ze was alleen maar aan t flitsenquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De belichting scheelt ook een hoop op jouw plek
Dat is te zien ja, hij is van veel te dichtbij geflitstquote:
Ohhhh, ik dacht dat het er om ging dat bij die foto van jou zijn hand in het 'vuur' zatquote:
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 10:09 schreef Rewimo het volgende:
Was er gisteren weer Bietjescursus trouwens?
Llquote:
Wat goed!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:34 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mogguuh. Net 2 uur gesport.. nu bankhangen
Dan gaat t goed, meestal check ik ook ff telefoon en pc met mn horloge, om te kijken of ze al een uur vooruit zijnquote:
Kwartier fietsen, 10 minuten crosstrainer.. buikspieroefeningen en andere oefeningen op een matje..benen, armen met gewichten enz.. oefeningen met zon aerobics step met gewichten aan mijn armen.. en op het einde touwtje springenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat goed!
Wat heb je gedaan aan sport?
Dat is lastig dan ja, ff teletekst kijken ofzo dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen horloge. Wij zaten vanochtend ook maar eens op onze telefoon te kijken en we twijfelden of het nou automatisch was gegaan. A. had ook nog een afspraak staan om 10.00 uur, dus het was wel van belang dat we wisten hoe laat het was
quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Kwartier fietsen, 10 minuten crosstrainer.. buikspieroefeningen en andere oefeningen op een matje..benen, armen met gewichten enz.. oefeningen met zon aerobics step met gewichten aan mijn armen.. en op het einde touwtje springen
Hier hangt godzijdank nog een ouderwetse 'gewone' klokquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb geen horloge. Wij zaten vanochtend ook maar eens op onze telefoon te kijken en we twijfelden of het nou automatisch was gegaan. A. had ook nog een afspraak staan om 10.00 uur, dus het was wel van belang dat we wisten hoe laat het was
quote:
Ik ging op FOK! kijken hoe laat het wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:07 schreef Goodbye het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |