Welkom in Nederland. Waar we iedereen vertrouwen tot er iets gebeurt.quote:
Doen alsof ze hem bedreigen zou nog het slimste zijn, dan lijkt het op een echte overval en jij wordt niet snel gezien als dader, jij wordt onder schot gehouden en kiest voor je leven.. geeft de sleutels af..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Maar hoe maakt hij die kluisjes open dan? Oh hij heeft een sleutel
zat ik ook aan te denken, hem als gijzeling nemen en dan uiteindelijk alles splittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doen alsof ze hem bedreigen zou nog het slimste zijn, dan lijkt het op een echte overval en jij wordt niet snel gezien als dader, jij wordt onder schot gehouden en kiest voor je leven.. geeft de sleutels af..
Maar zo slim zal hij niet zijn
daarom kan je er makkelijk een heel winkelcentrum mee uitmoorden!quote:
Dat is waarschijnlijk ook zijn kuffer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koen woont nog steeds niet heel royaal...
ik geloof niet dat het bij andere banken anders gaat hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen zal Rabobank heel wat klanten kwijt zijn.
das juist zijn dekmantel , als jij in een dikke bak rijdt + een dik huis woont val je redelijk opquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Koen woont nog steeds niet heel royaal...
niet het orgineel kennenquote:
90% van de kluisjes morgen beschikbaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Morgen zal Rabobank heel wat klanten kwijt zijn.
mooi, want ze zijn vet cheap. het begint bij 35 euro per jaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
90% van de kluisjes morgen beschikbaar
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
90% van de kluisjes morgen beschikbaar
Breken, alleen de klant heeft de sleutel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Karina het volgende:
Maar hoe maakt hij die kluisjes open dan? Oh hij heeft een sleutel
ik heb het erger meegemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die vriendin heeft ook nergens problemen mee
Morgen ochtend zal het nog wel even heel druk worden om al het geld op te halenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Karina het volgende:
DIT filiaal is morgen uitgestorven, geen klanten meer.
hij schiet omhoog bij de pirate bayquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Straks Lord of War weer eens downloaden.
Heb em al binnen, morgen kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef TigerXtrm het volgende:
Straks Lord of War weer eens downloaden.
Elke gamer kan dat uitleggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef gers het volgende:
hoezo kenner
ik kan ook uitleggen wat een mortier is
mensen die wiki niet kennenquote:
inderdaadquote:
ehbo, nog zo gek nog nietquote:
Dat ze een pool de schuld kunnen gevenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet helemaal
goed verstoppen gewoon in je huis?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Maar zie maar eens 10 miljoen te verdoezelen .. vluchten naar mexico is ook voor de films, je moet wel heel gedisciplineerd gaan leven.
En in die kluisjes zit heus niet alleen geld, alle zooi moet je eerst nog zien te verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Maar zie maar eens 10 miljoen te verdoezelen .. vluchten naar mexico is ook voor de films, je moet wel heel gedisciplineerd gaan leven.
Ben benieuwd of er nog meer van deze gasten in Nl wonenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een gast is die Koen, GE-NI-AAL.
Ook dat..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
En in die kluisjes zit heus niet alleen geld, alle zooi moet je eerst nog zien te verkopen.
je kan beter bij 10 miljoen mensen 1 cent per automatische incasso afschrijven en naar argentinie vluchtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
valt opzich wel mee , gewoon naar brazillie gaan daar een wijf zwanger maken en de rest van je leven met je snikkel aan de copa cabana zittenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
Vergeet niet waar je woont.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
goed verstoppen gewoon in je huis?
maar inderdaad hij zou hier nooit mee wegkomen...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Ties02 het volgende:
straks heeft ie een tank in de garage staan let op
Ja want brazillie is veilig..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef gers het volgende:
[..]
valt opzich wel mee , gewoon naar brazillie gaan daar een wijf zwanger maken en de rest van je leven met je snikkel aan de copa cabana zitten
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef Ties02 het volgende:
straks heeft ie een tank in de garage staan let op
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
volgens mij geeft hij zijn dirty wapens weg
idd waarom zou je een gun weggeven , die dingen kosten schoon toch 750 euroquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
volgens mij geeft hij zijn dirty wapens weg
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Nu weten we PRECIEs welk filiaal het is.
daarom, en wat je niet hebt, kan ook niet tegen je gebruikt wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:39 schreef gers het volgende:
[..]
idd waarom zou je een gun weggeven , die dingen kosten schoon toch 750 euro
Niemand gaat daar meer zaken doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Petuurrr geeft er niet omquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:40 schreef Karina het volgende:
Ja het houd niet opquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jezus het wordt gewoon met het moment erger
dat dit kan in nederland?!?!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Van een trainingspakkie naar strak in het pak.
ongekende kwaliteitsuitzending, val van de ene verbazing in de anderequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jezus het wordt gewoon met het moment erger
Omdat die vent dom is...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom gaan ze dit nu hier bespreken?
weer eens wat anders dan een slechte campingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:42 schreef Arnold_fan het volgende:
Dit is inderdaad een serieuze zaak. Ik dacht dat het een hobbyist was die wat speelgoed verkocht.
Voor het eerst in tijden weer een echte zaak.
Hij vertrouwt die mensen gewoon, en wil zn plan graag uitvoeren, niet heel slim maar ook niet onbegrijpelijkquote:
Projectje van Alberto.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Misschien is Koen ook underkoffer en wil hij een crimineel pakken
zou ook een stunt zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef Karina het volgende:
Misschien is Koen ook underkoffer en wil hij een crimineel pakken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef gers het volgende:
[..]
zou ook een stunt zijndat koen werkt voor Panorama ofzo
!!!!
Undercover in Nederland, het is eigenlijk een vermomde Albertoquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef gers het volgende:
[..]
!!!!
Of voor Alberto. Dat Peter en Alberto straks tegenoverelkaar staan met 2 cameraploegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:43 schreef gers het volgende:
[..]
!!!!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Of voor Alberto. Dat Peter en Alberto straks tegenoverelkaar staan met 2 cameraploegen
Dat zal een epische ontknoping zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Of voor Alberto. Dat Peter en Alberto straks tegenoverelkaar staan met 2 cameraploegen
die zag ik ook!quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
dat zou een epische bazenstrijd wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat zal een epische ontknoping zijn!
Vraag er voor mij ook gelijk één aan kan altijd handig zijn 5000 euroquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga morgen naar mijn lokale Rabobank en ik ga naar de balie en vraag om zo'n moederpasje.
mortal kombat tussen peter en alberto!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef missU het volgende:
[..]
dat zou een epische bazenstrijd worden
idd je krijgt ook nog het gelul van een of ander persmeisje van de rabobankquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
volgens mij is het over niet zo gek veel tijd, tijd voor een confrontatie
tongen!quote:
En mensen uit de politiek die diep geschokt zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:46 schreef gers het volgende:
[..]
idd je krijgt ook nog het gelul van een of ander persmeisje van de rabobank
In films altijd door het dak en betonnen vloeren opblazen. In nederland gewoon met eigen personeelquote:
Of er nog kluisjes beschikbaar zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Zullen we morgen dat filiaal bellen en naar Koen vragen?
Dan ook zeggen 'Koen B.'quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Zullen we morgen dat filiaal bellen en naar Koen vragen?
Gaat de Slow Chat hier altijd zo snel ?quote:
kan je het niet pauzerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef Karina het volgende:
Eindelijk reclame, ik houd het niet meer.
SC staat hier voor Snel Chatquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat de Slow Chat hier altijd zo snel ?
Nee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vraag me af of hij op Peter gaat schieten
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over loonsverhogingquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef inZanity het volgende:
Ik denk dat de baas wel een hartig woordje wil spreken met Koen na het zien van de uitzending
En live, vanavond, de shootout!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Jahr00n het volgende:
beter wordt dit een massale schietpartij met die m50 op het dak gemonteerd van peters hummer
Zondagavond welquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
jezus bejaardequote:
Werken bij McDonalds, daar mag je best trots op zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze Mc reclame is echt ZOOOO triest.
Daar zal koen van schrikken zegquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Cynix ® het volgende:
Koen mag straks mooi 14 dagen schoffelen nu alles uitkomt! Dat zal hem leren!
wasda?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]en ik heb zelfs nog een videorecorder
Je hoeft je er niet voor te schamen, maar om er nou fucking trots op te lopen zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Werken bij McDonalds, daar mag je best trots op zijn!
Wel handig voor de videoband met de Ferrariquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]en ik heb zelfs nog een videorecorder
Inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze Mc reclame is echt ZOOOO triest.
een gewone baan ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:51 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon in wapens handelen.. verdiend veel beter
Ja die moet ik nog zien te versieren inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel handig voor de videoband met de Ferrari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |