Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerkingquote:
Soms moet je gewoon geen waarde aan bepaalde posts hechten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
jah, wtfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
Ik vind ook dat jij wat minder moest posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon geen waarde aan bepaalde posts hechten.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind ook dat jij wat minder moest posten.
Die zijn over het algemeen onschuldig, en niet op de manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef Baszh het volgende:
Zoals die van FF1 waarin hij een grapje maakt ?
Ik dacht dat jij niet echt serieus was met je beledigdheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen onschuldig, en niet op de man
Dat ben ik wel. Robby heeft wel vaker opmerkingen tegen mij, en dit keer ging hij ff te verquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet echt serieus was met je beledigdheid
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. Robby heeft wel vaker opmerkingen tegen mij, en dit keer ging hij ff te ver
Dat jij mij wel vaker moet hebben. Goed, ik ben vaak niet al te serieus, maar je moet niet achter me aanzitten.quote:
Je hebt zo'n lekker kontjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat jij mij wel vaker moet hebben. Goed, ik ben vaak niet al te serieus, maar je moet niet achter me aanzitten.
Arnhem ligt 100 km. van mijn huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
En inderdaad Robby, we moeten een herhaalmeet doen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik mijn huis wel openstel, en/of kunnen we lekker in Arnhem bij een leuke kroeg zitten + naar het filmhuis.
Je gedraagt je meestal als een pubertroll.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Robby87 het volgende:
en hoezo tegen jou, ik vind mezelf best lief eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |