quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net boodschapjes gedaan![]()
Nu ff beneden stofzuigen en dweilen en dan maar ff naar pa en ma; vanochtend na het sporten zou ik ff lief doen en een bakje halen, maar toen moest ze net naar de kappert.
En net na de boodschappen kwam ik er weer, maar toen was ze uit fietsen met de hond![]()
En dan zo'n leuke vader die dan zegt, als je weer weggaat "nou, je moeder zal er wel sneu van zijn dan ze er nu weer net niet was"
Was dit weekend niet de sluiting van de F&F afvalrace?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Nou even snel de boodschapjes maar dan, eten voor vanavond en snaaiwerk voor daarna, want ik ben home alone dus ik ga de slagroomsoesjes voor mezelf maar aanrukken![]()
Oe lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Nou even snel de boodschapjes maar dan, eten voor vanavond en snaaiwerk voor daarna, want ik ben home alone dus ik ga de slagroomsoesjes voor mezelf maar aanrukken![]()
oooohquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Oh, het is ook wel een schatje!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
Sonic zegt hallo!
[ afbeelding ]
Net zn hok weer helemaal verschoont, nu ligt ie weer helemaal happy ingegraven in een verse stapel geshred pampier
Trito!quote:
Ff tukkie doen anders? Kan zoooo lekker zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:00 schreef Greys het volgende:
Ingeping
Lennepen!
Cattepetat!
Soesjes en een vrije avond is goehoedddddd!
Al vraag ik me af hoe lang ik mijn luiken ga kunnen open houden.
Ik word er juist meestal nog veel brakkerderder vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ff tukkie doen anders? Kan zoooo lekker zijn
Wat ga je morgen doen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:01 schreef tombolafan het volgende:
ik wil ook sushi en soesies
morgen misschien
ik zat te denken aan sushi en soesjes halenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er juist meestal nog veel brakkerderder van
[..]
Wat ga je morgen doen dan?
En mag ik mee, als er sushi en soesjes bij komen kijken?
Ik heb wel eens een uurtje een tukkie gedaan, vaker geprobeerd zelfs, maar ik ben altijd kapót als ik dan weer uit bed moetquote:
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef Greys het volgende:
Ik heb wel eens een uurtje een tukkie gedaan, vaker geprobeerd zelfs, maar ik ben altijd kapót als ik dan weer uit bed moet
En 'even tien minuten' werkt hier ook niet.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef tombolafan het volgende:
ik zit mobiel dus had je niet gezien cat22![]()
hoi
Zonder echt te slapen dan toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekker
Jaaaa! Lekker languit liggen, luikjes laten dichtvallen en dan de tv als achtergrond. Met bij voorkeur minimaal 1 kat op schoot.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de bank voor de TV, dat vind ik lekker
Ooooh!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zat te denken aan sushi en soesjes halen![]()
maar shabu is ook een optie![]()
Nope. Echt keihard slapen en de helft van de aflevering missenquote:
Heer-lijkquote:Ik las even een boek op de bank vanmiddag, maar ik had de verwarming kennelijk iets te hoog gezet, want ik dook al na drie bladzijdes bijna in een diepe slaapNet op tijd weer rechtop gaan zitten.
Jawelllll!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:23 schreef Takaiki het volgende:
Ik moet toch nog wel de katten voeren he
Of pas wakker worden bij de aftiteling, tv uitdrukken en verder slapen op bedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope. Echt keihard slapen en de helft van de aflevering missen
[..]
Heer-lijk
Digitale tv FTW. Als je in slaap sukkelt kun je altijd maximaal 2 uur terugspoelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Heer-lijk
Ow ja, ook lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Of pas wakker worden bij de aftiteling, tv uitdrukken en verder slapen op bed
Digitale serie op DVD... Maar de beeb valt niet in slaap, dus die kijkt gewoon door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:39 schreef Cat22 het volgende:
Digitale tv FTW. Als je in slaap sukkelt kun je altijd maximaal 2 uur terugspoelen.
Vervelend zeg, zo'n beeb.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, ook lekker
[..]
Digitale serie op DVD... Maar de beeb valt niet in slaap, dus die kijkt gewoon door.
Ik heb best nog het een en ander in te halen
Haha, ik ben ook zo gezellig, na tien minuten lig ik te snurkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |