Hij is niet voor niets na de meet Admin af.quote:
Je hebt het nota bene zelf gezegd. Maar goed, zal mij verder ook een worst wezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat vind jij, de Koos die denkt dat iedere Republikein een gehersenspoelde Vaticaan fanaat is.
Worst zei je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het nota bene zelf gezegd. Maar goed, zal mij verder ook een worst wezen.
Ik ga vreten.
Ik heb gezegd dat ik geen kinderen hoef en niet per se hoef te trouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt het nota bene zelf gezegd. Maar goed, zal mij verder ook een worst wezen.
Ik ga vreten.
Ben je die Groningse wervelstorm aan het uitdagen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
Behalve lesbo's, wat een vuig volk is dat.
Oh ja, oké, om de andere lachwekkende OP een gulle lachquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Af en toe wel een beetje hard uitlachen.
Maar het is leuk geweest inderdaad.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je die Groningse wervelstorm aan het uitdagen?
Op een gegeven moment heb je de evolutie en christenbashes wel gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een beetje te rustig als je het mij vraagt.
Oh dear, een filosofie student als DJ.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Overigens moest ik gisteren proefdraaien als DJ in die kroeg vol hipsters. Ze hebben me nog aangenomen ook. Als bijbaantje DJ.. het is toch best vet, dacht ik bij mezelf.
Ik zou absoluut niet weten hoe dat moet, en ik wil het ook niet wetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Overigens moest ik gisteren proefdraaien als DJ in die kroeg vol hipsters. Ze hebben me nog aangenomen ook. Als bijbaantje DJ.. het is toch best vet, dacht ik bij mezelf.
Ik sloot af met de kneiter van een hit:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dear, een filosofie student als DJ.
Wat speel je, klassieke wals?
Leuk toch? Er zijn slechtere bijbaantjes denkbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef Friek_ het volgende:
Ik zat eerder aan deze te denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sloot af met de kneiter van een hit:
Haha, wel een dance versie hoop ik toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik sloot af met de kneiter van een hit:
Ja, het is eigenlijk wel heel gaaf. Mag nu in de middaguurtjes wat kloten met de apparatuur, om vervolgens de donderdag-, vrijdag- en zaterdagnachten te doen. Eerst eens wat beter de apparatuur leren beheersen, m'n externe HD op orde brengen qua muziek (500+ GB muziek sorteren in genres en keuren op geschiktheid voor in de kroeg, oh dear) en we kunnen loos gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk toch? Er zijn slechtere bijbaantjes denkbaar.
Fedde le Grand in een kroeg vol hipsters? Oh oh VS, ik moet je nog wat leren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:43 schreef Voorschrift het volgende:
Kijk, zoals dit Friekieboy.
Dan kom ik langs.
Hipsters zijn dan gewoon nerds in disguise die denken dat ze populair zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fedde le Grand in een kroeg vol hipsters? Oh oh VS, ik moet je nog wat leren.
Eerder wannabe nerds. Ze weten vaak geen zak van iets af. Meer een fashion dingetje volgens mij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hipsters zijn dan gewoon nerds in disguise die denken dat ze populair zijn.
Dat origineel is trouwens tig keer beter dan al die slappe dance-verkrachtingen van dat nummer. Sowieso zijn dat soort remixes vaak een toonbeeld van wansmaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha, wel een dance versie hoop ik toch?
Hm dat is dan ook wel weer zo, meeste hipsters zijn design studenten of iets dergelijks en weten alleen welke kleuren bij elkaar passen. Doe een belachelijk te strakke broek aan met sneakers en een vies kleur shirtje en een Urkel bril en klaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerder wannabe nerds. Ze weten vaak geen zak van iets af. Meer een fashion dingetje volgens mij.
Mwah, Praise You van Fatboy is gewoon te langzaam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:49 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat origineel is trouwens tig keer beter dan al die slappe dance-verkrachtingen van dat nummer. Sowieso zijn dat soort remixes vaak een toonbeeld van wansmaak.
Dat is wel waar trouwens. Veel van die hipstermeisjes lijken in het begin wel interessant door hun wat alternatieve tik, maar al snel kom je erachter dat ze niet bepaald een mening hebben of enige algemene kennis bezitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerder wannabe nerds. Ze weten vaak geen zak van iets af. Meer een fashion dingetje volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |