Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerkingquote:
Soms moet je gewoon geen waarde aan bepaalde posts hechten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
jah, wtfquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeg! Je mag me best beledigen, maar niet belachelijk maken. Dit vind ik geen leuke opmerking
Ik vind ook dat jij wat minder moest posten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon geen waarde aan bepaalde posts hechten.
Ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:37 schreef Robby87 het volgende:
Ik vind ook dat jij wat minder moest posten.
Die zijn over het algemeen onschuldig, en niet op de manquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:36 schreef Baszh het volgende:
Zoals die van FF1 waarin hij een grapje maakt ?
Ik dacht dat jij niet echt serieus was met je beledigdheidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen onschuldig, en niet op de man
Dat ben ik wel. Robby heeft wel vaker opmerkingen tegen mij, en dit keer ging hij ff te verquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet echt serieus was met je beledigdheid
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel. Robby heeft wel vaker opmerkingen tegen mij, en dit keer ging hij ff te ver
Dat jij mij wel vaker moet hebben. Goed, ik ben vaak niet al te serieus, maar je moet niet achter me aanzitten.quote:
Je hebt zo'n lekker kontjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat jij mij wel vaker moet hebben. Goed, ik ben vaak niet al te serieus, maar je moet niet achter me aanzitten.
Arnhem ligt 100 km. van mijn huis.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
En inderdaad Robby, we moeten een herhaalmeet doen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik mijn huis wel openstel, en/of kunnen we lekker in Arnhem bij een leuke kroeg zitten + naar het filmhuis.
Je gedraagt je meestal als een pubertroll.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:45 schreef Robby87 het volgende:
en hoezo tegen jou, ik vind mezelf best lief eigenlijk...
Ben je me nu aan het verdedigen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je gedraagt je meestal als een pubertroll.
Wat plagerijtjes hier en daar is normaal, maar jij doet dat vaak wel op een vervelende manier. En leuk voor jou als iemand soms hapt, maar eigenlijk is het nooit grappig.
Prima idee, voor mij 30 min. reizenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:49 schreef picodealion het volgende:
En inderdaad Robby, we moeten een herhaalmeet doen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik mijn huis wel openstel, en/of kunnen we lekker in Arnhem bij een leuke kroeg zitten + naar het filmhuis.
Jij vat dat op als een vervelende manier. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat plagerijtjes hier en daar is normaal, maar jij doet dat vaak wel op een vervelende manier. En leuk voor jou als iemand soms hapt, maar eigenlijk is het nooit grappig.
Stel maar wat beters voor dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Arnhem ligt 100 km. van mijn huis.
Kan ik niet zuipen
Arnhem is tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Arnhem...![]()
sorry, kon het kinderachtige niet laten...
Ja joh!quote:
Ik denk dat het vooral belangrijk is hoe FF het opvat, en ik voel met hem mee. Sorry, daar kwam de zweefteef in me naar boven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
Jij vat dat op als een vervelende manier. Dat is wat anders.
Ik niet.
Meestal?! Ik ben de laatste maand nauwelijks aanwezig geweest. Ik ga hier niet mezelf lopen wezen, want dan is er voor de andere mannen niks meer te winnen hier.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Pico je hoort het, doe eens organiseren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef hornage het volgende:
Met een meet ben ik er bij hoor!
Filmnacht!!!!!
Dan ook tegen FF1: niet zo serieus nemen man.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja joh!
[..]
Ik denk dat het vooral belangrijk is hoe FF het opvat, en ik voel met hem mee. Sorry, daar kwam de zweefteef in me naar boven.![]()
Vast, als nijmegenaar kom je er niet vaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Stel maar wat beters voor dan.
[..]
Arnhem is tof.
Nou dat wordt dan of eind november, of ergens in het nieuwe jaar. December is een kutmaand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Pico je hoort het, doe eens organiseren.
Och, ik kom best wel eens in Nijmegen. Laatst nog met de kermis. Die rivaliteit voel ik niet zo hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vast, als nijmegenaar kom je er niet vaak
neuh, de rivaliteit voel ik ook niet. Maar ik zou niet in Arnhem naar de kermis gaan. Af en toe es winkelen, voornamelijk Mediamarktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ik kom best wel eens in Nijmegen. Laatst nog met de kermis. Die rivaliteit voel ik niet zo hoor.
Zover ik kan zien kan ik dan wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan of eind november, of ergens in het nieuwe jaar. December is een kutmaand.
Zaterdag 19 November. Eenmaal, andermaal?
Kun je nagaan....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Meestal?! Ik ben de laatste maand nauwelijks aanwezig geweest.
Nog ergens in geweest?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:56 schreef picodealion het volgende:
Och, ik kom best wel eens in Nijmegen. Laatst nog met de kermis. Die rivaliteit voel ik niet zo hoor.
Ik kan de mediamarkt nét niet zien vanuit mijn huis. Volgende keer zwaaien dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
neuh, de rivaliteit voel ik ook niet. Maar ik zou niet in Arnhem naar de kermis gaan. Af en toe es winkelen, voornamelijk Mediamarkt
Nee, boogschieten en kamelenrace gedaan en toen hadden we het wel weer gezien. Ik hou helemaal niet van kermis, maar we waren er toch dus we bedachten ons dat we dan toch maar even rond moesten lopen. Wat een boel sneu volk zegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kun je nagaan....
[..]
Nog ergens in geweest?
Zwaaien naar iets dat je niet kan zien? Welke dag was je er? Dan kan ik zeggen of ik onder het sneue volk zatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik kan de mediamarkt nét niet zien vanuit mijn huis. Volgende keer zwaaien dus.
[..]
Nee, boogschieten en kamelenrace gedaan en toen hadden we het wel weer gezien. Ik hou helemaal niet van kermis, maar we waren er toch dus we bedachten ons dat we dan toch maar even rond moesten lopen. Wat een boel sneu volk zeg.
Een dinsdag, we waren onderweg naar het filosofisch café maar dat zat vol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zwaaien naar iets dat je niet kan zien? Welke dag was je er? Dan kan ik zeggen of ik onder het sneue volk zat...
Het was trouwens een dramatisch slechte kermis vond ik... maar ja
Ik ga de film afkijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ok ik neem mijn woorden terug, je kan ook tever gaan.
gelukkig, ik was er op woensdagquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef picodealion het volgende:
[..]
Een dinsdag, we waren onderweg naar het filosofisch café maar dat zat vol.
En inderdaad, het was best matig.
Haha, dat lijkt me wel grappig. Er was ook een wildwaterbaanachtig iets op de Waalkade. En zo'n rupsbaan. Leek me wel leuk om dat weer eens mee te maken (jeugdsentiment), helaas voor <12 jaar.quote:
He he, en dat nam ik dan weer helemaal niet serieus.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Ok ik neem mijn woorden terug, je kan ook tever gaan.
de wildwaterbaan was nog best leuk hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, dat lijkt me wel grappig. Er was ook een wildwaterbaanachtig iets op de Waalkade. En zo'n rupsbaan. Leek me wel leuk om dat weer eens mee te maken (jeugdsentiment), helaas voor <12 jaar.
[..]
He he, en dat nam ik dan weer helemaal niet serieus.
Ik was maar 20 minuten weg...quote:
Ik meer dan een dag...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik was maar 20 minuten weg...
Trutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kermis komt volgend jaar wel weer terug.
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het vooral belangrijk is hoe FF het opvat, en ik voel met hem mee. Sorry, daar kwam de zweefteef in me naar boven.![]()
Don't mind if I do...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
Sfeertje hier! Iemand een biertje?
Mijn laatste is bijna op, gvd...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
Sfeertje hier! Iemand een biertje?
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kan
Nét één achter de kiezen. Een lauwe, dat is nog wel het ergste.quote:
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK foutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kan
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nét één achter de kiezen. Een lauwe, dat is nog wel het ergste.
Henk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?
Hahahahahahahahahhahahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK fout
quote:
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK fout
Nee, dat is alweer tien jaar geleden sinds ik dat voor het laatst gehad heb. Maar, 'dat wordt gewoon in dezelfde brouwerij als Bavaria gebrouwen hoor'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.
quote:
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Gillingham het volgende:
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.
Ik vind hem best geslaagdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig,
Ik ben een vreemde vogel zoals jullie allemaal inmiddels al wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Die hoef je mij niet te doen, vond het niet daadwerkelijk gewaagd. Slecht minder niet-gewaagd.quote:
Say what?quote:
Die van Fox? Klopt, dan vond ik zelfs die van Robby nog beter.quote:[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Stond in de startblokkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
Firefox, ga es gauw een vraag maken!
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Wyccie gaat me nog begrijpen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwenquote:
Oh, ik denk je gaat haar versieren nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:15 schreef Robby87 het volgende:
Fox, schat, hoe kan ik het goed maken?
Deze twee posts vallen goed te combineren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts vallen goed te combineren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Creatief en effectief pico.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Sinds jou publieke afwijzing, ben ik bang om weer afgewezen te wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Wat een subtiele variant op een standaar SCgrapquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Die staat op Google.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waar blijft die foto van Hornage's vriendin?
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik zet brokeback mountain maar eens op.
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef wyccie het volgende:
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.
Ok, we zullen ons inhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten folks. Wacht de volgende keer even op mij als er iets staat gebeuren. Dank!
Ik bedoel de tweeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |