, Hongarije, Béla Tarr & Ágnes Hranitzky)
Nou was deze laatste film van Tarr ook pas mijn eerste kennismaking met hem, maar ik ga nu zeker zijn vorige films ook uitchecken.
cijfer: 9
Dat was inderdaad wel een plus, maar dan ook de enige. Ik werd echt gek van die 3 knulletjes die als kleine kinderen constant door elkaar heen gingen schreeuwen, en dan heb ik het vooral over die gast met z'n hoge wijvenstem.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Goede review. Ik heb hem laatst ook gezien. Niets mis mee. Geinige film en Jennifer Aniston zag er goed uit.
Was de laatste dag dat hij hier in Den Haag draaide. Daarom ook maar snel nog bezochtquote:Op woensdag 2 november 2011 22:31 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Draait deze film in Nederlandse filmhuizen? Wil hem zeer graag zien. Heb van Bela Tarr wel Satantango gezien, die film duurt 7,5 uur, en is in dezelfde stijl gefilmd. Fenomenale film
11:14quote:Op woensdag 2 november 2011 20:41 schreef Moonwalk het volgende:
Hoi, kan je in dit topic ook om filmadvies vragen? Zo niet dan bied ik alvast mijn excuses aan![]()
Ik hou van films zoals:
- Inception
- The curious case of benjamin button
- The Mexican
- Shutter Island
Het gaat niet perse om deze acteurs ( leonardo en brad pitt ), maar om de soort film. Ik kan zelf niet echt op films komen die hier een beetje bij aansluiten. Horror en HorrorThrillers vind ik niks, ik weet ook niet hoe je dit genre het beste kan noemen ( inception, shutter island en benjamin button )
Ik dacht misschien zitten hier kenners die me een duwtje in de goede richting willen geven
Was de enige bios waar hij draaidequote:Op woensdag 2 november 2011 21:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
lol, dat is echt de meest smerige bios waar ik ooit in het gezeten.
PA3 draaide ook in Den Bosch hoor. JT bioscopen dan..quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was de enige bios waar hij draaide
Da's een beetje ver vanuit Utrechtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
PA3 draaide ook in Den Bosch hoor. JT bioscopen dan..
die 30 minutes or less lijkt me cool, thx voor de tip!quote:Op woensdag 2 november 2011 10:04 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Paranormal activity 3
[..]
Ik vond het 1e en 2e deel toffe films maar vond deze toch wat minder eng. Ook heel erg donker ( kwam misschien door de kwaliteit die ik keek) Hier hadden ze wat meer uit kunnen halen. Het eind is echt snel afgeraffeld lijkt wel.
Wat ik niet begrijp is hoe die mensen zo cool kunnen blijven. Als ik merk dat er een geest in mijn huis zou zitten zou ik a.s.a.p weg gaan en bij iemand anders crashen met de lichten volop aan etc. Die gasten blijven ook gewoon een tijd in hun huis waar dingen rondvliegen
Al bij al een 6 omdat ik toch een paar x was geschrokken.
[ afbeelding ]
30 minutes or less
[..]
Ik moet zeggen, wat een bazenfilm, beetje kort, 1 uur en 20 minuten maar wel een paar keer hard moeten lachen. Vooral die Danny McBride is echt een baas. Die uitspraken zijn echt hilarisch. Verwacht niet teveel hiervan, gewoon een lekkere Amerikaanse popcornfilm met lekkere platte humor. een 7,5
die ga ik eens kijken, thnx voor de tip!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:44 schreef Lyza666 het volgende:
R
[ afbeelding ]
R staat voor Rune en Rachid. Beiden gedetineerd en proberen als nieuwkomer hun plek te veroveren en te overleven. Zelfde idee als "Un Prophete" maar dan rauwer, harder en roept weinig sympathie voor de karakters op bij mij. Cast schijnt verder te bestaan uit echte (ex) gedetineerden en bewakers. Minimaal gebruik gemaakt van muziek en geluid bij momenten gedempt, wat de sfeer wel ten goede komt.
Wel een aanrader, ondanks dat ik Un Prophete iets beter vond.
Het is vrij magertjes wat dat betreft. Volgens belbios.nl alleen in A'dam, Eindhoven en Groningen.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Was de laatste dag dat hij hier in Den Haag draaide. Daarom ook maar snel nog bezochtMaar misschien dat die in andere steden nog wel draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topfilm overigens.
[ Bericht 23% gewijzigd door TheFastOne op 03-11-2011 19:31:08 ]
Die heb ik ook afgelopen week gezien. Ik vond het, ondanks de leuke cast (Steve Carell, Julianne Moore, Kevin Bacon, Ryan Gosling...) echt een heel teleurstellende film. Slechte humor, veel ongemakkelijke momenten, ongelooflijk saai en zoetsappig verhaal.. Ik vond er echt niks aan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef speknek het volgende:
Gisteren Crazy, Stupid, Love gezien. Het is een romcom en nog een best zoete ook, maar met een geweldige cast en een script die heel fris aanvoelt, met wat verrassingen en een aantal hilarische momenten. 8.5.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 3 november 2011 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
TheFastOne:
Misschien kun je die 2e zin beter in een spoiler zetten, voor de mensen die de film nog niet gezien hebben
Veel films krijgen tegenwoordig automatisch een punt bij als Ryan Gosling meedoet, idem voor Emma Stone, de 2 meest gehypte acteurs van het moment.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die heb ik ook afgelopen week gezien. Ik vond het, ondanks de leuke cast (Steve Carell, Julianne Moore, Kevin Bacon, Ryan Gosling...) echt een heel teleurstellende film. Slechte humor, veel ongemakkelijke momenten, ongelooflijk saai en zoetsappig verhaal.. Ik vond er echt niks aan.
Ik begrijp ook niet waar die 7.6 op imdb vandaan komt, ik geef hem een magere 5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |