Ik vind het juist wel mooi dat je dit zo kan creëren met alleen een stem en een pianoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef ranja het volgende:
Hoe komt ze aan zo'n nederlandse naam?
Ik vind Shelter beter dan Skinny Love denk ik, maar beide vind ik wat te minimaal. Mogen best wat meer instrumenten bij.
Op zich wel maar ik hoef niet een heel album zo. Een nummertje, ok.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het juist wel mooi dat je dit zo kan creëren met alleen een stem en een piano
Ik denk dat juist bij het Luisterpaal publiek Bon Iver erg bekend isquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:36 schreef portie het volgende:
Ze staat ook op de luisterpaal.
Tourniquet zegt precies waar het op slaat. Ze heeft dan wel weer geluk dat het grotere publiek in Nederland niet echt bekend is met namen als Bon Iver/Phoenix.
Dat snap ik... maar aangezien het ging over de luisterpaal, hoezo heeft ze dan geluk?quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef Moody het volgende:
Luisterpaal publiek =! grote publiek.
Grote publiek = 3FM publiek.
Ik bedoelde met luisterpaal niet het grote publiek inderdaad. Birdy's skinny love was te horen bij sytycd en gtst. Dat is het grote publiek waarvan er weinig bon Iver zullen kennen.quote:Op zondag 13 november 2011 13:52 schreef ranja het volgende:
[..]
Dat snap ik... maar aangezien het ging over de luisterpaal, hoezo heeft ze dan geluk?
Het album grotendeels beluisterd, en dit hou ik dus niet vol. Veel te veel zang + piano en te weinig andere instrumenten. In elk geval 2 uitzonderingen: track 1 (1901) en 9 (Fire and Rain). Vooral die eerste is best goed eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 20:39 schreef ranja het volgende:
Op zich wel maar ik hoef niet een heel album zo. Een nummertje, ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |