quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef LDS het volgende:
De sfeer zit er inderdaad al goed in!![]()
![]()
Maar FEE-vrindjes, ik ga naar het foebelle!
laat spamkoning pirania maar losquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:22 schreef Adelante het volgende:
We komen nog in de FOK! top postings van oktober
Ben benieuwd hoe De Nieuwe het gaat doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen is Sint Bram er niet meer
Stefan de Wallequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe De Nieuwe het gaat doen
Ik spam niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laat spamkoning pirania maar los
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stefan de Walle adoratie-topic! #1quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen Mac in ieder gevalquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij hebt gewoon een paupersnelle macbook
Ik vraag een nieuwe MacBook Pro voor Kerst.quote:
Geen apple voor mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag een nieuwe MacBook Pro voor Kerst.
Ik vind het geven leuker dan het krijgen, zeker surprises kan ik echt uren mee bezig zijn, en het dichten enzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen kadootjes.![]()
Hoogstens een chocoladeletter
surprise!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het geven leuker dan het krijgen, zeker surprises kan ik echt uren mee bezig zijn, en het dichten enzo.
australian chocoladelettersquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoef geen kadootjes.![]()
Hoogstens een chocoladeletter
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kreeg je daar vorig jaar geen fanmail om?
quote:
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!quote:
Ik zou er spontaan van gaan baggerenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!
En vind het vooral zelf erg leuk om te doen
Oke geloof jequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar 't is een doorslaand succes! Ik zeg 't je!
En vind het vooral zelf erg leuk om te doen
Wat ben je laat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef timmmmm het volgende:
Welkom, schatjes en gespuis! Leuk dat we er weer zijn dit jaar
Dat doen wij ook altijd. Die dag heb ik altijd vrij van het werk, en dan sta ik de hele dag lekkere dingen te bakken (kerststol, broodjes, kerstboomcakejes, tulbandcake enz enz enz), dan naar de nachtmis en schranzen voor het levenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef Adelante het volgende:
AaahhhWij doen dat altijd met kerstavond: met de hele familie naar de kerk (nachtmis) en dan in het oude huis van opa en oma daarna lekkere dingen eten...
Ik ga best vaak naar de kerk, dus ook met kerstquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga nooit naar de kerk![]()
Vroeger wilde ik altijd wel naar de kerstnachtmis, maar dat was omdat ik dan langer op mocht blijven
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook niet gelovig, verre van, dus 't zou wel raar zijn als ik wel vaak naar de kerk zou gaan
Hij is inderdaad tof!quote:
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmutsquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, een kerstmuts of een mijter.
Mag ik ook voor jouw kerstmuts kiezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik weet niet wat ik wil, een kerstmuts of een mijter.
Ohja dat kan ook, maar dan voel ik me ook weer zo'n kind dat zoveel dingen wil en alles bwuh.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmuts
Wat moet ik hier nou weer mee...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mag ik ook voor jouw kerstmuts kiezen?
Goede oplossingquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Eerst ga ik voor een mijter en na Sinterklaas voor een kerstmuts
God houdt van mutsen hoor. Ik durf te wedden dat alle vrouwen naar de hemel gaan, die ouwe snoeperd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook, maar dan voel ik me ook weer zo'n kind dat zoveel dingen wil en alles bwuh.
[..]
Wat moet ik hier nou weer mee...Ik ga dit tegen God zeggen, wagt maar wagt maar!
Je maakt me een beetje bang.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
God houdt van mutsen hoor. Ik durf te wedden dat alle vrouwen naar de hemel gaan, die ouwe snoeperd.
quote:
Hoor ik vaker haha. Maar mijn gebruikersnaam is niet drugsgerelateerd hoorquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
Adelante even een vraagje tussendoor: jij bent toch een vrouw hè?
Nope.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Ryan3 het volgende:
Adelante even een vraagje tussendoor: jij bent toch een vrouw hè?
een wereldsmysterie is opgelostquote:
Ja da's dan meestal wel het geval als je geen vrouw bentquote:
Ja en Adelante betekent vooruitgang. Het is een vrouwelijk woord maar zegt niets over de user.quote:
Hoe komt dat? Is het de naam?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had kunnen zweren dat je een vrouw was, zo is het ook.
Vindt ze hij vast leuk om te horen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had kunnen zweren dat je een vrouw was, zo is het ook.
Het was tijdens mijn registratie op de radio, een hitje van Sash!quote:
Ja, adelan-te. Dat komt vrouwelijk over. In het Frans zijn de meeste zelfstandignaamwoorden eindigend op een "e" ook vrouwelijk.quote:
Het is een plant.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En als je nou een pompoen bent, kun je dan ook een mannelijke pompoen zijn?
Nietes. Vooruitgang. Volgende discussie.quote:
Kom binnen! Net als Sinterklaas die binnenkomt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Staal het volgende:
[..]
Nietes. Vooruitgang. Volgende discussie..
Sash, nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was tijdens mijn registratie op de radio, een hitje van Sash!
Planten werken toch met stampers en bestuiving en zaden enzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Planten kunnen ook mannelijk zijn toch?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Planten werken toch met stampers en bestuiving en zaden enzo?
Een kleuter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
En wat dachten jullie op basis van mijn username dat ik was?
Man. Omdat je zoveel m's er in hebt. Van Man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Kerkganger.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Jongetje van 16?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Erben Wennemarsquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef timmmmm het volgende:
hahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dus ik zei mmmm omdat de pastor aan me zat?
Nee sorryquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ja dan is de ene plant een mannetje en andere raakt zwanger van de zaadjes toch.
[..]
Een kleuter.
quote:
Ik ben nog een jongetje van 15. Maar niet doorvertellenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was zelfs 14 toen ik voor het eerst op FOK! zat!
Zit ik er dicht bij.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is heel jong. Hoe oud ben je nu? Ja ik kan klikken maar ik ben aan het multitasken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Ik throw je door een bushokje alles.
Ik vecht niet met lieve meisjes, hooguit in een bedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Ik throw je door een bushokje alles.
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vecht niet met lieve meisjes, hooguit in een bed
Als iemand nou ook nog een woordgrap over feestdagen in bed maakt ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.
Geeft niks ik ben toch getrouwd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik sta met een mond vol tanden en kan niet zo goed met deze reactie omgaan.
Hij is van FEE mod, hahaha.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben je zoooooo oud?! Ieuwwwww. grapje.
Van welk forum ben jij eigenlijk mod?![]()
Safari?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:00 schreef LDS het volgende:
[..]
Hij is van FEE mod, hahaha.
Bij de weggetjes, weten jullie een goede app om mee op je iPod Touch te Fok!ken?
Wat ik al zei, newbie, dit antwoord had ik kunnen verwachtenquote:
De mobiele site, mijn grote liefdequote:Op zondag 30 oktober 2011 21:13 schreef LDS het volgende:
Oooh fail, mobiele site over t hoofd gezien
*reken*quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sad LDSquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Er is een generatie opgestaan die denkt dat 'Chrismas is the most wonderful time of the year' van Justin Bieber is.
Sad Lutte
En die denken dat je met 12 days of christmas dit bedoeltquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Er is een generatie opgestaan die denkt dat 'Chrismas is the most wonderful time of the year' van Justin Bieber is.
Sad Lutte
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Lutte het volgende:
Sad Lutte
En deze: Banmeldtopic voor de Donkere Dagenquote:
hier:quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:45 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet er iemand trouwens waar ik een kerstmuts op mijn banaan kan aanvragen?
Kerstquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:18 schreef gewoonfaye het volgende:
Een nieuwe SC om te bevuilen!
Kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |