Ik sprak laatst iemand die ook in de driehonderd betaalt per maand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al es doorgemeten waar het van kan komen Elies, want het is echt absurd veel hoor.
twitter:AMBER_Alert_NL twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 20:52:38Michel Monne veilig aangetroffen in Almere, na tiende AMBER Alert. Nadere details volgen. reageer retweet
Ik vond het wel lachen.quote:
Kettingbriefkind?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:04 schreef tombolafan het volgende:
Oh wat fijn!
En in almere, waar die vorige kwijt was geraakt
Ik ga even kijken of ik ergens makkelijk GA kan kijken zonder te hoeven downloadenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
Ik zit 1 of andere gare serie over zombies te kijken
Download gewoon, betere kwaliteitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik ergens makkelijk GA kan kijken zonder te hoeven downloaden
Neuh dat duurt te lang en ik weet niet precies waar ik moet beginnenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Er was geen andere euroquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
Ok ik kom er echt niet uit
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik in een andere versie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 22:51 schreef Oognip het volgende:
Ok ik kom er echt niet uit
[ afbeelding ]
Ja met dat café met drie mannen en de 25 euro he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, die ken ik in een andere versie.
Nee, 3 man in een hotel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja met dat café met drie mannen en de 25 euro he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Nee, maar ik ga het toch eens doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je weleens gekeken met zo'n Kwh-meter of het klopt?
Ik heb overlegd met de energiemaatschappij, maar zij vonden het vrij normaal; ik moest maar wat minder gaan gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Heb je al es doorgemeten waar het van kan komen Elies, want het is echt absurd veel hoor.
Hoe moet ik dat zelf meten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
@elies check je meter eens wellicht is dit een afgekeurde en loopt die te snel
Ik ben er ook echt van geschrokken. We zijn erg goed geisoleerd, gebruiken volgens mij niet meer dan een gemiddeld gezin. Airco staat amper aan (laat het eens 10 dagen in het jaar zijn dat ie af en toe aanstaat), zonnebank misschien 3 uur per jaar en verder doen we niets bijzonders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:49 schreef Oognip het volgende:
Elies wat betaal je absurd veel!(spuit 11
).
Toen ik nog alleen woonde betaalde ik 70 euro per maand en kreeg ik ook nog wat terug
Wij hebben driedubbele plafonds in huis (letterlijk) en ook zijn de platte daken van buiten nog geisoleerd. Ruimtes waar de verwarming wel eens aanstaat, hebben 6 jaar geleden nieuwe kozijnen met ramen met een hoge isolatiewaarde gekregen. Als het zonnetje maar een beetje schijnt, slaat de verwarming hier uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik betaal nu 80 euro per maand en ik krijg altijd terug, maar hey, ik ben amper thuis en ik stook haast nooit.
Maar als je echt zoveel kwijt bent per maand en het zou puur van het stoken zijn dan zou ik toch gewoon eens eenmalig investeren in goede isolatie, dat heb je dan zo terugverdiend!
Ik heb gevraagd of het aan de meter kon liggen, maar ze zeggen van nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik zou het echt ff laten checken, dat is echt bizar veel. Weet niet of het mogelijk is, maar je kan ook ff alles uit het stopcontact halen, half uurtje wachten..en dan kijken of je meter nog doorloopt. Je kan ook je meter laten ijken dan als je echt denkt dat het niet klopt. Alleen als die wel goed is, kost je dat ook aardig wat geld.
Da's grappig, want toen ons verbruik drastisch daalde (door de aanschaf van de houtkachel en geiser i.p.v. heule oude boiler), wilde men de meter vervangen omdat dat onmogelijk de juiste stand kon zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het aan de meter kon liggen, maar ze zeggen van nietZou ik ook zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |