quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fipo!
Hij is verkochtBah, ik mis mijn autootje wel een beetje.
kewl.quote:
.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En ik ben door een telefoontje zo flabbergasted, zo boos, zo verdrietig, zo gefrustreerd. En ik kan de veroorzaakster wel opzoeken en door de hele kamer tiefen..
ARGGHHHHHH!![]()
![]()
Mwah. Heb geslapen dus ben rustiger maar nog steeds o zo boos. Hoe kunnen sommige mensen zo gewetenloos en egoïstisch zijn...? Opzettelijk iemand kapot maken die zo dicht bij mij staat. Ik kan haar wel kapot maken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
.gaat ie intussen weer een beetje?
OT: moet slapen want de wekker gaat om 6:45, maar ben niet moe :/
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.quote:
Dat is mooi kut. Al enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Høken het volgende:
[..]
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.
Nee ze kunnen er niet achter komen. Urine testen komen niks uit. Bloedtesten komen niks uit, longfoto'sleveren niks op en het hartfilmpje ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Al enig idee wat er aan de hand is?
Lekker danquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee ze kunnen er niet achter komen. Urine testen komen niks uit. Bloedtesten komen niks uit, longfoto'sleveren niks op en het hartfilmpje ook niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Høken het volgende:
[..]
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.
Die mensen zijn er inderdaad in te grote aantallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwah. Heb geslapen dus ben rustiger maar nog steeds o zo boos. Hoe kunnen sommige mensen zo gewetenloos en egoïstisch zijn...? Opzettelijk iemand kapot maken die zo dicht bij mij staat. Ik kan haar wel kapot maken...
Pfff... Maar mijn agenda ziet er vandaag gelukkig anders uit. Zo ff laatste gesprek met hypotheek adviseur en vanmiddag stoom afblazen bij de paardjes.
Thanks! Gaat ook wel lukken. Als er iets is waar ik goed in ben is het gedachten van spoor veranderen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die mensen zijn er inderdaad in te grote aantallenMaargoed, het is vandaag een mooie dag, dus zet je gedachtes even op een ander spoor zou ik zeggen
Wat is er aan de hand?quote:
Sterktequote:Op maandag 31 oktober 2011 21:07 schreef Høken het volgende:
Doodmoe. Zo even de zuster bellen of ze de hartbewaking wil aansluiten, en de lichten wil uitdoen. Ik ben het zo zat hier.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:21 schreef Mr.117 het volgende:
Boos en opgefokt. Ik haat hem zo hij moet blij zijn dat hij niet hier woont.
ahwquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:04 schreef Mr.117 het volgende:
Hopen dat ik iets heb zodat ik niet hoef te werken en aan iedereens verwachtingen hoef te voeldoen. Haat aan (bijna) iedereen.
Die 2 horen nieteens samen. Fucking moodswings.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
ahw![]()
OT: uhm een 5.5 gewoon feeling dus
Wat heb je voor doms gedaan?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:10 schreef LostInSpace het volgende:
Ik voel mij echt heel dom op dit moment.
Maar goed, mijn leven wordt nu wel veel simpeler. Mijn ex is nu echt dood voor mij. Het kan mij allemaal niet meer schelen nu. Ik ga lekker daten met andere vrouwen en haar vergeten.
Ik ben met mijn ex blijven omgaan nadat ze vreemd was gegaan (ik had het wel uitgemaakt en ze wou mij steeds terug). Vanavond kwam ik erachter dat ze nog steeds met die andere gast omgaat.quote:
Dat is inderdaad vrij dom. Goed dat je ervan hebt geleerd. Vermijd vreemdgaande vrouwen als de pest, er kan niks goeds van komen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:32 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik ben met mijn ex blijven omgaan nadat ze vreemd was gegaan (ik had het wel uitgemaakt en ze wou mij steeds terug). Vanavond kwam ik erachter dat ze nog steeds met die andere gast omgaat.
Wat ik vanavond gedaan heb was misschien nog wel het slimste dat ik heb gedaan.. maar ik voel mij ontzettend dom over de afgelopen maanden. Al die leugens van haar.. mijn god.
Goed.. ik ben er nu echt klaar mee.
Nee dat is nu wel erg duidelijk geworden inderdaad.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij dom. Goed dat je ervan hebt geleerd. Vermijd vreemdgaande vrouwen als de pest, er kan niks goeds van komen.
Ik vond het niet overdreven hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:12 schreef Muisraket het volgende:
Moe en verdrietig.
- Edit, overdreven reactie -
Sterkte inderdaad.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:07 schreef Høken het volgende:
Doodmoe. Zo even de zuster bellen of ze de hartbewaking wil aansluiten, en de lichten wil uitdoen. Ik ben het zo zat hier.
Opgesloten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Ik vond het niet overdreven hoor.
OT: opgesloten in de maatschappij.
Ik heb het gevoel dat ik niet kan doen wat ik wil, alles voor anderen doe en niet voor mezelf. Niemand me begrijpt en daardoor niemand er echt voor me is en me echt kan helpen. Ik weet wel dat die er zijn maar ik voel het niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Opgesloten?
(Oh en jawel, bleek iets verkeerd geïnterpreteerd te hebben, maar het zou goed kunnen dat een mildere variant van die gebeurtenis wel snel gaat gebeuren... Moet echt wat meer lol met hem gaan maken, want dit zit me niet lekker.)
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sterkte
OT: ok, regel- en opruimmodus zo uit en chillmodus aan.
Dankjullie trouwens.quote:
Dan kun je je bed verkopen!quote:Op dinsdag 1 november 2011 07:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben gister gewoon om 21:30 gaan slapenzelden zo moe geweest. Ben nu wel uitgeslapen
geduldquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef Høken het volgende:
Zonder beademing ging me niet zo goed af.
Waarschijnlijk is het een extreme longonsteking. Gelukkig niks heel ernstigs, maar het is echt lastig dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geduldweten ze al wat het is? beterschap gewenst! * hug *
ahh dan gaat het de betere kant op als ze je van de beademing wilden halenquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:34 schreef Høken het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een extreme longonsteking. Gelukkig niks heel ernstigs, maar het is echt lastig dit.
Lig je echt aan de beademing dan? Of zuurstof alleen? Sterkte nogmaals in elk geval.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:28 schreef HÞken het volgende:
Zonder beademing ging me niet zo goed af.
Beide. Vannacht lag ik aan de beademing. Inmiddels weer alleen aan de zuurstof. Gaat nu wel goed.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lig je echt aan de beademing dan? Of zuurstof alleen? Sterkte nogmaals in elk geval.
Hrftig. Mooi dat t nu beter gaat, beademing is naarquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:50 schreef HÞken het volgende:
[..]
Beide. Vannacht lag ik aan de beademing. Inmiddels weer alleen aan de zuurstof. Gaat nu wel goed.
Oi, das schrikken inderdaad... Sterkte!quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
minder. Net te horen gekregen dat mijn moeder wat aan haar hart heeft wat een beetje schrikken is sinds ze jaren terug in een coma heeft gelegen door leverfalen dus dan schrik je wel. Ze gaan vanmiddag terug voor onderzoek en ik hoop dus op een goede uitkomst.
Thanks ik wacht wel af wat ze te zeggen hebben als ze terug zijn na onderzoek en even veel afleiding zoeken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, das schrikken inderdaad... Sterkte!
Ot: prima
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:05 schreef zwartedoos het volgende:
wat zijn sommige mensen toch aandachtsgeil
Feest moet je zo weinig mogelijk afzeggen... altijd fijn om gedachten te kunnen verzetten...quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:38 schreef zwartedoos het volgende:
Ik denk dat ik dat stomme feest ook ga afzeggen
Klinkt een beetje als mij.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:47 schreef Daalder82 het volgende:
Best goed eigenlijk, mijn schijt aan alles begint weer iets te komen en nu heb ik misschien een mail gestuurd die verkeerd opgevat kan worden (misschien iets te brutale inhoud maar ik denk dat ik het wel goed heb ingeschat). Ah, whatever, dat komt vast wel goed
(en ze woont toch een uur hiervandaan
), en anders kijk ik wel verder (en probeer wat meer "domme" dingen te doen).
[liefdagboek verder]
Ik ben verder van plan om te backpacken als ik mijn rijbewijs heb (qua mij betreft gaat het door, het rijbewijs schiet niet op echter ...). Spijt ervan krijgen doe ik misschien later wel, liever dat ik het gedaan heb dan dat ik het heb laten liggen.
Kan ook spiermassa zijn.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:27 schreef Under_Score het volgende:
hmmm, lastig om te omschrijven. hard gewerkt en daardoor een voldaan gevoel. maar had verwacht door het harde werken toch iets gewicht kwijt te zijn, wat niet het geval was. ik lijk vast te zitten op 81 kilo![]()
verder behoefte aan wat warmte om me heen.
I'm jealousquote:Op woensdag 2 november 2011 08:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Gisteren om half 9 in slaap gevallen en om half 7 wakker.. Volgens mij had ik slaap in te halen!
Oke...quote:Op woensdag 2 november 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, net flauwgevallen in venlo en werd toen weer wakker met een groep duitsers om mr heen
Als ik het goed heb had je een zware longontsteking toch? Goed dat je weer thuis bentquote:
Ja, die heb ik ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het goed heb had je een zware longontsteking toch? Goed dat je weer thuis bent
Ik ben happy
quote:Op woensdag 2 november 2011 12:04 schreef stefanhaan het volgende:
Stuk beter, net flauwgevallen in venlo en werd toen weer wakker met een groep duitsers om mr heen
Werkelijk geen idee. bij jou dan?quote:
Hebben ze wel een theorie verder over de oorzaak van het niet kunnen vinden van een oorzaak?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef minthy het volgende:
Dubbel: aan de ene kant blij, mijn moeder heeft na 2,5 wk ontslag uit het ziekenhuis!
Aan de andere kant bezorgd omdat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden van haar inwendige bloedingen
Fijn dat ze weer thuis kan zijn. En hopen dat het niet weer gebeurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 16:30 schreef minthy het volgende:
Dubbel: aan de ene kant blij, mijn moeder heeft na 2,5 wk ontslag uit het ziekenhuis!
Aan de andere kant bezorgd omdat ze geen oorzaak hebben kunnen vinden van haar inwendige bloedingen
Sterkte.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk klote, morgen komt de dokter om mijn oom in te laten slapen
Aww, fijn om te horen!quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef Muck het volgende:
Ongelofelijk klote, morgen komt de dokter om mijn oom in te laten slapen
Nee, ze weten nu net zoveel als toen ze in het ziekenhuis werd opgenomen. Ze kunnen aan het bloed zien (ijzergehalte en bloeddruk) dat ze iig geen bloed meer verliestquote:Op woensdag 2 november 2011 16:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hebben ze wel een theorie verder over de oorzaak van het niet kunnen vinden van een oorzaak?
Dank je, ik hoop het met je meequote:Op woensdag 2 november 2011 16:40 schreef dwergplaneet het volgende:
[..]
Fijn dat ze weer thuis kan zijn. En hopen dat het niet weer gebeurt.
OT: redelijk, ik ben een beetje bekomen.
Allang contact opgenomen met de huisarts. Krijg ik zo'n incompetente kutassistente aan de telefoon die het allemaal afdoet als niets. "Neemt u maar gewoon een pijnstiller dan gaat het vanzelf wel weg! Okeee? Daaaaaaaaaag!"quote:Op woensdag 2 november 2011 23:40 schreef Mishu het volgende:
Misschien eens naar de dokter gaan? Klinkt als een bacteriele infectie..
Vreemd, als ik telefonisch niks tegen de assistente wil zeggen dan hoeft dat niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Allang contact opgenomen met de huisarts. Krijg ik zo'n incompetente kutassistente aan de telefoon die het allemaal afdoet als niets. "Neemt u maar gewoon een pijnstiller dan gaat het vanzelf wel weg! Okeee? Daaaaaaaaaag!"
Zelfde als toen met mijn kaakontsteking door een doorkomende verstandskies. Ik had gebeld, zei ze dat ik het even in de gaten moest houden en als ik nog meer last zou krijgen ik langs moest komen. Nou ik had tegen die tijd al 1,5 week ontzettende last, koorts, en was gewoon doodziek. Ben ik zelf naar de huisarts gegaan. Assistente schrok zich rot want er kwam ineenkeer een klappertandende, lijkwitte, doodzieke, maar aardig agressief pissige DjinN binnen. Pas TOEN ging ze me helpen.
Mocht ik eindelijk met de huisarts praten, zei ie doodleuk dat ik al veel eerder had langs moeten komen
Als ik de huisartsenpraktijk bel krijg ik eerst de assistente aan de lijn, en die beoordeeld vervolgens of ik een afspraak met de huisarts kan krijgen of nietquote:Op woensdag 2 november 2011 23:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vreemd, als ik telefonisch niks tegen de assistente wil zeggen dan hoeft dat niet.Wat heeft zij daarmee te maken dat je een afspraak met je dokter wil.
Overal toch?quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als ik de huisartsenpraktijk bel krijg ik eerst de assistente aan de lijn, en die beoordeeld vervolgens of ik een afspraak met de huisarts kan krijgen of nietOntzettend belachelijk maar zo doen ze dat hier
Hier niet, ze vragen wel waar het om gaat maar je mag altijd een afspraak maken ook al denkt de assistente dat het niet nodig is.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Overal toch?
OT: volkomen ruk.
ik heb bijna niet geslapen en toen ik eindelijk sliep, gaf mijn vriend me in zijn slaap een elleboogje tussen mijn schouderbladen
Gaat een zware dag worden vandaag
Hey, ik het precies de zelfde klachten.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:55 schreef DjinN het volgende:
Zwaar geïrriteerd. Nog steeds last van mijn verkoudheid..het duurt nu al 3 weken. Eerst was het een behoorlijke griep, toen trok het belabberde gevoel weg en werd het een standaard neusverkoudheid met een fijne voorhoofdsholteontsteking erbij, nu is die bijna over, en krijg ik ook nog eens een keelontsteking
Kan niet eens slikken...ontzettende steken in mijn oren..en weer een hese stem ook. Erg fijn..weer een aanslag op mijn stem. Heb ik heel veel aan met mijn baan als callcenter-agent
Da's echt kut.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als ik de huisartsenpraktijk bel krijg ik eerst de assistente aan de lijn, en die beoordeeld vervolgens of ik een afspraak met de huisarts kan krijgen of nietOntzettend belachelijk maar zo doen ze dat hier
Dit.quote:
Waar woon jijquote:Op donderdag 3 november 2011 14:50 schreef kwiwi het volgende:
Fris en fruitigNet een verse jus gedronken in het zonnetje.
Dit... Ik geloof dat ik vanavond maar ff schijt aan alles ga hebben en met bier en frituur voetbal ga kijkenquote:
herkenbaar dat had ik de laatste paar dagen ook...quote:Op donderdag 3 november 2011 20:00 schreef dwergplaneet het volgende:
Okay. Vandaag ben ik me gaan beseffen dat ik mijn eigen grenzen eens moet respecteren.
Je schrijft het alsof je het er niet mee eens bent.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:44 schreef Mr.117 het volgende:
Voel me wel redelijk, volgens de test van de psycholoog ben ik depressief.
Het is inderdaad een zware dag geweest en ik ben eerder van mijn werk naar huis gegaan, omdat ik gewoon onredelijk boos op klanten werd, die er ook niets aan konden doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 06:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Overal toch?
OT: volkomen ruk.
ik heb bijna niet geslapen en toen ik eindelijk sliep, gaf mijn vriend me in zijn slaap een elleboogje tussen mijn schouderbladen
Gaat een zware dag worden vandaag
Nee ik vind mezelf niet zo depressief als die test zei. En het gaat al beter dan een paar weken geleden.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:02 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je schrijft het alsof je het er niet mee eens bent.
OT: goed wel, ondankt dat de plannen voor vanavond noet door gaan.
Geloof me, als de test dat zegt dan zit er wel een kern van waarheid in. En ook al gaat het een tijdje beter, de kans is groot dat het later dubbel zo erg terugkeert als de wortel van het probleem niet is aangepakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:49 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Nee ik vind mezelf niet zo depressief als die test zei. En het gaat al beter dan een paar weken geleden.
gefeliciteerd!quote:
Ik lees steeds enorm heftige verhalen van je in dit topic, dus ik wil je even veel sterkte wensen de komende tijd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef Høken het volgende:
Al helemaal bekaf. En weer in een dipje. Ik had gehoopt dat m'n jeugd anders zou zijn dan zelfmoordneigingen, vol ziekte, en geruzie. Maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Dus gewoon deurdonderen.
Dankje. Met die zelfmoordneigingen enzo ga ik vanaf woensdag hulp krijgen. Ruzie zal vanzelf wel ophouden, en ziekte. Tja, we zullen zien.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik lees steeds enorm heftige verhalen van je in dit topic, dus ik wil je even veel sterkte wensen de komende tijd.
Heel hatelijk die dingen jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Bleh, pijnlijke aft in mijn mond!Ben echt blij als me weerstand weer op normaal niveau is!
Hoezo dat?quote:
Onzeker over mijn uiterlijkquote:Op vrijdag 4 november 2011 21:05 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heel hatelijk die dingen ja![]()
[..]
Hoezo dat?
Gecondoleerd ..quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef ayumu het volgende:
Mijn ex-schoonmoeder die ik beschouwde als me eigen moeder, is overleden ze is een ster aan de hemel nu.
Gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijdquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef ayumu het volgende:
Mijn ex-schoonmoeder die ik beschouwde als me eigen moeder, is overleden ze is een ster aan de hemel nu.
Gecondoleerd!quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef ayumu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |