Schattigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
En ja, ik had ook zo'n muts
[ afbeelding ]
Ahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:16 schreef Rewimo het volgende:
En ja, ik had ook zo'n muts
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb hier net trouwens een klein kind met zijn hondje gevonden op straat. Kind kon zich niet verstaanbaar maken, was in paniek achter de hond aan het lopen en toen ik vroeg of mama of papa wist waar hij was, zei hij 'ja' en nog een hele hoop onbegrijpelijks.... gelukkig wist de hond de weg naar huis en konden we hem zo thuisbrengen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
Ik krijg net een jaarafrekening van Essent, we mogen 400 euro bijbetalen
Vorig jaar hebben we het voorschot gewijzigd naar 100 euro per maand. Blijkt nu dat ze elke maand maar 39 euro hebben afgeschrevenkomen we lekker laat achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
O een pyjamadag, dat is een goed idee voor morgen, ik denk dat ik dat ook eens lekker ga doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:20 schreef Rewimo het volgende:
TnxIk heb bendes foto's gemaakt en ook nog filmpjes, 't is tenslotte nog een stukje verjaardag voor Christan. Het was zo leuk, zo samen op stap
En ik heb ook nog twee Kuschelpyjama's gekocht, bij Primark. Ik denk dat ik er morgen de hele dag in ga lopen
Leuk he!quote:
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
[..]
O een pyjamadag, dat is een goed idee voor morgen, ik denk dat ik dat ook eens lekker ga doen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
F_r mwah, dat is vrij veel gedoe hier, omdat kar en fiets niet samen in de lift passen. Hoezo?
Sonic liep ff rond toen ik zn casa ging verschonen.
Het boeide de honden geen zier, Karel was de enige die ff kwam kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen die advertentie is nogal lachwekkend
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Dat is ook geen geldWhut? Hoe kom je aan dat bedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zou het opvallen in Toverland denken jullie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil ook!
Maar dat kan ik de buren niet aan doen als ik met de honden over straat ga
Ja, gelukkig wel, dieren zijn echt slim. En nee, geen pijpekrullen, een heel kort koppiequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Wat goed dat de hond de weg terug wist! En lief dat jij je om hem bekommerde.![]()
Toevallig geen kind met blonde pijpekrullen?![]()
Ja, weet ik veelquote:
Krijg je dan aan het einde van het jaar veel terug?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik vind het idioot belachelijk veel, maar dat moeten we betalen. Elke f*cking maand
Heb je zes drogers, drie zonnebanken en een wietplantage?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel
Ik vind het idioot belachelijk veel, maar dat moeten we betalen. Elke f*cking maand
Sonic is al flink gegroeid zo te zienquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:33 schreef oh-oh het volgende:
F_r mwah, dat is vrij veel gedoe hier, omdat kar en fiets niet samen in de lift passen. Hoezo?
Sonic liep ff rond toen ik zn casa ging verschonen.
Het boeide de honden geen zier, Karel was de enige die ff kwam kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |