quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef LDS het volgende:
De sfeer zit er inderdaad al goed in!![]()
![]()
Maar FEE-vrindjes, ik ga naar het foebelle!
laat spamkoning pirania maar losquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef Adelante het volgende:
We komen nog in de FOK! top postings van oktober
Ben benieuwd hoe De Nieuwe het gaat doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen is Sint Bram er niet meer
Stefan de Wallequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe De Nieuwe het gaat doen
Ik spam niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laat spamkoning pirania maar los
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stefan de Walle adoratie-topic! #1quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen Mac in ieder gevalquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een paupersnelle macbook
Ik vraag een nieuwe MacBook Pro voor Kerst.quote:
Geen apple voor mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag een nieuwe MacBook Pro voor Kerst.
Ik vind het geven leuker dan het krijgen, zeker surprises kan ik echt uren mee bezig zijn, en het dichten enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen kadootjes.![]()
Hoogstens een chocoladeletter
surprise!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het geven leuker dan het krijgen, zeker surprises kan ik echt uren mee bezig zijn, en het dichten enzo.
australian chocoladelettersquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen kadootjes.![]()
Hoogstens een chocoladeletter
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg je daar vorig jaar geen fanmail om?
quote:
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!quote:
Ik zou er spontaan van gaan baggerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!
En vind het vooral zelf erg leuk om te doen
Oke geloof jequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!
En vind het vooral zelf erg leuk om te doen
Wat ben je laat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef timmmmm het volgende:
Welkom, schatjes en gespuis! Leuk dat we er weer zijn dit jaar
Dat doen wij ook altijd. Die dag heb ik altijd vrij van het werk, en dan sta ik de hele dag lekkere dingen te bakken (kerststol, broodjes, kerstboomcakejes, tulbandcake enz enz enz), dan naar de nachtmis en schranzen voor het levenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef Adelante het volgende:
AaahhhWij doen dat altijd met kerstavond: met de hele familie naar de kerk (nachtmis) en dan in het oude huis van opa en oma daarna lekkere dingen eten...
Ik ga best vaak naar de kerk, dus ook met kerstquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk![]()
Vroeger wilde ik altijd wel naar de kerstnachtmis, maar dat was omdat ik dan langer op mocht blijven
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook niet gelovig, verre van, dus 't zou wel raar zijn als ik wel vaak naar de kerk zou gaan
Hij is inderdaad tof!quote:
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmutsquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, een kerstmuts of een mijter.
Mag ik ook voor jouw kerstmuts kiezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, een kerstmuts of een mijter.
Ohja dat kan ook, maar dan voel ik me ook weer zo'n kind dat zoveel dingen wil en alles bwuh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmuts
Wat moet ik hier nou weer mee...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik ook voor jouw kerstmuts kiezen?
Goede oplossingquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmuts
God houdt van mutsen hoor. Ik durf te wedden dat alle vrouwen naar de hemel gaan, die ouwe snoeperd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook, maar dan voel ik me ook weer zo'n kind dat zoveel dingen wil en alles bwuh.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee...Ik ga dit tegen God zeggen, wagt maar wagt maar!
Je maakt me een beetje bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
God houdt van mutsen hoor. Ik durf te wedden dat alle vrouwen naar de hemel gaan, die ouwe snoeperd.
quote:
Hoor ik vaker haha. Maar mijn gebruikersnaam is niet drugsgerelateerd hoorquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
Adelante even een vraagje tussendoor: jij bent toch een vrouw hè?
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
Adelante even een vraagje tussendoor: jij bent toch een vrouw hè?
een wereldsmysterie is opgelostquote:
Ja da's dan meestal wel het geval als je geen vrouw bentquote:
Ja en Adelante betekent vooruitgang. Het is een vrouwelijk woord maar zegt niets over de user.quote:
Hoe komt dat? Is het de naam?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had kunnen zweren dat je een vrouw was, zo is het ook.
Vindt ze hij vast leuk om te horen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had kunnen zweren dat je een vrouw was, zo is het ook.
Het was tijdens mijn registratie op de radio, een hitje van Sash!quote:
Ja, adelan-te. Dat komt vrouwelijk over. In het Frans zijn de meeste zelfstandignaamwoorden eindigend op een "e" ook vrouwelijk.quote:
Het is een plant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En als je nou een pompoen bent, kun je dan ook een mannelijke pompoen zijn?
Nietes. Vooruitgang. Volgende discussie.quote:
Kom binnen! Net als Sinterklaas die binnenkomt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Nietes. Vooruitgang. Volgende discussie..
Sash, nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was tijdens mijn registratie op de radio, een hitje van Sash!
Planten werken toch met stampers en bestuiving en zaden enzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Planten kunnen ook mannelijk zijn toch?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Planten werken toch met stampers en bestuiving en zaden enzo?
Een kleuter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
En wat dachten jullie op basis van mijn username dat ik was?
Man. Omdat je zoveel m's er in hebt. Van Man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Kerkganger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Jongetje van 16?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Erben Wennemarsquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dus ik zei mmmm omdat de pastor aan me zat?
Nee sorryquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja dan is de ene plant een mannetje en andere raakt zwanger van de zaadjes toch.
[..]
Een kleuter.
quote:
Ik ben nog een jongetje van 15. Maar niet doorvertellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was zelfs 14 toen ik voor het eerst op FOK! zat!
Zit ik er dicht bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is heel jong. Hoe oud ben je nu? Ja ik kan klikken maar ik ben aan het multitasken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Ik throw je door een bushokje alles.
Ik vecht niet met lieve meisjes, hooguit in een bedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Ik throw je door een bushokje alles.
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vecht niet met lieve meisjes, hooguit in een bed
Als iemand nou ook nog een woordgrap over feestdagen in bed maakt ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.
Geeft niks ik ben toch getrouwd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.
Hij is van FEE mod, hahaha.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je zoooooo oud?! Ieuwwwww. grapje.
Van welk forum ben jij eigenlijk mod?![]()
Safari?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij is van FEE mod, hahaha.
Bij de weggetjes, weten jullie een goede app om mee op je iPod Touch te Fok!ken?
Wat ik al zei, newbie, dit antwoord had ik kunnen verwachtenquote:
De mobiele site, mijn grote liefdequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef LDS het volgende:
Oooh fail, mobiele site over t hoofd gezien
*reken*quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sad LDSquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Er is een generatie opgestaan die denkt dat 'Chrismas is the most wonderful time of the year' van Justin Bieber is.
Sad Lutte
En die denken dat je met 12 days of christmas dit bedoeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Er is een generatie opgestaan die denkt dat 'Chrismas is the most wonderful time of the year' van Justin Bieber is.
Sad Lutte
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Sad Lutte
En deze: Banmeldtopic voor de Donkere Dagenquote:
hier:quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet er iemand trouwens waar ik een kerstmuts op mijn banaan kan aanvragen?
Kerstquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Een nieuwe SC om te bevuilen!
Kerst
Hier ook nog niemand. Houden zo. Moet me altijd inhouden om bij het 'SNOEP OF IK SCHIET' niet te gaan roepen, schieten dan!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier nog niemand aan de deur geweest.
Jezusquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Verklede en geschminkte kids aan de deur net.
"Snoep of je levennnnnnnnnn!"
Had gelukkig nog wat lollies.
Maar ze zijn nu op, dus hoop niet dat er nog meer komen
Gezond ende verantwoorde Greys!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
Wat moet je nou in godsnaam doen ook in zo'n geval als je gewoon door je snoep heen bent
Het zweet brak me uit toen ze aan de deur kwamenGelukkig vond ik die lollies nog, maar ik kan de volgende moeilijk Sultana's gaan geven
Mijn moeder heeft ze volgens mij serieus een keer weggejaagd met de tekst: We hebben geen snoep meer, willen jullie een stukje komkommer?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
Wat moet je nou in godsnaam doen ook in zo'n geval als je gewoon door je snoep heen bent
Het zweet brak me uit toen ze aan de deur kwamenGelukkig vond ik die lollies nog, maar ik kan de volgende moeilijk Sultana's gaan geven
Bleiswijk, echt een gehuchtquote:
... en meteen de muts van de buurt natuurlijk, zodra ik ze Sultana ga gevenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:50 schreef LDS het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze volgens mij serieus een keer weggejaagd met de tekst: We hebben geen snoep meer, willen jullie een stukje komkommer?
Ze hoefden het in ieder geval niet meer ,hahahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bleiswijk, echt een gehucht
Dus ik had het nooit verwacht joh... echt kut
[..]
... en meteen de muts van de buurt natuurlijk, zodra ik ze Sultana ga geven
[..]![]()
![]()
"Dipje er bij???"
Sint-Maarten, vieren ze hier ook niet. Daar heb ik nog nooit iemand voor langs gehad haha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik wist vroeger ook precies met Sint Maarten bij welke huizen je kans liep op mandarijnen
Ik groeide op in Noord-Holland en daar was het best een happening vroegerquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef LDS het volgende:
[..]
Sint-Maarten, vieren ze hier ook niet. Daar heb ik nog nooit iemand voor langs gehad haha.
Snel je licht in huis uit doen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
Herkenbaar!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Ik wist vroeger ook precies met Sint Maarten bij welke huizen je kans liep op mandarijnen
Haha ja dat van Bleiswijk is lullig. Nouja, Sint-Maarten is het dus écht wel in bepaalde gebieden, terwijl zoiets voor Halloween geloof ik niet geldt. Maar je hebt natuurlijk uitzonderingen, als in een keer de kienders uit de buurt besluiten om met z'n allen langs de deuren te gaanquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik groeide op in Noord-Holland en daar was het best een happening vroeger
Echt druk met kids langs de deuren. Hebben we het wel over 30 jaar geleden hoor ().
Dus toen ik 7 jaar geleden in Bleiswijk kwam wonen zat ik helemaal klaar met mijn bergen snoep op 11 november. Nou, niente kids langs de deur. Ik was even vergeten dat het hier niet gevierd wordtEn nu was ik dus weer níet voorbereid op Halloween. Wat een chaos
En we fietsten speciaal nog naar een dorp verder, want bij de snackbar kreeg je patatquote:
Ooh dat klinkt wel goedquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En we fietsten speciaal nog naar een dorp verder, want bij de snackbar kreeg je patat
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
En ja Sint-Maarten, ohhhhhhhh, dat was als kind bijna net zo leuk als Sinterklaas.![]()
Kilo's snoep ophalen en dan in de avond sorteren, lollies bij de lollies, reepjes chocola bij de reepjes. Man ik zou het bijna over willen doen
En bijna áltijd regen en wind, en een kapotte lampion
Oh ja dat was ik al helemaal vergeten, inderdaad zegquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, of die stomme batterij die het dan niet meer deed van je eelekkktrieke lampie
Heel jeugdtrauma?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik al helemaal vergeten, inderdaad zeg![]()
En dan had je ook mensen die vroegen of je hem kant-en-klaar gekocht had en weinig tijd in wilde steken, puur omdat hij het niet meer deed na al die regen en ellende![]()
Net als de mensen die vroegen of ik niet al veeeeeel te oud was hiervoor, want ik was een lang kind![]()
Nee, alleen maar mooie herinneringen, wantquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Man ik zou het bijna over willen doen
Oeh! Nice!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
En we fietsten speciaal nog naar een dorp verder, want bij de snackbar kreeg je patat
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was ik al helemaal vergeten, inderdaad zeg![]()
En dan had je ook mensen die vroegen of je hem kant-en-klaar gekocht had en weinig tijd in wilde steken, puur omdat hij het niet meer deed na al die regen en ellende![]()
Net als de mensen die vroegen of ik niet al veeeeeel te oud was hiervoor, want ik was een lang kind![]()
Ook zo herkenbaar ja
1.82 hier, dus ik was ook al zo'n lange slunger vroeger.
Ik vind echt dat ze het landelijk moeten doen, het is zó leuk voor kinderenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:38 schreef LDS het volgende:
Maar klinkt wel echt heel leuk Sint-Maarten, jammer dat ik dat 'gemist' heb.
Ja wij ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
En lampionnen maakten wij op school!
Hier ook ja. Maar dat was altijd van papier maché ofzo (lekker klieren met papier om een ballon heen geloof ik?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
En lampionnen maakten wij op school!
Greys hoeveel krijg je er gemiddeld per jaar aan de deur?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Verklede en geschminkte kids aan de deur net.
"Snoep of je levennnnnnnnnn!"
Had gelukkig nog wat lollies.
Maar ze zijn nu op, dus hoop niet dat er nog meer komen
Die maar ook vaak waar je dan gaten uit moest prikken en er van dat vliegerpapier achter moest. En ik was niet zo geweldig goed in prikken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier ook ja. Maar dat was altijd van papier maché ofzo (lekker klieren met papier om een ballon heen geloof ik?) en er was bij mij altijd al wel iemand per ongeluk op gaan zitten ofzo thuis voordat ik er mee de straat op moest
Dit was voor het ALLEReerst dat ik met Halloween verklede kids aan de deur kreeg!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys hoeveel krijg je er gemiddeld per jaar aan de deur?Handjevol of wat meer?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Met Sint Maarten heb ik de eerste paar jaar hier niemand aan de deur gehad, en twee jaar geleden was er volgens mij ineens op de school hier besloten om dat wel te gaan doen, dus toen had ik ineens een stuk of 20 ofzo. En vorig jaar ook.
Wat leuk! De Ierse Pub op het Rode Zand zeker? Want daar zie ik idd vaak al van te voren hele Halloween 'etalages' enzo en daar doen ze er veel aan!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef RensWisse het volgende:
Wij gaan hier in Rotterdam straks Halloween vieren in de Ierse pub. Zit hier als Darth Maul uit Star Wars met twee maten waarvan de ene zijn hoofdhuid heeft opengeritst en de ander de zombieversie van Justin Bieber is.
En over een paar weekjes alweer surprises!
Dat is wel een hele leuke actiequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef horned_reaper het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/kerstboom.html Voor de liefhebbers
Iedere IKEA heeft 5.000 bomen ofzo, die zijn 6 december opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou inderdaad best goed kunnenquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere IKEA heeft 5.000 bomen ofzo, die zijn 6 december op
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
Even gezocht en gescand.Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Nah das mij echt te vroeg, ik koop laterquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere IKEA heeft 5.000 bomen ofzo, die zijn 6 december op
Die film is zó heerlijk he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoor bij Project Catwalk een deuntje uit The Holiday, dan kom ik meteeeeeen in de kerstsfeer
Ik probeer hem maar 1 keer per jaar zelf te kijken om de magie vast te houden, maar als hij dan op tv komt ben ik ook weer in m'n sasquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die film is zó heerlijk he?
Nooit gedacht dat Jack Black geloofwaardig zou kunnen zijn in een romantische film, maar jawel!
Ja dat! Dat was op Mtv jaquote:
Oh wow, dit ken ik inderdaad niet van hemquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
Hij speelt bv de hoofdrol in Nacho Libre, maar dat trekt me dan weer totaal niet
[ afbeelding ]
De verhaallijnen in deze film vind ik zo leuk verzonnen, veel romantische films lijken op elkaar, dit is net even andersquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef LDS het volgende:
Tsja, The Holiday is volgens mij een vrouwending, dat van elke jaar kijken zullen een aantal vrouwen in mijn omgeving heel goed herkennen. En ik daardoor ook
Ken je dit nummer van hem?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat! Dat was op Mtv jaWist de naam niet.
Die poten van die kerelquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG... dat is dat kleine bewakertje van The Green Mile he?
Ja deze ken ik ookquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ken je dit nummer van hem?
Het is zó plat, maar zó grappig![]()
Zij is net Milika Peterson zoquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
Deze wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
School of Rock vind ik ook leuk met hem, daar speelt ie een ietwat aparte muziekleraarquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja deze ken ik ookMaar dit is ook alles wat ik zo ongeveer van hem ken, had geen idee of hij nou acteur in 2 of 2000 films was... verder geen aanraders dus?
kerstvakantiequote:Op maandag 31 oktober 2011 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die heb ik al een poos binnen om te gaan kijken, ook toevallig
En die andere schrijf ik op, tijdens de feestdagen en kerstvakantie genoeg tijd om films te kieken
Ja, met zijn 16 jarige bruidquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die poten van die kerel
OMG OMG OMG... dat is dat kleine bewakertje van The Green Mile he?
en je zult altijd zien dat als je volgend jaar minder haalt er meer komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goddommeallemaal snoep gehaald, is het aantal kinderen dat langskomt redelijk matig
Vorig jaar waren ze zeker al aan jouw deur geweest en ze wisten dat je normaliter nooit snoep hadquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
Goddommeallemaal snoep gehaald, is het aantal kinderen dat langskomt redelijk matig
Ik woon hier net 4 maandenquote:Op dinsdag 1 november 2011 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze zeker al aan jouw deur geweest en ze wisten dat je normaliter nooit snoep had
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef LDS het volgende:
Bij ons op school verbieden ze opnieuw pepernoten![]()
![]()
Ik denk niet dat ze dat gaan waarderen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.
Scherp, scherp. Ik bedoelde natuurlijk kruidnotenquote:Op dinsdag 1 november 2011 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn dat de meeste mensen kruidnoten eten, dus die kun je wel meenemen dan.
Handig dat ik dat nu dan weet, ik doe het hierdoor wel het hele FEE-seizoen niet meer fout.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is een fervent kruid-/pepernootnazi!
Klopt ja, 't was een erg geslaagde avond. In Nederland heeft het natuurlijk niet de sfeer van Sinterklaas, Koninginnedag of Carnaval, maar het was toch de moeite waard. Bovendien had dat opengeritste gezicht van die maat van mij de prijs voor beste kostuum. Van die waardebon kunnen we nu dus weer een avondje goedkoop stappen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk! De Ierse Pub op het Rode Zand zeker? Want daar zie ik idd vaak al van te voren hele Halloween 'etalages' enzo en daar doen ze er veel aan!
Hier verkopen ze mix voor speculaas.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga ze hoogstens zelf bakken. *noteert* even vragen of mams speculaaskruiden voor me mee wil nemen over twee weken *noteert*
en kruidnootjesquote:Op woensdag 2 november 2011 10:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Hier verkopen ze mix voor speculaas.
Binnenkort speculaasjes bakken
Ik had euroshopperspeculaasquote:Op woensdag 2 november 2011 09:35 schreef Adelante het volgende:
Verse bakkersspeculaas is
en bijna op
jaaaaaa en warme chocolademelk met slagroomquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
Middag! [ afbeelding ]
Ik heb eigenlijk wel enorm trek in een lekker stukje banketletter uit de oven, bij de koffie of thee zo![]()
Dat hoort wel met kerstmis warme chocomel met of zonder slagroomquote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
jaaaaaa en warme chocolademelk met slagroom
Jaaaquote:Op woensdag 2 november 2011 13:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaaaaaa en warme chocolademelk met slagroom
Ik drink de hele winter warme chocomelkquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoort wel met kerstmis warme chocomel met of zonder slagroom
Ik anders ook vaker hoef bij mij niet persee winter te zijn. Van Nutricia.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik drink de hele winter warme chocomelk
Oh ja die is lekkerquote:Op woensdag 2 november 2011 13:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik anders ook vaker hoef bij mij niet persee winter te zijn. Van Nutricia.
Serieus?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:56 schreef Frutsel het volgende:
Naja, met twintig graden kan je ook koude chocomelk drinken
20 graden op komst: Waar blijft de herfst?
Ja lijkt er wel op... al denk ik dat we over een week of 2.. zo rond de 10-15 graden hangen en dan binnen twee dagen op de -1 liggenquote:
Ik weet niet eens waar jij zitquote:Op woensdag 2 november 2011 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hier was het vannacht overigens wel serieus koud*ril*
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb niets beters te doen op 't moment![]()
Nou ja, ik probeer een kater weg te tikken?!
Oh maar hier is het al dagen zo warm, Maandag knalblauwe lucht, zonnetje en echt 20 graden.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef motorbloempje het volgende:
http://meteox.co.uk/world(...)Kingdom&latlng=-0.36|53.74
Hier blijft het tenminste fatsoenlijk 'fris'
Oh, die wijst naar Aberdeen.. maar daar woon ik niet
Oooh warme chocomel met slagroomquote:Op woensdag 2 november 2011 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat hoort wel met kerstmis warme chocomel met of zonder slagroom
Op papier transportplanner... maar doe ook deel inkoop, voorraadbeheer, financieel etc etc..quote:Op woensdag 2 november 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sounds familiarWat doe je? Of nou ja, wat hoor je te doen?
En dan ook nog internettenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Op papier transportplanner... maar doe ook deel inkoop, voorraadbeheer, financieel etc etc..
Administratieve duizendpoot denk ik
Soms teveelquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dan ook nog internettenbaas!
Ik zit eens te denken... Volgens mij wordt dit het eerste jaar dat ik het buiten mijn woonplaats vierquote:Op woensdag 2 november 2011 14:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Soms teveel... vooral als er veel DE-nieuws is.. NWS is er elke dag
Maar goed, zolang elke dag mijn werk op tijd af is en zonder (al te veel) fouten hoor ik niemand klagen.
Zit net te denken dat ik de FEEstdagen nog nooit buiten Overijssel heb gevierd
Ja, echtquote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Serieus?
Ik vind 't altijd erg leuk om oud en nieuw elders te vierenal was ik de vorige keer dat we er echt een reis voor maakten (naar Canterbury) doodziek en hebben we de avond doorgebracht op de hotelkamer en gingen we om 00.15 slapen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefste ben ik gewoon bij vrienden en die wonen hier allemaal... al is het wel elk jaar op een andere plek. Misschien dat dit jaar ook de eerste keer wordt dat het erbuiten wordt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Serieus?
Ik vind 't altijd erg leuk om oud en nieuw elders te vierenal was ik de vorige keer dat we er echt een reis voor maakten (naar Canterbury) doodziek en hebben we de avond doorgebracht op de hotelkamer en gingen we om 00.15 slapen
![]()
quote:Op woensdag 2 november 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, echtmaar ik ben sowieso dit jaar een van de kerstdagen bij m'n liefje
elke kerstdag een ander liefje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee trammelant gehad..kon niet de weken krijgen die ik had ingediend... net als de twee jaren hiervoorquote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wow.. vakantiedagen aan het opsparen? Of wat?![]()
Ik heb teveel vakantie gehad dit jaar. Is ook niet leuk
Kerst weet ik nog niet, mevrouw moet toch werken, dus avond/nacht werken en ochtend enzo slapen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, neeEne dag hier thuis, andere dag bij hem thuis!
Nu al aan het dichten? Het is nog geen 5 december, hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 08:44 schreef Frutsel het volgende:
Het feest kan beginnen
want Seventees en MixendeMatch zijn binnen!
Heb net m'n vakantie doorgegeven: de week tussen kerst en oud & nieuw + de vrijdag ervoor. En dan heb ik precies alles opgemaaktquote:Op woensdag 2 november 2011 14:39 schreef motorbloempje het volgende:
Wow.. vakantiedagen aan het opsparen? Of wat?![]()
Ik heb teveel vakantie gehad dit jaar. Is ook niet leuk
We oefenenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:24 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nu al aan het dichten? Het is nog geen 5 december, hoor
Grinquote:Op woensdag 2 november 2011 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We oefenen
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Sinds dat topic wordt er minder gebannedquote:
Eyyyy ... long time no seequote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef draculettetje het volgende:
Kom ff binnen zwaaien! Hoi seven! En frutsel en bloem! En allenmaal!
Goeiesavondsquote:
Hoi Dracu! Sara en LSD!quote:Op woensdag 2 november 2011 18:46 schreef draculettetje het volgende:
Kom ff binnen zwaaien! Hoi seven! En frutsel en bloem! En allenmaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |