Ik vind alles best het idee van 3FMVideo was ook dat meerdere mensen de boel gingen onderhouden, na 2 weken was ik nog de enigste.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
Lieve mensen, ik verhuis naar boven. Hoop dat ik nog wat uur slaap kan pakken..
Trusten en geniet er nog van!
nnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
slaap lekker en succes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
homo in ontkenning?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
Nachtelijke opruimwoede tijdens deze aflevering van EW is best fijn en wat gaat 't vlot
Ik wil anders best meehelpen om wat filmpjes online te zetten. Jammer dat TwitWouter het niet wil...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind alles best het idee van 3FMVideo was ook dat meerdere mensen de boel gingen onderhouden, na 2 weken was ik nog de enigste.
Dat vind ik toch wel aparte namenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heet CarlaMaar mn moeder is een brabo. Mijn broertje heet J.ohann en zus M.arit
Die heb ik even voor 12en gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zo stond ik gisteren rond dit tijdstip een afwas weg te werken
Het is nu bij te houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik even voor 12en gedaanZo nog wat laatste troepjes opruimen en dan kom ik weer actief mee posten. Ik geloof dat de rust hier wel enigszins is terug gekeerd
hellyeahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het het waard om de webcam aan te zetten?
Ik neem alles op en check alles in snelle tempo. en TwitWouter heeft nooit contact met me gehad dus ik heb geen idee of hij wil of niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik wil anders best meehelpen om wat filmpjes online te zetten. Jammer dat TwitWouter het niet wil...
Hij wil nogal geliefd zijn bij de DJ's...
Jammer ook dat TwitWouter vaak genoemd wordt op 3FM als het om filmpjes gaat, op 3FMVid staan meer filmpjes...
Ja, ook fijn! Af en toe wat vers vlees is niets mis mee, maar toen ik vanavond tussen de drukte door even hier spiekte kende ik de helft niet... Regelmaat en structuur, ik hou er zo vanquote:
change is never good aldus Sheldonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook fijn! Af en toe wat vers vlees is niets mis mee, maar toen ik vanavond tussen de drukte door even hier spiekte kende ik de helft niet... Regelmaat en structuur, ik hou er zo van![]()
Volgens mij ben ik soms nog autistischer dan de jongens waarmee ik werk
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliëntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
change is never good aldus Sheldon
ik herken mezelf in Raj, behalve de alcohol...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliënten
Fascinating.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
change is never good aldus Sheldon
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliënten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.
Ik ook... Maar als je je meer gaat verdiepen in andere ziektebeelden, zul je ook veel herkennen. De eerste werkweek kreeg ik allerlei info over autisme, schrok me lam. Toen ik de bewoners zag keek ik vreemd op en dacht: "Als hij autisme heeft dan heb ik het ook!"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |