abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103732374
CDA-congres wordt beslissend voor Mauro (Volkskrant)

Het CDA-congres morgen in Utrecht krijgt een cruciale rol in het bepalen van de toekomst van de jonge Angolees Mauro Manuel. De CDA-fractie leek donderdagmiddag op een lijn te zitten, maar 's avonds kozen de fractieleden Kathleen Ferrier en Ad Koppejan toch hun eigen weg. Zij eisten dat Mauro in Nederland kan blijven, wat tot een crisisoverleg leidde. Zaterdag kunnen de leden zich uitspreken.

De afgelopen dagen werd duidelijk dat de dreigende uitzetting van Mauro gevoelig ligt bij de CDA-achterban. Het resulterende crisisoverleg binnen het CDA vond vannacht achter gesloten deuren plaats tijdens een kort reces. Vice-minsiterpresident Maxime Verhagen voegde zich na enige tijd bij het overleg.

Moties
Na het overleg werd het overleg voortgezet, maar werd alleen de CDA-motie in behandeling genomen. Tegen de verwachtingen in werd er gestemd tegen het voorstel om Mauro in Nederland te laten studeren. De oppositiepartijen die strijden voor een verblijfsvergunning voor de jongen brachten in de nacht van donderdag op vrijdag hun moties niet in stemming. Zij willen dat op een later moment doen, als ook het CDA-congres zaterdag zich over de kwestie heeft uitgesproken.

Mauro's toekomst is nu, ook na uren debat in de Tweede Kamer en crisisoverleg binnen het CDA, dus nog onduidelijk.

CDA crisis
De zaak van de Angolese jongen heeft de spanningen binnen de CDA-fractie vannacht flink doen oplopen. Het CDA sprak 's middags nog uit dat Mauro hoogstens voor studie in Nederland mag zijn, maar de dissidente CDA'ers Ad Koppejan en Kathleen Ferrier bleven er later op de dag toch bij dat de jongen het land niet uitgezet mag worden.

De twee wilden donderdagavond laat opnieuw met de rest van de fractie om de tafel om toch nog tot een eensluidend CDA-standpunt te komen. Met VVD en gedoogpartner PVV was juist afgesproken dat Mauro terug moet naar Angola.

Tijdens een reces van het Mauro-debat toont de digitale tv-zender Politiek 24 het
inmiddels bekende beeld van de dichte deur van de CDA-fractiekamer.

Weinig kans
Minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) zei aanvankelijk dat zo'n poging weinig kans had, maar beloofde op aandrang van zijn eigen partij CDA een eventuele studieaanvraag van Mauro snel af te handelen. Voor een verblijfsvergunning ziet Leers geen ruimte. Ook is zijn geval niet schrijnend genoeg om gebruik te maken van zijn bevoegdheid een uitzondering te maken.

De oppositie bleef donderdagavond tijdens een langdurig debat proberen Leers te vermurwen, maar die hield voet bij stuk. Hij wil ook niet ingaan op een oproep nieuw beleid te maken voor asielzoekers die met Mauro te vergelijken zijn. Dat zijn kinderen die in hun eentje op jonge leeftijd naar Nederland kwamen en lange tijd in een pleeggezin hebben gezeten. Volgens bronnen hadden Ferrier en Koppejan donderdag nog geprobeerd daar afspraken over te maken met de oppositie.

Tevreden
De enige partij die ronduit tevreden is met het vertrek van Mauro is de PVV. Volgens deze partij heeft de jongen gelogen tijdens zijn asielprocedure. CDA en VVD namen het deze zomer nog voor Mauro op, maar de meerderheid binnen die partijen vindt nu dat Leers gelijk heeft in zijn oordeel geen uitzondering voor de jongen te maken.

(bron: http://www.volkskrant.nl/(...)end-voor-Mauro.dhtml)
Game on

Laatste posts:
quote:
Europees gezien krijgt hij ook geloof ik wel gelijk, maar de wet is nog niet door Nederland overgenomen. Hierdoor kan Mauro uitgezet worden ondanks de Europese wet. Als Mauro verzoekt in Nederland te mogen blijven, dan zou de rechter dit in kunnen willigen, tot die tijd is hij (wettelijk) ongewenst.

En nu slapen, hopelijk telt alcohol op buiten de SC niet mee voor de award.
quote:
Alcolhol, lekker spul hè? ;)

Maar OT, Europese wetgeving gaat toch boven Nederlandse wetgeving -- het CDA zou er dan toch beter aan doen te erkennen dat ze dit sowieso gaan verliezen?
In nog andere woorden, als het CDA een menselijk gezicht wil tonen zou dit toch een uitgelezen kans zijn?
  zondag 30 oktober 2011 @ 06:50:46 #2
225540 Pugg
Friends forever
pi_103732910
En zo graaft men (lees CDA) nog dieper zijn eigen graf w/
pi_103733199
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 06:50 schreef Pugg het volgende:
En zo graaft men (lees CDA) nog dieper zijn eigen graf w/
Inderdaad. Het aantal zetels wordt minder en minder.
pi_103733412
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 21:18 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Zou hij daarmee geen jurisprudentie scheppen voor andere gevallen?
Dat is juist precies wat je wilt.

Beter nog, maak er een regel van:

Iedereen die zo Limburgs perfect is ingeburgerd dat hij Nederlands spreekt, schrijft, denkt en zich zo gedraagt, zo'n persoon is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe het moet en dient per direct een paspoort te krijgen.

Inburgering is toch de speerpunt van rechts bij immigratie? Laat ze er dan werk van maken en het beleid eromheen bouwen;

Iedereen die kan aantonen dat hij de Nederlandse taal, cultuur, regels en denkwijze meester is en daarmee (en daaraan) wil bijdragen, die is welkom. Maak dit tot het criteria van wel-niet mogen blijven en zelfs Wilders kan niet ontevreden zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 oktober 2011 @ 09:55:06 #5
862 Arcee
Look closer
pi_103734072
quote:
CDA nog nooit zo laag in peilingen

` Als er nu verkiezingen zouden worden
gehouden,zou het CDA uitkomen op 11
zetels.Dat blijkt uit de wekelijkse
peiling van Maurice de Hond.

Nog nooit heeft het CDA zo laag in de
peilingen gestaan.De peiling is van
vrijdag,de dag na het Kamerdebat over
de jonge asielzoeker Mauro en vóór het
CDA-partijcongres.Het overgrote deel
van de CDA-fractie vindt dat Mauro geen
recht heeft op een verblijfsvergunning.

Uit het onderzoek blijkt dat een ruime
meerderheid van alle kiezers vindt dat
Mauro wel in Nederland moet blijven.Ook
onder CDA-kiezers is daar een grote
meerderheid voor
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_103734171
Een klein CDA is prachtig, maar welke partij profiteert?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 oktober 2011 @ 10:06:45 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_103734239
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:02 schreef Jarno het volgende:
Een klein CDA is prachtig, maar welke partij profiteert?
Volgens de Hond inde show van Eva Jinek gingen deze twee zetels naar PVDA/SP/D66/CU en niet naar de PVV. Kortom dit zijn de links van het middenstemmers die zijn verkast.

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 30-10-2011 10:16:29 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:12:44 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_103734350
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:06 schreef borisz het volgende:

[..]

Volgens de Hond gingen deze twee zetels naar PVDA/SP/D66/CU en niet naar de PVV. Kortom dit zijn de links van het middenstemmers die zijn verkast.
Niet geheel onverwacht (of onterecht)..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_103735028
Mooi wel, CDA op 11 zetels :D Laat het waarheid worden please tijdens de volgende verkiezingen.
pi_103735751
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 08:56 schreef boyv het volgende:

[..]

Dat is juist precies wat je wilt.

Beter nog, maak er een regel van:

Iedereen die zo Limburgs perfect is ingeburgerd dat hij Nederlands spreekt, schrijft, denkt en zich zo gedraagt, zo'n persoon is gewoon het perfecte voorbeeld van hoe het moet en dient per direct een paspoort te krijgen.
Fantastisch plan, ware het niet dat je gelukszoekers ermee beloont.

quote:
Inburgering is toch de speerpunt van rechts bij immigratie? Laat ze er dan werk van maken en het beleid eromheen bouwen;
Volgens mij gaat het bij rechts vooral om inburgering van vluchtelingen en mensen in het kader van gezinshereniging, niet om inburgering van economische vluchtelingen die hier door smokkelaars zijn gebracht.
  zondag 30 oktober 2011 @ 11:14:47 #11
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_103735810
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef StephanL het volgende:
Mooi wel, CDA op 11 zetels :D Laat het waarheid worden please tijdens de volgende verkiezingen.
Als Maxime Verhagen uitspraken doet als "Er is zoveel meer als CDA dat ons bindt dan ons scheidt", dan weet je dat het CDA op springen staatn, en dat volgende verkiezingen wel eens voor de deur zouden kunnen staan. :)
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_103735849
Het CDA is de band met de achterban kwijt, dat is wel duidelijk :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103735875
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Fantastisch plan, ware het niet dat je gelukszoekers ermee beloont.
Als ze de taal leren spreken, de cultuur accepteren en hier willen bijdragen, dus gewoon Nederlander worden, who cares.

Dat zijn toch juist de nieuwkomers die je zoekt? Daar moet je juist op selecteren.
pi_103735925
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:13 schreef Wokkel het volgende:
Volgens mij gaat het bij rechts vooral om inburgering van vluchtelingen en mensen in het kader van gezinshereniging, niet om inburgering van economische vluchtelingen die hier door smokkelaars zijn gebracht.
Liever iemand die hier illegaal in een container de haven binnenkomt en zich aanpast en meedoet, dan iemand die hier legaal met het vliegtuig komt en de hele dag z'n eigen taal blijft spreken, andere culturen niet accepteert, conflicten uit zijn eigen land hier op onze bodem brengt en dat gvd ook nog aan z'n kinderen leert ook.

Die laatste mensen :r

Hoe je hier komt is helemaal niet relevant. Hoe je meedoet des te meer.
pi_103736123
Wekenlang een links media spektakel over een jongeman die, na 8 jaar te zijn onderhouden door de Nederlandse belastingbetaler terecht terug moet naar zijn land en zijn familie, doet het CDA met behulp van twee verdwaasden definitief de das om.
Koppejan en zijn vriendin kunnen tevreden zijn. Operatie "Links" geslaagd.
Ook Mauro kan tevreden zijn want die heeft er een opleiding en een startkapitaaltje in zijn vaderland aan overgehouden.
pi_103736174
Jij denkt werkelijk dat Mauro tevreden zou zijn als hij nu terug moet naar Angola?
pi_103736216
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:26 schreef Truffelvarken het volgende:
Wekenlang een links media spektakel over een jongeman die, na 8 jaar te zijn onderhouden door de Nederlandse belastingbetaler terecht terug moet naar zijn land en zijn familie, doet het CDA met behulp van twee verdwaasden definitief de das om.
Ook Mauro kan tevreden zijn want die heeft er een opleiding en een startkapitaaltje in zijn vaderland aan overgehouden.
Hihi, wat een grappige post.
pi_103736377
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef du_ke het volgende:
Achterban van CDA is veel te breed ...

Daar kun je geen band meer mee hebben.
pi_103736420
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:35 schreef Gattaca het volgende:

[..]

Achterban van CDA is veel te breed ...

Daar kun je geen band meer mee hebben.
het kan zeker wel, is ze ook decennia lang vrij aardig gelukt. maar zodra ze een te linkse of te rechtse koers kiezen vervreemden ze de kiezers van zich. Die dan weer terugwinnen is heel erg lastig. Maar ik snap ook wel dat vasthouden aan die christelijke middenkoers ook lang niet altijd eenvoudig is.
pi_103736593
Ik denk dat Mauro over een paar jaar, wonend zijn een grote niet overbevolkte vaderland met zijn bergen, bossen, uitgestrekte vruchtbare vlakten en zuivere lucht, ons diep dankbaar zal zijn als hij hier in Nederland komt en op bezoek bij uitkeringsgerechtigde vrienden, de lawaaiige trap van hun portiekwoning beklimt.
Angola was tijdens de Portugese overheersing een welvarend land en dat kan het weer worden met behulp van opgeleide Maurotjes.
pi_103736685
Tja je hebt een levendige fantasie moet ik je nageven :)
pi_103736686
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:42 schreef Truffelvarken het volgende:
Ik denk dat Mauro over een paar jaar, wonend zijn een grote niet overbevolkte vaderland met zijn bergen, bossen, uitgestrekte vruchtbare vlakten en zuivere lucht, ons diep dankbaar zal zijn als hij hier in Nederland komt en op bezoek bij uitkeringsgerechtigde vrienden, de lawaaiige trap van hun portiekwoning beklimt.
Angola was tijdens de Portugese overheersing een welvarend land en dat kan het weer worden met behulp van opgeleide Maurotjes.
Ik denk eerder dat Mauro, net zoals andere mensen, nogal gehecht is aan zijn adoptiefamilie en zijn vrienden en dat overbevolking hem een worst zal wezen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103736902
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat Mauro, net zoals andere mensen, nogal gehecht is aan zijn adoptiefamilie en zijn vrienden en dat overbevolking hem een worst zal wezen.
Daarnaast gaat in Limburg de bevolking vooral ook krimpen de komende decennia. Dan kan je als jongere met een vakopleiding straks een prima boterham verdienen.
pi_103736923
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:52 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarnaast gaat in Limburg de bevolking vooral ook krimpen de komende decennia. Dan kan je als jongere met een vakopleiding straks een prima boterham verdienen.
Als ik Mauro was had ik Limburg snel de rug toegekeerd.
pi_103737002
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als ik Mauro was had ik Limburg snel de rug toegekeerd.
Als je kijkt wat voor politici daar weg komen is dat wel de verstandigste optie inderdaad :P
pi_103737050
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Als je kijkt wat voor politici daar weg komen is dat wel de verstandigste optie inderdaad :P
Verhagen is toch ook een Limburger?
pi_103737073
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Verhagen is toch ook een Limburger?
Dat klopt.
pi_103737104
Sap ook. Venlo zelfs.
pi_103737197
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:59 schreef nikk het volgende:
Sap ook. Venlo zelfs.
Daar word je ook niet vrolijk van. Het is ook echt drama wat daar nu weg komt van Wilders tot Leers en van Verhagen tot Sap. Kunnen we die provincie niet verpatsen?
pi_103737249
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daar word je ook niet vrolijk van. Het is ook echt drama wat daar nu weg komt van Wilders tot Leers en van Verhagen tot Sap. Kunnen we die provincie niet verpatsen?
Misschien kunnen we het inclusief bestuur en politici aan België schenken.
pi_103737309
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:26 schreef Truffelvarken het volgende:
Wat voor een kronkel zit er in je hoofd als je zo denkt.

Zoals de waard is kent hij zijn gasten geval denk ik.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103737322
quote:
14s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:04 schreef boyv het volgende:

[..]

Misschien kunnen we het inclusief bestuur en politici aan België schenken.
Ik wou eigenlijk een of dubieuze sjeik er voor laten betalen. Moeten alle vrouwen een burka aan, leuk voor de trauma's van Wilders :+
pi_103739637
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 10:44 schreef StephanL het volgende:
Hoop ik eigenlijk niet. Ik ben allesbehalve een CDA-fan, maar zo'n klein CDA lijkt me niet goed voor de politieke balans in Nederland.

Wel hoop ik dat ze bij het CDA deze peilingen serieus nemen en daar komende dinsdag naar handelen. Ik vond het congres gisteren een verbijsterende vertoning. Die resolutie was zo geformuleerd dat niemand zich er de vingers aan kon branden en ook zodanig dat Mauro er niks mee opschiet. Vervolgens kloppen ze zichzelf allemaal op de borst omdat ze zo 'eensgezind' zijn, terwijl iedereen voor de camera weer een andere uitleg geeft aan die resolutie.

Waar het - vrees ik - op uitdraait, is dat 19 CDA-kamerleden tegen een verblijfsvergunning voor Mauro stemmen, op Ferrier en Koppejan na. Maar hun stem zal niet genoeg zijn, omdat de SGP met hun rechtse vrienden meestemt. De tegenstemmers komen dus wel op 76 stemmen.
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:27:15 #34
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103740245
[quote]0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 04:08 schreef Nemephis het volgende:
CDA-congres wordt beslissend voor Mauro (Volkskrant)

Eerder was pvda aan zet middels albayrak, die wilde uitzetten! :)
Ook het daarop volgende hoger beroep: afgewezen, uitzetten, onder albayrak = pvda.
Gebeurde niet, en nu dit.

CDA zal wel blij zijn met slippendrager pvda...

En dat "hun topics" (CDA betreffende) niet in een centraal-partij hoekje worden gepropt maar gewoon telkens even in de top van de POL topic list. :)
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  zondag 30 oktober 2011 @ 13:32:42 #35
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_103740457
Net ook weer bij Buitenhof Dibi gezien. Wat mij vooral stoort is, dat er steeds weer over een "asielzoeker" wordt gesproken. Dit is een foute voorstelling van zaken. Mauro is GEEN asielzoeker. Hij is door zijn moeder op het vliegtuig gezet voor beter onderwijs en toekomst kansen. Dat hij nu terug moet met de opgedane kennis is normaal. Dat hij geen angolees meer spreekt is een failure van de pleegouders. Als je weet (en altijd hebben geweten) dat hij op zijn 18e terugmoet, hadden ze hem daarop voor moeten bereiden.

Als je een kind uit bv. Angola wilt adopteren, moet je door een ongekende molen van aanvragen en paparassen heen. Kinderen die op zo'n illigale manier naar Nederland worden gehaald, worden ook teruggestuurd als het uitkomt. Ondanks al het verdriet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_103742129
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 13:27 schreef fokthesystem het volgende:

En dat "hun topics" (CDA betreffende) niet in een centraal-partij hoekje worden gepropt maar gewoon telkens even in de top van de POL topic list. :)
Ik snap dat dit je boven de pet gaat en het is je ook al veel vaker uitgelegd maar bij grotere bijzonderheden is het geen enkel probleem een extra topic ergens over te openen. Je ziet ook aan de 8 in de topictitel dat dit een reeksje is dat in een korte periode flink doorloopt. Dat is dan ook geen enkel probleem. De centrale topics zijn vooral om te voorkomen dat over elke proefballon of scheet voor of tegen PVV of PvdA een topic geopend wordt.
Maar goed ik vermoed dat deze uitleg ook weer niet door zal dringen ;(
  † In Memoriam † zondag 30 oktober 2011 @ 18:00:27 #37
137949 Disana
pi_103750669
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 11:15 schreef du_ke het volgende:
Dat geldt niet alleen voor het CDA :{
pi_103751307
Dat is inderdaad op meer partijen van toepassing. De PVV doet niet anders dan Henk en Ingrid keihard naaien, de PvdA weet al lang niet meer waar die A voor staat, GL heeft met haar Kunduz standpunt zich vervreemd van achterban, leden en raads- en statenleden, D'66 is verworden tot een soort fundamentalistische fanclub van de EU, de SP doet het geweldig in de peilingen maar ondertussen lopen de raadsleden redelijk massaal weg vanwege het stalinistische bemoeien met alle lokale aangelegenheden door de partijtop en de dierenpartij vergadert uitsluitend in beslotenheid. Alleen de VVD komt voor haar achterban op, ze mogen onbeperkt blijven graaien en dat de xenofobe PVV dat faciliteert vinden ze prima.

Het lijkt erop dat, enkele jaren geleden, (toen nog Verdonk en Rutte) tegen Wilders hebben gezegd: begin eens voor jezelf met een leuke nog veel rechtsere club, geen partij want dat kost ons leden en dat wil Maxime ook niet want het CDA heeft het ook al zo moeilijk. Dan gaan we het als rechts helemaal maken want de normaal niet stemmende tokkies komen dan ook in ons kamp. Maxime zorgt er wel voor dat het CDA meegaat, hij pas een partij traangas gekocht.
pi_103752006
Dat het niet slim was voor het CDA om te gaan regeren en zeker niet met de PVV, was iedereen duidelijk behalve 2/3 van het CDA. Die zijn in de mooie praatjes van Verhagen en Bleker getrapt en hebben gekozen met het hoofd maar niet met het hart. En nu gaat dat opbreken.

Ik zie ook niet hoe Peetoom het CDA weer op de rails wil krijgen zolang het CDA in deze regering zitten en de CDA-gezichten bestaan uit mannen als farizeeër Bleker, ruggegraatloze Leers en rat Verhagen. Het zou eigenlijk een zegen zijn voor het CDA als deze regering valt en Leers/Verhagen/Bleker&co meegaan door het gootje. Maar in een tijd met economische crisis niet zo handig voor het land.
pi_103753213
Opperrat Verhagen zweerde (dat doen katholieken) op het vorig congres nog op zijn vader dat deze constructie goed was voor het CDA, het zou ze weer de kans geven om te herstellen. Dat blijkt een grote faal. Ze gaan de afgrond in en daar komen ze nooit meer uit. Doei!

Helaas wordt door deze opstelling de samenleving kapot gemaakt. Tijd voor een tribunaal? Eerste klanten: Verhagen, Bleker, Sterk en zeker ook opperopportunist Koopmans.
  zondag 30 oktober 2011 @ 19:47:24 #42
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103754771
Die mauro is wel een dure grap zeg.
En aardig van de politici, alle mensen persoonlijk behandelen!
DAT is hun baan en werkomschrijving, partijen moeten er op scheuren!

We zijn goed, NL is het middelpunt op aarde en we gaan iedereen, hier, redden!

. . . . .
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_103755043
Het CDA gaat de RK-kerk achterna. Uitstervend en vooral ambtsdragers met een perverse voorkeur.
  zondag 30 oktober 2011 @ 20:39:50 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103757963
quote:
9s.gif Op zondag 30 oktober 2011 12:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Frans Timmermans is wel een goeie :P
  zondag 30 oktober 2011 @ 21:18:35 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_103760932
Maargoed de stoelen vlogen dus niet door de zaal? (ik was op een ander congres)

Maar 11 zetels. Niet te geloven maar het was te verwachten.
pi_103763500
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:18 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed de stoelen vlogen dus niet door de zaal? (ik was op een ander congres)

Maar 11 zetels. Niet te geloven maar het was te verwachten.
Het aantal discipelen - 1
pi_103763517
Een leuk feitje:

Angola staat volgens het World Factbook van de CIA op de 221ste plaatst wat betreft levensverwachting: de gemiddelde Angolees wordt 38,76 jaar oud, tegenover de 89,73 jaar van de gemiddelde Monegask.

https://www.cia.gov/libra(...)korder/2102rank.html

40,5 procent van de bevolking leeft onder de armoedegrens; 27,5 procent van de kinderen onder de 5 jaar lijden aan ondergewicht.

https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ao.html
  maandag 31 oktober 2011 @ 00:20:00 #48
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103771534
quote:
15s.gif Op zondag 30 oktober 2011 21:54 schreef Sloggi het volgende:
Een leuk feitje:

Angola staat volgens het World Factbook van de CIA op de 221ste plaatst wat betreft levensverwachting: de gemiddelde Angolees wordt 38,76 jaar oud, tegenover de 89,73 jaar van de gemiddelde Monegask.

https://www.cia.gov/libra(...)korder/2102rank.html

40,5 procent van de bevolking leeft onder de armoedegrens; 27,5 procent van de kinderen onder de 5 jaar lijden aan ondergewicht.

https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ao.html
Wat je leuk noemt....
En nu? allemaal hierheen halen?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 oktober 2011 @ 01:00:28 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_103772684
CDA op 11 _O- dat weerspiegeld dan wat de rechtse vleugel van het CDA inhoudt? De linkervleugel is allang weggelopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 oktober 2011 @ 08:29:19 #50
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_103775147
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 01:00 schreef rubbereend het volgende:
CDA op 11 _O- dat weerspiegeld dan wat de rechtse vleugel van het CDA inhoudt? De linkervleugel is allang weggelopen.
Het CDA is m.i. net als de pvda dan ook een midden-rechts partij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')