Je zou eigenlijk die "woh-woh-woh-wop" van Derksen even los moeten knippen en er een loop van moeten maken. En diequote:
Die toeter van genee er ook achteraanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk die "woh-woh-woh-wop" van Derksen even los moeten knippen en er een loop van moeten maken. En dievan Genee ook in een aparte gif
Ik vond het eerder slecht dat niemand aan tafel op die naam kon komen hoorquote:
Het was een prima uitzending. Vond het begin juist het beste.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga hem morgen toch maar terug kijken, je bent die-hard of je bent het niet...maar was weinig boeiends als ik het zo terug lees
Oke, mooi. Ik ga ondertussen FIFA doen dus mocht het mij tegenvallen dan vermaak ik me sowieso welquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was een prima uitzending. Vond het begin juist het beste.
Voor op de achtergrond is het een redelijke aflevering: 7-quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:49 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Oke, mooi. Ik ga ondertussen FIFA doen dus mocht het mij tegenvallen dan vermaak ik me sowieso wel
Ziet er prima uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg die avatar niet zodat hij mooi doorhapt
Klopt een die-hard kijkt livequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ga hem morgen toch maar terug kijken, je bent die-hard of je bent het niet...maar was weinig boeiends als ik het zo terug lees
thanxquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk die "woh-woh-woh-wop" van Derksen even los moeten knippen en er een loop van moeten maken. En dievan Genee ook in een aparte gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |