quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fipo!
Hij is verkochtBah, ik mis mijn autootje wel een beetje.
kewl.quote:
.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En ik ben door een telefoontje zo flabbergasted, zo boos, zo verdrietig, zo gefrustreerd. En ik kan de veroorzaakster wel opzoeken en door de hele kamer tiefen..
ARGGHHHHHH!![]()
![]()
Mwah. Heb geslapen dus ben rustiger maar nog steeds o zo boos. Hoe kunnen sommige mensen zo gewetenloos en egoïstisch zijn...? Opzettelijk iemand kapot maken die zo dicht bij mij staat. Ik kan haar wel kapot maken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
.gaat ie intussen weer een beetje?
OT: moet slapen want de wekker gaat om 6:45, maar ben niet moe :/
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.quote:
Dat is mooi kut. Al enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Høken het volgende:
[..]
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.
Nee ze kunnen er niet achter komen. Urine testen komen niks uit. Bloedtesten komen niks uit, longfoto'sleveren niks op en het hartfilmpje ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Al enig idee wat er aan de hand is?
Lekker danquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:39 schreef Høken het volgende:
[..]
Nee ze kunnen er niet achter komen. Urine testen komen niks uit. Bloedtesten komen niks uit, longfoto'sleveren niks op en het hartfilmpje ook niet.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:36 schreef Høken het volgende:
[..]
Zaterdag kreeg ik dikke druk op m'n longen. S nachts kreeg ik ook nog last van koorts en misselijkheid. Zondag naar de dokter geweest, die kan niet vinden wat het is, dus doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar te horen gekregen dat ik moest blijven.
Die mensen zijn er inderdaad in te grote aantallenquote:Op maandag 31 oktober 2011 07:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mwah. Heb geslapen dus ben rustiger maar nog steeds o zo boos. Hoe kunnen sommige mensen zo gewetenloos en egoïstisch zijn...? Opzettelijk iemand kapot maken die zo dicht bij mij staat. Ik kan haar wel kapot maken...
Pfff... Maar mijn agenda ziet er vandaag gelukkig anders uit. Zo ff laatste gesprek met hypotheek adviseur en vanmiddag stoom afblazen bij de paardjes.
Thanks! Gaat ook wel lukken. Als er iets is waar ik goed in ben is het gedachten van spoor veranderen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die mensen zijn er inderdaad in te grote aantallenMaargoed, het is vandaag een mooie dag, dus zet je gedachtes even op een ander spoor zou ik zeggen
Wat is er aan de hand?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |