Ik kan er sowieso niet heen, want het is geen vrije verkoop volgens mij.quote:
Neem dan ook een seizoenkaart, halve tamme.quote:Op zondag 11 december 2011 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan er sowieso niet heen, want het is geen vrije verkoop volgens mij.
Op zich jammer, want we hebben nu het potentieel om ze heel erg te vernederen.
Nah, ik moet vaak werken in het weekend, dus dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 11 december 2011 20:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Neem dan ook een seizoenkaart, halve tamme.
quote:Ik zat ook lekker in de wedstrijd. Tot de rode kaart, toen was ik uit de wedstrijd.'
Ja mij ook, Velthuizen doet het erg goedquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:22 schreef INViCTuS het volgende:
Al 10x de nul dit seizoen, dat verbaast me nog het meest
Vergeet het centrale verdedigingsduo niet.quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja mij ook, Velthuizen doet het erg goed
Niet held veld oprennen om bruce lee na te doen he BoWaquote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond in sterkste opstelling aan de aftrap in Eindhoven?
Ben eens benieuwd (heb kaarten).
Zonder Piet en Bony, toch? Dat zijn juist de twee sterkste spelersquote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond in sterkste opstelling aan de aftrap in Eindhoven?
Ben eens benieuwd (heb kaarten).
Nee, dat laten we aan de joodjes over. Die zijn daar goed in.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet held veld oprennen om bruce lee na te doen he BoWa
Nouja goed, hij trapte behoorlijk misquote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee, dat laten we aan de joodjes over. Die zijn daar goed in.
Daarom vraag ik of jullie met de sterkste elf aan de start staan straksquote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef Mark het volgende:
[..]
Zonder Piet en Bony, toch? Dat zijn juist de twee sterkste spelers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |