Ik vind het juist wel mooi dat je dit zo kan creëren met alleen een stem en een pianoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef ranja het volgende:
Hoe komt ze aan zo'n nederlandse naam?
Ik vind Shelter beter dan Skinny Love denk ik, maar beide vind ik wat te minimaal. Mogen best wat meer instrumenten bij.
Op zich wel maar ik hoef niet een heel album zo. Een nummertje, ok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat je dit zo kan creëren met alleen een stem en een piano
Ik denk dat juist bij het Luisterpaal publiek Bon Iver erg bekend isquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef portie het volgende:
Ze staat ook op de luisterpaal.
Tourniquet zegt precies waar het op slaat. Ze heeft dan wel weer geluk dat het grotere publiek in Nederland niet echt bekend is met namen als Bon Iver/Phoenix.
Dat snap ik... maar aangezien het ging over de luisterpaal, hoezo heeft ze dan geluk?quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef Moody het volgende:
Luisterpaal publiek =! grote publiek.
Grote publiek = 3FM publiek.
Ik bedoelde met luisterpaal niet het grote publiek inderdaad. Birdy's skinny love was te horen bij sytycd en gtst. Dat is het grote publiek waarvan er weinig bon Iver zullen kennen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar aangezien het ging over de luisterpaal, hoezo heeft ze dan geluk?
Het album grotendeels beluisterd, en dit hou ik dus niet vol. Veel te veel zang + piano en te weinig andere instrumenten. In elk geval 2 uitzonderingen: track 1 (1901) en 9 (Fire and Rain). Vooral die eerste is best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef ranja het volgende:
Op zich wel maar ik hoef niet een heel album zo. Een nummertje, ok.
Jaja, lekker snel geld maken voordat het niet meer kan...quote:Op donderdag 29 december 2011 00:28 schreef FartHoven het volgende:
Over 2 jaar uitgemolken door de muziekindustrie
Ben benieuwd of Birdy zelf iets voor elkaar kan krijgen. Ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:47 schreef Lindstrøm. het volgende:
kom on skinni lof wat heppen hier
Meer heeft zij niet in petto. Ze heeft de melodie niet eens zelf verzonnen, die komt van Ed Sheeran, waarvoor respect. Schema vam Bon Iver omtoveren tot een hip pop nummer.
Moet je bij Ed Sheeran zijn (die overigens wel heel goed voor zichzelf kan zorgen).quote:Op donderdag 29 december 2011 12:54 schreef Jordy-B het volgende:
Ik snap nog steeds niet helemaal waarom Skinny Love zo'n hit geworden is. Je hebt veel betere zangeressen (ook op die leeftijd), het pianospel is ook niet om over naar huis te spreken.
Er stroomt Nederlands, Belgisch en Brits bloed door Birdy. Weet niet of dat een verklaring is...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Wtf, ze komt uit de UK, en heeft zo'n beroerde uitspraak!?
Precies wat ik ook denk. Haar debutalbum staat vol met covers en maar één nummer is van haarzelf. Dat artiesten dit doen bij EP's om bekendheid te krijgen, oke. Maar bij een debutalbum verwacht ik van de veertien nummers sowieso tien eigen nummers en niet dertien covers en één eigen productie.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Birdy zelf iets voor elkaar kan krijgen. Ik vrees het ergste...
Precies dat... vond ik ook een enorme tegenvaller bij het beluisteren van haar albumquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Precies wat ik ook denk. Haar debutalbum staat vol met covers en maar één nummer is van haarzelf. Dat artiesten dit doen bij EP's om bekendheid te krijgen, oke. Maar bij een debutalbum verwacht ik van de veertien nummers sowieso tien eigen nummers en niet dertien covers en één eigen productie.
Ik draai haar meestal zacht op de achtergrond. Erg goed te beluisteren dan.quote:Op zondag 13 november 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het album nu 3 keer beluisterd en moet zeggen dat ik er over het algemeen niet zo heel veel aan vind. Ze kan zingen, dat is zeker, maar sommige nummers vind ik gewoon niet zo heel veel aan. Jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |