Waarom zat Derks te zeuren dat er perse Jupiler League gezegd moest worden? Omdat hij gesponsord wordt ofzoquote:
omdat hij tot voor kort voorzitter van eerste divisie was en daar vast nog wel enige banden mee heeft?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zat Derks te zeuren dat er perse Jupiler League gezegd moest worden? Omdat hij gesponsord wordt ofzo![]()
.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik wilde eigenlijk die van die lachende Boskamp maar die is ook te groot? Dus ff deze genomen, die werkt wel.
Ja en - als de heren het gewoon Eredivisie willen noemen moet Derks gewoon zijn smoel houden. Je gaat de Premier League toch ook niet elke keer Barclays League noemen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat hij tot voor kort voorzitter van eerste divisie was en daar vast nog wel enige banden mee heeft?
Thanksquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:47 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fixed
Mijn achteraf-analyses worden prima gewaardeerd, blijkt altijd uit de verontwaardigde reacties.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Veerboot het volgende:
Kijken jullie ook altijd zo uit naar de mening van pberends, die hij de middag na een uitzending nog even in deze topicreeks komt geven? Ik ben altijd zo benieuwd of er wel of geen-smiley in zijn reacties verwerkt is!
Wie is pberends?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Veerboot het volgende:
Kijken jullie ook altijd zo uit naar de mening van pberends, die hij de middag na een uitzending nog even in deze topicreeks komt geven?
Dat is een misvatting.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Mijn achteraf-analyses worden prima gewaardeerd, blijkt altijd uit de verontwaardigde reacties.
Hij deed het prima, niet arrogant zoals die ouwe slet van een Mies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het nog een leuke knul ook!
Eerlijk gezegd boeit me het geen reet.quote:
Idd gewoon normaal, zonder een 'air'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij deed het prima, niet arrogant zoals die ouwe slet van een Mies.
Vooral het feit dat hij zich er zo druk over maakt vind ik altijd bijzonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Veerboot het volgende:
Kijken jullie ook altijd zo uit naar de mening van pberends, die hij de middag na een uitzending nog even in deze topicreeks komt geven? Ik ben altijd zo benieuwd of er wel of geen-smiley in zijn reacties verwerkt is!
Waarom maak jij je zo druk om een comment op FOK!? Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vooral het feit dat hij zich er zo druk over maakt vind ik altijd bijzonder.
Zie bijvoorbeeld zijn post over Frans Derks. Niemand ter wereld maakt zich daar druk over waarom iemand vindt dat de 1e divisie Jupiler League genoemd moet worden, maar hij blijkbaar wel. Hij is dus een interessant psychologisch studie-object, want wat gaat er dan in die bovenkamer om, vraag ik mij af?
Je profiel aanpassen was nog een flinke zoektocht, maar aangenomen en done.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef Veerboot het volgende:
Ik wil graag de volgende motie in stemming brengen:
• Iedereen die in dit topic post moet verplicht een VI-usericon hanteren!
Naja uitkijken is een groot woord, maar ik weet wel van te voren dat ik het 90% van de keer niet met hem eens benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:17 schreef Veerboot het volgende:
Ook paradoxale antwoorden weet hij op onnavolgbare wijzes te counteren. Die radartjes werken op volle toeren mensen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom maak jij je zo druk om een comment op FOK!? Ben je wel goed bij je hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |