Huil je nog steeds om de 10-0 ofzo??quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahaha, het wordt steeds mooier met deze fantastische troll die mensen er op wijst te trollen.![]()
Nog een keer dan, omdat jij het bent. Ten eerste kan De Jong helemaal geen intentie voelen (waar dat op slaat mag Joost weten). En ten tweede moeten ze volgens jou de rode kaart toch seponeren omdat je "al genoeg bestraft bent door de winst uit handen ontnomen te worden". Bij winst was het dus weer een ander verhaal.
Jij en zinnige posts is een moeilijke combinatiequote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef Doublepain het volgende:
Hoeren knjb grijpen gelijk hun kans
De Jong is de enige die gemerkt heeft of Strootman bewust naar z'n voet ging en of hij bewust zijn been al dan niet gestrekt hield, dit samen noemen we intentie en de Jong is de enige die geraakt is en daarmee de enige die de intentie van Strootman voelde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hahahaha, het wordt steeds mooier met deze fantastische troll die mensen er op wijst te trollen.![]()
Nog een keer dan, omdat jij het bent. Ten eerste kan De Jong helemaal geen intentie voelen (waar dat op slaat mag Joost weten). En ten tweede moeten ze volgens jou de rode kaart toch seponeren omdat je "al genoeg bestraft bent door de winst uit handen ontnomen te worden". Bij winst was het dus weer een ander verhaal.
Dieprood ja!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:38 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel met plaatje.
Zoek jij eerst maar eens de definitie van intentie op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Jong is de enige die gemerkt heeft of Strootman bewust naar z'n voet ging en of hij bewust zijn been al dan niet gestrekt hield, dit samen noemen we intentie en de Jong is de enige die geraakt is en daarmee de enige die de intentie van Strootman voelde.
Je bent al genoeg bestraft bedoel ik het toegeven van fouten door de arbitrage en niet de uitkomst van een zaak. Maar dat snappen wij stiekem allebei wel.
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Zoek jij eerst maar eens de definitie van intentie op.
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?
En ga er nu maar eens achteraan wat intentie in deze contxt betekent en hoe de intentie beoordeeld kan worden. Wat leuk, ik zet een heuse speurtocht voor je uit.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doel/bedoeling. Ik ben bekend met de Nederlandse taal. En nu?
Ja, dat is het. Mislukte poging tot trollen, helaas, volgende keer beter!quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huil je nog steeds om de 10-0 ofzo??
Jij bent zo iemand die niet overtuigd wilt worden.
Heb jij als belg geen belgisch forum om op te zitten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:57 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
@ de_kromme : Hedde gij niks beters te doen dan hier hele dagen te posten?
Zelfde geldt voor jullie Davy, die is ook net 13, maar mag wel doorgaan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ajacied422 is ook pas 13 hè, maar goed die had allang een perm ban mogen hebben, is niet de eerste keer dat ie een ban heeft gehad
Het moment van raken? Reken maar van yes dat je voelt of een collega voetballer zich inhoudt of je een stamp verkoopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.
Intentie is bedoeling en je voelt wel degelijk of een collega je een stamp verkoopt of voor de bal gaat en jou daar bij raakt. Vandaar ook de reactie van de Jong: Ik ken Kevin, die doet dat niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En ga er nu maar eens achteraan wat intentie in deze contxt betekent en hoe de intentie beoordeeld kan worden. Wat leuk, ik zet een heuse speurtocht voor je uit.
Je kan de intentie niet "voelen". Zie reactie van Adames:quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Intentie is bedoeling en je voelt wel degelijk of een collega je een stamp verkoopt of voor de bal gaat en jou daar bij raakt. Vandaar ook de reactie van de Jong: Ik ken Kevin, die doet dat niet.
En met dat bedoelt hij de intentie om de Jong een stamp te verkopen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kon De Jong uiteraard nooit hebben gevoeld, alleen het daadwerkelijke contact. Vandaar dat de kromme zeer terecht zegt dat de mening van De Jong helemaal niet zo veel mee telt als jij doet voorkomen.
Gezellig, nog een overgeemotioneerde PSV-er die blind en alleen afgaat op de mening van de tegenstander.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs de Jong vond het geen rood en dan nog proberen hier een aantal trollers te verkondigen dat het rood was
Dit is toch wel het bewijs van je niveau en het feit dat je geen hobby cq leven hebtquote:Heb jij als belg geen belgisch forum om op te zitten?
Als wij gaan voetballen en ik zet een sliding in om van jouw scheenbeen een drietal te maken of om de bal voor jou weg te tikken waarbij ik je enkel raak, dan weet jij dat. Helemaal als je al lang samen speelt bij (Jong) Oranje, zoals deze twee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je kan de intentie niet "voelen". Zie reactie van Adames:
[..]
Ik stel een tegenvraag op jouw niveau, vriendelijke belgische. En inderdaad, als je een uurtje reageert op een forum heb je inderdaad geen hobby cq leven!quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:12 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dit is toch wel het bewijs van je niveau en het feit dat je geen hobby cq leven hebt
quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
Zelfs de Jong vond het geen rood en dan nog proberen hier een aantal trollers te verkondigen dat het rood was
De Jong wil natuurlijk niet het stempel matennaaier krijgen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:09 schreef de_boswachter het volgende:
De Jong zegt heel eerlijk in het interview met Eredivisie Live dat hij degene was die uit het gezichtsveld van Strootman kwam aanzetten, terwijl die vol voor de bal ging.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De Jong wil natuurlijk niet het stempel matennaaier krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |