Hoe doet jong Vitesse het eigenlijk? Ik zie wel eens uitslagen van wedstrijden voorbij komen, maar echt volgen doe ik het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Ik weet trouwens wel dat ze bezig zijn met het vormen van een nieuwe d3 voor volgend jaar.
Na NAC-uit komt er een interlandweekend, misschien dat hij dan kan herstellen? Moet hij zich natuurlijk wel afmelden voor Ivoorkust...quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:08 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Bony is al weken geblesseerd aan zijn kuit.
Dan kan ie al helemáál niet meer lopen en alleen maar op de grond liggen...quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Chanturia mag dan wel huilen in de kleedkamer, dit kan je gewoon punten kosten.
Kan Bony hem niet een keer in de kont neuken?
Ik snap niet dat hij niet Pedersen erin gebracht heeft voor Chanturia. Het spitsenduo Bony-Pedersen fungeerde uitstekend en die twee hebben tenminste oog voor elkaar. Vooral Pedersen. Daarbij toonde Pedersen ook heel veel inzet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:51 schreef DeVinger het volgende:
Chanturia mag dan wel huilen in de kleedkamer, dit kan je gewoon punten kosten.
Kan Bony hem niet een keer in de kont neuken?
Chanturia zijn wissel kwam sowieso dusdanig laat dat het eerder tijdrekken was, maar de wissel van Hofs ipv Chanturia minuten daarvoor begreep ik ook niet helemaal.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet Pedersen erin gebracht heeft voor Chanturia. Het spitsenduo Bony-Pedersen fungeerde uitstekend en die twee hebben tenminste oog voor elkaar. Vooral Pedersen. Daarbij toonde Pedersen ook heel veel inzet.
Ik heb dat uitstekende samenspel tussen Bony en P. niet gezien hoor. In welke wedstrijd was dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij niet Pedersen erin gebracht heeft voor Chanturia. Het spitsenduo Bony-Pedersen fungeerde uitstekend en die twee hebben tenminste oog voor elkaar. Vooral Pedersen. Daarbij toonde Pedersen ook heel veel inzet.
Inzet genoeg, maar inzicht moet echt verbeteren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:22 schreef DeVinger het volgende:
Chanturia zijn inzet kun je hem niet verwijten, het moet alleen functioneler verdeeld worden.
Hier doelde ik ook op. Je ziet ook gewoon dat hij veel meer wedstrijdinzicht heeft dan Chanturia. De manieren waarop hij beweegt door de 16 zijn gewoon goed. Verder zal Pedersen wel eerder een bal terugveroveren dan Chanturia, Pedersen gaat er altijd vol op om te bal te heroveren.quote:En Pedersen heeft wel degelijk oog voor anderen Yozzz, zie alleen al zijn assist in de thuiswedstrijd tegen PSV.
Als hij het wel zou snappen, dan zou hij nu niet bij Vitesse hebben gespeeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef Crimyclown het volgende:
Net de wedstrijd van zondag teruggekeken. Chanturia, wat moet je er nou mee. Hij lijkt het maar niet te snappen.
Ja dan was die wel bij Barcelona gebleven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als hij het wel zou snappen, dan zou hij nu niet bij Vitesse hebben gespeeld.
4e van Nederland staan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:57 schreef Crimyclown het volgende:
Net de wedstrijd van zondag teruggekeken. Chanturia, wat moet je er nou mee. Hij lijkt het maar niet te snappen.
Gisteren 3-4 bij Feijenoord gewonnen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hoe doet jong Vitesse het eigenlijk? Ik zie wel eens uitslagen van wedstrijden voorbij komen, maar echt volgen doe ik het niet.
Megafaal! Jordania liep de halve marathon overigens in 2.45. Is er een tijdslimiet voor de hele?quote:Op donderdag 3 november 2011 19:29 schreef DeVinger het volgende:
http://www.vitesse.org/ni(...)m_voor_jordania.html
Maanden trainen en dan het land niet in mogen!
Viel mij ook op, ik dacht dat hij het alleen rond de derby maar nu blijkbaar nog steeds? Daarmee hou je de fans blij he, zo zal hij redeneren. Hij is inderdaad niet de beste verliezer maar dat zijn 9 van de 10 trainers en voetballers.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Even in het Vitessetopic vragen:
Vinden jullie van den Brom ook zo enorm triest reageren voor de camera?
Nu was het geen penalty (wat het wel was) en lag het aan de scheidsrechter, de hele tijd spreekt hij over NEC als NEK, van een trainer mag je toch wel wat meer professionaliteit verwachten of niet?
of erger ik me alleen maar aan het NEC / NEK verhaal.
NEK boeit me geen flikker, en die penalty was ook wel wat discutabel, maar Vitesse had gisteren zelf meer inzet moeten tonen, vooral de eerste helft.quote:Op zondag 6 november 2011 14:37 schreef numero_uno het volgende:
Even in het Vitessetopic vragen:
Vinden jullie van den Brom ook zo enorm triest reageren voor de camera?
Nu was het geen penalty (wat het wel was) en lag het aan de scheidsrechter, de hele tijd spreekt hij over NEC als NEK, van een trainer mag je toch wel wat meer professionaliteit verwachten of niet?
of erger ik me alleen maar aan het NEC / NEK verhaal.
Ik vind het wijzen naar de scheids echt een zwaktebod van je eigen tekortkomingen (en dit is niet alleen van den Brom) maar bij hem valt het me gewoon meer op.quote:Op zondag 6 november 2011 14:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Viel mij ook op, ik dacht dat hij het alleen rond de derby maar nu blijkbaar nog steeds? Daarmee hou je de fans blij he, zo zal hij redeneren. Hij is inderdaad niet de beste verliezer maar dat zijn 9 van de 10 trainers en voetballers.
En nee, ik erger me niet aan het NEK-verhaal, dat mogen jullie doen
Ik zou dat anders vinden wanneer Lok jullie trainer nog was en dat zou doen, die heeft een achtergrond bij NEC net zoals Brom bij Vitesse. Neemt niet weg dat het inderdaad wat gemaakt is, vooral bij Vd Struijk die het had over "NEC uhh... NEK"quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vind het wijzen naar de scheids echt een zwaktebod van je eigen tekortkomingen (en dit is niet alleen van den Brom) maar bij hem valt het me gewoon meer op.
Stel Pastoor zou de hele tijd Fietstas of zwart geld club zou zeggen, slaat toch ook nergens op..
En echt ergeren doe ik niet aan het NEK verhaal maar vind het niet getuigen van professionaliteit.
Daarnaast merk je wel een verschil tussen Vitesse met en zonder Bony.
Geen dankquote:
Beiden punten volledig mee eens, waar ik mij persoonlijk dan het meest zorgen over maak is het tweede.quote:Op zondag 6 november 2011 14:56 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vind het wijzen naar de scheids echt een zwaktebod van je eigen tekortkomingen (en dit is niet alleen van den Brom) maar bij hem valt het me gewoon meer op.
Stel Pastoor zou de hele tijd Fietstas of zwart geld club zou zeggen, slaat toch ook nergens op..
En echt ergeren doe ik niet aan het NEK verhaal maar vind het niet getuigen van professionaliteit.
Daarnaast merk je wel een verschil tussen Vitesse met en zonder Bony.
Wat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van Ginkel meniscus kapot... Dat wordt wel tot de winterstop eruit..
Wel een mooie kans voor Propper om zich te laten zien, hopen dat hij dat ook zo ziet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Van Ginkel meniscus kapot... Dat wordt wel tot de winterstop eruit..
Je ziet serieus niet hoe dat bedoeld isquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:57 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet wat hij zegt, of verstond je hem gewoon niet?
Heeft 'ie toch al een paar wedstrijden gedaan? Niks mis mee dat hij nog even in jong Vitesse gezet is.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef PunkAap het volgende:
Waarom laat die Van der Brom die Dávila niet spelen, die wil ik wel 's zien.
Op zondag 13 november 15:01 schreef CaptainCookie het volgende:quote:
Dit ook inderdaad, en dan Pedersen en Bony in de aanval.quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef dikkedaniel het volgende:
Chanturia mag van mijn part ook wel ff naar jong vitesse, ook al heeft hij veul talent heeftie nog veel te leren. Op dit moment verkloot hij denk ik meer kanzen dan hij er veroorzaakt met zn egotripperij.
Uh, misschien eigen jeugd met potentie een kans geven? (propper)quote:Op zondag 13 november 2011 18:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Davila speelde linksbuiten terwijl hij aanvallende middenvelder is. Wil hem nu wel eens zien ipv Van Ginkel.
Wat?quote:Op zondag 13 november 2011 14:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je ziet serieus niet hoe dat bedoeld is?
quote:Vitesse legt Vink en Darri vast
ARNHEM - Vitesse heeft de talenten Wimilio Vink (foto) en Brahim Darri vastgelegd tot medio 2014. Beide spelers zetten donderdag een krabbel onder hun contract.
Aanvaller Brahim Darri debuteerde dit seizoen op 16-jarige leeftijd in de hoofdmacht van de Arnhemse voetbalclub. Hij was daarmee de jongste debutant ooit.
Wimilio Vink debuteerde recent in de uitwedstrijd bij Ajax. De 18-jarige middenvelder is de zoon van Jong Ajax-trainer Gery Vink.
'een club als Feyenoord'quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Komt er een club als Feijenoord langs , zit er geen kip in het stadion.
Droevig clubje is het ook
Hehe, er leeft hier iemand in het verleden zegquote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Enchanter het volgende:
Prima speler, maar zo blind als een paardquote:
Heel veel Feyenoordfans hier uit de buurt van Arnhem / Nijmegen wilden graag naar de wedstrijd, vaak met hun kinderen. Maar omdat er nauwelijks aan kaartjes te komen was zonder allerlei moeilijk gedoe bleven die thuis.quote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Enchanter het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Heel veel Feyenoordfans hier uit de buurt van Arnhem / Nijmegen wilden graag naar de wedstrijd, vaak met hun kinderen. Maar omdat er nauwelijks aan kaartjes te komen was zonder allerlei moeilijk gedoe bleven die thuis.
OK, like I care maar maar wat heeft dat er mee te maken dat je zonder clubcard niet aan kaartjes kunt komen?quote:Op zondag 20 november 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ongeveer 3/4 van het stadion sprong op bij de goals van Feyenoord. Het is dat ik zag dat ze achter het goal wel geel/zwart droegen. Anders had ik niet geloofd dat er ook Vitessenaren in het stadion waren
Leg eens uitquote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
Dat er ook zonder clubcard prima aan kaarten te komen is. Helemaal bij Vitesse.
Marktplaats staat er vol mee. Mensen die je kent die wel een clubcard hebben.quote:
Ja, die een clubcard hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Marktplaats staat er vol mee. Mensen die je kent die wel een clubcard hebben.
Dat is al sinds eind jaren '90 zo. Prima vertoeven altijd in Arnhem. Eigenlijk zoals het altijd zou moeten kunnen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:14 schreef Caland het volgende:
Dat er ook zonder clubcard prima aan kaarten te komen is. Helemaal bij Vitesse.
De kampioensploeg krijgt langzaam vormquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:26 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vormer misschien in winterstop naar vitesse.
Waarom denk je dat Barcelona hem liet gaan. Wanneer die voor de goal de bal afpaast verrast hij zowel zijn tegenstanders als zijn eigen teamgenoten.quote:
Én zichzelf!quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:27 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Barcelona hem liet gaan. Wanneer die voor de goal de bal afpaast verrast hij zowel zijn tegenstanders als zijn eigen teamgenoten.
quote:Op zondag 27 november 2011 18:38 schreef Elvislives het volgende:
Puntje uit Duitsland meegenomen naar Duitsland!
Wat een triest verhaal!quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:47 schreef BusterPosey het volgende:
Directeur Gelredome gearresteerd voor moord op echtgenote
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
kalas enkashia zijn zekerheidjes voor je manager.
Jammer genoeg voor hen niet voor hun eigen managerquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:kalas enkashia zijn zekerheidjes voor je manager.
naar dat bord ge-sms't hadquote:waalwijk wordt getrolololold gr Ria en de kids
quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Ok, wie was het die
[..]
naar dat bord ge-sms't had?
Tevens saaie kutwedstrijd, wel mooi de winst.
Met de trein?quote:
Heb jij niet eens een seizoenkaart?quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef remlof het volgende:
Kut, wil ik kaarten kopen voor Vites - Groningen, doet die kutserver het niet.
Nee joh, ik ga maar heel af en toe. Maar het wordt weer eens tijd en tegen Grunn lijkt me een leuke wedstrijd, zeker gezien de stand nuquote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb jij niet eens een seizoenkaart?
die goat zijn gram in arnhem halequote:Op maandag 5 december 2011 18:51 schreef Jojoortje het volgende:
Vitesse legt Reis vast.
De OP: Mooi overzicht omtrent Reis. Met dank aan Rubbereend.
Flikker op man, Groningen had gewoon weinig in te brengen. Kutboeren.quote:Op zondag 11 december 2011 18:27 schreef bianconeri het volgende:
Nou dank de scheidsrechter maar Vitesse!
Wat een walgelijke thuisfluiter zeg![]()
Nog nooit zo'n dramatische scheids gezien!
Nooit meer een wedstrijd voor die vent
Vandaar die rode kaart voor Hofs jankerd. Gewoon een kutscheids.quote:Op zondag 11 december 2011 18:27 schreef bianconeri het volgende:
Nou dank de scheidsrechter maar Vitesse!
Wat een walgelijke thuisfluiter zeg![]()
Nog nooit zo'n dramatische scheids gezien!
Nooit meer een wedstrijd voor die vent
Vanaf vorige week is het drama met Bony. Hopelijk zet vd Brom volgende week gewoon Pedersen in de basis.quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flikker op man, Groningen had gewoon weinig in te brengen. Kutboeren.
En zet Bony maar uit de selectie. Luie neger.
Inderdaad. Heb zo'n idee dat hij met z'n gedachten al in het buitenland zit. Snap ook niet dat vdB hem niet wisselt tijdens de wedstrijd; Pedersen stond toch een hele tijd warm te lopen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Crimyclown het volgende:
Vanaf vorige week is het drama met Bony. Hopelijk zet vd Brom volgende week gewoon Pedersen in de basis.
Die rode kaart was terecht, daar kan de scheids niets aan doen gewoon dom van Hofs.quote:Op zondag 11 december 2011 18:38 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Vandaar die rode kaart voor Hofs jankerd. Gewoon een kutscheids.
En Vitesse wel zeker? Beiden speelden gewoon slecht.quote:Op zondag 11 december 2011 18:37 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Flikker op man, Groningen had gewoon weinig in te brengen. Kutboeren.
Ja idd!! Walgelijk!! Kijk maar in laatste minuten, lijkt wel of hij er alles aan wil doen om Vitesse te laten winnen. Hij floot echt alles tegen Groningen, het kleinste duwtje was al geel en overtreding.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 19:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die rode kaart was terecht, daar kan de scheids niets aan doen gewoon dom van Hofs.
Vitesse was, zeker in de eerste helft, beter dan Groningen.quote:[..]
En Vitesse wel zeker? Beiden speelden gewoon slecht.
Maar met man meer moet Groningen er gewoon meer uithalen.
Proud 2 be a farmer
Boehoequote:[..]
Ja idd!! Walgelijk!! Kijk maar in laatste minuten, lijkt wel of hij er alles aan wil doen om Vitesse te laten winnen. Hij floot echt alles tegen Groningen, het kleinste duwtje was al geel en overtreding.
Meer balbezit maar creerde ook helemaal niets.quote:Op zondag 11 december 2011 19:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Vitesse was, zeker in de eerste helft, beter dan Groningen.
Gast, zat jij in het stadion? Zo nee, dan moet je nu maar de samenvatting kijken. Legio kansen voor Vitesse.quote:Op zondag 11 december 2011 19:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meer balbezit maar creerde ook helemaal niets.
Maar ja beiden gewoon erg matig, terecht rode kaart.
Kwam gewoon erg gevaarlijk in.
Nee, voor de TV de wedstrijd te bekijken!quote:Op zondag 11 december 2011 19:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Gast, zat jij in het stadion? Zo nee, dan moet je nu maar de samenvatting kijken. Legio kansen voor Vitesse.
En nu weer opflikkeren.
Je bent of een kankertroll, anders maak je jezelf bij dezen onsterfelijk belachelijk. Ga nu je akker maar weer omploegen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, voor de TV de wedstrijd te bekijken!
Daar zie je het toch duidelijk hoor.
Nauwelijks echt kansen voor Vitesse behalve paar afstandsschoten
quote:Op zondag 11 december 2011 20:01 schreef remlof het volgende:
Vites had verreweg de betere kansen, helaas hebben ze niet gescoord.
Maar het was tof op Zuid, ik ga weer vaker
De volgende pot thuis is tegen Nek, die sla ik even over.quote:Op zondag 11 december 2011 20:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]Ik kon vandaag helaas niet, maar ik ben er volgende pot ook weer bij. Hoe meer geel-zwart zielen, hoe meer vreugd!
quote:Op zondag 11 december 2011 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende pot thuis is tegen Nek, die sla ik even over.
Ik kan er sowieso niet heen, want het is geen vrije verkoop volgens mij.quote:
Neem dan ook een seizoenkaart, halve tamme.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet heen, want het is geen vrije verkoop volgens mij.
Op zich jammer, want we hebben nu het potentieel om ze heel erg te vernederen.
Nah, ik moet vaak werken in het weekend, dus dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Neem dan ook een seizoenkaart, halve tamme.
quote:Ik zat ook lekker in de wedstrijd. Tot de rode kaart, toen was ik uit de wedstrijd.'
Ja mij ook, Velthuizen doet het erg goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:22 schreef INViCTuS het volgende:
Al 10x de nul dit seizoen, dat verbaast me nog het meest
Vergeet het centrale verdedigingsduo niet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja mij ook, Velthuizen doet het erg goed
Niet held veld oprennen om bruce lee na te doen he BoWaquote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond in sterkste opstelling aan de aftrap in Eindhoven?
Ben eens benieuwd (heb kaarten).
Zonder Piet en Bony, toch? Dat zijn juist de twee sterkste spelersquote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond in sterkste opstelling aan de aftrap in Eindhoven?
Ben eens benieuwd (heb kaarten).
Nee, dat laten we aan de joodjes over. Die zijn daar goed in.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet held veld oprennen om bruce lee na te doen he BoWa
Nouja goed, hij trapte behoorlijk misquote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat laten we aan de joodjes over. Die zijn daar goed in.
Daarom vraag ik of jullie met de sterkste elf aan de start staan straksquote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Zonder Piet en Bony, toch? Dat zijn juist de twee sterkste spelers
Wax in, wax out. Kan hij de komende week gaan oefenen in de bajes.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
Nouja goed, hij trapte behoorlijk mis
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of jullie met de sterkste elf aan de start staan straks
Denk dat het een lastige pot gaat worden voor Vitesse.
Ben ook wel benieuwd, waarschijnlijk om dezelfde reden als de_boswachterquote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom vraag ik of jullie met de sterkste elf aan de start staan straks
Denk dat het een lastige pot gaat worden voor Vitesse.
Mooi. Net wat geld op Vitesse gezetquote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind dat vitesse het dit seizoen redelijk goed doet tegen de 'kleintjes'. Maar goed, dat had ik natuurlijk nooit oeten zeggen.
Juichen voor Vitesse?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Mooi. Net wat geld op Vitesse gezet
Tuurlijk. Ik ken nog weinig mensen die mij begrijpen als ik zeg dat ik Vitesse een leuke club vindquote:
Ook aanwezig dan ?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd, waarschijnlijk om dezelfde reden als de_boswachter
Ik dacht meer aan een WOS-reden, vriend.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:23 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik ken nog weinig mensen die mij begrijpen als ik zeg dat ik Vitesse een leuke club vind
Nou, nu gaat het dus helemaal spannond wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef Adelante het volgende:
Wat een KUT wedstrijd, en 10 man ook nog eens
Aborah doet het inderdaad prima, nog niet constant over een hele wedstrijd genomen, maar ik vind het idd een Bony op het middenveld.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:06 schreef Yozzz het volgende:
Ik vond Aborah best aardig spelen, alleen totaal niet als spits.
Een normale kijk op de zaken is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 22 december 2011 19:43 schreef LDS het volgende:
Ben helemaal niet blij met Pastoor, die kan de derbysfeer helemaal niet goed overbrengen
Vreselijk ja, geweldige man, op en top Vitessenaar.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Theo Bos
Alvleesklierkanker... uitbehandeld in Arnhem, maar proberen nog verder wat te betekenen in gespecialiseerde ziekenhuizen. Levensverwachting een half jaar.x 1000
Watquote:Op zaterdag 24 december 2011 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Theo Bos
Alvleesklierkanker... uitbehandeld in Arnhem, maar proberen nog verder wat te betekenen in gespecialiseerde ziekenhuizen. Levensverwachting een half jaar.x 1000
Hij wilde zelf het moment kiezen om het kenbaar te maken, maar nadat hij vd Brom en een aantal andere Vitessenaren gesproken heeft, is het toch naar buiten gekomen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:48 schreef Elvislives het volgende:
Hij wil niet dat het al bekendgemaakt wordt, aldus meerdere forummers op Vitesse.org. Misschien willen ze meer duidelijkheid over het traject waar hij ingaat oid.
Ja daar doe je niks tegen inderdaad. Ik hoop op een massale steunbetuiging in de wedstrijd tegen NEC.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hij wilde zelf het moment kiezen om het kenbaar te maken, maar nadat hij vd Brom en een aantal andere Vitessenaren gesproken heeft, is het toch naar buiten gekomen.
Ben bang dat niet iedereen zich zo netjes zal gedragen ....quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ja daar doe je niks tegen inderdaad. Ik hoop op een massale steunbetuiging in de wedstrijd tegen NEC.
Sja, daarom zelf maar goed lawaai maken voor hem. Dat zou al heel wat zijn voor Vitesse begrippen en je hebt laatst bij Feijenoord-PSV gezien dat het wel kán...quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ben bang dat niet iedereen zich zo netjes zal gedragen ....
Absoluut, maar ik weet ook wat voor leeghoofden en bij ons staan en dat zal bij jullie hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:36 schreef Mark het volgende:
Ik help het hopen, wat mij betreft zijn er grenzen aan rivaliteit bij bepaalde overstijgende zaken
Een aantal daarvan zitten nu in het bestuur, maar er blijven er genoeg over die op de tribunes de meest vreselijke dingen roepen inderdaad.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:46 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik weet ook wat voor leeghoofden en bij ons staan en dat zal bij jullie hetzelfde zijn.
Preciesquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:49 schreef Mark het volgende:
Bij voorbaat distantieren we ons daarom bij deze al daarvan
quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:49 schreef Mark het volgende:
Bij voorbaat distantieren we ons daarom bij deze al daarvan
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:08 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Open training in de zin van bezoeken, neem ik aan? In principe is iedere training op Papendal te bezoeken.
Hier staat wanneer ze trainen: http://www.vitesse.nl/trainingsschema
Morgenochtend om 9 uur dus voorlopig de laatste keer op Papendal, daarna trainingskamp op Cyprus.
Is er inmiddels al officieel iets bekend gemaakt?quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:32 schreef Adelante het volgende:
Ik zie enkele twitter berichten, maar nergens officieel bericht.
Nee en gek genoeg:quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:16 schreef Mark het volgende:
[..]
Is er inmiddels al officieel iets bekend gemaakt?
Neemt niet weg dat het door wel erg veel mensen bevestigd is op internet, waarbij -J-D- het wel erg vaak bij het rechte eind heeft.quote:Selectie is weer begonnen
Vandaag is de selectie van FC Dordrecht onder leiding van trainers Theo Bos, Virgil Breetveld en Rody Hoegee begonnen aan de voorbereiding op de 2e seizoenshelft. Bij de selectie 1 nieuw gezicht; Shabir Isoufi. Isoufi werd onlangs bij de selectie gehaald. de aanvallende middenvelder wordt gehuurd van Feyenoord.
De compititie wordt hervat op vrijdag 13 januari. Thuis aan de Krommedijk wordt er dan gespeeld tegen Telstar.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Theo Bos
http://fcdordrecht.nl/sit(...)1e-elftal&Itemid=140quote:
quote:De aandoening geeft meestal pas in een zeer laat stadium symptomen (vaak geelzucht veroorzaakt door compressie van de ductus choledochus, vermagering, en/of pijn), waardoor genezing op het moment dat de diagnose wordt gesteld (veelal door middel van echografie) nog maar zelden mogelijk is. De kans dat een patiënt na een jaar nog leeft is 25%
Het is nog niet officieel toch?quote:Op zondag 8 januari 2012 11:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kalas ook volgend seizoen bij Vitesse. Nu Pietje nog verlengen.
Het thuispubliek? Waar doel je op dan?quote:Op maandag 9 januari 2012 03:00 schreef Smoofie het volgende:
Als het in een vroeg stadium is ontdekt bij Bos is er een grote kans op overleving. Elk halfjaar wordt hij toch onderzocht? Of elk jaar?
Als er uitzaaiingen zijn zal hij het niet overleven.
Erg triest, hopelijk laat het publiek tegen NEC zich niet van hun achterlijke kant zien.
Deze vorm van kanker ontdek je per definitie te laat. Je ziet het ook un de interviews: als hij niet had gehoord dat hij kanker had, had hij het niet zelf gevoeld.quote:Op maandag 9 januari 2012 03:00 schreef Smoofie het volgende:
Als het in een vroeg stadium is ontdekt bij Bos is er een grote kans op overleving. Elk halfjaar wordt hij toch onderzocht? Of elk jaar?
Als er uitzaaiingen zijn zal hij het niet overleven.
Erg triest, hopelijk laat het publiek tegen NEC zich niet van hun achterlijke kant zien.
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef de_boswachter het volgende:
Staat die meteen in de spits dan? Nee toch?
Yes morgen in de basis, samen met Pedersen en dan zit Havenaar op de bank als het goed isquote:Op zondag 22 januari 2012 01:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ben eens benieuwd wat voor gevoel Brands en kornuiten aan zijn debuut voor Vitesse zullen overhouden.
Ik zal wel even slikken.... Zo zonde dat hij niet meer in het rood/wit balt.
Jammer johquote:
Kijk het maar niet terug, het leek nergens opquote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien maar ik vind het wel verdomd jammer![]()
Was ook niet nodig geweest volgens mij, gezien het spel van Vites tijdens de laatste wedstrijden.
NEK moet gewonnen worden, altijd!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Dan wordt voetbal wel heel zielloos, laten we nou lekker onze vijand houden en wij die van hun blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Typische Vitesse-mentaliteit van de laatste tijd. Daar gaat je identiteit als club. Dit soort uitspraken zorgt alleen maar voor leedvermaak in Nijmegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Ik denk niet dat ie veel medestanders vindtquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef LDS het volgende:
[..]
Typische Vitesse-mentaliteit van de laatste tijd. Daar gaat je identiteit als club. Dit soort uitspraken zorgt alleen maar voor leedvermaak in Nijmegen.
Zijn contract loopt af, vandaar. In VI werd gezegd dat Jordania hoogstpersoonlijk de deal tegengehouden heeft.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Op VI staat 750.000 voor Verhoek. Lijkt me een beetje heel erg weinig?
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Ga fietsen manquote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Ja, de al jarenlange strijd om de hegemonie in Europa met Barcelona spreekt natuurlijk veel meer aan.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:41 schreef Migue het volgende:
Oeps, post icon vergeten.
Maar toch, ik heb er véél minder van wakker kunnen liggen dan van voorgaande verliespotten tegen NEC. Jammer dat Vitesse nou net van NEC heeft moeten verliezen en voor het eerst in de Gelredome, maar voor de rest doet het mij niet zo veel meer (of misschien ligt dat gewoon aan dat ik het wel gehad heb met al dat negativisme in het voetbal en de rivaliteit met NEC niet zo serieus meer neem).
Ik zou het jammer vinden als die rivaliteit tussen NEC en Vitesse zou verdwijnen. Dit geeft jullie club in tijden waarin alles wordt gekocht net nog effe dat beetje image van een 'volksclub' ipv een koopclubquote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:41 schreef Migue het volgende:
Oeps, post icon vergeten.
Maar toch, ik heb er véél minder van wakker kunnen liggen dan van voorgaande verliespotten tegen NEC. Jammer dat Vitesse nou net van NEC heeft moeten verliezen en voor het eerst in de Gelredome, maar voor de rest doet het mij niet zo veel meer (of misschien ligt dat gewoon aan dat ik het wel gehad heb met al dat negativisme in het voetbal en de rivaliteit met NEC niet zo serieus meer neem).
Ik ook. Ik wil gewoon ongestoord een hekel aan jullie kunnen hebben en weten dat iedereen bij Vitesse dat gevoel deelt en dat jullie ook zo over ons denken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:32 schreef LDS het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden als die rivaliteit tussen NEC en Vitesse zou verdwijnen. Dit geeft jullie club in tijden waarin alles wordt gekocht net nog effe dat beetje image van een 'volksclub' ipv een koopclub
Tevens heeft assistent Capellas zijn contract met twee jaar verlengdquote:Piet Velthuizen bijna langer Vitessenaar
24-01-2012 18:35
De contractbesprekingen tussen Vitesse en doelman Piet Velthuizen zijn in de laatste fase beland. De verwachting is dat beide partijen op korte termijn een nieuwe verbintenis overeenkomen.
Paul van der Kraan: "Over de belangrijkste zaken zijn we akkoord en hebben we overeenstemming over een vierjarige verbintenis. Het gaat nu nog om een aantal formele zaken die geregeld moeten worden. Als die in orde zijn, kunnen we een langer verblijf van Piet definitief maken. Net als de contractverlenging van onze assistent Albert Capellas is ook dit een volgende, belangrijke stap in de groei van Vitesse."
Piet Velthuizen, dit seizoen spelend op een hoog niveau en zeer belangrijk voor de ploeg, keerde afgelopen zomer terug bij de club waar hij begon als jonge doelman in de Voetbal Academie. Na een jaar Primera Division bij Hercules CF in Alicante staat de 25-jarige doelman dit seizoen weer onder de lat bij de Arnhemmers.
Velthuizen werd in de seizoenen 2007-2008 en 2009-2010 door de supporters van Vitesse verkozen tot speler van het jaar. In het seizoen 2009-2010 werd hij eveneens benoemd tot Gelders voetballer van het jaar.
Vitesse.nl
Now he wants to play fot the championquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil gewoon ongestoord een hekel aan jullie kunnen hebben en weten dat iedereen bij Vitesse dat gevoel deelt en dat jullie ook zo over ons denken.Des te mooier was de actie voor Theo Bos ook zondag, ondanks de haat toch nog respect!
Ook nog goed nieuws deze week:
[..]
Tevens heeft assistent Capellas zijn contract met twee jaar verlengd
Geen Ibrahimovic of Elm dus?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:15 schreef DeVinger het volgende:
. Geen Scandinaviërs voorlopig voor Vitesse
gewoon play offs halen en daar kan allesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:39 schreef DeVinger het volgende:
Nou Europees kunnen we ook weer vergeten (vermoed ik)
Liever Ghana terug, want juist ons middenveld is dramatisch. In de spits met Havenaar zie ik nog wel zitten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 05:47 schreef Mark het volgende:
In 2008 heeft NEC laten zien dat het kan: in de winterstop 17e staan, en Europees halen. Maar het zou goed zijn voor Vitesse als Ivoorkust asap uit de Africa Cup wordt gespeeld.
Zelfs als Annan gewoon beschikbaar is, zet Van Den Brom hem op de bank. En dan Aborah telkens als basisspeler, die gast speelde een half jaar geleden nog in de hoofdklasse terwijl Annan met Schalke tegen Bayern Munchen speelde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:19 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Liever Ghana terug, want juist ons middenveld is dramatisch. In de spits met Havenaar zie ik nog wel zitten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs als Annan gewoon beschikbaar is, zet Van Den Brom hem op de bank. En dan Aborah telkens als basisspeler, die gast speelde een half jaar geleden nog in de hoofdklasse terwijl Annan met Schalke tegen Bayern Munchen toe keek vanaf de bank..
Dat is onzin. Sinds Annan basisspeler werd stond ie er constant in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zelfs als Annan gewoon beschikbaar is, zet Van Den Brom hem op de bank. En dan Aborah telkens als basisspeler, die gast speelde een half jaar geleden nog in de hoofdklasse terwijl Annan met Schalke tegen Bayern Munchen speelde.
quote:Van den Brom over aanwinst: 'Ik ken hem niet, nooit van gehoord'
Vitesse legde in de afgelopen periode de transfervrije spitsen Jonathan Reis en Mike Havenaar vast en op de laatste dag van de winterse transferperiode kwam er uit het niets nóg een spits bij. De Arnhemmers namen Irfan Hadzic over van Zulte-Waregem en deden dat zonder coach John van den Brom te informeren. “Ik ken hem niet, nog nooit van gehoord”, zei de oefenmeester.
De situatie doet denken aan die bij FC Utrecht afgelopen zomer, toen de Domstedelingen Rodney Sneijder haalden, terwijl coach Erwin Koeman daar niets van wist. De trainer was daar zeer verbolgen over, maar Van den Brom is rustiger: “Goede spelers kunnen we altijd gebruiken, hetzij voor de beloften, hetzij voor de A-selectie”, zei hij in het Algemeen Dagblad.
Dinsdagavond speelde Vitesse tegen sc Heerenveen en de transfermarktsloot om 0:00 uur. "Dit was echt een last-minute versterking”, aldus Van den Brom. “Ik zat in de voorbereiding op de wedstrijd, hoorde het nieuws pas later van journalisten. Ik was verrast, ja." Hadzic, 1 meter 91 lang, speelde geen enkele competitiewedstrijd voor Zulte-Waregem. Hij tekende bij Vitesse een contract voor anderhalf jaar, meldt de Gelderlander. Woensdag heeft hij de medische keuring ondergaan. In afwachting van zijn werkvergunning keert Hadzic terug naar België.
Maar Vitesse is geen handelshuis hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:59 schreef dikkedaniel het volgende:
Wtf is die jordania voor mongool? Serieus wat schiet je met deze grap op? En ook meteen anderhalf jaar vastleggen!
Zo'n rare uitspraak is het niet. Als je een topclub wil worden selecteer je op kwaliteit en niets anders.quote:ARNHEM - Ted van Leeuwen, de technisch directeur van Vitesse, heeft binnen en buiten de club voor grote opschudding gezorgd door te stellen dat Vitesse geen FC Arnhem is. Supporters van Vitesse eisen op diverse internetfora het vertrek van Van Leeuwen.
En algemeen directeur Paul van der Kraan noemt de uitspraak 'niet handig' en zegt: "Vitesse en Arnhem zijn synoniemen."
Van Leeuwen zei deze week tegenover Voetbal International dat een terugkeer van clubicoon Theo Janssen (Ajax) niet aan de orde is. "Dat hij een Arnhemmer is, moet niet de doorslag geven. We zijn Vitesse, geen FC Arnhem", stelde Van Leeuwen.
Fans van de Arnhemse club reageerden woedend. Zo stelt Stichting Fanzine De Aftrap op de internetsite since1892.nl : 'Het getuigt van een stuitend gebrek aan kennis van zowel de clubhistorie als de gevoelens van de Vitesse-supporters, als een clubofficial dergelijke uitspraken doet (...) De Aftrap roept dan ook op tot hard en kordaat ingrijpen in de directie'.
Ik vind het aantal persoonlijke fouten echt te groot hoor: Kashia, Yasuda en Pietje liepen flink te stuntenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef dikkedaniel het volgende:
vitesse kan/wil niet scoren. aan voetballend vermogen heeft het de afgelope 3/4 wedstrijden niet echt gelegen..
Nee, Bony was echt goed, naar wat ik heb gezien, hij had alleen die penalty niet moeten missen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef Crimyclown het volgende:
Tja... Ze hebben niet beroerd gespeeld..
Moeten ze eens een spits halen..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:23 schreef dikkedaniel het volgende:
vitesse kan/wil niet scoren. aan voetballend vermogen heeft het de afgelope 3/4 wedstrijden niet echt gelegen..
Havenaar heeft wel potentie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Moeten ze eens een spits halen..
nog 5 posts dan issie volquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:49 schreef Elvislives het volgende:
Doe dan: rechterrijtje binnen handbereik.
jawel, eerste seizoenshelft 2011/2012quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
Hoezo achtergelaten, Vitesse heeft nooit in de top meegedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |