Ik vind dit wel lief trouwens, zal Janine dat ook vinden?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:30 schreef Kopstoot het volgende:
Ik heb even geen idee waar ik terecht zou moeten, maar kan iemand die foto die ik net postte niet doen toekomen aan Strootman/PSV? Wellicht dat dat ze helpt voor de arbitragecommissie?
In hoeverre kan jij op deze foto nou weer zien in welke hoek die knie een eventuele buiging heeft?quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gestrekt been, op de voet van de Jong, rood. Zo geeft elke foto natuurlijk een ander beeld.
hieruit kan je niet zien of het been volledig gestrekt is hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:35 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gestrekt been, op de voet van de Jong, rood. Zo geeft elke foto natuurlijk een ander beeld.
Als ik het zo zie is deze foto nadat hij de Jong geraakt heeft en niet ervoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 15:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Heb je dit beeld ook 1 tel later?
Dit dus.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef De_kromme het volgende:
In ieder geval erg kortzichtig om een foto te posten en daar je conclusie aan te verbinden.
Hij komt met gekromd been in (jouw foto) en zet hem bij de foto van Kopstoot staand op de grond. Gestrekt been, de Jong raken en voordat die op het gras ligt het been alweer staand op de grond hebben geplaatst is onmogelijk. Niet gestrekt, te laat, voet geraakt, nooit rood.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:43 schreef De_kromme het volgende:
Ik weet niet hoor, maar op deze foto ziet het been er toch redelijk gestrekt uit (onzin dat je niet kan zien in welke hoek zijn knie staat). Hierna houdt hij inderdaad in (zoals te zien is op de foto die Kopstoot post).
In ieder geval erg kortzichtig om een foto te posten en daar je conclusie aan te verbinden.
Hij komt met gestrekt been gevaarlijk invliegen (houdt op het laatste ogenblik in) en raakt de Jong op de voet. Wat snap jij er niet aan dat dat rood kan zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij komt met gekromd been in (jouw foto) en zet hem bij de foto van Kopstoot staand op de grond. Gestrekt been, de Jong raken en voordat die op het gras ligt het been alweer staand op de grond hebben geplaatst is onmogelijk. Niet gestrekt, te laat, voet geraakt, nooit rood.
Al trommelen ze alle analisten en zogenaamde kenners van Zeist en omstreken op. Als zelfs de lichaamstaal en letterlijke woorden van de Jong zelf erop wijzen dat het echt alles behalve rood was is het mij wel duidelijk. Het is voetbal, geen ballet. Het is een topper, geen vriendschappelijk potje en het is het aanvoelen van de wedstrijd, geen letterlijk regeltjes naleven.quote:Op maandag 31 oktober 2011 15:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij komt met gestrekt been gevaarlijk invliegen (houdt op het laatste ogenblik in) en raakt de Jong op de voet. Wat snap jij er niet aan dat dat rood kan zijn.
Maar goed, bij de KNVB hebben ze verschillende analisten op deze overtreding gezet en die hebben dezelfde mening als iedereen (behalve de PSV-supporters natuurlijk). De conclusie van een professional op dit gebied geef ik iets meer credit dan dat geouwehoer van jou over dat iedereen die een andere mening heeft trollt en er geen fuck van snapt.
Wat een droefenis; de woorden van de Jong als doorslaggevende bron gebruiken (want ja, die heeft er zoveel verstand van!). Mooi dat je nu wel toegeeft dat als je letterlijk de regeltjes naleeft dit rood kan zijn, we komen ergens, wie had dat verwacht!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al trommelen ze alle analisten en zogenaamde kenners van Zeist en omstreken op. Als zelfs de lichaamstaal en letterlijke woorden van de Jong zelf erop wijzen dat het echt alles behalve rood was is het mij wel duidelijk. Het is voetbal, geen ballet. Het is een topper, geen vriendschappelijk potje en het is het aanvoelen van de wedstrijd, geen letterlijk regeltjes naleven.
Met je analistenWat een droefenis.
De belevenis van de Jong is cruciaal in deze, want hij is degene op wie de sliding gebeurt. Lijkt me wel zo handig om dan ten eerste eens even bij hem te informeren naar wat er nu eigenlijk gebeurde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:08 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een droefenis; de woorden van de Jong als doorslaggevende bron gebruiken (want ja, die heeft er zoveel verstand van!). Mooi dat je nu wel toegeeft dat als je letterlijk de regeltjes naleeft dit rood kan zijn, we komen ergens, wie had dat verwacht!
En nu weer je mand in.
Strootman houdt bij het laatste nog in, dat is waar, vandaar dat De Jong het niet zo erg voelt. Zeker als net zijn voet wordt geraakt in plaats van zijn enkel. Wilt niet zeggen dat de overtreding daarom ook niks voorstelt, dat gestrekte been in de lucht wat er bij het begin wel is ziet en merkt De Jong uiteraard niet. Ga daarom niet alléén uit van de opmerkingen van de altijd nuchtere De Jong, maar ook van kenners die de regels opstellen en de overtreding prima van een afstandje kunnen zien en achteraf kunnen herhalen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De belevenis van de Jong is cruciaal in deze, want hij is degene op wie de sliding gebeurt. Lijkt me wel zo handig om dan ten eerste eens even bij hem te informeren naar wat er nu eigenlijk gebeurde.
Nee, grapje, de analisten uit Zeist, die weten en voelen dat natuurlijk veel beter dan zo'n speler op het veld die de zogenaamde klap heeft ontvangen.
Het wordt steeds mooier hier. Dalijk laten we de spelers nog beslissen over de kleur van de kaart en de schorsing.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De belevenis van de Jong is cruciaal in deze, want hij is degene op wie de sliding gebeurt. Lijkt me wel zo handig om dan ten eerste eens even bij hem te informeren naar wat er nu eigenlijk gebeurde.
Nee, grapje, de analisten uit Zeist, die weten en voelen dat natuurlijk veel beter dan zo'n speler op het veld die de zogenaamde klap heeft ontvangen.
Netjes! Zeker verder niks van te vinden in de mediaquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:25 schreef Stienn het volgende:
Mooi gebaar van de PSV Supporters, een bloemstuk achterlaten voor de omgekomen bouwvakkers!!
[ afbeelding ]
Twee spelers clashen waarbij de dader (uiteraard) zijn schuld aanvecht, maar ook het slachtoffer vindt het geen rode kaart. Dat is gewoon een constatering die moeten worden overwogen in de zaak. Duidelijk niet, want de aanklager eist alsnog. Die hersenscheet dat spelers gaan beslissen over de kleur van de kaart en schorsing begrijp ik niet, trouwens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het wordt steeds mooier hier. Dalijk laten we de spelers nog beslissen over de kleur van de kaart en de schorsing.
Je zet jezelf voor lul, vent.
Nee die zoeken liever naar ellebogen van Toivonen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Netjes! Zeker verder niks van te vinden in de media?
Ajacied422 is ook pas 13 hè, maar goed die had allang een perm ban mogen hebben, is niet de eerste keer dat ie een ban heeft gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 14:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was er niet bij, maar die 2 gasten komen altijd trollen in het F'noord topic.
Of ze gaan lapohunten en dan een domme TT maken (ajacied4222)
Jij komt hier met het verhaal aan dat de mening van de Jong cruciaal is in dit geval en daarnaast ga je er ook vanuit dat deze mening niet is meegenomen. Wie ben jij om te zeggen dat de mening van de Jong niet is meegenomen? En wat snap jij er niet aan dat je niet per se iemand "pijn" hoeft te doen, maar dat de intentie alleen al, genoeg kan zijn voor een rode kaart?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Twee spelers clashen waarbij de dader (uiteraard) zijn schuld aanvecht, maar ook het slachtoffer vindt het geen rode kaart. Dat is gewoon een constatering die moeten worden overwogen in de zaak. Duidelijk niet, want de aanklager eist alsnog. Die hersenscheet dat spelers gaan beslissen over de kleur van de kaart en schorsing begrijp ik niet, trouwens.
Haha ja, is al weer een paar weken stilquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee die zoeken liever naar ellebogen van Toivonen.
Strootman zegt dat hij niets deed, de Jong zegt dat het geen rood was, dan ben je gewoon genoeg bestraft door de winst uit handen te worden ontnomen. Daarom is die zaak zo bedroevend. Als de Jong nu had gezegd dat hij vol voor z'n enkel ging ipv de bal had ik die zaak nog wel begrepen. Krampachtig vasthouden aan het ongelijk van de scheidsrechter is treurnis ten top.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij komt hier met het verhaal aan dat de mening van de Jong cruciaal is in dit geval en daarnaast ga je er ook vanuit dat deze mening niet is meegenomen. Wie ben jij om te zeggen dat de mening van de Jong niet is meegenomen? En wat snap jij er niet aan dat je niet per se iemand "pijn" hoeft te doen, maar dat de intentie alleen al, genoeg kan zijn voor een rode kaart?
Ja, inderdaad nooit eerder gezien.quote:Die de Jong is trouwens ook zo hypocriet als de pest, eerst op het veld een minuut lang doorrollen en moord en brand schreeuwen om vervolgens te zeggen voor de camera dat het "wel meeviel".
Ja, want als spelers zeggen dat ze niks deden moet je ze maar meteen op hun woord geloven. Wat een goede ideeen heb jij toch.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Strootman zegt dat hij niets deed, de Jong zegt dat het geen rood was, dan ben je gewoon genoeg bestraft door de winst uit handen te worden ontnomen. Daarom is die zaak zo bedroevend. Als de Jong nu had gezegd dat hij vol voor z'n enkel ging ipv de bal had ik die zaak nog wel begrepen. Krampachtig vasthouden aan het ongelijk van de scheidsrechter is treurnis ten top.
de Jong was de enige die de intentie van Strootman kon voelen, dus zijn stem is evident in een eventueel onderzoek. Wederom snap ik je niet, want die goal van Mertens doet niets af aan een rode kaart, dat weet je toch hopelijk wel, he? Het is niet zo dat een eventuele goal van Mertens gelinkt kan worden aan de kaart van Strootman.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, want als spelers zeggen dat ze niks deden moet je ze maar meteen op hun woord geloven. Wat een goede ideeen heb jij toch.En als Mertens die bal er gewoon had ingeschoten in de 88e minuut had je het weer anders moeten beoordelen natuurlijk.
Ga fietsen haha.
Hahahaha, het wordt steeds mooier met deze fantastische troll die mensen er op wijst te trollen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
de Jong was de enige die de intentie van Strootman kon voelen, dus zijn stem is evident in een eventueel onderzoek. Wederom snap ik je niet, want die goal van Mertens doet niets af aan een rode kaart, dat weet je toch hopelijk wel, he? Het is niet zo dat een eventuele goal van Mertens gelinkt kan worden aan de kaart van Strootman.
Huil je nog steeds om de 10-0 ofzo??quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahaha, het wordt steeds mooier met deze fantastische troll die mensen er op wijst te trollen.![]()
Nog een keer dan, omdat jij het bent. Ten eerste kan De Jong helemaal geen intentie voelen (waar dat op slaat mag Joost weten). En ten tweede moeten ze volgens jou de rode kaart toch seponeren omdat je "al genoeg bestraft bent door de winst uit handen ontnomen te worden". Bij winst was het dus weer een ander verhaal.
Jij en zinnige posts is een moeilijke combinatiequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Doublepain het volgende:
Hoeren knjb grijpen gelijk hun kans
De Jong is de enige die gemerkt heeft of Strootman bewust naar z'n voet ging en of hij bewust zijn been al dan niet gestrekt hield, dit samen noemen we intentie en de Jong is de enige die geraakt is en daarmee de enige die de intentie van Strootman voelde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahaha, het wordt steeds mooier met deze fantastische troll die mensen er op wijst te trollen.![]()
Nog een keer dan, omdat jij het bent. Ten eerste kan De Jong helemaal geen intentie voelen (waar dat op slaat mag Joost weten). En ten tweede moeten ze volgens jou de rode kaart toch seponeren omdat je "al genoeg bestraft bent door de winst uit handen ontnomen te worden". Bij winst was het dus weer een ander verhaal.
Dieprood ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:38 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel met plaatje.
Zoek jij eerst maar eens de definitie van intentie op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Jong is de enige die gemerkt heeft of Strootman bewust naar z'n voet ging en of hij bewust zijn been al dan niet gestrekt hield, dit samen noemen we intentie en de Jong is de enige die geraakt is en daarmee de enige die de intentie van Strootman voelde.
Je bent al genoeg bestraft bedoel ik het toegeven van fouten door de arbitrage en niet de uitkomst van een zaak. Maar dat snappen wij stiekem allebei wel.
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens de definitie van intentie op.
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?
En ga er nu maar eens achteraan wat intentie in deze contxt betekent en hoe de intentie beoordeeld kan worden. Wat leuk, ik zet een heuse speurtocht voor je uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?
Ja, dat is het. Mislukte poging tot trollen, helaas, volgende keer beter!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huil je nog steeds om de 10-0 ofzo??
Jij bent zo iemand die niet overtuigd wilt worden.
Heb jij als belg geen belgisch forum om op te zitten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
@ de_kromme : Hedde gij niks beters te doen dan hier hele dagen te posten?
Zelfde geldt voor jullie Davy, die is ook net 13, maar mag wel doorgaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajacied422 is ook pas 13 hè, maar goed die had allang een perm ban mogen hebben, is niet de eerste keer dat ie een ban heeft gehad
Het moment van raken? Reken maar van yes dat je voelt of een collega voetballer zich inhoudt of je een stamp verkoopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.
Intentie is bedoeling en je voelt wel degelijk of een collega je een stamp verkoopt of voor de bal gaat en jou daar bij raakt. Vandaar ook de reactie van de Jong: Ik ken Kevin, die doet dat niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En ga er nu maar eens achteraan wat intentie in deze contxt betekent en hoe de intentie beoordeeld kan worden. Wat leuk, ik zet een heuse speurtocht voor je uit.
Je kan de intentie niet "voelen". Zie reactie van Adames:quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Intentie is bedoeling en je voelt wel degelijk of een collega je een stamp verkoopt of voor de bal gaat en jou daar bij raakt. Vandaar ook de reactie van de Jong: Ik ken Kevin, die doet dat niet.
En met dat bedoelt hij de intentie om de Jong een stamp te verkopen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.
Gezellig, nog een overgeemotioneerde PSV-er die blind en alleen afgaat op de mening van de tegenstander.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs de Jong vond het geen rood en dan nog proberen hier een aantal trollers te verkondigen dat het rood was
Dit is toch wel het bewijs van je niveau en het feit dat je geen hobby cq leven hebtquote:Heb jij als belg geen belgisch forum om op te zitten?
Als wij gaan voetballen en ik zet een sliding in om van jouw scheenbeen een drietal te maken of om de bal voor jou weg te tikken waarbij ik je enkel raak, dan weet jij dat. Helemaal als je al lang samen speelt bij (Jong) Oranje, zoals deze twee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan de intentie niet "voelen". Zie reactie van Adames:
[..]
Ik stel een tegenvraag op jouw niveau, vriendelijke belgische. En inderdaad, als je een uurtje reageert op een forum heb je inderdaad geen hobby cq leven!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dit is toch wel het bewijs van je niveau en het feit dat je geen hobby cq leven hebt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs de Jong vond het geen rood en dan nog proberen hier een aantal trollers te verkondigen dat het rood was
De Jong wil natuurlijk niet het stempel matennaaier krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
De Jong zegt heel eerlijk in het interview met Eredivisie Live dat hij degene was die uit het gezichtsveld van Strootman kwam aanzetten, terwijl die vol voor de bal ging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Jong wil natuurlijk niet het stempel matennaaier krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |