quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Swomp het volgende:
Beste mensen, ik moet het voor gezien houden helaas![]()
Bye
ja, maar jij bent daar opgegroeid volgens mij? ik heb de 1e 20 jaar van mijn leven tussen waal en rijn doorgebrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkom in Grunn, ik werk ook in een verzorgingstehuis dus ik hoor het dagelijks
nooit. Corton doet gewoon dat liveprogramma nog hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef FZN05 het volgende:
Ik kijk de banner in de OP eens goed...
Wanneer wordt Corton vervangen door Roos?
die zat net nog op de dameswcquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Qunix het volgende:
Henk blijft nog verdacht stil...
Dit nummerThe Firm
Goddank.twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:42:52Ja, ik ga écht 'zo naar huis'! :-) #EW5 #ekstraweekend reageer retweet
Omdat het nu nog als serieuze muziek wordt gezien maar over 10 jaar nog te slecht is voor Q's Foute Uur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Waarom word er zo weinig niet serieuze muziek tegenwoordig nog populair?
Vroeger had je Def Rhymz, Aqua, Toy Box enzovoort.
Trustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Swomp het volgende:
Beste mensen, ik moet het voor gezien houden helaas![]()
Bye
Oh Oh Cherso, New Kids...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Heel goed Domien geeft nog een beetje om zijn luisteraars.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Goddank.twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:42:52Ja, ik ga écht 'zo naar huis'! :-) #EW5 #ekstraweekend reageer retweet
Def Rhymzquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Oh ja verrek...quote:
ik heb de afgelopen week de Greatest Hits van Ch!pz geluisterd. met dank aan Stenders die een nummeri n zijn quiz gebruiktequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Er word gerept over den commerciële vijand!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het nu nog als serieuze muziek wordt gezien maar over 10 jaar nog te slecht is voor Q's Foute Uur.
solo niet, maar in duo is ie prima, zowel als iemand anders als toen hij met Timur een paar keer Coen en Sandershow deed. hij lijkt iemand nodig te hebben om zich aan op te trekken. net als Coen en Sander eigenlijk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Vinden jullie Domien niet leuk?
Jezus, ik moet écht weer vaker komen
The Firm met Startrekking.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
WTF hoorde ik net? Ik stond echt rustig te afwassen en dan dat op de achtergrond
klopt, en thuis bij mijn ouders en opa en oma wordt er gronings gepraat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij bent daar opgegroeid volgens mij? ik heb de 1e 20 jaar van mijn leven tussen waal en rijn doorgebracht
Ch!pzquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen week de Greatest Hits van Ch!pz geluisterd. met dank aan Stenders die een nummeri n zijn quiz gebruikte
niet tijdens @work. sowieso vind ik de dj's overdag niet hun "talent" laten zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Vinden jullie Domien niet leuk?
Jezus, ik moet écht weer vaker komen
dus jij zou mijn familie amper verstaan als ze in het plat Huusses op de praatstoel klimmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt, en thuis bij mijn ouders en opa en oma wordt er gronings gepraat.
Idd, of nog beter FoxKidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ch!pz
Sowieso Jetix, die goede ouwe tijd.
JIJ SNAPT HET!quote:
mijn collega's snappen mijn smaak niet.....nu ben ik bezig met The Greatest Hits van Creed. de hele discografie is me iets teveel van te goeiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ch!pz
Sowieso Jetix, die goede ouwe tijd.
Ah ok. Duidelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
solo niet, maar in duo is ie prima, zowel als iemand anders als toen hij met Timur een paar keer Coen en Sandershow deed. hij lijkt iemand nodig te hebben om zich aan op te trekken. net als Coen en Sander eigenlijk....
Naat.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
niet tijdens @work. sowieso vind ik de dj's overdag niet hun "talent" laten zien.
ideale laat in de middagshow idd. tieners thuis uit school en onzin uitkramen. ik hoor het niet zo vaak, maar als ik het hoor moet ik lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk
Coen en Sander vind ik ook een geniaal duo trouwens
Dat ze overdag te veel aan regels verbonden zijn en savonds los mogen?quote:
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Het is 10 voor 12quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Dat is dus gewoon nog maar de neukende vraag!quote:
ik schrok toen ik zag tot het half 12 was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Sommige weten niet te boeien als je zoveel vrijheid bij 3FM hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Ik vind Coen bij Sander juist leuker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk
Coen en Sander vind ik ook een geniaal duo trouwens
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef FZN05 het volgende:
Je kunt goed horen wie Henk is en wie Gerard!
klopt, maar dat is ook niet echt hun taak. ze moeten vrij makkelijk te behappen puberradio maken en dat doen ze primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Als er twee op 3FM zijn die niks van muziek weten, dan zijn zij het.
Ze vullen elkaar wel goed aan, dus wat dat betreft is het een goed duo.
Maar qua muziek-kennis zijn ze zwaar ondermaats.
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Maar hun zijn er eigenlijk ook niet voor de muziek, maar voor het grote vermaak. En dat lukt ze primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
pak jullie sopdoekjes maar!quote:
Maar je mag ook maar 1 plaat draaien naar keuze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Dat was Cee haar grap, copycat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
Dotan? daar heb ik een broertje Dood An..... hahahahahaha
ow, dat heb ik gemist. bij deze props voor Cee!quote:
Je hoort het ook aan de begin van de zin, dan hoor je gewoon dat het Gerard is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Evertjan het volgende:
als je uh uh hoort weet je dat het Ekdom is
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirtquote:
nu al opstandig! dat gaat wat worden....quote:
Niet haten op spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirt
Foutertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirt
Hij lijkt op zn moederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu al opstandig! dat gaat wat worden....
zo fantasieloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet haten op spijkerbroeken.
Ik draag ze altijd.
Eentonigheid for life!quote:
Wordt koud de komende tijd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Vlindur het volgende:
Ik loop in joggingbroek. Broeken zitten al maanden niet meer lekker
Dat zou je al een luchtgitaar of een "jammer joh" opleveren: vers nieuw pilsje....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even een zak chips openmaken+ een vers nieuw pilsje
Ik ga volgende week bevallen. Dan passen mn broeken hopelijk gauw weerquote:
Awwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Vlindur het volgende:
Dit jochie wordt grote broer![]()
[ afbeelding ]
kekke trui! ik had in de brugklas een ernietruiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Vlindur het volgende:
Dit jochie wordt grote broer![]()
[ afbeelding ]
lui zwijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef minthy het volgende:
Teringjantje, mooi dat ik eens niet terug ga lezen... SR-achtige taferelen hier![]()
En hoorde net The Firm in de auto![]()
In december alweer 2quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kekke trui! ik had in de brugklas een ernietruileverde me 6 jaar de bijnaam Ernie op....
Thnxquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:00 schreef Veadige het volgende:
[..]
[..]
Oooow!! Tja, ik ben er net.
Euh... succes alvast, dan maar?
nja, het erge is dat 3-4 jaar later die Bert&Ernie als Blues Brothers/Men in Black shirts hip en liep iedereen met bert en ernie shirts....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In december alweer 2![]()
[..]Beter dan Bert
Ik riep je nog, gij dwaas!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef Cee het volgende:
Heb net even een kwartiertje erger-tv gekeken terwijl ik gewoon naar Dotan had kunnen kijken.
hoop dat het hem lukt, dan gaat ie misschien wel weg bij 3fm!twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 00:04:11... ben na een stop van ruim 5 jaar weer begonnen aan een dance track! En ik moet zeggen da'k alles behalve ontevreden ben over t resultaat! reageer retweet
van welk bouwjaar ben jij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het erge is dat 3-4 jaar later die Bert&Ernie als Blues Brothers/Men in Black shirts hip en liep iedereen met bert en ernie shirts....
Wil je graag dat ie gaat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
hoop dat het hem lukt, dan gaat ie misschien wel weg bij 3fm!twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 00:04:11... ben na een stop van ruim 5 jaar weer begonnen aan een dance track! En ik moet zeggen da'k alles behalve ontevreden ben over t resultaat! reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:05 schreef 3rdRock het volgende:
zal die zelf wel voor kiezen denk ik je hoort hem ook nooit over zijn kinderen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef FZN05 het volgende:
Weet trouwens iemand hoe de vrouw van Veenstra eruit ziet ofzo?
Heb pas wel eens haar naam horen zeggen, maar ben hem vergeten.
Je hoort hem eigenlijk nooit over zijn vrouw, weet iemand waarom? Gewoon een kwestie van werk en privé gescheiden houden?
1982. dus brugklas in 94-95 en die shirts waren hip in 98 schat ik...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
van welk bouwjaar ben jij?
Komt mij iig niet bekend voor
ik vind hem niet boeiend dus wmb mag ie wegquote:
Zij wil niet in de belangstelling.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef FZN05 het volgende:
Je hoort hem eigenlijk nooit over zijn vrouw, weet iemand waarom? Gewoon een kwestie van werk en privé gescheiden houden?
z'n vrouw heet Jessica volgens mij. en zijn zus Margot. kinderen weet ik niet...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zal die zelf wel voor kiezen denk ik je hoort hem ook nooit over zijn kinderen.
Heb haar een keer gezien toen ze hem opwachtte uit het Glazen Huis (op tv). Ziet er leuk uit, eigenlijk heel gewoon. En ze wil niet graag in de publiciteit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef FZN05 het volgende:
Ja Marthe, en die andere weet ik zo niet..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Vlindur het volgende:
Ik weet de namen van zijn kinderen niet eens meer![]()
Marte ofzo?
Ja, nu je het zegt...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Vlindur het volgende:
Marte ofzo?
Ik ben 2 jaar jongerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
1982. dus brugklas in 94-95 en die shirts waren hip in 98 schat ik...
[..]
ik vind hem niet boeiend dus wmb mag ie weg
Marthe en Nathan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Vlindur het volgende:
Marte ofzo?
mijn school ook niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben 2 jaar jongerMaar onze school was ook niet zo hip
van Lent is een held van hier tot ginderquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Veadige het volgende:
Ik heb 's morgens vroeg als ik naar het werk rijd wel eens "moeite" met Bert van Lent.
Die is ook vaak...... niet op de hoogte, zeg maar.
Maar toch luister ik er een half uur naar.
Tja.
geen namen die ik mijn kinderen zou gevenquote:
Dan ben ik erg blij dat ik niet jouw vrouw benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen namen die ik mijn kinderen zou geven
ik zou mijn dochter Shaniqua Lativia noemen en een zoon Henk-Rob
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreakquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Veadige het volgende:
Trouwens, nog mensen hier die het boek van Ekdom hebben gelezen en er veel in herkenden (qua muziek "ontdekken" en single'tjes kopen enzo)
geintjequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan ben ik erg blij dat ik niet jouw vrouw ben
Nathan vond ik ook erg mooi. Maar wij doen alleen Friese namen
Heb het boek wel gelezen, maar herken er niet zoveel in eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef Veadige het volgende:
Trouwens, nog mensen hier die het boek van Ekdom hebben gelezen en er veel in herkenden (qua muziek "ontdekken" en single'tjes kopen enzo)
God nee. Zoon 1 heet Rienk Bowe en zoon 2 is per PM/DM verkrijgbaarquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreak
[..]
geintje
maar bij jou wordt het dus Lolke en dergelijke?
Leuk, wat schreef hij je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:15 schreef Veadige het volgende:
Ik juist wel.
Ben ook van hetzelfde jaar.
Ekdom is paar maanden ouder.
Herkende er zóveel in dat ik hem zelfs gemaild heb.
Hij reageerde ook nog.
Sympathieke gast.
nja, ik kom dus uit het zuiden, maar woon nu in LWD en werk in een callcenter en ik verbaas me steeds weer over namen die ik lees. Lolke en Klaske en weet ik veel wat nog meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
God nee. Zoon 1 heet Rienk Bowe en zoon 2 is per PM/DM verkrijgbaar
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
boek gelezen, maar ik herkende er niet zoveel in. maar ik ben dan ook geen muziekfreak
[..]
geintje
maar bij jou wordt het dus Lolke en dergelijke?
Ja, dat zijn ook namen die ik niet zou kiezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kom dus uit het zuiden, maar woon nu in LWD en werk in een callcenter en ik verbaas me steeds weer over namen die ik lees. Lolke en Klaske en weet ik veel wat nog meer
Ja, godver, met zulke namen komt mn vent elke keer aanzettenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namen
Bonkebetske of Tjarketjopke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
kssst... Als ik kinderen krijg geef ik ze ook Friese namen, maar niet Trientsje, Fokke of Gurbe enzo, er zijn echt zat mooie Friese namen
Lang verhaal haha.quote:
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo reageert!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef Veadige het volgende:
[..]
Lang verhaal haha.
Dat hij blij was dat ik zijn boek had gelezen.
En dat ik ook de bond-van-doorstarters mixen van Peter Slaghuis opnam van de radio en hij deed dat ook en blablabla.
Muzikaal herkende ik zeer veel in zijn boek.
Meer dan in dat van Stenders.
Karstquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakken
Sorry nog daarvoor... Die bodemsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het liefst zou ik ze Kirsten en Karsten noemen. dat past zo leuk bij mijn achternaam. maar ik moet eerst een vrouw vinden die én mij leuk vindt, én kinderen wil, én akkoord gaat met die namen. en ze moet appeltaart kunnen bakken
Jep, had niet verwacht dat hij zou reageren!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Leuk dat hij zo reageert!
Heb het boek van Stenders niet gelezen, misschien binnenkort maar eens kopen.
mijn broertje en ik hebben ook een Friese naam....maar dat komt omdat ik genoemd ben naar een kinderkamer en mijn broertjes naam moest bij mijn naam passen. Mijn ouders waren volgens mij nog nooit in Friesland geweest voor ik er ging wonen....quote:
Ik ben er net in begonnen. Nu al een feest der herkenning.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
wehehe, die andere 3 punten bleken ook niet helemaal te kloppenquote:
ja, hé. Vertel es danquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn broertje en ik hebben ook een Friese naam....maar dat komt omdat ik genoemd ben naar een kinderkamer en mijn broertjes naam moest bij mijn naam passen. Mijn ouders waren volgens mij nog nooit in Friesland geweest voor ik er ging wonen....
dat boek is vrij moeilijk te krijgen volgens mij. ik heb em dubbel...maar 1 exemplaar ben ik kwijt...of probeer em te winnen bij Stenders!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:20 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Feest der herkenning met jouw jeugd? Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben er net in begonnen. Nu al een feest der herkenning.
Waarom niet? vanwege die mafklapper? Ik zou mijn zoon ook zo Tristan noemen hoor. Ik kies voor een naam. Niet voor een persoonlijkheidquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
Karst zou ik mijn kind niet noemen...
ach, wtf. dit account is toch gekoppeld aan mijn Twitter. Remco is de naam. mijn broertjes naam krijg je nietquote:
17, dus ik moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Feest der herkenning met jouw jeugd? Hoe oud ben je?
nja, dat klopt wel..maar een naam als Adolf zou ik niet zo snel gebruiken...maar dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Tristan of Karst.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waarom niet? vanwege die mafklapper? Ik zou mijn zoon ook zo Tristan noemen hoor. Ik kies voor een naam. Niet voor een persoonlijkheid
het verhaal van zijn moeder vond ik zo mooi geschrevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef Veadige het volgende:
Persoonlijk vond ik het Ekdom boek "leuker" dan het Stenders boek.
Maar dat is smaak.
collega van mij heeft adolf als zijn doopnaamquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, dat klopt wel..maar een naam als Adolf zou ik niet zo snel gebruiken...maar dat is natuurlijk van een iets andere orde dan Tristan of Karst.
Klopt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het verhaal van zijn moeder vond ik zo mooi geschreven
helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het verhaal van zijn moeder vond ik zo mooi geschreven
Nou zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, wtf. dit account is toch gekoppeld aan mijn Twitter. Remco is de naam. mijn broertjes naam krijg je niet
Ik wil niet zeiken, maar hij begon er niet zelf over. Moet hij dan niets terug zeggen ofzo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:25 schreef Cee het volgende:
Oh, Domien aan het woord. Gaat vast dan nog uren over z'n PADI en z'n iPhone.
Ah, daar gaan we al.
Het liefst wel ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeiken, maar hij begon er niet zelf over. Moet hij dan niets terug zeggen ofzo?
Nee, die namen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, die andere 3 punten bleken ook niet helemaal te kloppen
7 uur in den ochtend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Vlindur het volgende:
Tot hoelang duurt het eigenlijk? Want ik denk dat ik zo maar richting mn nest moet. Kijken of ik mijzelf in slaap kan woelen
Je luistert de hele avond en je weet niet tot hoe laat het duurt? Knapquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef Vlindur het volgende:
Tot hoelang duurt het eigenlijk? Want ik denk dat ik zo maar richting mn nest moet. Kijken of ik mijzelf in slaap kan woelen
ow, fuck...mijn ouders zijn leugenaars! tis Gronings! http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/Remmequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou zeg.![]()
Maar jou naam is toch niet Fries? niet heel typisch iig.
Ik heet CarlaMaar mn moeder is een brabo. Mijn broertje heet J.ohann en zus M.arit
Mix van alles. Broertje is vernoemd en zus is volgens mij ook Fries
Ik ben er pas sinds een uur of 22:30quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:28 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Je luistert de hele avond en je weet niet tot hoe laat het duurt? Knap
Ja ziequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, fuck...mijn ouders zijn leugenaars! tis Gronings! http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verklaring/naam/Remme
ik ga mijn moeder maar eens even bellen en verrot schelden!quote:
en ik dan?quote:
Arme moederquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ga mijn moeder maar eens even bellen en verrot schelden!
ik ben verder wel blij met mijn naam. niet heel zeldzaam maar ook niet te algemeen. en het betekent Vermaarde Raadgever. dat vind ik wel wat hebben.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Arme moederKlein foutje maar joh
Mijn nicht heet Y.oni. Dát is pas sneu
Alvast veel leesplezier!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef FZN05 het volgende:
Heb het boek van Stenders meteen maar even besteld!
Mijn naam stamt van Karel af en betekend iets van 'manlijk' Daar wordt je vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben verder wel blij met mijn naam. niet heel zeldzaam maar ook niet te algemeen. en het betekent Vermaarde Raadgever. dat vind ik wel wat hebben.....
nee, Y. zou ook nooit als naam aan mn kind geven. ik zou het lekker simpel houden. Hoewel Bente wel hoog staat, kan ik mn ouders 1 naam vernoemen
ach, bij mijn ouders komt het gewoon mooi uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Mijn naam stamt van Karel af en betekend iets van 'manlijk' Daar wordt je vrolijk van
Bente is ook een toffe naam![]()
Wij doen niet aan vernoemen trouwens. Te veel gedoe en te veel lelijke namen
Je bent nog jong joh. Nog alle tijdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, bij mijn ouders komt het gewoon mooi uit.
maar goed...ik lul nu over kindernamen terwijl ik uberhaupt geen voortplantingsplannen heb atm. ik vermoed dat mn ouders' kleinkinderen uit de vriendin van mn broertje moeten komen
ow, t heeft niets met leeftijd te maken...het lijkt me voor de mensheid beter dat mijn genenpakket zich niet verder verspreidtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je bent nog jong joh. Nog alle tijd
Hole, waarom heb jij eigenlijk niet samen met TwitWouter één kanaal?quote:
dat moet je aan twitwouter vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Hole, waarom heb jij eigenlijk niet samen met TwitWouter één kanaal?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat moet je aan twitwouter vragen.
Wil jij het wel en hij niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat moet je aan twitwouter vragen.
Ik vind alles best het idee van 3FMVideo was ook dat meerdere mensen de boel gingen onderhouden, na 2 weken was ik nog de enigste.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
Lieve mensen, ik verhuis naar boven. Hoop dat ik nog wat uur slaap kan pakken..
Trusten en geniet er nog van!
nnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
slaap lekker en succes!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef Vlindur het volgende:
homo in ontkenning?quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:52 schreef CindieY het volgende:
Nachtelijke opruimwoede tijdens deze aflevering van EW is best fijn en wat gaat 't vlot
Ik wil anders best meehelpen om wat filmpjes online te zetten. Jammer dat TwitWouter het niet wil...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vind alles best het idee van 3FMVideo was ook dat meerdere mensen de boel gingen onderhouden, na 2 weken was ik nog de enigste.
Dat vind ik toch wel aparte namenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik heet CarlaMaar mn moeder is een brabo. Mijn broertje heet J.ohann en zus M.arit
Die heb ik even voor 12en gedaanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zo stond ik gisteren rond dit tijdstip een afwas weg te werken
Het is nu bij te houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die heb ik even voor 12en gedaanZo nog wat laatste troepjes opruimen en dan kom ik weer actief mee posten. Ik geloof dat de rust hier wel enigszins is terug gekeerd
hellyeahquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:56 schreef gewoonfaye het volgende:
Is het het waard om de webcam aan te zetten?
Ik neem alles op en check alles in snelle tempo. en TwitWouter heeft nooit contact met me gehad dus ik heb geen idee of hij wil of niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:54 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik wil anders best meehelpen om wat filmpjes online te zetten. Jammer dat TwitWouter het niet wil...
Hij wil nogal geliefd zijn bij de DJ's...
Jammer ook dat TwitWouter vaak genoemd wordt op 3FM als het om filmpjes gaat, op 3FMVid staan meer filmpjes...
Ja, ook fijn! Af en toe wat vers vlees is niets mis mee, maar toen ik vanavond tussen de drukte door even hier spiekte kende ik de helft niet... Regelmaat en structuur, ik hou er zo vanquote:
change is never good aldus Sheldonquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, ook fijn! Af en toe wat vers vlees is niets mis mee, maar toen ik vanavond tussen de drukte door even hier spiekte kende ik de helft niet... Regelmaat en structuur, ik hou er zo van![]()
Volgens mij ben ik soms nog autistischer dan de jongens waarmee ik werk
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliëntenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
change is never good aldus Sheldon
ik herken mezelf in Raj, behalve de alcohol...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliënten
Fascinating.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
change is never good aldus Sheldon
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik herken in Sheldon ontzettend veel trekjes van mijn cliënten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.
Ik ook... Maar als je je meer gaat verdiepen in andere ziektebeelden, zul je ook veel herkennen. De eerste werkweek kreeg ik allerlei info over autisme, schrok me lam. Toen ik de bewoners zag keek ik vreemd op en dacht: "Als hij autisme heeft dan heb ik het ook!"quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken veel van m'n eigen trekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |