quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik zette net per ongeluk mijn webcam aan. Dan schrik je je ook dood.
Tof he? Ik was meteen flieft.quote:
Japs. En een gladdere stof, want anders blijven alle haren eraan plakken.quote:Wel verstandig dat je een donkerder kleur hebt genomen met al je katten
Ik zou het echt bijna gaan doen.quote:
Ushi en IHWH!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt er nog een wijvenfilm?
Ik heb er zin an! Kwijlen en janken FTW!
Wat is IHWH?quote:
Ik ga rizzoli en isles enzo kijken, en medical examinersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:08 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds blij met mijn plakkert op de webcam
Geen wijvenfilm![]()
Ik Hou Wan Holland.quote:
Ja hij ging die ene (Amaro oid) toch terug halen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja mooi he, eerste liveshow is ook al geweest. Gelukkig 2 stomme wijven eruit uit zijn groep. Moest van elk team 1 eruit en van zijn team 2 omdat hij er 5 had laten doorgaan ipv 4 meisjes.
Die heb ik nog steeds. Maar ik ben van Windows over gegaan op apple/Mac OS en nu wil ik een iphone proberen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
iPhone? Wat is er gebeurt met android en htc.
Ik ook nietquote:
ideaal : Geen gezamelijke rekeningquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Precies dus dat we er nu pas achter komen is onze foutik kijk nooit op internet bankieren van onze gezamenlijke rekening
Ik dacht dat juist jij zoiets heel secuur bij zou houden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook nietIk krijg die papieren shit niet en mijn rekening kijk ik alleen welk saldo ik nog heb, de rest kijk ik NOOIT
Enkel voor mijn spaargeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben een internet bankieren fangirllekker cijfertjes kijken
Neuh. Ik reken wel als ik kijk uit wat ik overheb en naar de spaarrek kan pompen, maar ik ga niet checken of er wel goede bedragen afgeschreven zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist jij zoiets heel secuur bij zou houden.Je blijft me verrassen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neuh. Ik reken wel als ik kijk uit wat ik overheb en naar de spaarrek kan pompen, maar ik ga niet checken of er wel goede bedragen afgeschreven zijnteveel moeite
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |