Maar dat is toch geen ellende in jouw ogen? Je zit in elk Mauro-topic een hoop stampij te maken dat die knaap moet vertrekken. Wees Albayarak dankbaar.quote:
Dus Mauro uitzetten is ellendig ?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, dan krijgt hij klappen van Maxime.
Mwah geloof ik niet zo hard in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij mag het niet van de gedoogpartner. En zijn eigen hachje is net iets belangrijker blijkt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen ellende in jouw ogen? Je zit in elk Mauro-topic een hoop stampij te maken dat die knaap moet vertrekken. Wees Albayarak dankbaar.
Eerder jij. Of was het je alter ego die dat Mauro-topic in NWS volbaggerde?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]![]()
Je hebt de vrijmibo flink achter je rug.
Getting H-E-R-P-E-S.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:26 schreef De_Nuance het volgende:
3-voud en de PvdA sitting in a tree.
K-I-S-S-I-N-G
Echt hèquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
3-voud moet bijna huilen als iemand roept dat Mauro moet blijven, maar nu is het plots PvdA-ellende. Rara politiepetje van Mauro.
Laat ze toch ff. Dit is best vermakelijk zo voor het eten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:25 schreef Voorschrift het volgende:
Nou nou relnichten, gedraag jullie.
Ja de PvdA dan.quote:
Neehee, anders was 't giving in plaats van getting.quote:
Best wel ja.quote:
Ongetwijfeld. Voor elke scheet wordt tegenwoordig een petitie opgezet.quote:
Niemand heeft ooit voor mij een petitie opgezet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Voor elke scheet wordt tegenwoordig een petitie opgezet.
Af en toe wel een beetje hard uitlachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom, geen aandacht aan schenken.
Welke wil je?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit voor mij een petitie opgezet.
Klein beginnen, POL-mod lijkt me wel wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke wil je?
VS for president petitie?
Daar ben je toch zelf voorstander van? Jij bent gek genoeg behoorlijk idolaat van die Amerikaanse homofoben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit voor mij een petitie opgezet.
Ja, om mijn trouwen te verbieden, adopteren van kinderen te verbieden of me ziek te verklaren, maar dat daargelaten.
Ja dat vind jij, de Koos die denkt dat iedere Republikein een gehersenspoelde Vaticaan fanaat is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar ben je toch zelf voorstander van? Jij bent gek genoeg behoorlijk idolaat van die Amerikaanse homofoben.
Dan pleegt remlof zelfmoord.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klein beginnen, POL-mod lijkt me wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |