Dat geldt voor iedere asielzoeker.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:05 schreef Friek_ het volgende:
En daar hebben we het CDA weer met halfbakken oplossingen die nergens op slaan. Stuur dat kind per direct terug of geef hem een verblijfsvergunning. Liefst het laatste, want onnodig mensen terugsturen naar gevaarlijke gebieden zie ik niet zo zitten.
Heb je daar ook een foto van?quote:
Helemaal mee eens. We moeten stoppen met het hard zijn tegen onbekenden en lief zijn tegen bekende gezichten. Het is het één óf het ander, en wat mij betreft gaan we ons gewoon menselijk gedragen tegen iedereen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is nou juist waar het deze weken allemaal om draait. Blijkbaar hebben slechts weinig problemen met streng beleid dat wordt opgesteld door onze regering. Echter, wanneer de consequenties van dat beleid duidelijk worden en zelfs een gezicht krijgen, hangt de vlag er plots heel anders bij. Dan roept Nederland dat Mauro moet blijven.
Ja, dat is hypocriet, maar je kunt je ook afvragen of dan wel het juiste beleid wordt gevoerd.
www.pp2g.com/.../PP2Gs-next-HOT-modelLara-Stone-uit-Mierlo-De...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heb je daar ook een foto van?
Want
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
www.pp2g.com/.../PP2Gs-next-HOT-modelLara-Stone-uit-Mierlo-De...
Is – Supermodel Lara Stone uit Mierlo is de bad girl van de modellen. Lara heeft een Nederlandse moeder en een Britse vader. Geboren in 1983 ...
Je punt?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere asielzoeker.
De foto op [CDA niet overhoop om Mauro] #8 Zaterdag CDA Congres! is niet miss angolaquote:
O nee, wie dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De foto op [CDA niet overhoop om Mauro] #8 Zaterdag CDA Congres! is niet miss angola
Je dikke duim.quote:
Dat het niet onze zorg is, aangezien dat een precedent zou scheppen waardoor iedereen hier zou moeten blijven. Een Generaal Pardon van jewelste.quote:
Een liberaal migratiebeleid is juist iets wat elk land zou moeten nastreven. Een mens moet kunnen gaan en staan waar hij wil. Internationaal gezien zou het een streven moeten zijn naar meer economisch als sociaal liberaal beleid.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat het niet onze zorg is, aangezien dat een precedent zou scheppen waardoor iedereen hier zou moeten blijven. Een Generaal Pardon van jewelste.
Ach doe niet zo naïef man, wat schiet Nederland er mee op? Zodra je zo'n liberaal immigratiebeleid gaat voeren zijn er niet genoeg vliegtuigen op aarde om al de negers hierheen te vliegen man.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een liberaal migratiebeleid is juist iets wat elk land zou moeten nastreven. Een mens moet kunnen gaan en staan waar hij wil. Internationaal gezien zou het een streven moeten zijn naar meer economisch als sociaal liberaal beleid.
Dan komt er wel een CDAer met een VOC idee en dito mentaliteit opdagen,.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ach doe niet zo naïef man, wat schiet Nederland er mee op? Zodra je zo'n liberaal immigratiebeleid gaat voeren zijn er niet genoeg vliegtuigen op aarde om al de negers hierheen te vliegen man.
Ik zie Koppejan al met een vloot richting Afrika a la Duinkerken.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:24 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan komt er wel een CDAer met een VOC idee en dito mentaliteit opdagen,.
Te kleinschalig, denk D-Day.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Ik zie Koppejan al met een vloot richting Afrika a la Duinkerken.
Daarom zeg ik ook dat elk land het zou moeten voeren. Tevens mag de inburgeringscursus in de prullenbak, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach doe niet zo naïef man, wat schiet Nederland er mee op? Zodra je zo'n liberaal immigratiebeleid gaat voeren zijn er niet genoeg vliegtuigen op aarde om al de negers hierheen te vliegen man.
Die mogen best komen, zolang ze maar een visum hebben, geld verdienen voor ons of betalen voor onze diensten. Zoniet flikkeren ze maar een eind op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat elk land het zou moeten voeren. Tevens mag de inburgeringscursus in de prullenbak, maar dat terzijde.
Daarbij vind ik het juist naïef (misschien zelfs kortzichtig) om bij migratie enkel te denken aan economische vluchtelingen, maar dat is dan ook het schrikbeeld dat mensen hebben bij het woord '(im)migratie'. Migratie betreft ook exchange students, tijdelijke arbeidskrachten of mensen die in oorlogsgebieden leven. Daar moet je zowel economisch gezien de vruchten van plukken als humanitair tegen zijn.
Ja, uit vluchtelingenkampen in bv. Afrika worden ook mensen gehaald die dan verblijfsvergunningen krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef GSbrder het volgende:
Bestaan er trouwens puur humanitaire vluchtelingen in Nederland?
Iedereen doet het toch ook deels om economische redenen, anders bleven ze wel in het zonnige Afrika.
Dat is waar. Wat ik nog wilde zeggen dat die Koppejan en Ferrier ook echt geen knip voor neus waard zijn. Beetje zeggen op te komen voor een grote groep CDA kiezers en dan net zo hard meestemmen met de partijquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:48 schreef Toad het volgende:
Misschien kan dat allemaal in een ander topic? Ik denk dat het geval Mauro en het politieke rumoer toch wel een specifiek topic verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |