Ik was maar 20 minuten weg...quote:
Ik meer dan een dag...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik was maar 20 minuten weg...
Trutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
De kermis komt volgend jaar wel weer terug.
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat het vooral belangrijk is hoe FF het opvat, en ik voel met hem mee. Sorry, daar kwam de zweefteef in me naar boven.![]()
Don't mind if I do...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
Sfeertje hier! Iemand een biertje?
Mijn laatste is bijna op, gvd...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef DragonFodder het volgende:
Sfeertje hier! Iemand een biertje?
Dit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kan
Nét één achter de kiezen. Een lauwe, dat is nog wel het ergste.quote:
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK foutquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op zich lief, maar FF is zelf ook vaak zo lomp als een hark dus dan snap ik niet dat ie hier niet tegen kan
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Nét één achter de kiezen. Een lauwe, dat is nog wel het ergste.
Henk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?
Hahahahahahahahahhahahahahahquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK fout
quote:
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar ik speel niet op de man/vrouw. Alleen op jou een tijdje geleden. Maar toen zat IK fout
Nee, dat is alweer tien jaar geleden sinds ik dat voor het laatst gehad heb. Maar, 'dat wordt gewoon in dezelfde brouwerij als Bavaria gebrouwen hoor'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Toch geen Schultenbrau of hoe heet dat pismerk, he?
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.
quote:
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:09 schreef Gillingham het volgende:
Die windowlicker vond ik nog wel persoonlijker en gewaagder dan welke andere grap die ik de afgelopen twee pagina's voorbij heb zien komen. Uitgerekend jij mag best tegen een stootje kunnen Fox.
Ik vind hem best geslaagdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig,
Ik ben een vreemde vogel zoals jullie allemaal inmiddels al wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Die hoef je mij niet te doen, vond het niet daadwerkelijk gewaagd. Slecht minder niet-gewaagd.quote:
Say what?quote:
Die van Fox? Klopt, dan vond ik zelfs die van Robby nog beter.quote:[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik snap niet goed dat je je beledigd voelt door dat grapje van Robby. Hij was vooral niet grappig, maar je hebt hier al ergere dingen naar je hoofd geslingerd gehad volgens mij.
Stond in de startblokkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
Firefox, ga es gauw een vraag maken!
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer zo'n standaard grap. Ik had zoiets al lang verwacht.
Wyccie gaat me nog begrijpen ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het per se dat grapje was, maar meer alles bij elkaar.
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwenquote:
Oh, ik denk je gaat haar versieren nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:15 schreef Robby87 het volgende:
Fox, schat, hoe kan ik het goed maken?
Deze twee posts vallen goed te combineren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, niks. Ik ben bang voor vrouwen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Deze twee posts vallen goed te combineren.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Creatief en effectief pico.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Sinds jou publieke afwijzing, ben ik bang om weer afgewezen te wordenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk je gaat haar versieren nu
Wat een subtiele variant op een standaar SCgrapquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Die staat op Google.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:16 schreef The_Substitute het volgende:
Waar blijft die foto van Hornage's vriendin?
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik zet brokeback mountain maar eens op.
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijstquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:21 schreef wyccie het volgende:
En het bewijs daarvan loopt bij je thuis rond.
Ok, we zullen ons inhouden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:22 schreef Gillingham het volgende:
Welterusten folks. Wacht de volgende keer even op mij als er iets staat gebeuren. Dank!
Ik bedoel de tweeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad. Als mijn huisgenoot zich in een jurk hijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |