twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Het is 10 voor 12quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Dat is dus gewoon nog maar de neukende vraag!quote:
ik schrok toen ik zag tot het half 12 was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb echt geen enkel besef meer van tijd
Sommige weten niet te boeien als je zoveel vrijheid bij 3FM hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Ik vind Coen bij Sander juist leuker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Coen was zo leuk in glazen huis, maar gebonden aan Sander is hij echt minder. Domien is zo leuk op DomienFM, maar zo @Work is hij echt minder. Rabbering was een top DJ bij SR, maar zijn programma bij de overdagprogrammering is ronduit saai.
Sorry hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah ok. Duidelijk
Coen en Sander vind ik ook een geniaal duo trouwens
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef FZN05 het volgende:
Je kunt goed horen wie Henk is en wie Gerard!
klopt, maar dat is ook niet echt hun taak. ze moeten vrij makkelijk te behappen puberradio maken en dat doen ze primaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef Veadige het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Als er twee op 3FM zijn die niks van muziek weten, dan zijn zij het.
Ze vullen elkaar wel goed aan, dus wat dat betreft is het een goed duo.
Maar qua muziek-kennis zijn ze zwaar ondermaats.
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef FZN05 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:29@TjibbeTjibsma en ik gaan zeker nog een setje doen! Vannacht, ergens tussen 2 en 3. I'll sleep when I'm dead! #3FM #ekstraweekend reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |