SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
[ Bericht 6% gewijzigd door GotC op 30-10-2011 13:01:56 ]![]()
@GotC Thanks voor je info over de thermokleding en de laagjes in het vorige topic!
Ja ik heb die gekocht. Normaal heb ik maat XS/S (H&M) maar voor deze broek heb ik maat M gekocht omdat die elastiek anders veeel te strak zit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:28 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
ik luister evy , anders lukt het mij niet om te sporten
iemand dus enig idee hoe lang die sportbroek van de kruidvat valt? ben maar 1.62 namelijk..
De broek (maat M dus) is mij ongeveer 5-10 cm te lang maar ik sla die om naar de binnenkant. Ik ben 1.64
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
wil je mij er ook bij zetten GotC?
Iemand enig idee hoe lang de kruidvat broek valt ? wil namelijk broek/ shirt/ vest even halen!![]()
En mijquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand enig idee hoe lang de kruidvat broek valt ? wil namelijk broek/ shirt/ vest even halen!![]()
![]()
Kijk even in de post boven jequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand enig idee hoe lang de kruidvat broek valt ? wil namelijk broek/ shirt/ vest even halen!
Hmm oke. Ik twijfel dan nog welke maat ik moet nemen. Ik ben bang dat het te strak valt maar zon dikke kont / heupen heb ik niet. Heb je toevallig omvang maten waarmee ik het kan vergelijken of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
@GotC Thanks voor je info over de thermokleding en de laagjes in het vorige topic!
[..]
Ja ik heb die gekocht. Normaal heb ik maat XS/S (H&M) maar voor deze broek heb ik maat M gekocht omdat die elastiek anders veeel te strak zit.
De broek (maat M dus) is mij ongeveer 5-10 cm te lang maar ik sla die om naar de binnenkant. Ik ben 1.64![]()
Ik heb geen doorsnee kantoorbaan, is echt niet te vergelijken met school en bijbaan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef Vincent17 het volgende:
Iedereen moet hardlopen hier in een schema met kinderen etc proppen. Ik mag het in een schema met school, bijbaan, sport, vrienden proppen![]()
Waar de elastiek bij mij komt te zitten (taille?) is bij mij 80 cm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:40 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik twijfel dan nog welke maat ik moet nemen. Ik ben bang dat het te strak valt maar zon dikke kont / heupen heb ik niet. Heb je toevallig omvang maten waarmee ik het kan vergelijken of niet?
En mijn breedste stuk (heupen) is 90 cm.
Ik ben dan ook niet voor het afvallen begonnen met hardlopen
Wat voor baan heb je dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb geen doorsnee kantoorbaan, is echt niet te vergelijken met school en bijbaan.
Oja, ook nog proppen bij eindexamenjaar, dus extra veel leren, PO's etc![]()
![]()
Is 15 graden warm genoeg voor korte mouwen?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
De vuistregel schijnt te zijn dat je je kunt kleden alsof het 10 graden warmer is dan dat het daadwerkelijk is...dus vanuit die gedachte: Ja hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is 15 graden warm genoeg voor korte mouwen?
F means you're fucked![]()
Ik ben verantwoordelijk voor productontwikkeling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:43 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Wat voor baan heb je dan?
Oja, ook nog proppen bij eindexamenjaar, dus extra veel leren, PO's etc![]()
Heupen is bij mij 93 cm, en taille 75.. Maar goed jij hebt dus normaal een xs/squote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Waar de elastiek bij mij komt te zitten (taille?) is bij mij 80 cm.
En mijn breedste stuk (heupen) is 90 cm.
Ik ben dan ook niet voor het afvallen begonnen met hardlopen? Ik een m. Maar ik denk dat ik dan toch een M pak, aangezien de maten overeenkomen.
![]()
Ik loop bij 15 graden ook nog in korte mouwen. Dus als het 5 graden is ook shirt met korte mouwen om in te lopen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef YUR het volgende:
[..]
De vuistregel schijnt te zijn dat je je kunt kleden alsof het 10 graden warmer is dan dat het daadwerkelijk is...dus vanuit die gedachte: Ja hoor![]()
Oh GotC, misschien is het leuk om het bestaan van het Fok!-Endomondo team te noemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd![]()
Ik moet het wel combineren met een 'doorsnee' kantoorbaan, maar tot nu toe lukt dat aardigben alleen laat thuis, omdat ik niet in m'n eigen stad werk helaas
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hehe, misschien wel dan jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik loop bij 15 graden ook nog in korte mouwen. Dus als het 5 graden is ook shirt met korte mouwen om in te lopen?
Volgens mij is dat prima te doen, want ik voelde me gisteren zwaar overdressed met m'n lange mouwenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ik loop bij 15 graden ook nog in korte mouwen. Dus als het 5 graden is ook shirt met korte mouwen om in te lopen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zou ik wel doen, zit erg comfortabel die broek en ik heb geen last van die stukken die ik omgeslagen heb aan de onderkant.. Bonnetje bewaren, je mag ruilen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:45 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Heupen is bij mij 93 cm, en taille 75.. Maar goed jij hebt dus normaal een xs/s? Ik een m. Maar ik denk dat ik dan toch een M pak, aangezien de maten overeenkomen.
Sowieso is het nadeel van werken tov school dat het meestal elke dag laat is. Bij school heb je soms een middag vrij ofzo. Als je fulltime werkt is dat een luxe die je zelden hebtquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh GotC, misschien is het leuk om het bestaan van het Fok!-Endomondo team te noemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd![]()
Ik moet het wel combineren met een 'doorsnee' kantoorbaan, maar tot nu toe lukt dat aardigben alleen laat thuis, omdat ik niet in m'n eigen stad werk helaas
Als je dan ook nog regelmatig een avond weg moet voor je werk of regelmatig naar het buitenland wordt het nog een tikkie moeilijker.
En in mijn vrije tijd heb ik dan nog 3 kinderen die ook wel eens wat met papa willen doen. Tegenwoordig gaan ze regelmatig een rondje mee fietsen als ik hardloop. Kan ik het mooi combineren![]()
![]()
Een beetje zweten oke, maar gisteren kon ik gewoon m'n warmte niet kwijtquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oke jullie hebben me overtuigd! Korten mouwen it is!
Ik ga, tot zo!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oke dan ga ik voor een M. Apart dat omtrek dan eigenlijk ook weer niets te maken heb met wat voor kledingmaat je hebt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, zit erg comfortabel die broek en ik heb geen last van die stukken die ik omgeslagen heb aan de onderkant..
Bedankt voor je laatste reactie, die vraag wou ik net gaan stellen!![]()
NPquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja ik heb die gekocht. Normaal heb ik maat XS/S (H&M) maar voor deze broek heb ik maat M gekocht omdat die elastiek anders veeel te strak zit.
De broek (maat M dus) is mij ongeveer 5-10 cm te lang maar ik sla die om naar de binnenkant. Ik ben 1.64Donequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:39 schreef kruidkoekje het volgende:
Iemand enig idee hoe lang de kruidvat broek valt ? wil namelijk broek/ shirt/ vest even halen!Donequote:Goed idee! Ik zet het er zo inquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:46 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
![]()
Hier gelukkig geen kinderen, maar wel een fulltime baan. En inderdaad, "normaal' is om 19:00 uur thuis, maar dat kan ook nog wel eens later worden, en dat hoeft niet eens aan het werk te liggen. De trein werkt ook niet altijd mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sowieso is het nadeel van werken tov school dat het meestal elke dag laat is. Bij school heb je soms een middag vrij ofzo. Als je fultime werkt is dat een luxe die je zelden hebtAls je dan ook nog regelmatig een avond weg moet voor je werk of regelmatig naar het buitenland wordt het nog een tikkie moeilijker.
En in mijn vrije tijd heb ik dan nog 3 kinderen die ook wel eens wat met papa willen doen. Tegenwoordig gaan ze regelmatig een rondje mee fietsen als ik hardloop. Kan ik het mooi combineren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:50 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Oke dan ga ik voor een M. Apart dat omtrek dan eigenlijk ook weer niets te maken heb met wat voor kledingmaat je hebt!
Bedankt voor je laatste reactie, die vraag wou ik net gaan stellen!Bonnetje bewaren, je mag ruilen.
Hier ook full-time baan, daarbij nog een studie (bijna klaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hier gelukkig geen kinderen, maar wel een fulltime baan. En inderdaad, "normaal' is om 19:00 uur thuis, maar dat kan ook nog wel eens later worden, en dat hoeft niet eens aan het werk te liggen. De trein werkt ook niet altijd mee.) en GotC vreeeeeeeeeeeet werkelijk tijd
Ik heb naast de full-time baan ook nog een tijdvretende vriend (quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook full-time baan, daarbij nog een studie (bijna klaar) en GotC vreeeeeeeeeeeet werkelijk tijd
), andere vrienden, een konijn en twee cavia's (oké, die kosten niet zoveel tijd) en allerhande andere dingen.
Maar het fijne aan hardlopen is ook wel weer dat dat gewoon kan wanneer ik het wil/kan, een sportschool is dan altijd weer net dicht, of veels te druk. En bovendien niet naast m'n huis[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij mij is het school tot 3 uur, huiswerk, leren, daarna gaan werken/sporten, thuis om 20.00 ongeveer, ergens nog vrienden en lopen, en vrije tijd (lees: lui zijn, bioscoop, uitgaan)
![]()
Booquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:52 schreef YUR het volgende:
[..]
Hier ook full-time baan, daarbij nog een studie (bijna klaar) en GotC vreeeeeeeeeeeet werkelijk tijd
![]()
Ik ga 's ochtends om 6:15 de deur uit en kom ergens tussen 17:00 en 19:30 thuis. Maarja, detachering, dus kan over 2 maanden weer totaal anders zijn. En Yur vreet teveel tijd, uiteraard
![]()
![]()
Zo, wat vinden jullie van de OP nu? Iets vriendelijker gemaakt voor evt. mobiel gebruik en iets meer info over de diverse topics![]()
Op- of aanmerkingen zijn welkom!![]()
Beter, overzichtelijkerquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:56 schreef GotC het volgende:
Zo, wat vinden jullie van de OP nu? Iets vriendelijker gemaakt voor evt. mobiel gebruik en iets meer info over de diverse topics![]()
Op- of aanmerkingen zijn welkom!![]()
![]()
Ik heb in de wiki de topicchains van alle hardlooptopics geplakt (vorige week fzo). Misschien kan je die gebruiken ipv links naar individuele topicsquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:38 schreef GotC het volgende:
Nu kan ik eindelijk de OP een beetje aanpassen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je hebt ook niks gezegd!quote:Is ook prima om te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb in de wiki de topicchains van alle hardlooptopics geplakt (vorige week fzo). Misschien kan je die gebruiken ipv links naar individuele topics![]()
I likequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:56 schreef GotC het volgende:
Op- of aanmerkingen zijn welkom!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wist helemaal niet dat er bij sport nog een beginnerstopic was. Naja ik zie het wel als sport, maar blijft toch maar lekker hier![]()
![]()
Hier is het gezellig
Maar de wiki's worden niet meer gebruiktquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik heb in de wiki de topicchains van alle hardlooptopics geplakt (vorige week fzo). Misschien kan je die gebruiken ipv links naar individuele topics![]()
Iig, heb de topicchains erin gezet ipv specifieke topiclinks.
En Maraca, je staat erin hoor![]()
![]()
Ik heb gelukkig geen enkel probleem met lopen in het donker, vind dat eigenlijk zelfs wel fijn.
Probleem is eerder dat ik meestal ergens tussen half7 en 7 uur thuis ben afhankelijk van hoelaat ik de deur op kantoor dicht trek en dan meestal direct ga koken/eten.
Dus met hardlopen ertussen zou ik pas rond 8 uur gaan eten dan.![]()
Ik vind het ook wel fijn..maar als vrouw in Den Haag lopen is toch..mja, wat eng?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:10 schreef ICND het volgende:
Ik heb gelukkig geen enkel probleem met lopen in het donker, vind dat eigenlijk zelfs wel fijn.
Probleem is eerder dat ik meestal ergens tussen half7 en 7 uur thuis ben afhankelijk van hoelaat ik de deur op kantoor dicht trek en dan meestal direct ga koken/eten.
Dus met hardlopen ertussen zou ik pas rond 8 uur gaan eten dan.
Al valt m'n knaloranje shirt wel degelijk op, volgens mij heb ik een paar bejaarden een hartaanval bezorgd![]()
![]()
![]()
Gewoon in de buurt van mensen/auto's/huizen lopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn..maar als vrouw in Den Haag lopen is toch..mja, wat eng?
Al valt m'n knaloranje shirt wel degelijk op, volgens mij heb ik een paar bejaarden een hartaanval bezorgd![]()
![]()
![]()
Ook weer terug van mijn rondje hardlopen. Aan de ene kant ging het wel goed, ik heb mijn hele rondje wel uitgelopen, inmiddels al 45 minuten van evy 5 tot 10km, maar toch nog steeds wat pijn. Ik denk dat ik toch iedere keer te snel wil.
Ik heb maar besloten te stoppen met mijn huidige schema en een persoonlijk schema te maken met pace tijden erbij.![]()
Zo doe ik het in ieder geval wel hier in de stadquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:12 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Gewoon in de buurt van mensen/auto's/huizen lopen
Zo, net ook weer ruim 5 km gelopen in zo'n 25 min. Over dat te warm gekleed, sommigen hadden gelijk en ongelijk. Heen had ik wind tegen (woon in een boerenlandschap) en was het prima te doen met m'n sweater. Laatste deel had ik de wind in de rug en ben je al even onderweg en was toen wel wat warm. Maar liever te warm dan te koud. Daarnaast moet ik na het hardlopen nog een stukje fietsen naar huis. Vaak koel je dan al af omdat de inspanning over is en als je dan wind meepakt is het wel weer fris in alleen m'n shirt.
Al met al wel heerlijk gelopen. Nu alleen nog steeds eens een langer rondje vinden wat ik mezelf al een tijd voorneem![]()
![]()
Ik vind het heerlijk in het donker echt. Heerlijk zo rond een uurtje of 6/7 naar buiten hard lopen, en daarna lekker douchen en de tv aan
Zo maar even naar de stad toe, alleen ik heb dan altijd gelijk zon sportdrang. Van evy mag je 3 keer per week sporten. Alleen heb ik als ik mijn kleding heb dan al gelijk zin om te sporten, maar ik wil morgen ook al sporten en ze adviseert me 1 dag rust te nemen minimaal![]()
Hoe doen jullie dat? (ik moet nu aan les 6 beginnen)![]()
Same here. Vanavond les 6. Ik loop ook het liefst in het donker. Meestal moet ik eerst even motivatie vinden om te gaan, maar als ik eenmaal buiten sta, heb ik er ook echt zin inquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:16 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik vind het heerlijk in het donker echt. Heerlijk zo rond een uurtje of 6/7 naar buiten hard lopen, en daarna lekker douchen en de tv aan
Zo maar even naar de stad toe, alleen ik heb dan altijd gelijk zon sportdrang. Van evy mag je 3 keer per week sporten. Alleen heb ik als ik mijn kleding heb dan al gelijk zin om te sporten, maar ik wil morgen ook al sporten en ze adviseert me 1 dag rust te nemen minimaal![]()
Hoe doen jullie dat? (ik moet nu aan les 6 beginnen)![]()
![]()
Succes alvast! Ja ik ook, en die kleding is best wel motivatie. Al ben ik toch bang dat je je kruis ziet :-$ En wat doe je daar dan in godsnaam aanquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:17 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Same here. Vanavond les 6. Ik loop ook het liefst in het donker. Meestal moet ik eerst even motivatie vinden om te gaan, maar als ik eenmaal buiten sta, heb ik er ook echt zin in![]()
![]()
Ik zou zeker in het begin je wel houden aan de minimaal 1 rustdag ertussenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:16 schreef kruidkoekje het volgende:
Hoe doen jullie dat? (ik moet nu aan les 6 beginnen)Liever zo dan dat je uit de roulatie ligt vanwege een blessure.
Je ziet het écht nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Succes alvast! Ja ik ook, en die kleding is best wel motivatie. Al ben ik toch bang dat je je kruis ziet :-$ En wat doe je daar dan in godsnaam aanOf je hebt echt veels te strakke kleding gekocht
Wil best een foto maken van mij in m'n tight als je me niet gelooft![]()
![]()
Goede onderbroek dragen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Succes alvast! Ja ik ook, en die kleding is best wel motivatie. Al ben ik toch bang dat je je kruis ziet :-$ En wat doe je daar dan in godsnaam aan![]()
Ja dat is zo. het is dan sowieso eigenlijk altijd maar 1 rustdag. Kan ik dan gewoon om de dag hard lopen of echt 3 keer per week. Anders vind ik maandag, woensdag, vrijdag, zondag en dan de week er op dinsdag donderdag zaterdag wel fijn om het zo te doen!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou zeker in het begin je wel houden aan de minimaal 1 rustdag ertussenLiever zo dan dat je uit de roulatie ligt vanwege een blessure.
[..]
Je ziet het écht nietOf je hebt echt veels te strakke kleding gekocht
Wil best een foto maken van mij in m'n tight als je me niet gelooft
hahaha , oke ik ga er dan maar van uit!En wat noem jij een goede onderbroekquote:Ik draag gewoon slipjes/hipsters en geen strings.
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:24 schreef kruidkoekje het volgende:
En wat noem jij een goede onderbroekIk draag gewoon slipjes/hipsters en geen strings.
![]()
![]()
Mwah ligt een beetje aan de buurt hequote:Op zondag 30 oktober 2011 13:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel fijn..maar als vrouw in Den Haag lopen is toch..mja, wat eng?
Ik zie het zelfs als man niet echt zitten om een rondje te gaan rennen over de Hoefkade/Vaillantlaan. Maar in de richting van het Notenplein of de dierenselaan...waarom niet.![]()
Je kan gewoon om de dag lopen i.p.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:24 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja dat is zo. het is dan sowieso eigenlijk altijd maar 1 rustdag. Kan ik dan gewoon om de dag hard lopen of echt 3 keer per week. Anders vind ik maandag, woensdag, vrijdag, zondag en dan de week er op dinsdag donderdag zaterdag wel fijn om het zo te doen!
hahaha , oke ik ga er dan maar van uit!
[..]
En wat noem jij een goede onderbroekIk draag gewoon slipjes/hipsters en geen strings.
![]()
En ik draag wel een stringVind t wat mooier eruit zien onder een tight
![]()
![]()
True thatquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef ICND het volgende:
[..]
Mwah ligt een beetje aan de buurt he
Ik zie het zelfs als man niet echt zitten om een rondje te gaan rennen over de Hoefkade/Vaillantlaan. Maar in de richting van het Notenplein of de dierenselaan...waarom niet.Ik ga denk over de Escamplaan lopen, zie altijd veel mensen daar 's avond hardlopen.
![]()
Nja dan ziet het er bij mij er maar niet mooi uit!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Je kan gewoon om de dag lopen i.p.![]()
En ik draag wel een stringVind t wat mooier eruit zien onder een tight
Ik heb in mijn pubermiddelbare schooljaartjes altijd strings gedragen omdat dat zo in de mode was, maar ik heb die dingen nooit lekker vinden zitten
Mijn vriend is een billenman, dus die zal zon tight (ik neem aan dat die van de kruidvat ook zo iets is) wel mooi vinden denk ik.![]()
Das een best stukje ja, lekker veel park in de buurt ook voor afwisseling.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef GotC het volgende:
[..]
True thatIk ga denk over de Escamplaan lopen, zie altijd veel mensen daar 's avond hardlopen.
![]()
ik baal er van dat wij maar in een saai dorp wonen. De enige plek waar ik kan lopen is langs de hoofdweg of op paden bij weilanden waar geen kip langs komt en totaal niets verlicht is..![]()
Wees blij! Als je in het donker zo'n kip niet ziet lopen, dan kun je daar nog lelijk over struikelen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef kruidkoekje het volgende:
ik baal er van dat wij maar in een saai dorp wonen. De enige plek waar ik kan lopen is langs de hoofdweg of op paden bij weilanden waar geen kip langs komt en totaal niets verlicht is..
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Haha weer same here. Ik kom bijna nooit iemand tegenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef kruidkoekje het volgende:
ik baal er van dat wij maar in een saai dorp wonen. De enige plek waar ik kan lopen is langs de hoofdweg of op paden bij weilanden waar geen kip langs komt en totaal niets verlicht is..![]()
![]()
Dan ziet sowieso niemand je kruisquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef kruidkoekje het volgende:
ik baal er van dat wij maar in een saai dorp wonen. De enige plek waar ik kan lopen is langs de hoofdweg of op paden bij weilanden waar geen kip langs komt en totaal niets verlicht is..
Ik moet dwars door de woonwijk heen voordat ik in de buurt kom van een beetje groen en dat zijn dan vaak slechts bosjes haha.
Lijkt me heerlijk om gewoon te gaan rennen en tijden lang niks en niemand tegen te komen!![]()
Is wel saai hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:34 schreef ICND het volgende:
Ik moet dwars door de woonwijk heen voordat ik in de buurt kom van een beetje groen en dat zijn dan vaak slechts bosjes haha.
Lijkt me heerlijk om gewoon te gaan rennen en tijden lang niks en niemand tegen te komen!Ik heb liever een beetje een levendigere buurt.
![]()
Ik zie ook liever geen mensen als ik aan het lopen ben, die leiden me af en dan raak ik uit mijn ritme.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:35 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Is wel saai hoorIk heb liever een beetje een levendigere buurt.
Ik hoop trouwens dat die 'horrorwinter' niet gaat komen. Ik zie mezelf echt niet gaan rennen met min 25 graden
Tot nu toe is het allemaal nog vrij zacht qua weer. Ik vond het gewoon nog erg warm met korte tight en shirtje met korte mouwen zojuist.![]()
Ik hoop t ook niet.. Heb wel gelopen in de sneeuw afgelopen winter, maar je bent toch erg voorzichtigquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:38 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop trouwens dat die 'horrorwinter' niet gaat komen. Ik zie mezelf echt niet gaan rennen met min 25 graden![]()
![]()
Zo, dat zit er ook weer op, viel me niets tegen!
Nu mezelf weer voorgenomen 2 a 3 keer in de week te lopen. Aan de andere kant zeg ik dat altijd in het weekend, maar op zondagmiddag op mijn gemak lopen is toch wel anders dan na een (lichamelijk) zware stage dag lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oh en ik was heeeeeel blij met mijn korte mouwen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Oké, hopelijk ik vanavond ook nogquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en ik was heeeeeel blij met mijn korte mouwen!![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wees blij! Als je in het donker zo'n kip niet ziet lopen, dan kun je daar nog lelijk over struikelen.Ah oke en waar woon jij in de buurt ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha weer same here. Ik kom bijna nooit iemand tegenJaa dat is ook weer waarquote:
ik hoop ook niet op een horror winter, wil wel hardlopen in de winter namelijk! Maar er zullen vast wel wegen ook gestrooid zijn!
Lotje, goed zo! En nu zo gemotiveerd blijven!![]()
Nou in die hardloopbroeken zie je alles maar je kruis niet (als vrouw zijnde dan, bij mannen heb ik dat nooit zo bekekenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:18 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Succes alvast! Ja ik ook, en die kleding is best wel motivatie. Al ben ik toch bang dat je je kruis ziet :-$ En wat doe je daar dan in godsnaam aan)
En dames hoe kunnen jullie hipsters/onderbroeken onder zo'n strakke hardloopbroek dragen, dat zit toch voor geen meter?What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Draag ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou in die hardloopbroeken zie je alles maar je kruis niet (als vrouw zijnde dan, bij mannen heb ik dat nooit zo bekeken)
En dames hoe kunnen jullie hipsters/onderbroeken onder zo'n strakke hardloopbroek dragen, dat zit toch voor geen meter?Ik draag een naadloze string, die zitten tenminste nog lekker
![]()
![]()
In de buurt van Venlo ergensquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke en waar woon jij in de buurt ?![]()
![]()
Ik ben ook een vrouw hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou in die hardloopbroeken zie je alles maar je kruis niet (als vrouw zijnde dan, bij mannen heb ik dat nooit zo bekeken)
En dames hoe kunnen jullie hipsters/onderbroeken onder zo'n strakke hardloopbroek dragen, dat zit toch voor geen meter?
Kun je dan niet net zo goed niets aan doen? Strings vind ik zo voor geen meter zitten![]()
![]()
En hier ook. Ook een rustige buurt/rondje. Een enkele wandelaar of fietser/brommer. Maar druk niet zozeer. Alleen met mooie dagen in de zomer omdat het dan een deel van een fietsroute is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:33 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Haha weer same here. Ik kom bijna nooit iemand tegen
Kwam wel nog een dame tegen in vol hardloopornaat, alleen ze liep niet hard maar wandelde.
Dacht nog wel even: ok, dames uit het topic, wie o wie was dat?![]()
![]()
Van Evy mag je wandelen jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En hier ook. Ook een rustige buurt/rondje. Een enkele wandelaar of fietser/brommer. Maar druk niet zozeer. Alleen met mooie dagen in de zomer omdat het dan een deel van een fietsroute is.
Kwam wel nog een dame tegen in vol hardloopornaat, alleen ze liep niet hard maar wandelde.
Dacht nog wel even: ok, dames uit het topic, wie o wie was dat?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dan moet je een ander soort strings kopen, want ik voel mijn strings niet eens zitten (heren, sorry voor dit onderwerp)quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:44 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrouw hoor
Kun je dan niet net zo goed niets aan doen? Strings vind ik zo voor geen meter zitten
Ik gebruik deze: zowel voor dagelijks gebruik als bij sporten:
http://www.hunkemoller.nl(...)del-ultra-low-4.html
Die zijn bij de hunkemoller vaak 3 voor 10 of 12 euro.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Die zijn nog mooi ook! Ga ik ook eens naar kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan moet je een ander soort strings kopen, want ik voel mijn strings niet eens zitten (heren, sorry voor dit onderwerp)
Die zijn bij de hunkemoller vaak 3 voor 10 of 12 euro.
Heb de naadloze strings van de HemaVoel ze ook niet zitten.
![]()
Nix mis met die foto hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan moet je een ander soort strings kopen, want ik voel mijn strings niet eens zitten (heren, sorry voor dit onderwerp)
Die zijn bij de hunkemoller vaak 3 voor 10 of 12 euro.
Prima onderwerp dus
Ik draag juist altijd boxers tijdens het sportenook mijn excuses heren
Ach, voor de beeldvorming moest ik toch echt even op die link klikken en om nou te zeggen dat ik daar spijt van had....quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zijn bij de hunkemoller vaak 3 voor 10 of 12 euro.![]()
Ik vind je hoe dan ook wel lief, ook in een vuilniszak als ondergoed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
![]()
![]()
Serieus niet? Ik vond dat nooit zo fijn zitten bij de lipjes..quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zijn bij de hunkemoller vaak 3 voor 10 of 12 euro.Sorry sorry sorry :-$
Als dat toch sexyier is onder zon tight,sportbroek haal ik die ook wel.
Die maattabellen he vind ik altijd zo gek. Hip, neem ik aan dat het heup omvang is, en volgens die lijst zit ik dan in de maat xs/s nou ik kom van zijn langzalzenleven daar niet in en heb altijd een M nodig![]()
Maar die kruipen toch juist omhoog? Vooral bij zo'n strakke broek?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:48 schreef Maraca het volgende:
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind je hoe dan ook wel lief, ook in een vuilniszak als ondergoed.
Nee, het zijn strakke boxers. Daarnaast draag ik geen strakke broek, maar een wat wijdere trainingsbroek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar die kruipen toch juist omhoog? Vooral bij zo'n strakke broek?
Pak wel een maatje groter dan je normaal hebt! Dat zit veel lekkerder, doe ik altijd bij strings, anders kruipen je lovehandles er boven uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Serieus niet? Ik vond dat nooit zo fijn zitten bij de lipjes..Sorry sorry sorry :-$
Als dat toch sexyier is onder zon tight,sportbroek haal ik die ook wel.
Die maattabellen he vind ik altijd zo gek. Hip, neem ik aan dat het heup omvang is, en volgens die lijst zit ik dan in de maat xs/s nou ik kom van zijn langzalzenleven daar niet in en heb altijd een M nodigniet dat je lovehandles hebt maar je snapt wat ik bedoel
Hmm ik heb altijd last van omhoogkruipend ondergoedquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar die kruipen toch juist omhoog? Vooral bij zo'n strakke broek?Of in ieder geval, heel erg vaak wel. Goede strings verminderen dus sowieso dat probleem!?
![]()
Oh ja dat scheelt! Dan lijkt me een boxershort inderdaad ook prima.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, het zijn strakke boxers. Daarnaast draag ik geen strakke broek, maar een wat wijdere trainingsbroek.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan, ik trek altijd gewoon een hipster aansorry heren
Absoluut! Die gaan nergens naar toe:) Ook heel fijn onder panty enzo, dus zeker een aanrader om een keer te proberen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hmm ik heb altijd last van omhoogkruipend ondergoedOf in ieder geval, heel erg vaak wel. Goede strings verminderen dus sowieso dat probleem!?
Maar een maatje is toch altijd erg veel groter. Ik draag van ondergoed een M, is L dan niet ineens veel te groot.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Pak wel een maatje groter dan je normaal hebt! Dat zit veel lekkerder, doe ik altijd bij strings, anders kruipen je lovehandles er boven uitniet dat je lovehandles hebt maar je snapt wat ik bedoel
![]()
Lovehandles heb ik altijd wel. Ondanks dat ik niet dik ben. Maar al het vet zit op mijn buik![]()
![]()
Ga je even hardlopen, wordt er hier druk geschreven!
Les 2 van Evy gedaan en daarna nog 6 minuten aan één stuk gerend, omdat het kon.
Dit was nog maar m'n tweede keer, maar het bevalt goed: word er blij van!
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Aangezien ik vaak panty's draag denk ik dat dit dus een goede oplossing gaat worden. Wel wennen dan ineens!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Absoluut! Die gaan nergens naar toe:) Ook heel fijn onder panty enzo, dus zeker een aanrader om een keer te proberen.![]()
![]()
Geen excuses nodig, in de eerste plaats hardlopen wij heren buiten voor een betere conditie of een doel in die richting, niet om de derrières van dames te beoordelenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan, ik trek altijd gewoon een hipster aansorry heren
![]()
![]()
Gaan we het toch gewoon over herenondergoed hebben!
Ik draag altijd een boxershort. (wel zo'n elastische redelijk strakke niet zo'n loshangende)![]()
De m-tjes zijn best klein. Ik schipper in kleding maat tussen s en m (smalle taille en flinke heupen/kont in verhouding!) en ik heb een m van die strings.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:53 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Maar een maatje is toch altijd erg veel groter. Ik draag van ondergoed een M, is L dan niet ineens veel te groot.
Lovehandles heb ik altijd wel. Ondanks dat ik niet dik ben. Maar al het vet zit op mijn buik
Je moet maar gewoon passen als je in de winkel bent dan zie je meteen hoe ze zitten. Maar ik vind het zelf wat mooier en fijner als ze niet te strak zitten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Jullie hebben wat minder keusquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef ICND het volgende:
Gaan we het toch gewoon over herenondergoed hebben!
Ik draag altijd een boxershort. (wel zo'n elastische redelijk strakke niet zo'n loshangende)
Mooi zo, ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen excuses nodig, in de eerste plaats hardlopen wij heren buiten voor een betere conditie of een doel in die richting, niet om de derrières van dames te beoordelen
Ah oke, ga ik ook voor kijken! Geen idee wat mijn verhouding is, al meet ik wel vaak mijn omtrekkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
De m-tjes zijn best klein. Ik schipper in kleding maat tussen s en m (smalle taille en flinke heupen/kont in verhouding!) en ik heb een m van die strings.
Je moet maar gewoon passen als je in de winkel bent dan zie je meteen hoe ze zitten. Maar ik vind het zelf wat mooier en fijner als ze niet te strak zitten.![]()
![]()
Je moest is weten dame!quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie hebben wat minder keus
Ik heb toch zo al 4 opties bedacht nu (strakke boxershort, losse boxershort, string, de oude befaamde witte ''ballenknijper'') en dan komen er nog mensen bij met een rare fetisj....![]()
Alleen een sokquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef ICND het volgende:
[..]
Je moest is weten dame!
Ik heb toch zo al 4 opties bedacht nu (strakke boxershort, losse boxershort, string, de oude befaamde witte ''ballenknijper'') en dan komen er nog mensen bij met een rare fetisj....
Ohh brr de string had ik bij jullie nog niet eens als optie opgehoudenquote:Op zondag 30 oktober 2011 13:57 schreef ICND het volgende:
[..]
Je moest is weten dame!
Ik heb toch zo al 4 opties bedacht nu (strakke boxershort, losse boxershort, string, de oude befaamde witte ''ballenknijper'') en dan komen er nog mensen bij met een rare fetisj....
Hahaha daar ging mijn slok thee over het bureauquote:
Je sok thee ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha daar ging mijn sok thee over het bureau![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha daar ging mijn sok thee over het bureau
quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha daar ging mijn sok thee over het bureau
Ja zo erg ben ik er van in de warquote:
Ik zal m voor de vorm nog even edit-en
Ik heb ook helemaal geen geheimen meer voor de rest van de wereld zo hequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef GotC het volgende:
[..]
I know. Jammer genoegMaar ik kan jullie vertellen, hij draagt een strakke boxer Thank god
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen geheimen meer voor de rest van de wereld zo he![]()
![]()
De rest van de vrouwelijke posters waren al hard aan het fantaseren over Yur met een sok uiteraard.
Klats! Boem! weg leuke fantasie![]()
Ach wij hadden het ook over strings en boxersquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen geheimen meer voor de rest van de wereld zo he
Of zo'n ding in de vorm van een olifant of giraffequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
Heb je dan niet eens zon leuk gebreide wollen sokje om je lul warm te houden?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:03 schreef kruidkoekje het volgende:
Heb je dan niet eens zon leuk gebreide wollen sokje om je lul warm te houden?
![]()
![]()
Omg.. mental imagequote:Op zondag 30 oktober 2011 14:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of zo'n ding in de vorm van een olifant of giraffe![]()
![]()
Wow, veel gemist in dit topic
Superrtuxxxx vroeg hoe ik loop zonder m'n sleutels. Simpel, mijn vrouw is gewoon thuis en ik vertrek meteen vanuit huisGeen sleutels nodig dus.
heitieh![]()
Ik krijg maar niet de motivatie om totaal 25 km te fietsen voor hard loop kleding. Ik hoop dat ze nog wat hebben en dat het gelijk fijn zit! Dan kan ik morgen gelijk goed gemotiveerd beginnen!![]()
Het is vandaag toch geen koopzondag?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kun je anders niet eerst even bellen om te vragen of ze uberhaupt nog wel wat hebben?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:14 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik krijg maar niet de motivatie om totaal 25 km te fietsen voor hard loop kleding. Ik hoop dat ze nog wat hebben en dat het gelijk fijn zit! Dan kan ik morgen gelijk goed gemotiveerd beginnen!F means you're fucked![]()
In sommige delen van het land wel, bijv. in Arnhem.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is vandaag toch geen koopzondag?ik: full-time job (met in totaal ~10 uur reistijd per week), deeltijdstudie, huizenjacht (dus binnenkort klussen) en mijn sociaal leven (voor zover ik nog van een sociaal leven kan spreken).quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:34 schreef Vincent17 het volgende:
Iedereen moet hardlopen hier in een schema met kinderen etc proppen. Ik mag het in een schema met school, bijbaan, sport, vrienden proppen
Trouwens, zonder muziek kan ik totaal niet sporten.![]()
Waar ik woon welquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:16 schreef Guppyfriend het volgende:
Het is vandaag toch geen koopzondag?Maar kan sowieso de stad niet in omdat ik zo bezoek krijg
Jawel hier wel koopzondag.
ja ik heb net al geprobeerd te bellen maar geen gehoor. En ach vind het ook wel leuk om te fietsen als ik eenmaal op de fiets met muziek in fiets![]()
![]()
Heeft het u gesmaakt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:22 schreef Vincent17 het volgende:
Sow wat zijn jullie al ver in de tijd dat ik even eten was!![]()
Met muziek lijkt mij dus helemaal niets. Vind het juist fijn dat ik fietsers en auto's van achteren aan hoor komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, zonder muziek kan ik totaal niet sporten.![]()
Zonder muziek vind ik het gewoon erg saai, ik heb gewoon wat afleiding nodig. Op de sportschool kijk ik zelfs naar een aflevering van de vele series die ik volg op mijn telefoon.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Met muziek lijkt mij dus helemaal niets. Vind het juist fijn dat ik fietsers en auto's van achteren aan hoor komen.![]()
![]()
Dit topic wordt steeds gezelliger en drukker!"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Op naar een gezond Nederlandquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dit topic wordt steeds gezelliger en drukker!![]()
![]()
Oké, ik woon daar nota bene. Maar volgende week dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In sommige delen van het land wel, bijv. in Arnhem.
- edit - ooh, alles behalve de binnenstad is open[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel hardlopers onderweg. Ipv vrouwenkruizen, mannenkruizen
Blij als ik weer ga hard lopen fietsen is saai.
Maar bijna in de stad![]()
![]()
Succes!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:21 schreef ICND het volgende:
Ik ben ervandoor! Eerste lesje met Evy doen.F means you're fucked![]()
Wedden dat ze fier op je is!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:21 schreef ICND het volgende:
Ik ben ervandoor! Eerste lesje met Evy doen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Succes ICND!
Gistermiddag les 2 met Evy gedaan, ging lekker!I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Vond ik eerst ook, tot ze apparaten met tv kregen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:34 schreef Wiehoe het volgende:
In de sportschool kan ik het me voorstellen inderdaad, maar opd e weg verveel ik me niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Eeeeeeeen ik ben weer terug.....ik wist dat door roken en niets doen mijn conditie achteruit was gegaan maar zo erg pfff viel me goed tegen die eerste les!
Wel lekker dat er wat miezer viel voor de verkoeling, nu onder de douche!
Twijfel een beetje of ik misschien morgenavond nog een deel van les 1 over ga doen. Gewoon om wat beter voor te bereiden op les 2 die ik dan op woensdag zou kunnen gaan doen.
i.p.v morgen niks en dinsdag les 2 en daar kapot gaan.![]()
Dinsdag gewoon voor les 2 gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:02 schreef ICND het volgende:
Eeeeeeeen ik ben weer terug.....ik wist dat door roken en niets doen mijn conditie achteruit was gegaan maar zo erg pfff viel me goed tegen die eerste les!
Wel lekker dat er wat miezer viel voor de verkoeling, nu onder de douche!
Twijfel een beetje of ik misschien morgenavond nog een deel van les 1 over ga doen. Gewoon om wat beter voor te bereiden op les 2 die ik dan op woensdag zou kunnen gaan doen.
i.p.v morgen niks en dinsdag les 2 en daar kapot gaan.Morgen lekker rusten
Dat neem ik dan maar van je aan Yur!
Zometeen maar even kip met rijst maken... hmmm kip met rijst + sporten klinkt wel echt uber gezond! haha![]()
En een sigaretje erbijquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:24 schreef ICND het volgende:
Dat neem ik dan maar van je aan Yur!
Zometeen maar even kip met rijst maken... hmmm kip met rijst + sporten klinkt wel echt uber gezond! haha
* YUR rookt ook ... veel te veelF means you're fucked![]()
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:26 schreef YUR het volgende:
[..]
En een sigaretje erbij
* YUR rookt ook ... veel te veel![]()
![]()
Sociaal gezien is roken ook gewoon erg gezond!![]()
En zolang ze bij de Zeta en Zwarte Ruiter terrasverwarmers hebben blijf ik stug door roken![]()
![]()
Nou heb gelukkig de laatste broek en shirt. Broek zit klein beetje te strak dacht ik, zo thuis nof eens passen. Was niet hinderlijk. Morgen in eigen plaats kijken voor het jack.
Schoenen niet geslaagd had ineens dat alles veel te groot zat. Helaas.
Wel wennen hoor hard lopen in strakke kleding. Wil broek ook al testen maar is te warm nu denk ik?!![]()
Dat was dus niet eens! .... of het is glad langs me heen gegaan toen ik de voortuin in strompelde.quote:![]()
Dan zeg ik het toch!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:54 schreef ICND het volgende:
[..]
Dat was dus niet eens! .... of het is glad langs me heen gegaan toen ik de voortuin in strompelde.
"Ik ben fier op u!"
Welke schoenen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:46 schreef kruidkoekje het volgende:
Nou heb gelukkig de laatste broek en shirt. Broek zit klein beetje te strak dacht ik, zo thuis nof eens passen. Was niet hinderlijk. Morgen in eigen plaats kijken voor het jack.
Schoenen niet geslaagd had ineens dat alles veel te groot zat. Helaas.
Wel wennen hoor hard lopen in strakke kleding. Wil broek ook al testen maar is te warm nu denk ik?!
Je was toch naar de kruidvat gegaan? Daar hebben ze nu toch alleen die leontien lijn? Of heb ik iets gemist, want ik heb het shirtje uiteindelijk teruggelegd, zag er veel te kort uit.
Ik heb wel een reflectiehesje en een stappenteller gekocht!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Trouwens, sinds wanneer zit er vit. C in thee? Daar had Evy het over in les 8.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Da's belgischquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Trouwens, sinds wanneer zit er vit. C in thee? Daar had Evy het over in les 8.
Ah oke, ik vond het al apartquote:
Jemig, de klok is toch een uur achteruit gezet en niet 2 dagen vooruit? Wat is er een boel bijgepost.
En een gewone onderbroek of hipster onder een loopbroek is heel makkelijk hoor, gewoon even de randjes rechttrekken, broek erover heen en het zit prima. Zo'n veter in mijn kont vind ik veel vervelender. En zichtbare randjes boeien alleen maar als je op de catwalk staat.
Voor de sleutels: ik heb een korte broek zonder zakken, maar met touwtjes om mijn midddel, dus daar maak ik m'n fietssleutel goed aan vast. En huissleutel gaat aan mijn schoenveters. ID heb ik niet bij me, want ik heb alleen een paspoort.![]()
Ik dacht juist dat thee de opname van vitamine C tegengaat. Sorry, "Koffie,thee en calcium verlagen de opname van zowel heemijzer als non-heemijzer. Vlees, vis en vitamine C verhogen de opname van non-heemijzer." bron
Misschien is er daarom (in België) vitamine C in thee toegevoegd? Ik heb het hier nog nooit gezien.![]()
Yur en m'n vader gaan allebei voor de halve marathon @ CPC 2012Ben nu al trots op ze! M'n vader heeft 30 jaar geleden voor t laatst de halve gelopen (nu 10km elke week en 2x 5 km), Yur heeft nog nooit verder gelopen dan 10km.
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen geheimen meer voor de rest van de wereld zo heWelkom bij de club. Ik heb mijn vrouw elf jaar geleden ontmoet op FOK! Op een gegeven moment wist iedereen alles van me.
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Welkom bij de club. Ik heb mijn vrouw elf jaar geleden ontmoet op FOK! Op een gegeven moment wist iedereen alles van me.
! Vrouwen zijn daar goed in.
![]()
Dat is idd slim als je maar een enkele sleutel mee hoeft te nemen.quote:Voor de sleutels: ik heb een korte broek zonder zakken, maar met touwtjes om mijn midddel, dus daar maak ik m'n fietssleutel goed aan vast. En huissleutel gaat aan mijn schoenveters. ID heb ik niet bij me, want ik heb alleen een paspoort.![]()
![]()
Ik wil idd wel mijn ID-kaart mee kunnen nemen en moet ook fietssleutel en gewone sleutelbos = 5 sleutels mee (veel poorten). Heeft iemand misschien tips? Heb geen broeken/vesten met ritsen en niet veel geld om zomaar iets nieuws te kopen.There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Neem alleen de sleutel van de buitenste deur mee, en laat de rest achter op een veilig plekje binnen die buitenste deur?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:08 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Dat is idd slim als je maar een enkele sleutel mee hoeft te nemen.![]()
Ik wil idd wel mijn ID-kaart mee kunnen nemen en moet ook fietssleutel en gewone sleutelbos = 5 sleutels mee (veel poorten). Heeft iemand misschien tips? Heb geen broeken/vesten met ritsen en niet veel geld om zomaar iets nieuws te kopen.F means you're fucked![]()
Tsja.. ik heb altijd een tasje om m'n arm waar m'n telefoon+sleutels+evt id in kanquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:08 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Dat is idd slim als je maar een enkele sleutel mee hoeft te nemen.![]()
Ik wil idd wel mijn ID-kaart mee kunnen nemen en moet ook fietssleutel en gewone sleutelbos = 5 sleutels mee (veel poorten). Heeft iemand misschien tips? Heb geen broeken/vesten met ritsen en niet veel geld om zomaar iets nieuws te kopen.. Ongeveer 10 euro..
Anders misschien buren inschakelen?![]()
Zoiets dacht ik ook. Alleen sleutel van je brievenbus mee (mits je van de buitenkant in je brievenbus kan en dus in een flat woont) en daar je sleutelbos ingooien.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef YUR het volgende:
Neem alleen de sleutel van de buitenste deur mee, en laat de rest achter op een veilig plekje binnen die buitenste deur?
Ik heb het geluk 1 huissleutel te hebben die op alle deuren werkt.![]()
Bedankt voor de tips!Hmm, dat kan ik wel doen ja! Ligt genoeg rommel, dus kan vast wel een verstopplekje vinden. Alleen het idee vind ik niet zo fijn eerlijk gezegd.quote:Neem alleen de sleutel van de buitenste deur mee, en laat de rest achter op een veilig plekje binnen die buitenste deur?Buren heb ik niet zoveel contact mee eigenlijk, ben student en ik geloof nooit dat ze daarop zitten te wachten. Dat tasje is wel een goed idee, kan ik idd ook mijn telefoon meenemen. Is dat niet zwaar?quote:Tsja.. ik heb altijd een tasje om m'n arm waar m'n telefoon+sleutels+evt id in kan. Ongeveer 10 euro..
Anders misschien buren inschakelen?Maar 10 euro gaat nog wel. Vind je zoiets bij de action/kruidvat? Of meer de echte sportzaken?
Oeh handig! Maar ik moet eerst twee poorten door voor ik bij m'n brievenbus kan...quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook. Alleen sleutel van je brievenbus mee (mits je van de buitenkant in je brievenbus kan en dus in een flat woont) en daar je sleutelbos ingooien.
Ik heb het geluk 1 huissleutel te hebben die op alle deuren werkt.There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Bij de sportzakenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:16 schreef KathyH. het volgende:
Bedankt voor de tips!
[..]
Hmm, dat kan ik wel doen ja! Ligt genoeg rommel, dus kan vast wel een verstopplekje vinden. Alleen het idee vind ik niet zo fijn eerlijk gezegd.
[..]
Buren heb ik niet zoveel contact mee eigenlijk, ben student en ik geloof nooit dat ze daarop zitten te wachten. Dat tasje is wel een goed idee, kan ik idd ook mijn telefoon meenemen. Is dat niet zwaar?Maar 10 euro gaat nog wel. Vind je zoiets bij de action/kruidvat? Of meer de echte sportzaken?
Voornamelijk bij de hardloopzaken.
![]()
Voorbeeldjes (ok, 15 euro)
http://www.run2daywebshop(...)e-arm-clip-2499.html
http://shop.runnersworld.(...)-run-arm-pocket.html![]()
Ah, oké. Ga ik die eens zoeken hier. Tot die tijd even uitproberen wat ik met m'n sleutels kan doen. Veters, touwtjes aan m'n broek etc.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij de sportzakenVoornamelijk bij de hardloopzaken.
Ducttapen aan je arm/been?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:23 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Ah, oké. Ga ik die eens zoeken hier. Tot die tijd even uitproberen wat ik met m'n sleutels kan doen. Veters, touwtjes aan m'n broek etc.![]()
![]()
http://www.slotenmakerspoed.nl/sleutelkluis/ ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:08 schreef KathyH. het volgende:
Ik wil idd wel mijn ID-kaart mee kunnen nemen en moet ook fietssleutel en gewone sleutelbos = 5 sleutels mee (veel poorten). Heeft iemand misschien tips? Heb geen broeken/vesten met ritsen en niet veel geld om zomaar iets nieuws te kopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
"Aaaahhw" met lostrekkenquote:![]()
![]()
Kan ze wel in mijn haren knopen!
Ja ik wilde ook nog voor schoenen kijken en was toch in de stad ;-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke schoenen?
Je was toch naar de kruidvat gegaan? Daar hebben ze nu toch alleen die leontien lijn? Of heb ik iets gemist, want ik heb het shirtje uiteindelijk teruggelegd, zag er veel te kort uit.
Ik heb wel een reflectiehesje en een stappenteller gekocht!
Oh het shirtje is gelukkig bij mij niet te klein alleen doet de broek een klein beetje pijn, dus de rand wat lager doen![]()
![]()
oeioei, mijn buik heeft een omtrek van 88cm maar echt het lijkt wel alsof ik zwanger ben in hardloop kleding![]()
![]()
Ik vond het Leontien achterop niet zo tof, maar ga misschien morgen het vestje nog halen, die leek me wel fijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:26 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja ik wilde ook nog voor schoenen kijken en was toch in de stad ;-)
Oh het shirtje is gelukkig bij mij niet te klein alleen doet de broek een klein beetje pijn, dus de rand wat lager doen
Broeken heb ik al 3 dus heb ik maar even gelaten
Ach joh, wat geeft dat nou. Je bent aan het sporten.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
oeioei, mijn buik heeft een omtrek van 88cm maar echt het lijkt wel alsof ik zwanger ben in hardloop kleding![]()
Wist niet eens dat zoiets gemaakt werd!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
http://www.slotenmakerspoed.nl/sleutelkluis/ ?Ja das een goeie! Gelukkig heb ik een heule ouwe telefoon met al genoeg krasjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:27 schreef wyccie het volgende:
Pas wel op met krassen als je sleutel en telefoon in 1 zakje wilt bewaren.There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
dit lijkt wel op de klassieke vraag: is mijn kont dik in deze broek...?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
oeioei, mijn buik heeft een omtrek van 88cm maar echt het lijkt wel alsof ik zwanger ben in hardloop kleding
Wat wil je dat we antwoorden?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hoezo niet? Bang dat ze je zo gaan naroepen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vond het Leontien achterop niet zo tof, maar ga misschien morgen het vestje nog halen, die leek me wel fijn.
Broeken heb ik al 3 dus heb ik maar even gelaten
Ja ik wil het vestje ook nog en hoop dat ze die nog hebben. Zit wel lekker al vind ik het er niet uit zien bij mijKrijg er een lelijke kont van.
HahahGoh zo leuk is het niet om als je even aan het rusten bent te horen of het wel verstandig is om te sporten omdat ik zwanger zou zijn. ;-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach joh, wat geeft dat nou. Je bent aan het sporten.![]()
Ah ik moest het gewoon even "kwijt" ;-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit lijkt wel op de klassieke vraag: is mijn kont dik in deze broek...?
Wat wil je dat we antwoorden?![]()
Gewoon je shirt er overlaten vallen en niemand die iets zietquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
oeioei, mijn buik heeft een omtrek van 88cm maar echt het lijkt wel alsof ik zwanger ben in hardloop kleding
Er zijn maar weinig dames die bij zulke strakke broeken zeggen: oh dit staat mooi.
Maar je moet er gewoon schijt aan hebben, het loopt in ieder veel lekkerder dan een slobberige trainingsbroek! (vind ik dan)
In zulke broeken zijn bijna alle konten dik, dus dat is best een valide vraagquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit lijkt wel op de klassieke vraag: is mijn kont dik in deze broek...?
Wat wil je dat we antwoorden?
ik ook niet Swets..ik kan het niet uitstaan en wordt er door afgeleidtquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben geloof ik de enige die geen muziek luistert tijdens het sporten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zit op 105cm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:28 schreef kruidkoekje het volgende:
oeioei, mijn buik heeft een omtrek van 88cm maar echt het lijkt wel alsof ik zwanger ben in hardloop kledingBij 90cm trakteer ik iedereen in dit topic op gebak. Of is dat voor mij een prikkel om niet af te vallen?
![]()
![]()
Eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gewoon je shirt er overlaten vallen en niemand die iets ziet
Er zijn maar weinig dames die bij zulke strakke broeken zeggen: oh dit staat mooi.
Maar je moet er gewoon schijt aan hebben, het loopt in ieder veel lekkerder dan een slobberige trainingsbroek! (vind ik dan)
Bovendien vond ik het iig een mooie motivatie om m'n buikje kwijt te raken.
![]()
Ja dan zie je het juist. Maar goed het zij zo. Ik zit alleen toch te denken om de broek in maat L te nemen. Alleen weet ik niet of hij dan te wijd valt. Want bij mijn heupen, benen zit het perfect alleen om mijn buik dus ietwat strak. Maar als ik weer ga skeeleren erbij, dan heb ik sowieso sneller dat ik weer wat meer slanker ben en dan heb ik weer niets aan de L denk ik?!..quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Gewoon je shirt er overlaten vallen en niemand die iets ziet
Iemand die toevallig de maat L ervan heeft?Helaas ik vind gebak niet lekker ;-)quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zit op 105cm.Bij 90cm trakteer ik iedereen in dit topic op gebak. Of is dat voor mij een prikkel om niet af te vallen?
![]()
![]()
Of bier/champagne/wijn/whatever.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef kruidkoekje het volgende:
Helaas ik vind gebak niet lekker ;-)![]()
![]()
zat ook maar even te trollen....hier het zelfde (en dat voor een man)quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:33 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah ik moest het gewoon even "kwijt" ;-)
ben ongeveer 194cm, 89kg en evengoed het bekende 40ers buikje wat niet weg wil'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is dat echt gebeurd of zit je nu maar wat scenario's te verzinnen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:32 schreef kruidkoekje het volgende:
Goh zo leuk is het niet om als je even aan het rusten bent te horen of het wel verstandig is om te sporten omdat ik zwanger zou zijn. ;-)Hier hetzelfde. Ik wil het verkeer goed in de gaten houden en ik ga waarschijnlijk met de muziek mee rennen, in plaats van mijn eigen tempo aanhouden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ook niet Swets..ik kan het niet uitstaan en wordt er door afgeleidt![]()
Ah oke!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zat ook maar even te trollen....hier het zelfde (en dat voor een man)
ben ongeveer 194cm, 89kg en evengoed het bekende 40ers buikje wat niet weg wilNja mannen hebben bierbuikjes, en vrouwen?!
pfoe jij bent langkom ik aan met mijn 1.62 en 58 kg.
De broek zit echt lekker, mede doordat het de lekkere voering heeft net zoals mijn leggings.![]()
De vraag heb ik inderdaad gehad alleen toen was ik aan het skeeleren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd of zit je nu maar wat scenario's te verzinnen?
[..]
Hier hetzelfde. Ik wil het verkeer goed in de gaten houden en ik ga waarschijnlijk met de muziek mee rennen, in plaats van mijn eigen tempo aanhouden.![]()
Wauw! Knap hoor in zon korte tijd! Doe je goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef GotC het volgende:
Toen ik begon met hardlopen (juli 2010) zat ik op 94 cm, half jaar later 79 cm. Nu 82 cm.
![]()
Als M past maar ietsje te strak zit zou ik geen L nemen. Ik heb ook 1 broek net iets te ruim en dat zakt hij tijdens het lopen met als gevolg dat je onder het lopen je broek omhoog moet sjorren. Heeel irritant! Daarnaast zit zo'n broek in het begin altijd heel strak, geeft vaak nog een beetje mee als je m langer aanhebt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:38 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja dan zie je het juist. Maar goed het zij zo. Ik zit alleen toch te denken om de broek in maat L te nemen. Alleen weet ik niet of hij dan te wijd valt. Want bij mijn heupen, benen zit het perfect alleen om mijn buik dus ietwat strak. Maar als ik weer ga skeeleren erbij, dan heb ik sowieso sneller dat ik weer wat meer slanker ben en dan heb ik weer niets aan de L denk ik?!..
Iemand die toevallig de maat L ervan heeft?
[..]
Helaas ik vind gebak niet lekker ;-)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
3x per week hardlopen scheelt echt een boelquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wauw! Knap hoor in zon korte tijd! Doe je goed!. Deed er verder niks naast, ook niet echt op m'n eten gelet..
![]()
Ik ben 1.62 en weeg 60 kg maar mijn taille is maar 68 cm. Om meten jullie niet te taille maar echt de buik?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke!Nja mannen hebben bierbuikjes, en vrouwen?!
pfoe jij bent langkom ik aan met mijn 1.62 en 58 kg.
De broek zit echt lekker, mede doordat het de lekkere voering heeft net zoals mijn leggings.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Taillequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben 1.62 en weeg 60 kg maar mijn taille is maar 68 cm. Om meten jullie niet te taille maar echt de buik?![]()
![]()
Kan jij ook hoor, beetje letten op je food intake, beetje sporten en je bent golden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wauw! Knap hoor in zon korte tijd! Doe je goed!
Overigens sport ik ook zonder muziek. Alleen met Evy liep ik met muziek. Enige wat soms aanstaat is de audiofeedback van Endomondo om zo het tempo in de gaten te kunnen houden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Officieel moet je die meten op het stuk tussen je onderste ribben en je heupkam, dan zit ik toch echt op 68 cm. Maar goed mijn taille is dan ook niet reden dat ik ben gaan hardlopen, dat zit wat meer omlaag
Preciesquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Kan jij ook hoor, beetje letten op je food intake, beetje sporten en je bent golden.
Overigens sport ik ook zonder muziek. Alleen met Evy liep ik met muziek. Enige wat soms aanstaat is de audiofeedback van Endomondo om zo het tempo in de gaten te kunnen houden.Gaat hard als je van niks naar 3x per week hardlopen gaat.
![]()
Dan moet je maar bedenken dat die persoon gewoon heel onbehoorlijk is. Aan de andere kant kun je natuurlijk ook zeggen dat het erg caring is (sorry, ben even een goed Nederlands woord hiervoor kwijt).quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:42 schreef kruidkoekje het volgende:
De vraag heb ik inderdaad gehad alleen toen was ik aan het skeeleren.
't Is misschien niet erg prettig om te horen, maar je bent wél goed bezig met sporten. Zoiets moet je gewoon niet storen.![]()
Ah oke!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als M past maar ietsje te strak zit zou ik geen L nemen. Ik heb ook 1 broek net iets te ruim en dat zakt hij tijdens het lopen met als gevolg dat je onder het lopen je broek omhoog moet sjorren. Heeel irritant! Daarnaast zit zo'n broek in het begin altijd heel strak, geeft vaak nog een beetje mee als je m langer aanhebt.Dank
Maar at je gezond of ook vaak ongezond?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
3x per week hardlopen scheelt echt een boel. Deed er verder niks naast, ook niet echt op m'n eten gelet..
Eh ik meet mijn dikste punt van mijn buik, waar ik dus verander in hoop te zien. Taille vind ik goed genoeg dus dat meet ik niet. Taille is 75cm en dikste punt van mijn buik dus 88cm.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben 1.62 en weeg 60 kg maar mijn taille is maar 68 cm. Om meten jullie niet te taille maar echt de buik?![]()
Over t algemeen gezond. Af en toe wat ongezonds, maar ik eet eigenlijk..normaal. Ofzo..quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ah oke!Dank
[..]
Maar at je gezond of ook vaak ongezond?
[..]
Eh ik meet mijn dikste punt van mijn buik, waar ik dus verander in hoop te zien. Taille vind ik goed genoeg dus dat meet ik niet. Taille is 75cm en dikste punt van mijn buik dus 88cm.![]()
Zou je sowieso niet al te blind staren op cijfers. Als jij in de spiegel kijkt en tevreden bent met wat je ziet boeit het geen moer of die taille 68 of 72 is, om maar wat te noemen.![]()
Nee oke dat is waar maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan moet je maar bedenken dat die persoon gewoon heel onbehoorlijk is. Aan de andere kant kun je natuurlijk ook zeggen dat het erg caring is (sorry, ben even een goed Nederlands woord hiervoor kwijt).
't Is misschien niet erg prettig om te horen, maar je bent wél goed bezig met sporten. Zoiets moet je gewoon niet storen.
Wat eten jullie zoal op een dag om dus ook echt resultaat te zien? Mijn weekend is nogal vaak met ongezonde snacks...![]()
Nee dat is ook zo. Cijfers zeggen heel weinig vind ik. Het ligt er natuurlijk aan hoe breed je bent. Dat kunnen ook veel cm's geven en dan hoef je nog niet eens dik te zijn!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Zou je sowieso niet al te blind staren op cijfers. Als jij in de spiegel kijkt en tevreden bent met wat je ziet boeit het geen moer of die taille 68 of 72 is, om maar wat te noemen.
Maar ik meet mijn buik zodat ik de vooruitgang bij kan houden in een tabel!![]()
Ik eet door de weeks geen enkele snack, geen frisdranken, etc. Alleen goed voedsel en gemiddeld zo'n 4-6x per dag. In het weekend is het losgaan moment daar en dan mag ik (voornamelijk op de zaterdag) alles eten wat ik wil eten. En dan is het door de weeks weer een strict dieet. Dat weekend van alles en nog wat eten, gezond/ongezond helpt je het strakke dieet door de weeks vol te houden en je geeft je lichaam ook een schop om niet in vast-modus te gaan zitten (dus wat je eet als vet vast te houden) al doe ik het voornamelijk om het stricte dieet vast te kunnen houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee oke dat is waar maar
Wat eten jullie zoal op een dag om dus ook echt resultaat te zien? Mijn weekend is nogal vaak met ongezonde snacks...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Voor vooruitgang meten, zoals je ook doet met bijvoorbeeld in 20 min lopen eerst 3 km lopen, daarna al metende 3,5 km etc is wel handig uiteraard. Maar dat is enkel om vast te stellen dat er een verandering plaatsvindt, net als met je taille wat jij omschrijft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:50 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo. Cijfers zeggen heel weinig vind ik. Het ligt er natuurlijk aan hoe breed je bent. Dat kunnen ook veel cm's geven en dan hoef je nog niet eens dik te zijn!
Maar ik meet mijn buik zodat ik de vooruitgang bij kan houden in een tabel!
Vaak is het volgens mij ook lastig vast te stellen wat je doel zou zijn bij je taille. Plat is plat bij een buik.![]()
dit dus, ik kan eigenlijk wel stoppen met hardlopen want elke morgen, als ik in de spiegel lijk word ik weer verliefd op mijn spiegelbeeldquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:49 schreef xFriendx het volgende:
Zou je sowieso niet al te blind staren op cijfers. Als jij in de spiegel kijkt en tevreden bent met wat je ziet boeit het geen moer of die taille 68 of 72 is, om maar wat te noemen.
Cijfers vergelijken zegt idd niet zoveel, maar wil je weten hoe jouw lijf ervoor staat is het opmeten een must. Want je gewicht in kg is van zoveel factoren afhankelijk. Het beste kun je kijken naar:
1. het resultaat dat je ziet in de spiegel
2. hoe je kleding zit
3. het regelmatig meten van omvangenWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ah oke. Geen snack, TJEK, geen frisdrank TJEK. (Mag sinaasappelsap wel!?) Ja dat doe ik dus ook, nou ja dat wil ik vanaf morgen weer strict vol houden. Mijn dag is dan zondags, het luierdagjequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik eet door de weeks geen enkele snack, geen frisdranken, etc. Alleen goed voedsel en gemiddeld zo'n 4-6x per dag. In het weekend is het losgaan moment daar en dan mag ik (voornamelijk op de zaterdag) alles eten wat ik wil eten. En dan is het door de weeks weer een strict dieet. Dat weekend van alles en nog wat eten, gezond/ongezond helpt je het strakke dieet door de weeks vol te houden en je geeft je lichaam ook een schop om niet in vast-modus te gaan zitten (dus wat je eet als vet vast te houden) al doe ik het voornamelijk om het stricte dieet vast te kunnen houden.
Ja ik ook hoor als ik al het ongezonde weg ban, dat trek ik gewoon niet. Is gewoon lekker op zijn tijd en zo is het door de weeks tenminste vol te houden. Want je hebt ook weer een doel voor over!Klopt. Maar ik heb geen idee of ik dat geleidelijk merk en vandaar dat ik het bij houd!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor vooruitgang meten, zoals je ook doet met bijvoorbeeld in 20 min lopen eerst 3 km lopen, daarna al metende 3,5 km etc is wel handig uiteraard. Maar dat is enkel om vast te stellen dat er een verandering plaatsvindt, net als met je taille wat jij omschrijft.
Vaak is het volgens mij ook lastig vast te stellen wat je doel zou zijn bij je taille. Plat is plat bij een buik.En is fijn als je afleest dat je buik platter is geworden!
![]()
Pics or it didn't happen matequote:Op zondag 30 oktober 2011 18:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit dus, ik kan eigenlijk wel stoppen met hardlopen want elke morgen, als ik in de spiegel lijk word ik weer verliefd op mijn spiegelbeeld
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dan val ik nog mee met 102 waarvan een groot deel nog in een overschotje vel zit... Behoorlijk afvallen laat zo z'n sporen na.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:41 schreef YUR het volgende:
90 cmDan trakteer ik mee! Laatste keer dat ik heb gemeten was het 104
![]()
Ik draag vrijwel nooit broeken. Daar straks er even een gepast en toen bleek dat hij toch wat strakker zat als voorheen, dus ik moet weer aan de slag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Cijfers vergelijken zegt idd niet zoveel, maar wil je weten hoe jouw lijf ervoor staat is het opmeten een must. Want je gewicht in kg is van zoveel factoren afhankelijk. Het beste kun je kijken naar:
2. hoe je kleding zit
3. het regelmatig meten van omvangen
Broeken zitten nooit lekker bij het kruisWat heb ik vandaag met het kruis. Sorry!
![]()
![]()
Ik merk dat ik ouder word, dus het lopen helpt wel om niet aan te komen. Maar in principe loop ik niet om af te vallen, maar voor mijn conditie, en zodat ik kan blijven eten wat ik wil. Dus ik ben niet zo obsessief met eten en afvallen bezig. Sterker nog, ben al de hele dag chocola aan het wegkanen.![]()
Ik loop vooral om mezelf uit te dagen: steeds verder, en het liefst ook iets sneller.
Hmm, nu begin ik goed te begrijpen waarom er twee beginnerstopics zijn.![]()
![]()
Drink ook gewoon sap hoor en koffie met suiker door de weeks. Sap is alleen bij ontbijt, verder is het water, koffie en thee. Ow en ik nuttig dagelijks een vitamine- en visoliepil bij het ontbijt en een paar keer per week een calciumpil. Die laatste vergeet ik 9 vd 10 keer als ik ga slapen nml.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:57 schreef kruidkoekje het volgende:
Ah oke. Geen snack, TJEK, geen frisdrank TJEK. (Mag sinaasappelsap wel!?) Ja dat doe ik dus ook, nou ja dat wil ik vanaf morgen weer strict vol houden. Mijn dag is dan zondags, het luierdagje
Ja ik ook hoor als ik al het ongezonde weg ban, dat trek ik gewoon niet. Is gewoon lekker op zijn tijd en zo is het door de weeks tenminste vol te houden. Want je hebt ook weer een doel voor over!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik wil niet vervelend zijn lieve schatten maar vergelijk de verpakking van een pak sap eens met die van een fles cola.
Als je echt wilt afvallen kun je sappen beter links laten liggen. Ik ben zelf dol op appelsap en drink daarvan 1 glas per dag voor de rest alleen maar thee of water. Sinds ik dat doe ben ik 1,5 kg afgevallen zonder er verder iets voor te doen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
ik loop ook puur voor mijn conditie en om mijn hoofd lekker leeg te lopen na een drukke werkdag.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:59 schreef wyccie het volgende:
Ik merk dat ik ouder word, dus het lopen helpt wel om niet aan te komen. Maar in principe loop ik niet om af te vallen, maar voor mijn conditie, en zodat ik kan blijven eten wat ik wil. Dus ik ben niet zo obsessief met eten en afvallen bezig. Sterker nog, ben al de hele dag chocola aan het wegkanen.![]()
Ik loop vooral om mezelf uit te dagen: steeds verder, en het liefst ook iets sneller.
Hmm, nu begin ik goed te begrijpen waarom er twee beginnerstopics zijn.![]()
En wat betreft ouder worden... hoe jong ben je dan?
Ik kan alleen merken dat ik ouder word omdat herstel na een lange loop wat langer duurt van 20 jaar geleden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het meten van omvangen en gewicht doe ik niet zo vaak, die eerste twee punten wel. Ik nam vaak foto's om de zoveel tijd om veranderingen in postuur te zien. Nu doe ik dat momenteel niet zoveel meer. Ook kleding valt duidelijk beter, vooral om de schouders. Dus ja, de punten die je noemt tellen wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
2. hoe je kleding zit
3. het regelmatig meten van omvangen![]()
![]()
ik denk dat het meten van de onvang meer een "dames ding" is...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het meten van omvangen en gewicht doe ik niet zo vaak, die eerste twee punten wel. Ik nam vaak foto's om de zoveel tijd om veranderingen in postuur te zien. Nu doe ik dat momenteel niet zoveel meer. Ook kleding valt duidelijk beter, vooral om de schouders. Dus ja, de punten die je noemt tellen wel ja'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben sinds ik ben begonnen met hardlopen 7 kg afgevallen, maar ben daarnaast ook bewust aan het lijnen. Nu nog een aantal kilo's te gaan. Hopelijk als ik volgend voorjaar ga skieen het grootste gedeelte eraf is en zal ik met mijn top conditie van de pistes afglijden
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
het zegt gewoon wat meer als gewicht in kilo's. Ik streef niet naar een bepaalde omtrek maar ik ben wel benieuwd of er wat gebeurd. En omdat ik niet dik ben is de vergelijking anders een beetje moeilijk te maken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat het meten van de onvang meer een "dames ding" is...What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Die kans zit er wel in. Alhoewel ik mij kan voorstellen dat heren die kampen met de welbekende bierbuik voor het meten van verandering ook de omvang meten wanneer ze die buik willen kwijtraken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat het meten van de onvang meer een "dames ding" is...![]()
Als het zou kunnen dan wil ik +- 10 kg eraf hebben. Maar kijk nu meer naar m'n lichaam dan naar de cijfers. Alleen taille meet ik wel nog af en toe.![]()
Een puppy van 31quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij bent toch een puppy volgens mij?
In sap zit geen fructoseglucose stroop en toch iets meer vitamines dan in een glas cola. Overigens zijn die sappen van Innocent echt goddelijk. Dat is sap suiker zit is logisch, als je suiker wilt laten kan je niet eens fruit eten... En suiker heb je echt nodig voor je koolhydraten intake.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn lieve schatten maar vergelijk de verpakking van een pak sap eens met die van een fles cola.
Als je echt wilt afvallen kun je sappen beter links laten liggen. Ik ben zelf dol op appelsap en drink daarvan 1 glas per dag voor de rest alleen maar thee of water. Sinds ik dat doe ben ik 1,5 kg afgevallen zonder er verder iets voor te doen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik drink 1 of 2 glazen Crystal Clear per dag, daarnaast paar glazen Slimpie limonade en koffie/theequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In sap zit geen fructoseglucose stroop en toch iets meer vitamines dan in een glas cola. Overigens zijn die sappen van Innocent echt goddelijk. Dat is sap suiker zit is logisch, als je suiker wilt laten kan je niet eens fruit eten... En suiker heb je echt nodig voor je koolhydraten intake.![]()
![]()
Nee als je dan tohc moet kiezen tussen cola en vruchtensap dan absoluut vruchtensap, alleen moet je wel beseffen dat het veel kcal zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
In sap zit geen fructoseglucose stroop en toch iets meer vitamines dan in een glas cola. Overigens zijn die sappen van Innocent echt goddelijk. Dat is sap suiker zit is logisch, als je suiker wilt laten kan je niet eens fruit eten... En suiker heb je echt nodig voor je koolhydraten intake.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
bij lange na niet, ik had je vader kunnen zijn snotneusquote:
Ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij lange na niet, ik had je vader kunnen zijn snotneus
oops, ik had even verkeerd gerekend...maar er maar je oudste broer vanquote:
Ik ben nog niet zo oud als jij en Swets, maar de tijd dat ik onbeperkt kan eten is voorbij. Het eerste dat ik merkte aan het oud worden is dat het vetlaagje op de buik verdubbeld is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik loop ook puur voor mijn conditie en om mijn hoofd lekker leeg te lopen na een drukke werkdag.
En wat betreft ouder worden... hoe jong ben je dan?
Ik kan alleen merken dat ik ouder word omdat herstel na een lange loop wat langer duurt van 20 jaar geleden.
Probleem van een drukke dag is juist dat ik daarna te moe ben om te lopen. Vaak heb ik de avond ook niet gewoon vrij, maar moet ik nog dingen voorbereiden voor de volgende dag. Dus ja, dat lopen schiet er vaak bij in. Vandaag ook, wilde om 7 uur opstaan om mee te doen met de generale repetitie van de Zevenheuvelenloop, maar ben toch blijven liggen. Tot 3 uur 's middags.![]()
![]()
1987quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang er 40'ers in dit topic rondlopen ben je met 1987 niet de oudste neeGoed jaar!
Preciesquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang er 40'ers in dit topic rondlopen ben je met 1987 niet de oudste neeJonge blom
![]()
![]()
Ik ga 1x naar de wc he...bam! 20 posts erbij!
Als iedereen nou zo fanatiek met lopen was als met posten... (grapjuh jongens!)![]()
baas boven baas, ik 18quote:
Ik heb iets minder dan 3200kcal per dag nodig om op hetzelfde gewicht te blijven..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee als je dan tohc moet kiezen tussen cola en vruchtensap dan absoluut vruchtensap, alleen moet je wel beseffen dat het veel kcal zijn.
http://www.bmi-calculator(...)c-bmr-calculator.php
Vul de gegevens in, daarna die http://www.bmi-calculator(...)s-benedict-equation/ uitvogelen, dan kom je op je kcal om op gewicht te blijven uit.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ouch!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef ICND het volgende:
Als iedereen nou zo fanatiek met lopen was als met posten... (grapjuh jongens!)
Ik ben echt een luie vreetzak vergeleken met jullie. En dit begint steeds meer op een dieettopic te lijken.![]()
ja ik ook. ik heb een heel uitgebreid ontbijt. en naarmate de dag steeds in kleinere delen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Drink ook gewoon sap hoor en koffie met suiker door de weeks. Sap is alleen bij ontbijt, verder is het water, koffie en thee. Ow en ik nuttig dagelijks een vitamine- en visoliepil bij het ontbijt en een paar keer per week een calciumpil. Die laatste vergeet ik 9 vd 10 keer als ik ga slapen nml.
verder drink ik alleen water op een dag![]()
![]()
Tsja..hoort er een beetje bij gezien dit de LIF versie is van het hardlooptopicquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouch!
Ik ben echt een luie vreetzak vergeleken met jullie. En dit begint steeds meer op een dieettopic te lijken.![]()
![]()
Ik ben dus ook niet de jongste (1986).quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Zolang er 40'ers in dit topic rondlopen ben je met 1987 niet de oudste nee![]()
![]()
Waar je er ongevraagd dieettips en lifestyle opmerkingen bij krijgtquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Tsja..hoort er een beetje bij gezien dit de LIF versie is van het hardlooptopic![]()
Ik heb altijd een slecht eetpatroon gehad.
Ontbijten doe ik nooit aan (al vanaf dat ik nog een klein ICND was), krijg voor 10 uur gewoon vrij weinig door mijn strot heen. Af en toe is een bakje muesli met yoghurt maar toch voornamelijk koffie + sigaretten. Dan lunch ik vrij normaal en dan avondeten rond een uur of 7.
En toch voel ik mijzelf nooit flauw of iets dergelijks, maar nu met hardlopen moet ik daar wel even op gaan letten dat ik niet ineens sterretjes ga zien tijdens het rennen.![]()
Met deze post-rate zijn we inderdaad zo op nummer 31 waar deze als topictitel bij kan!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waar je er ongevraagd dieettips en lifestyle opmerkingen bij krijgt![]()
Ik was even aan het shoppen (heb de hartslagmeter zonet besteld!) en opeens was het topic zo'n 20 posts verder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:17 schreef ICND het volgende:
Ik ga 1x naar de wc he...bam! 20 posts erbij!
Als iedereen nou zo fanatiek met lopen was als met posten... (grapjuh jongens!)
Van Evy moet ik rusten, anders was ik wel gaan lopen hoor.![]()
![]()
Welke heb je besteld?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik was even aan het shoppen (heb de hartslagmeter zonet besteld!) en opeens was het topic zo'n 20 posts verder.
Van Evy moet ik rusten, anders was ik wel gaan lopen hoor.F means you're fucked![]()
Ik ontbijt tegenwoordig regelmatig met magere kwark, cruesli en honing. Erg lekker en vult goed! Verder nog ongeveer 6-8 boterhammen met mager beleg (kipfilet) en fruit (bv kiwi's/appels) over de rest v/d dag.. En dan 's avonds normaal avondeten
![]()
![]()
Och, ik zit gemiddeld op 1750Kcal per dag en stap rustig voor 40KM op de fiets met niks anders dan een cracotte met slankie smeerkaas achter m'n kiezen. Sommige mensen zijn 'gezegend' met een traag metabolisme.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:22 schreef ICND het volgende:
Ik heb altijd een slecht eetpatroon gehad.
Ontbijten doe ik nooit aan (al vanaf dat ik nog een klein ICND was), krijg voor 10 uur gewoon vrij weinig door mijn strot heen. Af en toe is een bakje muesli met yoghurt maar toch voornamelijk koffie + sigaretten. Dan lunch ik vrij normaal en dan avondeten rond een uur of 7.
En toch voel ik mijzelf nooit flauw of iets dergelijks, maar nu met hardlopen moet ik daar wel even op gaan letten dat ik niet ineens sterretjes ga zien tijdens het rennen.![]()
http://store.endomondo.co(...)ger-smartphones.html (je kan 'm overigens ook zonder de armband kopen, scheelt je weer 15 euro).quote:![]()
Ik zag trouwens bij de Runnersworld iets geniaals voor vrouwen: Een hartslagmeter die al op een sportbh zat!![]()
![]()
Wat een drukte hier!
Ik heb ook even mijn maten genoteerd voor mezelf.
Kruidkoekje, wij hebben bijna dezelfde maten. Taille is 73 bij mij en buik 88. Gaan we samen voor een slankere buik?![]()
![]()
tot je de bh in de was doet?....quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:26 schreef GotC het volgende:
Ik zag trouwens bij de Runnersworld iets geniaals voor vrouwen: Een hartslagmeter die al op een sportbh zat!![]()
I know. Die andere heb ik ook in My AT staan, maar daar gebeurt niet zo veel, en technisch gezien voel ik me daar ook niet helemaal bij passen. Ben een trage loper.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:21 schreef GotC het volgende:
Tsja..hoort er een beetje bij gezien dit de LIF versie is van het hardlooptopic
Doordeweeks eet ik wel prima. Meestal 4 boterhammen overdag, wat suikerloze thee, soms caffeïne met veel suiker om wakker te blijven. Afhankelijk van de drukte wel of geen snack. 's Avonds warm eten, en met pasta schep ik soms 2 keer op. Zondag zit geen structuur in en is vaak ook erg ongezond.![]()
Is dat niet gewoon een BH waar een vak voor je hartslagmeter in kan? Die zit er dus niet standaard bij, en kan je er dus ook voor de was weer uithalen?quote:
Zoeits zag ik laatst op een sportbeha-website nav dit topic.
Ik heb trouwens echt geen sportbeha nodig.![]()
![]()
Geen sportbh nodig?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een BH waar een vak voor je hartslagmeter in kan? Die zit er dus niet standaard bij, en kan je er dus ook voor de was weer uyithgalen?
Zoeits zag ik laatst op een sportbeha-website nav dit topic.
Ik heb trouwens echt geen sportbeha nodig.
Ach, daar heb ik voorheen al alles over gezegd, dus ieder z'n eigen keuze![]()
![]()
Ja, ik heb het allemaal gelezen. Maar er is bij mij niks wat kan gaan hangen, was het maar zo'n feest!quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:31 schreef GotC het volgende:
Geen sportbh nodig?
Ach, daar heb ik voorheen al alles over gezegd, dus ieder z'n eigen keuze
En zelfs als er wel iets kan gaan bewegen, dan is het niets wat met een normaal passende beha niet in bedwang gehouden kan worden. Ik vind het voor mij dus onzin om 30 euro aan een sportbeha uit te geven.![]()
Oh, die Wearlink is een andere dan die ik zag. Hier zit inderdaad de band in verwerkt. Lijkt me lastig met wassen. Ik ben iemand die alles bij elkaar in de wasmachine gooit.![]()
Volgens de specificaties wasmachinebestendigquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, die Wearlink is een andere dan die ik zag. Hier zit inderdaad de band in verwerkt. Lijkt me lastig met wassen. Ik ben iemand die alles bij elkaar in de wasmachine gooit..
![]()
Hoe zit het met sportboxershorts voor mannen? YUR?!
Onze balzak gaat op een gegeven moment toch ook hangen namelijk. (nog meer hangen dan he)![]()
Ja dat is goedquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef appelsap het volgende:
Wat een drukte hier!
Ik heb ook even mijn maten genoteerd voor mezelf.
Kruidkoekje, wij hebben bijna dezelfde maten. Taille is 73 bij mij en buik 88. Gaan we samen voor een slankere buik?![]()
![]()
Dat zal toch wel meevallen als je een gewone boxer draagt? Als je er over struikelt, dan hangt het wel wat teveel ja.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef ICND het volgende:
Onze balzak gaat op een gegeven moment toch ook hangen namelijk. (nog meer hangen dan he)![]()
Als je zak net zo zwaar wordt als het gemiddelde paar vrouwenborsten is het wellicht tijd om de hand aan jezelf te slaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef ICND het volgende:
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je zak net zo zwaar wordt als het gemiddelde paar vrouwenborsten is het wellicht tijd om de hand aan jezelf te slaan!
![]()
Ik gebruik DUCT-tape om het hangen tegen te gaan. Direct een win-win situatiequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:38 schreef ICND het volgende:
Onze balzak gaat op een gegeven moment toch ook hangen namelijk. (nog meer hangen dan he)
quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je zak net zo zwaar wordt als het gemiddelde paar vrouwenborsten is het wellicht tijd om de hand aan jezelf te slaanIk giechelde even hardop hierom, maar QFT!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: