Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CXCIIquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Al gezien ja. Ik vind films kijken altijd wel leuk enzo, maar ik ken echt bijna geen titels. En ik vind het altijd lastig om te bepalen of films nou goed zijn of niet. IMDB is imo niet 100% betrouwbaar.
Prima hoor, hoezo?quote:
Ok, goedquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:11 schreef Robby87 het volgende:
Ik wilde gewoon vragen hoe het met je ging, verder niets.
Stop met het promoten van je gezongen liedjesquote:
Niet zo praten over de vriendin van Robby87quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
Ik voelde hem al aankomenquote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gisteravond ook.
Dat had ik bij de eerste, gelijk al pontificaal in beeld als achtergrond op de muziekquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik wilde de resterende nummers beluisteren op YouTube, maar ik kreeg telkens te zien van welke films ze afkomstig zijn.
Die was dan ook voor die film geschrevenquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat had ik bij de eerste, gelijk al pontificaal in beeld als achtergrond op de muziek
Over welke heb je het?quote:Op zaterdag 5 november 2011 22:56 schreef Baszh het volgende:
[..]
Die was dan ook voor die film geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |