quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:07 schreef xCore het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zaterdagmiddag verveling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik heb ook geen flauw ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:39 schreef ZuidGrens het volgende:
Mij best, maar ik weet niet eens hoe ik er een moet maken. Liefst zou ik er eentje van Boskamp hebben.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:45 schreef xCore het volgende:
Aangezien ik me toch verveel, zal ik wel wat gifjes maken
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Ik de koeken van Boskamp geprobeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:05 schreef xCore het volgende:
[..]
Klote, helemaal vergeten, om welke gaat het?
Fixedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik de koeken van Boskamp geprobeerd.
Thanks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:00 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Shit, ik zie nu pas dat je plaatje max 50kb mag zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:22 schreef Heufd het volgende:
[..]
Kun je de "hah, daar ben ik weer"-Wilfred ook fixen?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:47 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Fixed
Zoals ik al voorspeld had, maar niemand wilde me gelovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die zei ook geen reet dus dan mis je alsnog vrijwel niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |