Praat voor jezelfquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Cat22 het volgende:
Wat zijn we eigenlijk een sneu stelletje.
Shocker!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog niet echt aan een tukje toe trouwens....je verwacht het niet he?
Schopje 40+?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Praat voor jezelf
Vroeger... toen we nog dagen en nachten door konden
Doe eens ff normaal zegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben nog niet echt aan een tukje toe trouwens....je verwacht het niet he?
He!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zaligheid. Gistermiddag gedaan van 14.30u tot 17.30u.
Kuch ende kraak ende rochel.... lukt niet.quote:
heyquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Zaligheid. Gistermiddag gedaan van 14.30u tot 17.30u.
Ik zou wel willen, maar doe het toch maar niet, dan slaap ik vannacht nietquote:
Ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens ff normaal zeg
Wie is hier nou de grootste tukker éver
Nooit meer door afgesloten gaten in de gallerij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:50 schreef Greys het volgende:
He!
Komt de witte kat nog wel eens bij je langs?
Wekker op een half uurtje zetten en daarna ff met de hondjes naar buiten, ben je zo weer wakker ende alert ende fitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar doe het toch maar niet, dan slaap ik vannacht niet
Tip van de expert: ik geloof het!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wekker op een half uurtje zetten en daarna ff met de hondjes naar buiten, ben je zo weer wakker ende alert ende fit
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg net een jaarafrekening van Essent, we mogen 400 euro bijbetalen
Vorig jaar hebben we het voorschot gewijzigd naar 100 euro per maand. Blijkt nu dat ze elke maand maar 39 euro hebben afgeschrevenkomen we lekker laat achter.
Oh wat jammer!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Nooit meer door afgesloten gaten in de gallerij.
Die kijk ik ook nooit inquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?
*maakt plek voor Ing en haar administratiesysteem*quote:
Dat dan ook weer niet. Maar elke twee weken kijk ik het toch wel na. Even zien of er geen rare bedragen af zijn gegaan. Bedragen die erbij komen, daar heb ik nooit bezwaar tegen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt niet? Ik check vrijwel dagelijks mijn internetbankieren
Precies dus dat we er nu pas achter komen is onze foutquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat raar dat ze minder afschreven dan de wijziging. Maar aan de andere kant is dat toch maandelijks te zien op je bankafschriften?
Ja, maar helaas allergisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
Oh wat jammer!
Dan moet je zelf maar een kat nemen
Kon beroerder, met jou?quote:Alles goed met je?
Dansen op het ijs met popstar-chefs! Ik ruik een nieuwe formule.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Oud-Topkok Cas Spijkers overleden (65 jaar)
Vond ik altijd wel een vrolijke vent. Niet zo irritant als de huidige wannabe popstar-chefs.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn bestelling gewijzigd van de zwarte iPhone. Ik krijg nu de witte![]()
Alleen als het roomijs is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dansen op het ijs met popstar-chefs! Ik ruik een nieuwe formule.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ghegheik heb hem vandaag in de winkel bekeken en vond hem toch wel mooi
Whehehe, ja....als het om de centen gaat zit ik er boven op iddquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*maakt plek voor Ing en haar administratiesysteem*
Gezien?:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn bestelling gewijzigd van de zwarte iPhone. Ik krijg nu de witte![]()
Ik moet er wel eerlijk bijzeggen dat wij vrijwel geen automatische incasso's afgeven, dus dat je dan al gauw elke week wel iets te betalen hebt. En ik een kasboek bijhou, dus sowieso elke week even kijk voor het overzicht. En vroeger zat er op de zakelijke rekening een termijn van 5 dagen voor het terugboeken van onterechte incasso's, daardoor heb ik het me ook wel aangeleerd (en dan meteen even de andere rekeningen checken). Maar tikkie neurotisch is het welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Maar elke twee weken kijk ik het toch wel na. Even zien of er geen rare bedragen af zijn gegaan. Bedragen die erbij komen, daar heb ik nooit bezwaar tegen.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, ja....als het om de centen gaat zit ik er boven op idd
Hihiiiiiihiiiiiiihiquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:04 schreef Oognip het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |