Vooral als ik naar het strand ga; zout water is funest als je dikke poten hebt. Vaseline is dan de enige optiequote:Op maandag 31 oktober 2011 01:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben blij dat ik een vrouw ben.
Zij is 1.65 en gaat van een cup E naar een cup C. Te veel mag niet aangezien het de borstfunctie kan aantasten en zij nog graag moeder wilt worden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:14 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Borstverkleining, altijd zonde.Maar als het fysieke klachten bezorgt, erg logisch en begrijpelijk.
Awww..en er valt ook niet veel tegen te doen..heb je trouwens min pm over emigratie gehadquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vooral als ik naar het strand ga; zout water is funest. Vaseline is de enige optie
Broer, ik voel je pijn. Heb 200% precies hetzelfde.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb van nature ook flinke stalpoten. Ik squat helemaal niet zwaar, maar mijn benen zijn toch redelijk massief. Het wordt irritant als je onderbroeken omhoog kruipen, broeken niet meer normaal aan- en uitgaan en je schuurplekken gaat krijgen. Dat laatste doet nog teringveel pijn ook.
Idd, eerst kijken of het trainen helptquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wel leuk vind ik dat met mijn upperpecs een pec bounce kan doen.
Borstverkleining overweeg ik maarja veel nadelen ook wel en eerst maar eens kijken wat dalen in vp en trainen sowieso doet(krijg van het laatste juist meer volume.
Hmm ja ik wil de komende 15 jaar geen kids maarja je weet het niet he.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Zij is 1.65 en gaat van een cup E naar een cup C. Te veel mag niet aangezien het de borstfunctie kan aantasten en zij nog graag moeder wilt worden.
Mijn trouwe H&M geblokte fladderdingen zijn Bjorn Borgs geworden.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:20 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb van nature ook flinke stalpoten. Ik squat helemaal niet zwaar, maar mijn benen zijn toch redelijk massief. Het wordt irritant als je onderbroeken omhoog kruipen, broeken niet meer normaal aan- en uitgaan en je schuurplekken gaat krijgen. Dat laatste doet nog teringveel pijn ook.
Lastig broskiquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:29 schreef o.us het volgende:
Ik moet om de maand nieuwe boxers halen omdat er een paar zijn die door het fitnessen steeds te klein worden. Lang leve de Zeeman.
Ik heb al een aardige collectie, daar niet van. Maar sommige zijn echt vet (duur) en die moet ik dan weer weggooien. De hartpijnquote:
Was je een ecto?quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:33 schreef Panzermaus het volgende:
Ik baal er trouwens van dat ik echt heel weinig foto's heb van voor ik begon.
'Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen.'
Dacht ik nog een verloren Hyves-fotoalbum te kunnen vinden van iemand van vakantie 2010. Heb mijn Hyves allang opgedoekt, kan er dus niet meer bij.
Vraag mooie boxers voor je verjaardag.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb al een aardige collectie, daar niet van. Maar sommige zijn echt vet (duur) en die moet ik dan weer weggooien. De hartpijn.
Oeh, ik zie 'm nu pas! Ik moet eens vaker naar dat icoontje kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Awww..en er valt ook niet veel tegen te doen..heb je trouwens min pm over emigratie gehad?
Hmm, met mijn verjaardag ben ik wss niet in Nederland. Zoja, dan is dat een optie jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vraag mooie boxers voor je verjaardag.
Vriendin van me vroeg sokken.
Goedzo!quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Oeh, ik zie 'm nu pas! Ik moet eens vaker naar dat icoontje kijken
Vooral irritant als je gaat neuken ook; ik laat mijn broek nogal eens uittrappen (voorzichtig met de knieen dames), maar dat kan dus echt niet meerquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn trouwe H&M geblokte fladderdingen zijn Bjorn Borgs geworden.![]()
Maar dat met dat uitdoen is herkenbaar, moet mijn benen stijf tegen elkaar aandoen en dan de boel naar beneden trekken. Uitschoppen kan niet meer.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vooral irritant als je gaat neuken ook; ik laat mijn broek nogal eens uittrappen (voorzichtig met de knieen dames), maar dat kan dus echt niet meer
Je paarsgepunte lans groeide enorm en toen kon je krappe broekie het niet meer aan.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]Hoe denk je dat die van mij gisteren gescheurd is.
![]()
![]()
![]()
![]()
godverdomme
![]()
![]()
![]()
Ontopic:
[ afbeelding ]
27 juli 2011
Toen was ik er allang tevreden mee. Kuiten mogen voller, dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:27 schreef Panzermaus het volgende:
Nice, hoe zijn je glutes?
ruilen voor me bicepzz (hebk tog dubbel ;p ) ???Heet hoor, zal vandaag proberen pics te maken van glutes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik je triceps misschien, ik vind mooiere spieren dan biceps.
sicke benen voor een vrouwquote:Op maandag 31 oktober 2011 02:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[ afbeelding ] Zak hier een beetje door mijn knieen.
[ afbeelding ]
Sowieso moet er vet weg hier en daar...:$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |