Daar heb ik al maanden niks van gelezen.quote:
Gisteren nog in C&Hquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik al maanden niks van gelezen.
Probeer Galt anders ff of RubenSchouten of Editor of Ispy of IwanSpyros of RedGuy of of of....quote:
Oeh, even kijken.quote:
Nah ik weet nu wie de echte persoon is achter het acountquote:
Liever 6 dan 10, en er moet ook nog een donsjack mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
M90 is een kilo of 5, dus kun je nog 5 kilo onderbroeken meenemen.
Neem dan gelijk ff een hele gans meequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Liever 6 dan 10, en er moet ook nog een donsjack mee.
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zatquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah ik weet nu wie de echte persoon is achter het acount
Die knaap is gewoon weer actief!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier Cobra
Mensen die niet weten wat hun nationaliteit is
Ben je niet de enigequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zat
Dat was gewoon Rubje, die ff uitgelogged had en overgegaan was naar galt's accountquote:
samthegreat5?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?
Joh...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was gewoon Rubje, die ff uitgelogged had en overgegaan was naar galt's account
Begin maar met lezen: i-spy24 Lach mee met de hullies in deeltje 4!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zat
Ook geweldig dat hij op een gegeven moment stopte met hier in DEF te posten als galtfactory, en daarna als rubje steen en been liep te klagen over die arme oud-commando die weg is gejaagdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
En dit topic is veel grappiger als je weet dat hij tegen zichzelf loopt te lullen...![]()
Oh Oh Cherso Tony (Sterretje) KCT geweest?
Waar ging het dan zoal overquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Galt wilde mij nog wel eens PM'en![]()
Was er gewoon ingetrapt. Weet nu wel beter!
En met allerlei rechtzaken om de bocht kwam...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ook geweldig dat hij op een gegeven moment stopte met hier in DEF te posten als galtfactory, en daarna als rubje steen en been liep te klagen over die arme oud-commando die weg is gejaagd
Kun je veranderen in je settingsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Dacht me te herrinderen dat hij als mannelijk geregristreerd was, maar zie nu dat zij dus vrouwelijk is.
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubjequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En met allerlei rechtzaken om de bocht kwam...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubje
Je vergeet heerlijke knurft en leugenaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubje
Idd! Ik ben ook 3 weken lang niet buiten geweest!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar net even geprobeerd en ben nu dus pas vandaag als meisje geborenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je veranderen in je settings
Verklap het nou niet....quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zou het een succesvolle troll zijn als blijkt dat Rubje gewoon 1 van de stamgasten van DEF is.
Gewoon knurft zou een compliment zijn, heerlijk geeft er weer een positieve draai aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar hij vond je wel een heerlijke knurft. Geen gewone!
Misschien is dat dan wel weer een compliment
Toevallig net klaar met de SPEC opleiding?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef docY het volgende:
Lui,
net nieuw hier, nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden... maar zal mij eerst netjes voorstellen:
nickname: docY
• Onderdeel: KL
• Rangcategorie: Officier
• Geslacht: V
• Leeftijd: 21-30
• Dienstjaren: 0-2
• Functie: zie nickname
doc uit.
Wijf!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar net even geprobeerd en ben nu dus pas vandaag als meisje geboren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |