helemaal mee eens, terug naar echte mensen die gemotiveerd zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nico is sowieso een malloot. Persoonlijk vind ik dit trouwens een van de slechtste Expeditie Robinsons van de afgelopen jaren. Nul survival gezien, alleen maar gezeik, gejank en mensen die zich enorm lieten kennen.Het enige toffe stukje was Tanja in de grot, maar dat liep al snel in de soep toen dat gothic-kookwijf erbij kwam. Ben haar naam nu al vergeten. Wat een trol was dat zeg.
Maar goed, ik hoop van harte dat er in de volgende ER geen BN-ers meer gevraagd worden. Die zijn teveel bezig met toneelstukjes voor de camera, zeer irritant.
Allemaal autisten he.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef Deceit het volgende:
ik wou dat wij met z'n allen ER deden, dan was het echt complotten smeden en vechten voor je plek in de groep en voor eten..
En bij de immuniteitsproeven moeten we zoveel mogelijk fipo's scorenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Allemaal autisten he.
Dan vangt iedereen zijn eigen vis.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
En na een week is de vis op
Comploten krijg je denk ik ook niet veel al zou mennig tru user beweren van wel :p.
Vergeet de OUD mensen niet die meteen na aankomst heimwee krijgen naar hun kroost en dan opgevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
Wat denk je van alle mensen uit KLB die de hele dag lopen te klagen en de mensen uit ONZ die de hele dag stomme verhaaltjes verzinnen?Zou wel wat zijn hoor een Fok editie
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
fok!kers zouden als een malle een hut bouwen, want die willen niet buiten gezien worden
Kijk en leer:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:10 schreef Moonwalk het volgende:
en mensen die om niks aan het janken zijn krijgen massaal deze reactie:![]()
![]()
![]()
quote:
PROquote:
lol, en dan uit een kokosnoot een toetsenbord en muis hakken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
fok!kers zouden als een malle een hut bouwen, want die willen niet buiten gezien worden
Het was in dit topic spannender dan bij Expeditie Robinsonquote:
Zelfde hierquote:Op donderdag 3 november 2011 16:26 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk kijkt toch maar mee ook al is er niks aan
Het is ook niet bepaald boeiend voetbal hè.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:55 schreef Redefine het volgende:
Ben ook een voetbal liefhebber, maar kijk op dit moment toch nog even liever ER.
klopt, PSVquote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald boeiend voetbal hè.
In dit stadium van het toernooi nog niet echt.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald boeiend voetbal hè.
Bij Wie is de Mol? was hij geweldig. Hier is hij verschrikkelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:32 schreef muzas het volgende:
Nu ik afgelopen week seizoen 8 van 'wie is de mol' heb teruggekeken, hoop ik dat patrick er zo snel mogelijk uit vliegt![]()
Wat een aansteller zeg
Ja, smeerlapquote:Op donderdag 3 november 2011 20:35 schreef Redefine het volgende:
Ah Patrick gaat nu keihard werken om Jochem er uit te krijgen.
Als ie altijd klaagt als ie trekt, zal ie leuke relaties hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef Idgnkb het volgende:
Patrick heeft gewoon een probleem met iedereen die het wél zonder te klagen trekt (Nicolas, Jochem)...
Kabeltjes even loshalen en weer vastzetten, klinkt suf maar misschien helpt hetquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Fijn kijken, als je tv zo stoort.![]()
Waardeloos.
Antenne uit het raam hangenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Fijn kijken, als je tv zo stoort.![]()
Waardeloos.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef SuperPoekie het volgende:
laat alsjeblieft patrick deze proef verliezen!
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef SuperPoekie het volgende:
laat alsjeblieft patrick deze proef verliezen!
Ik zou niet weten welk kabeltje.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kabeltjes even loshalen en weer vastzetten, klinkt suf maar misschien helpt het
Waarschijnlijk meuren ze teveel om eraan te beginnenquote:Op donderdag 3 november 2011 20:38 schreef Starlie het volgende:
Zit me te bedenken dat er eigenlijk nooit iets romantisch is ontstaan toch tussen de expeditieleden? Oke bij de "celebs" zal dat sowieso niet zo snel gebeuren maar toch je zit dag en nacht op elkaars lip!
Had ik ook met UPC, een nieuwe kabel gehaald bij de mediamarkt " coax 8 " , geeft signaal beter door etc etc en nergens meer last van toen. Het is heel sneaky maar ziggo en upc en al die gasten verwakken soms gewoon het signaal in een heel gebied. Dieven dat het zijnquote:Op donderdag 3 november 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welk kabeltje.
En ik heb er eigenlijk alleen op RTL4 en 5 last van. RTL4 kan ik niet eens meer kijken.
Dus Ziggo gebeld, en alles opnieuw geïnstalleerd. En dan zou het gefixt zijn. Een paar dagen nergens last van gehad, maar uiteindelijk is het weer net zo erg.
Maakt toch geen reet uit. Sasha is gewoon tactisch bezig.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Esther een zwarte stem van Sacha? Belachelijk.
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef truedestiny het volgende:
10x raden wie er uit gaat vandaag. en het isssssss Jochem
Een van de weinige waar ik nog enigszins sympathie voor op kan brengen.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:44 schreef truedestiny het volgende:
10x raden wie er uit gaat vandaag. en het isssssss Jochem
Dan ga ik binnenkort maar eens een nieuw kabeltje kopen. Nu moet ik GTST namelijk altijd terugkijken. Gelukkig kijk ik op dit moment niks anders op RTL4.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Had ik ook met UPC, een nieuwe kabel gehaald bij de mediamarkt " coax 8 " , geeft signaal beter door etc etc en nergens meer last van toen. Het is heel sneaky maar ziggo en upc en al die gasten verwakken soms gewoon het signaal in een heel gebied. Dieven dat het zijn
Laag vetpercentage. Daarnaast niet de juiste voeding voor een sporter.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind Jochem er best wel ongezond uitzien op de 1 of andere manier, en als ik er dan bij bedenk dat het een topsporter is vind ik het nog erger
Fucking belachelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:47 schreef Redefine het volgende:
Dit spel slaat natuurlijk helemaal nergens op
Gaat hem niet redden. Alleen Sasha stemt niet op hem.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:48 schreef MargrietV het volgende:
Jochem heeft nog 2 munten volgens mij.
Vorig jaar hadden ze daar een dikke overkill aan dus nu doen ze maar wat anders.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Waar zijn de uithoudingsproeven gebleven?!
Vergeet het gejank om die brieven nietquote:Op donderdag 3 november 2011 20:53 schreef superjojo het volgende:
Zometeen de proef, dan een halfuur lang kijken naar mensen die pizza bakken, dan een halfbakken complotje, en dan weer de stemming. Er zit geen enkele verrassing in
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:52 schreef MargrietV het volgende:
Hoop dat die reclame van... Robijn niet komt... die Robijn zwart. Deurbel is zelfde als de mijne en Madelief, blaft zowat haar longen uit haar tengere lijfje dan,.
Ja, al denken ze het goed doen door 'Hoe creëer ik goedkope spanning in een reality programma voor dummies' te gebruiken.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze volgen dit seizoen de cursus: hoe verneuk ik een programma het meest?
Ik vind het hele seizoen maar matig. Halfbakken kandidaten... Echt geen leuke/aparte karakters of echte doorzetters, waardoor ook mede dat gebeuren met die grot is mislukt.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:54 schreef sverbern het volgende:
Zoals jullie ook al zeggen: wat een flut-aflevering!
1. veel te veel prijzen voor 1 proef
2. proef = gewoon een extra eilandraad.
3. wat dooooodelijk saai in beeld gebracht
![]()
![]()
Idd, Nu is het pizzabakken nog spannender.quote:
Dit is toch wel een dieptepunt he.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind het hele seizoen maar matig. Halfbakken kandidaten... Echt geen leuke/aparte karakters of echte doorzetters, waardoor ook mede dat gebeuren met die grot is mislukt.
Ze krijgen meer te vreten dan de gemiddelde nederlandse bijstandsmoeder, Dat winnaarseiland is ook raarrrr....
Njah... toch kijken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, vastquote:Op donderdag 3 november 2011 20:56 schreef SuperPoekie het volgende:
Wat een belachelijke proef. De winnaar mag het zeker ook nog opeten?
quote:Op donderdag 3 november 2011 20:57 schreef Kekster het volgende:
Damn, de spanning is om te snijden!!!Wat zeg je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een sappige worst!quote:Op donderdag 3 november 2011 20:58 schreef Abed het volgende:
Dit is gewoon zendtijd in de reet neuken.
Kijken wie de grootste worst heeft.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap t niet, wat is de bedoeling dan?
Degene met het grootste stuk worst wint een punt, eerste met 3 punten wint immuniteit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef JaneDoe het volgende:
ik snap t niet, wat is de bedoeling dan?
Dit is wel radio ja, geen tv.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik luister alleen, ik kijk niet. Het is toch niet boeiend.
Toen Sylvia nog in het spel zat, had ik dat vaak andersomquote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik luister alleen, ik kijk niet. Het is toch niet boeiend.
Het zou wel tof als Kranenborg nu het eiland opgezwalkt komt en de pannenkoeken van Jochem gaat beoordelen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Klinkt straks ook de afgrijselijke toeter?
Nou de rest is iig spierwitquote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Jochem heeft zwarte ballen..
moet ie naar de dokter
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:04 schreef just me het volgende:
Jochem heeft zwarte ballen..
moet ie naar de dokter
En het gebeurt nog echt ook ....quote:Op donderdag 3 november 2011 21:03 schreef MoiMoi85 het volgende:
Nu gaan we een half uur kijken naar hoe ze genieten van het eten. En hoe er gehuild gaat worden om de brieven. Boring!
En die brief was al 2,5 week onderweg dus 't is nog niks nieuws.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef muzas het volgende:
Serieus, hoe lang zijn die mensen weg van huis? 3 weekjes? Ze doen alsof ze die mensen al 2 jaar niet gezien hebben...
Welke van de 2?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Abed het volgende:
Haar grot credits zijn nu toch echt op hoor.
Ja preciesquote:Op donderdag 3 november 2011 21:06 schreef muzas het volgende:
Serieus, hoe lang zijn die mensen weg van huis? 3 weekjes? Ze doen alsof ze die mensen al 2 jaar niet gezien hebben...
QFT. Vooral dat irritante gedoe van haar in een eerdere aflevering met haar nagellak.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Abed het volgende:
Haar grot credits zijn nu toch echt op hoor.
Als Jochem dit wint, falen de anderen toch wel hard.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Esther maar winnen. Of anders Nico. Die speelt het spel heel slim en is goed in de proeven. En anders Jochem.
De rest is of een faalhaas, of irritant (of beide).
Bjorn?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef muzas het volgende:
Ik probeer nu al de hele aflevering te herinneren hoe die baas heten, uit VELE seizoenen geleden, met dat lange haar ie écht helemaal overtuigt was dat hij de echte robinson was... dunne vent...
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
Gewoon een a4'tje opsturen met een groteerop.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:08 schreef Idgnkb het volgende:
Tanja, aanstelster. Ik ben ook moeder, ik zou gewoon niet meedoen. En als je wel meedoet, ga dan ook niet zo zeuren en zielig doen, je doet dit jezelf aan. (en je kind(eren), al redden die zich volgens mij wel)
Godver daar ging m'n koffiequote:Op donderdag 3 november 2011 21:09 schreef Abed het volgende:
Gewoon een a4'tje opsturen met een groteerop.
Wat doe je dan op fok?quote:Op donderdag 3 november 2011 21:11 schreef Cee het volgende:
Godver, nog zo'n stom wijvenliedje erbij. En ik ben zelf een wijf.
Met wijn en pizza en plakjes worst erbij, want hey, Robinson is afzien!quote:Op donderdag 3 november 2011 21:12 schreef Redefine het volgende:
Dat is inderdaad Robinson lekker klessebessen op een prive strand met je vriendinnetjes.
quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jullie in de gaten houden, schavuiten!
Een Pita bakken, zonder Kobequote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap niet wat Niko aan het doen is, maar het hoort vast bij z'n plannetje.
Dat van die worsten heb ik ook net gemistquote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Darkestrah het volgende:
Oke, wat ik begrijp is er iets met veel worsten geweest, iets met Patrick en iets met Tanja. Maar ik snap er nog steeds geen klap van.
En dat om de dag, want het is zo zwaar. Als je pech hebt is je geboekte vakantie minder luxe dan dit.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:13 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Met wijn en pizza en plakjes worst erbij, want hey, Robinson is afzien!
Nee hoor, je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat van die worsten heb ik ook net gemist
Geloof me, daar heb je echt niets aan gemistquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat van die worsten heb ik ook net gemist
Ik had een gruwelijke hekel aan hem, maar hij is zowat de enige die een beetje actie onderneemt. Zonder Niko zou er echt helemaal niks gebeuren in ERquote:Op donderdag 3 november 2011 21:14 schreef Redefine het volgende:
Niko is net iets te slim, tactisch gezien, voor de rest.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef superjojo het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt niks gemist.
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap niet dat de Sashastemmers niet op Patrick stemmen. dat is een druiloor en hij heeft al een zwarte stem.....
en ik vraag me af of ik ook zo emo zou worden van een brief van thuis....
Ja, die deelt iedereen een complimentje uit, en de buit is weer binnen.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.
Dat snap ik dus ook niet, maar dat hebben we met Nikolaas en Anne dr zwarte stemmen ook zien gebeurenquote:Op donderdag 3 november 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap niet dat de Sashastemmers niet op Patrick stemmen. dat is een druiloor en hij heeft al een zwarte stem.....
en ik vraag me af of ik ook zo emo zou worden van een brief van thuis....
Snap sowieso niet dat hij zo goed in de groep ligt. Vooral niet toen hij nog kankerde op mensen die eten voor hem vingen en hij het irritant vonden dat ze zo druk bezig waren.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:19 schreef Abed het volgende:
[..]
Die luie zeurnicht ligt goed bij de bitches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |