mijn school ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar jongerMaar onze school was ook niet zo hip
van Lent is een held van hier tot ginderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Veadige het volgende:
Ik heb 's morgens vroeg als ik naar het werk rijd wel eens "moeite" met Bert van Lent.
Die is ook vaak...... niet op de hoogte, zeg maar.
Maar toch luister ik er een half uur naar.
Tja.
geen namen die ik mijn kinderen zou gevenquote:
Dan ben ik erg blij dat ik niet jouw vrouw benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen namen die ik mijn kinderen zou geven
ik zou mijn dochter Shaniqua Lativia noemen en een zoon Henk-Rob
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreakquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Veadige het volgende:
Trouwens, nog mensen hier die het boek van Ekdom hebben gelezen en er veel in herkenden (qua muziek "ontdekken" en single'tjes kopen enzo)
geintjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan ben ik erg blij dat ik niet jouw vrouw ben
Nathan vond ik ook erg mooi. Maar wij doen alleen Friese namen
Heb het boek wel gelezen, maar herken er niet zoveel in eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Veadige het volgende:
Trouwens, nog mensen hier die het boek van Ekdom hebben gelezen en er veel in herkenden (qua muziek "ontdekken" en single'tjes kopen enzo)
God nee. Zoon 1 heet Rienk Bowe en zoon 2 is per PM/DM verkrijgbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreak
[..]
geintje
maar bij jou wordt het dus Lolke en dergelijke?
Leuk, wat schreef hij je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:15 schreef Veadige het volgende:
Ik juist wel.
Ben ook van hetzelfde jaar.
Ekdom is paar maanden ouder.
Herkende er zóveel in dat ik hem zelfs gemaild heb.
Hij reageerde ook nog.
Sympathieke gast.
nja, ik kom dus uit het zuiden, maar woon nu in LWD en werk in een callcenter en ik verbaas me steeds weer over namen die ik lees. Lolke en Klaske en weet ik veel wat nog meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God nee. Zoon 1 heet Rienk Bowe en zoon 2 is per PM/DM verkrijgbaar
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreak
[..]
geintje
maar bij jou wordt het dus Lolke en dergelijke?
Ja, dat zijn ook namen die ik niet zou kiezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kom dus uit het zuiden, maar woon nu in LWD en werk in een callcenter en ik verbaas me steeds weer over namen die ik lees. Lolke en Klaske en weet ik veel wat nog meer
Ja, godver, met zulke namen komt mn vent elke keer aanzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namen
Bonkebetske of Tjarketjopke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namen
Lang verhaal haha.quote:
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo reageert!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef Veadige het volgende:
[..]
Lang verhaal haha.
Dat hij blij was dat ik zijn boek had gelezen.
En dat ik ook de bond-van-doorstarters mixen van Peter Slaghuis opnam van de radio en hij deed dat ook en blablabla.
Muzikaal herkende ik zeer veel in zijn boek.
Meer dan in dat van Stenders.
Karstquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakken
Sorry nog daarvoor... Die bodemsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakken
Jep, had niet verwacht dat hij zou reageren!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo reageert!
Heb het boek van Stenders niet gelezen, misschien binnenkort maar eens kopen.
mijn broertje en ik hebben ook een Friese naam....maar dat komt omdat ik genoemd ben naar een kinderkamer en mijn broertjes naam moest bij mijn naam passen. Mijn ouders waren volgens mij nog nooit in Friesland geweest voor ik er ging wonen....quote:
Ik ben er net in begonnen. Nu al een feest der herkenning.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
wehehe, die andere 3 punten bleken ook niet helemaal te kloppenquote:
ja, hé. Vertel es danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje en ik hebben ook een Friese naam....maar dat komt omdat ik genoemd ben naar een kinderkamer en mijn broertjes naam moest bij mijn naam passen. Mijn ouders waren volgens mij nog nooit in Friesland geweest voor ik er ging wonen....
dat boek is vrij moeilijk te krijgen volgens mij. ik heb em dubbel...maar 1 exemplaar ben ik kwijt...of probeer em te winnen bij Stenders!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Feest der herkenning met jouw jeugd? Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er net in begonnen. Nu al een feest der herkenning.
Waarom niet? vanwege die mafklapper? Ik zou mijn zoon ook zo Tristan noemen hoor. Ik kies voor een naam. Niet voor een persoonlijkheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Karst zou ik mijn kind niet noemen...
ach, wtf. dit account is toch gekoppeld aan mijn Twitter. Remco is de naam. mijn broertjes naam krijg je nietquote:
17, dus ik moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Feest der herkenning met jouw jeugd? Hoe oud ben je?
nja, dat klopt wel..maar een naam als Adolf zou ik niet zo snel gebruiken...maar dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Tristan of Karst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom niet? vanwege die mafklapper? Ik zou mijn zoon ook zo Tristan noemen hoor. Ik kies voor een naam. Niet voor een persoonlijkheid
het verhaal van zijn moeder vond ik zo mooi geschrevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef Veadige het volgende:
Persoonlijk vond ik het Ekdom boek "leuker" dan het Stenders boek.
Maar dat is smaak.
collega van mij heeft adolf als zijn doopnaamquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat klopt wel..maar een naam als Adolf zou ik niet zo snel gebruiken...maar dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Tristan of Karst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |