Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een sneu stelletje.
Shocker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog niet echt aan een tukje toe trouwens....je verwacht het niet he?
Schopje 40+?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf
Vroeger... toen we nog dagen en nachten door konden
Doe eens ff normaal zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog niet echt aan een tukje toe trouwens....je verwacht het niet he?
He!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zaligheid. Gistermiddag gedaan van 14.30u tot 17.30u.
Kuch ende kraak ende rochel.... lukt niet.quote:
heyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zaligheid. Gistermiddag gedaan van 14.30u tot 17.30u.
Ik zou wel willen, maar doe het toch maar niet, dan slaap ik vannacht nietquote:
Ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg
Wie is hier nou de grootste tukker éver
Nooit meer door afgesloten gaten in de gallerij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
He!
Komt de witte kat nog wel eens bij je langs?
Wekker op een half uurtje zetten en daarna ff met de hondjes naar buiten, ben je zo weer wakker ende alert ende fitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar doe het toch maar niet, dan slaap ik vannacht niet
Tip van de expert: ik geloof het!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wekker op een half uurtje zetten en daarna ff met de hondjes naar buiten, ben je zo weer wakker ende alert ende fit
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg net een jaarafrekening van Essent, we mogen 400 euro bijbetalen
Vorig jaar hebben we het voorschot gewijzigd naar 100 euro per maand. Blijkt nu dat ze elke maand maar 39 euro hebben afgeschrevenkomen we lekker laat achter.
Oh wat jammer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nooit meer door afgesloten gaten in de gallerij.
Die kijk ik ook nooit inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?
*maakt plek voor Ing en haar administratiesysteem*quote:
Dat dan ook weer niet. Maar elke twee weken kijk ik het toch wel na. Even zien of er geen rare bedragen af zijn gegaan. Bedragen die erbij komen, daar heb ik nooit bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt niet? Ik check vrijwel dagelijks mijn internetbankieren
Precies dus dat we er nu pas achter komen is onze foutquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?
Ja, maar helaas allergisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Oh wat jammer!
Dan moet je zelf maar een kat nemen
Kon beroerder, met jou?quote:Alles goed met je?
Dansen op het ijs met popstar-chefs! Ik ruik een nieuwe formule.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Oud-Topkok Cas Spijkers overleden (65 jaar)
Vond ik altijd wel een vrolijke vent. Niet zo irritant als de huidige wannabe popstar-chefs.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn bestelling gewijzigd van de zwarte iPhone. Ik krijg nu de witte![]()
Alleen als het roomijs is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dansen op het ijs met popstar-chefs! Ik ruik een nieuwe formule.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ghegheik heb hem vandaag in de winkel bekeken en vond hem toch wel mooi
Whehehe, ja....als het om de centen gaat zit ik er boven op iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*maakt plek voor Ing en haar administratiesysteem*
Gezien?:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn bestelling gewijzigd van de zwarte iPhone. Ik krijg nu de witte![]()
Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat wij vrijwel geen automatische incasso's afgeven, dus dat je dan al gauw elke week wel iets te betalen hebt. En ik een kasboek bijhou, dus sowieso elke week even kijk voor het overzicht. En vroeger zat er op de zakelijke rekening een termijn van 5 dagen voor het terugboeken van onterechte incasso's, daardoor heb ik het me ook wel aangeleerd (en dan meteen even de andere rekeningen checken). Maar tikkie neurotisch is het welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Maar elke twee weken kijk ik het toch wel na. Even zien of er geen rare bedragen af zijn gegaan. Bedragen die erbij komen, daar heb ik nooit bezwaar tegen.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ja....als het om de centen gaat zit ik er boven op idd
Hihiiiiiihiiiiiiihiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
quote:
quote:
Ik zou jou moetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat ga je morgen voor leuks doen? Met wie?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou jou moeten!
![]()
We zouden naar Warner Bros Movieworld gaan. Tot ik erachter kwam dat het A) Halloween is (eng voor de jongste spruiten), B) het dan onmeunig druk wordt en en C) kaartjes voor dit weekend alleen in de voorverkoop te krijgen waren.![]()
Maar goed dat ik even de site checkte, anders hadden we daar na ruim een uur rijden met 4 verwachtingsvolle kinderen gestaan.![]()
Dus nu wordt het waarschijnlijk dagje Toverland.
En maandag t/m woensdag met de familie naar Landal.
Zullen we anders gewoon alles onder het begrip 'oognip' scharen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiihiiiiiiihi
Iets op het laatste moment wijzigen gaat vanaf nu ook 'een Oognipje' heten, dat begrijp je?![]()
Bobbejaan zou ook nog kunnen, kan ik aan de commissie voorleggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bobbejaanland geen optie?En anders ga je dus met heel de familie naar shabu-achtig iets?
In Vaals!quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon alles onder het begrip 'oognip' scharen?net zo makkelijk
Aaah goffer. Ik zag al dat de site eruit lag, maar hoopte dat hij nog bewaard was. Ik zag hem nog wel (ravioli, anyone?)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem nogal eh... minimalistisch
[ afbeelding ]
Omdat ik net zei dat ik wel naar Shabu wil en jij toen zei "dat is ook een optie!"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bobbejaan zou ook nog kunnen, kan ik aan de commissie voorleggen.Maar hoe kom je nu op Shabu?
screenshot en dan in photobucket gooien catjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaah goffer. Ik zag al dat de site eruit lag, maar hoopte dat hij nog bewaard was. Ik zag hem nog wel (ravioli, anyone?)
Ow, op die manier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik net zei dat ik wel naar Shabu wil en jij toen zei "dat is ook een optie!"
Niemand in mijn familie lust sushi
quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
screenshot en dan in photobucket gooien catje
quote:
Plakkert er op FTW!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik zette net per ongeluk mijn webcam aan. Dan schrik je je ook dood.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik zette net per ongeluk mijn webcam aan. Dan schrik je je ook dood.
Tof he? Ik was meteen flieft.quote:
Japs. En een gladdere stof, want anders blijven alle haren eraan plakken.quote:Wel verstandig dat je een donkerder kleur hebt genomen met al je katten
Ik zou het echt bijna gaan doen.quote:
Ushi en IHWH!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een wijvenfilm?
Ik heb er zin an! Kwijlen en janken FTW!
Wat is IHWH?quote:
Ik ga rizzoli en isles enzo kijken, en medical examinersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn plakkert op de webcam
Geen wijvenfilm![]()
Ik Hou Wan Holland.quote:
Ja hij ging die ene (Amaro oid) toch terug halen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja mooi he, eerste liveshow is ook al geweest. Gelukkig 2 stomme wijven eruit uit zijn groep. Moest van elk team 1 eruit en van zijn team 2 omdat hij er 5 had laten doorgaan ipv 4 meisjes.
Die heb ik nog steeds. Maar ik ben van Windows over gegaan op apple/Mac OS en nu wil ik een iphone proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
iPhone? Wat is er gebeurt met android en htc.
Ik ook nietquote:
ideaal : Geen gezamelijke rekeningquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies dus dat we er nu pas achter komen is onze foutik kijk nooit op internet bankieren van onze gezamenlijke rekening
Ik dacht dat juist jij zoiets heel secuur bij zou houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook nietIk krijg die papieren shit niet en mijn rekening kijk ik alleen welk saldo ik nog heb, de rest kijk ik NOOIT
Enkel voor mijn spaargeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een internet bankieren fangirllekker cijfertjes kijken
Neuh. Ik reken wel als ik kijk uit wat ik overheb en naar de spaarrek kan pompen, maar ik ga niet checken of er wel goede bedragen afgeschreven zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij zoiets heel secuur bij zou houden.Je blijft me verrassen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Ik reken wel als ik kijk uit wat ik overheb en naar de spaarrek kan pompen, maar ik ga niet checken of er wel goede bedragen afgeschreven zijnteveel moeite
Ik heb net lopen janken bij Private Practicequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een wijvenfilm?
Ik heb er zin an! Kwijlen en janken FTW!
Nopequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:31 schreef indaha het volgende:
Ja dat had ik ook gedacht Qwea, dat jij dat wel zou bijhouden.
Ik wel , ik heb een excel bestand waar ik alles in zet, en ik kijk ongeveer 1 keer per week mijn rekening online na of het nog klopt
Janet is dan weer x-factor UK, vanavond nieuwe uitzending..morgen kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij ging die ene (Amaro oid) toch terug halen?
Die ene (Caitlin Koch oid) die vond ik MOOI zegNiet normaal. Wat een knappe vrouw is dat.
En ik vind Drew het einde, maar ik ben wel bang dat ze alleen maar dit soort repertoire kan zingen. Haar eerste live show klonk ook goed!
En Janet Devlin vond ik tof met haar Guns 'n Roses nummer
En ohhhhhh die Josh Krajcik, OMG OMG OMG. Daar ben ik echt fan van!
Ik zit ook in het wilde weg te Youtuben, echt alles door elkaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Janet is dan weer x-factor UK, vanavond nieuwe uitzending..morgen kijkenWel irritant af en toe, alles door elkaar haha
Die Caitlin vond ik ook goed, zonde dat die niet door mocht. Simone Battle vond ik vreselijk en ook die ene met die grote mond
Ja mega baby, 56cm hoog nu. Lekker ding is hetquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:39 schreef indaha het volgende:
Wat is het toch een mooi beestje geworden en zo groot in korte tijd
Gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:52 schreef tombolafan het volgende:
mobiel online want met de kindjes nog![]()
en ik hoor net dat we ik hou van holland gaan kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:00 schreef tombolafan het volgende:
wat voor amber alert? Zit mobiel dus kan niet kijken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
Fijn dat het leuk was Rewimo!
Dat Amber Alert faalt wel een beetje met de namen
Lijkt me stug dat het ventje van 1 een tattoo heeft
http://www.telegraaf.nl/b(...)iel__1___.html?p=1,1
Zie bovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:02 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die foto kan ik niet van de telegraaf site halen.. misschien staat die nog ergens anders. Super schattig jochie.
Dan nog kloppen de namen dus juist nietquote:
Michiel is het jongetje...quote:Zijn vader, Michel Bierenbroodspot, draagt een spijkerbroek, rode trui en een zwarte jas. Michiel heeft een tatoeage onder aan zijn arm links van een vogel en op zijn rechterarm staat geschreven: Michel.
Zie edit. Ik keek op de link die je gaf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog kloppen de namen dus juist niet
[..]
Michiel is het jongetje...
Ja idd en die kleren al helemaalquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:03 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja als die vader een beetje nagedacht heeft, zijn die krullen vast al verdwenen
Die man ziet er gezellig uit.quote:
Die tekst is dan net gewijzigd, want ik kopieerde het ook van die linkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie edit. Ik keek op de link die je gaf.
Maar het zien en er wat van durven zeggen zijn er twee. Dadelijk heeft de mevrouw uit zenuwen heel veel make-up opgedaan. Dan schaam je je ook dood.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Je ZIET dat toch van zo dichtbij bij daglicht, dat dat gezicht niet echt is, van die euh... niet Ushi maar die kakmadam
Cute!quote:
Thomas (zo heet ie ja, was het ff vergeten, die vind ik cutequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het zien en er wat van durven zeggen zijn er twee. Dadelijk heeft de mevrouw uit zenuwen heel veel make-up opgedaan. Dan schaam je je ook dood.
Hij vond het geweldig! Best groot, zo'n stadionquote:
Ja, 3-1 en twee goals van Huntelaar, dus dat was natuurlijk superquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
Ach Schalke was vandaagen hebben ze ook gewonnen nu Christan ze aangemoedigd heeft?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben het niet door idd![]()
Hoi Ferrari!
Schattigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
En ja, ik had ook zo'n muts
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
En ja, ik had ook zo'n muts
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hier net trouwens een klein kind met zijn hondje gevonden op straat. Kind kon zich niet verstaanbaar maken, was in paniek achter de hond aan het lopen en toen ik vroeg of mama of papa wist waar hij was, zei hij 'ja' en nog een hele hoop onbegrijpelijks.... gelukkig wist de hond de weg naar huis en konden we hem zo thuisbrengen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg net een jaarafrekening van Essent, we mogen 400 euro bijbetalen
Vorig jaar hebben we het voorschot gewijzigd naar 100 euro per maand. Blijkt nu dat ze elke maand maar 39 euro hebben afgeschrevenkomen we lekker laat achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
O een pyjamadag, dat is een goed idee voor morgen, ik denk dat ik dat ook eens lekker ga doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
TnxIk heb bendes foto's gemaakt en ook nog filmpjes, 't is tenslotte nog een stukje verjaardag voor Christan. Het was zo leuk, zo samen op stap
En ik heb ook nog twee Kuschelpyjama's gekocht, bij Primark. Ik denk dat ik er morgen de hele dag in ga lopen
Leuk he!quote:
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
[..]
O een pyjamadag, dat is een goed idee voor morgen, ik denk dat ik dat ook eens lekker ga doen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
F_r mwah, dat is vrij veel gedoe hier, omdat kar en fiets niet samen in de lift passen. Hoezo?
Sonic liep ff rond toen ik zn casa ging verschonen.
Het boeide de honden geen zier, Karel was de enige die ff kwam kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die advertentie is nogal lachwekkend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Dat is ook geen geldWhut? Hoe kom je aan dat bedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zou het opvallen in Toverland denken jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Maar dat kan ik de buren niet aan doen als ik met de honden over straat ga
Ja, gelukkig wel, dieren zijn echt slim. En nee, geen pijpekrullen, een heel kort koppiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Wat goed dat de hond de weg terug wist! En lief dat jij je om hem bekommerde.![]()
Toevallig geen kind met blonde pijpekrullen?![]()
Ja, weet ik veelquote:
Krijg je dan aan het einde van het jaar veel terug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik vind het idioot belachelijk veel, maar dat moeten we betalen. Elke f*cking maand
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik vind het idioot belachelijk veel, maar dat moeten we betalen. Elke f*cking maand
Sonic is al flink gegroeid zo te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
F_r mwah, dat is vrij veel gedoe hier, omdat kar en fiets niet samen in de lift passen. Hoezo?
Sonic liep ff rond toen ik zn casa ging verschonen.
Het boeide de honden geen zier, Karel was de enige die ff kwam kijken
Met broerlief en wat neefjes en nichtjes.quote:
Maar dat is toch bizar? Of heb je het nu over de rekening van je geheime villa? *kijkt wantrouwig*quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Dat is ook geen geldBwoh dat is echt veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wij 160 per maand
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat is wel leuk toch? veel plezierquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met broerlief en wat neefjes en nichtjes.
Zeker gezellig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is wel leuk toch? veel plezier
Ja he? Heel normaal was hij eigenlijk. Ik dacht dat hij altijd een bietje hysterisch was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! En stiekem een pietsie verlegen-achtig. Had ik niet verwacht
Of buren met een wietplantage die stroom bij jullie aftappenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?
Nee, meestal moeten we nog bijbetalenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Krijg je dan aan het einde van het jaar veel terug?
Was het maar zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef Greys het volgende:
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?
Yupsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat voor gas en elektra Elisa?
Niente isolatie dan ofzo?quote:
Hoe is het met jouw soesjes?quote:
OMG. Hoeveel stroom vreten die pompen van jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, meestal moeten we nog bijbetalen
Ik heb er twee op en ben misselijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw soesjes?![]()
De mijne zijn al bijna op.
quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1730494/1/50#10371http://i.fokzine.net/temp(...)sub.png8383]zaterdag 29 oktober 2011 20:51[/url] schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er twee op en ben misselijk
Ik sprak laatst iemand die ook in de driehonderd betaalt per maand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al es doorgemeten waar het van kan komen Elies, want het is echt absurd veel hoor.
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 20:52:38Michel Monne veilig aangetroffen in Almere, na tiende AMBER Alert. Nadere details volgen. reageer retweet
Ik vond het wel lachen.quote:
Kettingbriefkind?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh wat fijn!
En in almere, waar die vorige kwijt was geraakt
Ik ga even kijken of ik ergens makkelijk GA kan kijken zonder te hoeven downloadenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
Ik zit 1 of andere gare serie over zombies te kijken
Download gewoon, betere kwaliteitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik ergens makkelijk GA kan kijken zonder te hoeven downloaden
Neuh dat duurt te lang en ik weet niet precies waar ik moet beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Er was geen andere euroquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
Ok ik kom er echt niet uit
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik in een andere versie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
Ok ik kom er echt niet uit
[ afbeelding ]
Ja met dat café met drie mannen en de 25 euro he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die ken ik in een andere versie.
Nee, 3 man in een hotel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja met dat café met drie mannen en de 25 euro he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, maar ik ga het toch eens doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je weleens gekeken met zo'n Kwh-meter of het klopt?
Ik heb overlegd met de energiemaatschappij, maar zij vonden het vrij normaal; ik moest maar wat minder gaan gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al es doorgemeten waar het van kan komen Elies, want het is echt absurd veel hoor.
Hoe moet ik dat zelf meten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
@elies check je meter eens wellicht is dit een afgekeurde en loopt die te snel
Ik ben er ook echt van geschrokken. We zijn erg goed geisoleerd, gebruiken volgens mij niet meer dan een gemiddeld gezin. Airco staat amper aan (laat het eens 10 dagen in het jaar zijn dat ie af en toe aanstaat), zonnebank misschien 3 uur per jaar en verder doen we niets bijzonders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef Oognip het volgende:
Elies wat betaal je absurd veel!(spuit 11
).
Toen ik nog alleen woonde betaalde ik 70 euro per maand en kreeg ik ook nog wat terug
Wij hebben driedubbele plafonds in huis (letterlijk) en ook zijn de platte daken van buiten nog geisoleerd. Ruimtes waar de verwarming wel eens aanstaat, hebben 6 jaar geleden nieuwe kozijnen met ramen met een hoge isolatiewaarde gekregen. Als het zonnetje maar een beetje schijnt, slaat de verwarming hier uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik betaal nu 80 euro per maand en ik krijg altijd terug, maar hey, ik ben amper thuis en ik stook haast nooit.
Maar als je echt zoveel kwijt bent per maand en het zou puur van het stoken zijn dan zou ik toch gewoon eens eenmalig investeren in goede isolatie, dat heb je dan zo terugverdiend!
Ik heb gevraagd of het aan de meter kon liggen, maar ze zeggen van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik zou het echt ff laten checken, dat is echt bizar veel. Weet niet of het mogelijk is, maar je kan ook ff alles uit het stopcontact halen, half uurtje wachten..en dan kijken of je meter nog doorloopt. Je kan ook je meter laten ijken dan als je echt denkt dat het niet klopt. Alleen als die wel goed is, kost je dat ook aardig wat geld.
Da's grappig, want toen ons verbruik drastisch daalde (door de aanschaf van de houtkachel en geiser i.p.v. heule oude boiler), wilde men de meter vervangen omdat dat onmogelijk de juiste stand kon zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het aan de meter kon liggen, maar ze zeggen van nietZou ik ook zeggen
Had ik ook toen ik mn waterstand in ging voeren online: "dit is lager dan verwacht, klopt dat wel"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's grappig, want toen ons verbruik drastisch daalde (door de aanschaf van de houtkachel en geiser i.p.v. heule oude boiler), wilde men de meter vervangen omdat dat onmogelijk de juiste stand kon zijnIs overigens niet gebeurd, we hebben geweigerd omdat we gemeld hadden dat het verbruik zou dalen. Magoe, dit is wel een goede
Bij ons was de meteropnemer langsgeweest, ik heb zelf een excelsheet waarin ik regelmatig de standen bijhoud, dus ik had het bedrag van de jaarrekening wel aardig in mijn hoofd. Log ik in, hadden ze ons gasverbruik op de jaarrekening maar doodleuk op iets van 1800 kuub meer gezet. Ik schrok toch wel heel evenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ook toen ik mn waterstand in ging voeren online: "dit is lager dan verwacht, klopt dat wel"
Had jij ook niet een tijdje een wietplantage bij de buren?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
Essent zat elk fucking jaar te zeiken of mn huis tijdelijk leeggestaan had of zo![]()
Nee, ik hoef echt amper te stoken, tis hier altijd wel 18 graden of zo, is gewoon een fijn appartement wat dat betreft
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat kan ik iedereen aanraden, das pas lekker warm!!
Heb je mn sonic filmpje gezien?
Welterusten dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen..morgenvroeg om 8 uur weer sporten
Ik heb woensdag en vrijdagochtend ook al gesport.quote:Op zondag 30 oktober 2011 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welterusten dan.
Ik sport alleen wat doordeweeks, thuis voor ik naar werk ga.
In het weekend ben ik dan lekker overal vrij van
Ik niet, ik ben blij als ik al slaap om 8 uurquote:Op zondag 30 oktober 2011 00:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik heb woensdag en vrijdagochtend ook al gesport.Normaal is in het weekend ook niet de bedoeling maar ach. Ben toch altijd wel voor 8 uur wakker in het weekend.
Je kan het uitschakelen, he? Alhoewel die verwarring altijd leuk is, vind ikquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar verwarrend dat je foon en je computer de tijd zélf een uur terug zetten trouwens![]()
Want ik keek dus op mijn foon vanmorgen en toen dacht ik dat ik daar zelf nog een uur vanaf moest halen
De belichting scheelt ook een hoop op jouw plekquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:28 schreef Ynske het volgende:
Ff lachen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo t is de plek die t m doet
Mijn NL telefoon staat goed, de Duitse stond op 12.46 uurquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:36 schreef Greys het volgende:
Ik vind het trouwens maar verwarrend dat je foon en je computer de tijd zélf een uur terug zetten trouwens![]()
Want ik keek dus op mijn foon vanmorgen en toen dacht ik dat ik daar zelf nog een uur vanaf moest halen
ze was alleen maar aan t flitsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De belichting scheelt ook een hoop op jouw plek
Dat is te zien ja, hij is van veel te dichtbij geflitstquote:
Ohhhh, ik dacht dat het er om ging dat bij die foto van jou zijn hand in het 'vuur' zatquote:
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Was er gisteren weer Bietjescursus trouwens?
Llquote:
Wat goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mogguuh. Net 2 uur gesport.. nu bankhangen
Dan gaat t goed, meestal check ik ook ff telefoon en pc met mn horloge, om te kijken of ze al een uur vooruit zijnquote:
Kwartier fietsen, 10 minuten crosstrainer.. buikspieroefeningen en andere oefeningen op een matje..benen, armen met gewichten enz.. oefeningen met zon aerobics step met gewichten aan mijn armen.. en op het einde touwtje springenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed!
Wat heb je gedaan aan sport?
Dat is lastig dan ja, ff teletekst kijken ofzo dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen horloge. Wij zaten vanochtend ook maar eens op onze telefoon te kijken en we twijfelden of het nou automatisch was gegaan. A. had ook nog een afspraak staan om 10.00 uur, dus het was wel van belang dat we wisten hoe laat het was
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Kwartier fietsen, 10 minuten crosstrainer.. buikspieroefeningen en andere oefeningen op een matje..benen, armen met gewichten enz.. oefeningen met zon aerobics step met gewichten aan mijn armen.. en op het einde touwtje springen
Hier hangt godzijdank nog een ouderwetse 'gewone' klokquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen horloge. Wij zaten vanochtend ook maar eens op onze telefoon te kijken en we twijfelden of het nou automatisch was gegaan. A. had ook nog een afspraak staan om 10.00 uur, dus het was wel van belang dat we wisten hoe laat het was
quote:
Ik ging op FOK! kijken hoe laat het wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |