Shipping costs?quote:
Die vallen wel meequote:
Omgerekend was het precies 45euro geloof ik.quote:Ultra Fine Scottish Oats
Size: 5kg Tub
3 £9.99 £29.97
Goods Total £29.97
Shipping Total (DPD Classic) £7.49
Order Total £37.46
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:27 schreef Panzermaus het volgende:
Nice, hoe zijn je glutes?
ruilen voor me bicepzz (hebk tog dubbel ;p ) ???Sterke belichting, sterke 33 cm armen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Sterke belichting, sterke 33 cm armen.Helaas niet, geen idee wat ze meten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe alleen fullbody compounds.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef Kroc het volgende:
biceps is groter dan triceps of lijkt dat maarzo, if so = curlbro![]()
Ik vraag me dat altijd af of dat zo is. Kún je sneller gains zien als je kleiner bent? Groeit alles niet gewoon verhoudingsgewijs?quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:10 schreef seto het volgende:
Ik wou dat ik wat kleiner was zodat ik ook sneller gains kon zien
Ze groeien dan toch ook harder? Stel dat spieren na elke zware training 1% groter herstellen, dan heb je dezelfde 1% bij meer spier (grote mensen) en bij minder spier (kleiner mensen) en verhoudingsgewijs is dat dan hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:13 schreef seto het volgende:
Denk het niet, anders zouden spieren bij lange mensen harder groeien dan bij kleine mensen toch? Sinds ze een groter oppervlak hebben om te vullen.
Herkenbaar. Maar dat gebeurt al snel, ik heb verre van dikke poten (wel bovengemiddeld) en heb binnenkant bovenbenen ook al open liggen na een feestje. Tenzij ik een opa onderbroek aan heb en de boel goed invet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb van nature ook flinke stalpoten. Ik squat helemaal niet zwaar, maar mijn benen zijn toch redelijk massief. Het wordt irritant als je onderbroeken omhoog kruipen, broeken niet meer normaal aan- en uitgaan en je schuurplekken gaat krijgen. Dat laatste doet nog teringveel pijn ook.
Het heeft zo zijn voor en nadelen, je rug lijkt al snel heel groot, alleen armen en kuiten kunnen echt een hel zijn om bij te trekken. Heb er zelf ook last van (1,96) maar als je dan eenmaal rond de 110kg @ 10% BF zit ben je ook echt groot.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:10 schreef seto het volgende:
Ik wou dat ik wat kleiner was zodat ik ook sneller gains kon zien
Ik denk dat ze gewoon even hard groeien, alleen bij kleine mensen zul je het sneller zien. Als je 5kg spier toevoegt aan iemand van 1.70 en aan iemand van 1.90 zie je het gewoon veel duidelijker bij de kleinere persoon.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze groeien dan toch ook harder? Stel dat spieren na elke zware training 1% groter herstellen, dan heb je dezelfde 1% bij meer spier (grote mensen) en bij minder spier (kleiner mensen) en verhoudingsgewijs is dat dan hetzelfde.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:07 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Sterke belichting, sterke 33 cm armen.Waar blijven jouw foto's, maatje? Je moet wel een sick fucking cunt zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 07:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
sicke goede benen voor een vrouw
Mijn foto's zullen hier nooit komenquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Waar blijven jouw foto's, maatje? Je moet wel een sick fucking cunt zijn.
Thanks.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes Panzer.Zo rond 13-14% bodyfat nu?
stuur me pb op gay.nl dan xoxoxoquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Mijn foto's zullen hier nooit komen.
Dat is het punt juist: iemand van 1.70m zet moeilijker 5 kg spier aan, omdat de beginmassa waaruit de groei moet ontstaan, kleiner is.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:31 schreef seto het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon even hard groeien, alleen bij kleine mensen zul je het sneller zien. Als je 5kg spier toevoegt aan iemand van 1.70 en aan iemand van 1.90 zie je het gewoon veel duidelijker bij de kleinere persoon.
Eens.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Erin Stern heeft imo wel een prachtlichaam.
Vrouwen kunnen ook last krijgen van schurende bovenbenen (en dan heb ik het over KT-ende vrouwen, niet over Obese-kandidates (aardige gast, trouwens in die sportschool, aflevering van gisteren).quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een vrouw ben.
15% is wel laag hoor, voor een vrouw.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:45 schreef slacker_nl het volgende:
100 dagen, whehehehe. Ben nu ongeveer een jaar bezig en nog niet cover modelwaardig
Wil eind volgend jaar op 15% bf zitten (body fat toch?) en dan is het wmb mission accomplished. En m'n PR's aan gort gelopen hebben, ook niet onbelangrijk
100 dagen, tis misschien te doen, maar ben heel rustig begonnen, doel was gezonder gaan leven, niet six pack scoren.
Daar had ik me al op voorbereid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:53 schreef Kroc het volgende:
ik dacht dat het mannenbenen waren toen ik snel door het topic scrolde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |