Ik geloof het wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef de_boswachter het volgende:
Staat die meteen in de spits dan? Nee toch?
Yes morgen in de basis, samen met Pedersen en dan zit Havenaar op de bank als het goed isquote:Op zondag 22 januari 2012 01:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ben eens benieuwd wat voor gevoel Brands en kornuiten aan zijn debuut voor Vitesse zullen overhouden.
Ik zal wel even slikken.... Zo zonde dat hij niet meer in het rood/wit balt.
Jammer johquote:
Kijk het maar niet terug, het leek nergens opquote:Op zondag 22 januari 2012 18:38 schreef remlof het volgende:
Ik heb er nog niets van gezien maar ik vind het wel verdomd jammer![]()
Was ook niet nodig geweest volgens mij, gezien het spel van Vites tijdens de laatste wedstrijden.
NEK moet gewonnen worden, altijd!quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Dan wordt voetbal wel heel zielloos, laten we nou lekker onze vijand houden en wij die van hun blijven.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Wij als Vitesse-supporters zouden ons nu helemaal niet meer druk moeten maken om de derby. Vitesse gaat voor de titel, dus wat kan ons zo'n wedstrijd tegen een degradatieklant nou boeien? Gewoon balen dat we drie punten verspeeld hebben, meer niet. NEC -- whatever!
Typische Vitesse-mentaliteit van de laatste tijd. Daar gaat je identiteit als club. Dit soort uitspraken zorgt alleen maar voor leedvermaak in Nijmegen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Migue het volgende:
Ik denk niet dat ie veel medestanders vindtquote:Op maandag 23 januari 2012 21:08 schreef LDS het volgende:
[..]
Typische Vitesse-mentaliteit van de laatste tijd. Daar gaat je identiteit als club. Dit soort uitspraken zorgt alleen maar voor leedvermaak in Nijmegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |