quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Swomp het volgende:
Beste mensen, ik moet het voor gezien houden helaas![]()
Bye
ja, maar jij bent daar opgegroeid volgens mij? ik heb de 1e 20 jaar van mijn leven tussen waal en rijn doorgebrachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Welkom in Grunn, ik werk ook in een verzorgingstehuis dus ik hoor het dagelijks
nooit. Corton doet gewoon dat liveprogramma nog hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef FZN05 het volgende:
Ik kijk de banner in de OP eens goed...
Wanneer wordt Corton vervangen door Roos?
die zat net nog op de dameswcquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Qunix het volgende:
Henk blijft nog verdacht stil...
Dit nummerThe Firm
Goddank.twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:42:52Ja, ik ga écht 'zo naar huis'! :-) #EW5 #ekstraweekend reageer retweet
Omdat het nu nog als serieuze muziek wordt gezien maar over 10 jaar nog te slecht is voor Q's Foute Uur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Waarom word er zo weinig niet serieuze muziek tegenwoordig nog populair?
Vroeger had je Def Rhymz, Aqua, Toy Box enzovoort.
Trustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Swomp het volgende:
Beste mensen, ik moet het voor gezien houden helaas![]()
Bye
Oh Oh Cherso, New Kids...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Heel goed Domien geeft nog een beetje om zijn luisteraars.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
Goddank.twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:42:52Ja, ik ga écht 'zo naar huis'! :-) #EW5 #ekstraweekend reageer retweet
Def Rhymzquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Oh ja verrek...quote:
ik heb de afgelopen week de Greatest Hits van Ch!pz geluisterd. met dank aan Stenders die een nummeri n zijn quiz gebruiktequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
Er word gerept over den commerciële vijand!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat het nu nog als serieuze muziek wordt gezien maar over 10 jaar nog te slecht is voor Q's Foute Uur.
solo niet, maar in duo is ie prima, zowel als iemand anders als toen hij met Timur een paar keer Coen en Sandershow deed. hij lijkt iemand nodig te hebben om zich aan op te trekken. net als Coen en Sander eigenlijk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Vinden jullie Domien niet leuk?
Jezus, ik moet écht weer vaker komen
The Firm met Startrekking.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef CindieY het volgende:
WTF hoorde ik net? Ik stond echt rustig te afwassen en dan dat op de achtergrond
klopt, en thuis bij mijn ouders en opa en oma wordt er gronings gepraat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar jij bent daar opgegroeid volgens mij? ik heb de 1e 20 jaar van mijn leven tussen waal en rijn doorgebracht
Ch!pzquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen week de Greatest Hits van Ch!pz geluisterd. met dank aan Stenders die een nummeri n zijn quiz gebruikte
niet tijdens @work. sowieso vind ik de dj's overdag niet hun "talent" laten zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef Vlindur het volgende:
Vinden jullie Domien niet leuk?
Jezus, ik moet écht weer vaker komen
dus jij zou mijn familie amper verstaan als ze in het plat Huusses op de praatstoel klimmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef themauster het volgende:
[..]
klopt, en thuis bij mijn ouders en opa en oma wordt er gronings gepraat.
Idd, of nog beter FoxKidsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ch!pz
Sowieso Jetix, die goede ouwe tijd.
JIJ SNAPT HET!quote:
mijn collega's snappen mijn smaak niet.....nu ben ik bezig met The Greatest Hits van Creed. de hele discografie is me iets teveel van te goeiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ch!pz
Sowieso Jetix, die goede ouwe tijd.
Ah ok. Duidelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
solo niet, maar in duo is ie prima, zowel als iemand anders als toen hij met Timur een paar keer Coen en Sandershow deed. hij lijkt iemand nodig te hebben om zich aan op te trekken. net als Coen en Sander eigenlijk....
Naat.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
niet tijdens @work. sowieso vind ik de dj's overdag niet hun "talent" laten zien.
ideale laat in de middagshow idd. tieners thuis uit school en onzin uitkramen. ik hoor het niet zo vaak, maar als ik het hoor moet ik lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk
Coen en Sander vind ik ook een geniaal duo trouwens
Dat ze overdag te veel aan regels verbonden zijn en savonds los mogen?quote:
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.quote:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Het is 10 voor 12quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Dat is dus gewoon nog maar de neukende vraag!quote:
ik schrok toen ik zag tot het half 12 was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Sommige weten niet te boeien als je zoveel vrijheid bij 3FM hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Ik vind Coen bij Sander juist leuker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk
Coen en Sander vind ik ook een geniaal duo trouwens
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef FZN05 het volgende:
Je kunt goed horen wie Henk is en wie Gerard!
klopt, maar dat is ook niet echt hun taak. ze moeten vrij makkelijk te behappen puberradio maken en dat doen ze primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Als er twee op 3FM zijn die niks van muziek weten, dan zijn zij het.
Ze vullen elkaar wel goed aan, dus wat dat betreft is het een goed duo.
Maar qua muziek-kennis zijn ze zwaar ondermaats.
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Maar hun zijn er eigenlijk ook niet voor de muziek, maar voor het grote vermaak. En dat lukt ze primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
pak jullie sopdoekjes maar!quote:
Maar je mag ook maar 1 plaat draaien naar keuze.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Dat was Cee haar grap, copycat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
Dotan? daar heb ik een broertje Dood An..... hahahahahaha
ow, dat heb ik gemist. bij deze props voor Cee!quote:
Je hoort het ook aan de begin van de zin, dan hoor je gewoon dat het Gerard is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Evertjan het volgende:
als je uh uh hoort weet je dat het Ekdom is
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirtquote:
nu al opstandig! dat gaat wat worden....quote:
Niet haten op spijkerbroeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirt
Foutertquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel man, spijkerblousjes ftw! Nederlande heren altijd met hun spijkerbroek en G-star shirt
Hij lijkt op zn moederquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nu al opstandig! dat gaat wat worden....
zo fantasieloosquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet haten op spijkerbroeken.
Ik draag ze altijd.
Eentonigheid for life!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |