en ik dan?quote:
Arme moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga mijn moeder maar eens even bellen en verrot schelden!
ik ben verder wel blij met mijn naam. niet heel zeldzaam maar ook niet te algemeen. en het betekent Vermaarde Raadgever. dat vind ik wel wat hebben.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Arme moederKlein foutje maar joh
Mijn nicht heet Y.oni. Dát is pas sneu
Alvast veel leesplezier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef FZN05 het volgende:
Heb het boek van Stenders meteen maar even besteld!
Mijn naam stamt van Karel af en betekend iets van 'manlijk' Daar wordt je vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben verder wel blij met mijn naam. niet heel zeldzaam maar ook niet te algemeen. en het betekent Vermaarde Raadgever. dat vind ik wel wat hebben.....
nee, Y. zou ook nooit als naam aan mn kind geven. ik zou het lekker simpel houden. Hoewel Bente wel hoog staat, kan ik mn ouders 1 naam vernoemen
ach, bij mijn ouders komt het gewoon mooi uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn naam stamt van Karel af en betekend iets van 'manlijk' Daar wordt je vrolijk van
Bente is ook een toffe naam![]()
Wij doen niet aan vernoemen trouwens. Te veel gedoe en te veel lelijke namen
Je bent nog jong joh. Nog alle tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, bij mijn ouders komt het gewoon mooi uit.
maar goed...ik lul nu over kindernamen terwijl ik uberhaupt geen voortplantingsplannen heb atm. ik vermoed dat mn ouders' kleinkinderen uit de vriendin van mn broertje moeten komen
ow, t heeft niets met leeftijd te maken...het lijkt me voor de mensheid beter dat mijn genenpakket zich niet verder verspreidtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je bent nog jong joh. Nog alle tijd
Hole, waarom heb jij eigenlijk niet samen met TwitWouter één kanaal?quote:
dat moet je aan twitwouter vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hole, waarom heb jij eigenlijk niet samen met TwitWouter één kanaal?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat moet je aan twitwouter vragen.
Wil jij het wel en hij niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat moet je aan twitwouter vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |