ICK WEED HUD NEITTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk zo hatelijk dat van die achterlijke fondsenwervers me niet eens aan durven te spreken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]be my jedi-master, teach me
quote:
die kan ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 1: oefen je beste pokerface voor de spiegel
Denk je dat zon bril helpt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 1: oefen je beste pokerface voor de spiegel
ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit ik had een leuke stap 2 bedacht maar ik ben hem vergeten, even denken
ik zou gillend wegrennen, jaquote:
zonder is beterquote:
Ik moet nu toch een bril!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht in spanning af
[..]
ik zou gillend wegrennen, ja
Oh ok... misschien een baard dan.quote:
neem de Gunther lookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet nu toch een bril!
[..]
Oh ok... misschien een baard dan.
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen en louboutins en een mclaren F1 kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichtingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 2: Zeg 10x tegen jezelf 'Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting'
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je de Gunther look neemt dan denken ze dat je zwakzinnig bent en willen ze je op die manier geld aftroggelen
ik neem het wel serieus hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef Argo het volgende:
[..]Ben ik dan een baas, ik dacht dat Gunther niet serieus genomen werd.
[..]
ok i'm on itquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 3: Bekijk alle eps van Gossip girl en observeer Blair.
dan zeg je "OHHHH YOU TOUCH MY TRALALA"quote:
My ding ding dongquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan zeg je "OHHHH YOU TOUCH MY TRALALA"
nee jonge, die poept je tas onderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
een sjiewawa voor in je designer tas u_u
kurkje er inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonge, die poept je tas onder
Nee joh mallerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOAX, hij wenst je een hatelijk weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i bring the painquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOAX, hij wenst je een hatelijk weekend.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!Ga nou maar je oh zo lekkere vriendin neuqen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus dat he, dikke bling bling ditdat alles jwzquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!HOU JE BEK TEGUH SPEES GEAKKK KOM DANGGG IK HOEK JESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Stap 3 sla ik over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Argo ben je al klaar met stap 3?
JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Stap 3 sla ik over.![]()
En en ik ga de gunther look aanmeten denk ik.
dat.. nooit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap: Ga een maand bij een callcenter werken, dan weet je hoe irritant dat is.
YOU TEASE ME, OH PLEASE ME, I WANT YOU TO BE MY LOVE TOY (8)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik wel nog twee sunshine girls nodig..
Mag ik dan donkere bliksemstorm girl zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:11 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik wel nog twee sunshine girls nodig..
AANGENOMEN!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
YOU TEASE ME, OH PLEASE ME, I WANT YOU TO BE MY LOVE TOY (8)
zie, ik ken de tekst
Jawel heur, dat matched goed bij mijn zwarte condooms met gele bliksemflits. Custom made ook nog!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik dan donkere bliksemstorm girl zijn?
ik kwijlde op m'n goeie goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag ik dan donkere bliksemstorm girl zijn?
Ewa G die bitch begon zelf jeweettochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dus dat he, dikke bling bling ditdat alles jwz
[..]
HOU JE BEK TEGUH SPEES GEAKKK KOM DANGGG IK HOEK JE
u Jelly fatty?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga nou maar je oh zo lekkere vriendin neuqen.
nie komme fokke (hihihi fokke) met mu e-matties a zemmelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:14 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ewa G die bitch begon zelf jeweettoch
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kwijlde op m'n goeie goed
Niet echt size 0 meer shape 0quote:
quote:
JwZquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nie komme fokke (hihihi fokke) met mu e-matties a zemmel
Kan toch zien dat je dat niet bent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe komen mensen erbij dat ik dik ben?
ik heb uberhaupt geen idee hoe jij er uit zietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoi Kloon van rokjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:20 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Kan toch zien dat je dat niet bent?
oh jawelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik heb uberhaupt geen idee hoe jij er uit ziet
JALOEZIE! DE WORTEL VAN HET KWADE!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
it's not me, geloof mequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hallon ik zie dat je nieuw bent, ik ben hier zeg maar een beetje de baas. Ik heb connecties met Gunther, zin in een date?quote:
smooth maddafakkaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:23 schreef Argo het volgende:
[..]
Hallon ik zie dat je nieuw bent, ik ben hier zeg maar een beetje de baas. Ik heb connecties met Gunther, zin in een date?
beetje eng welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noez heel de sc vol met gossip girl
Bedankt voor de info, lonely boy.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij nog leeft en in de badkamer business zit.
GR GR Argo.
als het uberhaupt vrouwen zijn.. ik vind het maar verdacht u_uquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja ik kijk geen gossip girlquote:
quote:
Oei die kwam hard, die kwam hard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Blair_Waldorf het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, lonely boy.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]mag niets over gezegd worden!
Je mag best zeggen dat ze een ban hebben. Het hoe en waarom dat mag inderdaad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ze een ban hebben. Het hoe en waarom dat mag inderdaad niet.
bans mogen niet besproken wordenquote:
Is inderdaad de Policy, waarom weet ik niet.quote:
Verkapte kijk mij ex mod zijn post.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is inderdaad de Policy, waarom weet ik niet.
Zou ik als ex-mod misschien moeten weten, maar het zij zo..
Voor een nieuweling weet je verdomd goed wat kloons zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Blair_Waldorf het volgende:
[..]
Omdat jij al de kloon van utopie bent?
Om opruiing, groepsvorming en stoerdoenerij met bans te voorkomen, om zo nog meer bans te voorkomen.. dus eigenljik voor ons eigen bestwilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden
dunno why, just is
ik zeg: "tozzzz wollah wollah" u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Om opruiing, groepsvorming en stoerdoenerij met bans te voorkomen, om zo nog meer bans te voorkomen.. dus eigenljik voor ons eigen bestwilnu echt weekeind
Loveyouall
Ik wil een kus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zeg: "tozzzz wollah wollah" u_u
verder ben ik toch altijd een braaf, meegaand meisje.. DUS.. ZODOENDE
fijn weekend
ik wil je graag een keer krijgen........quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hooooooooooooooo mensen die vragen
of eigenlijk niet eens vragen, maar zeggen.. NUH UHHHH THAT'S NOT HOW ROKJE WORKS
either you get it or you don't
dat willen er wel meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik wil je graag een keer krijgen........
KOM ONDER MIJN KLAMBOEEEEEEEEEEEE LALALALALA (8)quote:
quote:
eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu ga ik eten lieverds, daaaaaaaag![]()
NBTquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef NBT het volgende:
morguh! Wat is dat bericht? TRs? Was is deze?
ik doe even met je meequote:
aaf lieverdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef NBT het volgende:
morguh! Wat is dat bericht? TRs? Was is deze?
atbquote:
quote:
het is dat je niet op mannen valt...je hebt wel zo'n goede smaak hahahaahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was goddelijk
en eens![]()
lasgo was haske leuk voordat de lead zangeres vervangen werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Lasgo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut muziek maar wel leuke chick.
Watte?quote:
Ik kijk alleen naar de dame in kwestie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lasgo was haske leuk voordat de lead zangeres vervangen werd
tuurlijk heb ik datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is dat je niet op mannen valt...je hebt wel zo'n goede smaak hahahaaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Watte?![]()
[..]
Ik kijk alleen naar de dame in kwestie.
Toffe meid, leukere stem ook wel.quote:
ik denk dat laatste jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Toffe meid, leukere stem ook wel.Maar de andere Lasgo is een beetje geiler...
Maar das misschien omdat ze er meer te koop mee loopt.
zo oud ben jij nog niet... je jeugd... pfffffffffquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat laatste ja
ikzelf heb meer met de "oude" lasgo.. maar goed dat is ook een deel van m'n jeugd natuurlijk.. nostalgie ditdat alles
Ik ken alleen de nieuwe van toen ik nog stiekem radio luisterde terwijl ik eigenlijk moest slapen. Dus ik lag daar in bedje met mijn telefoon naar Belgische radio zenders te luisteren. Maar beide zangeressen zijn tof.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik denk dat laatste ja
ikzelf heb meer met de "oude" lasgo.. maar goed dat is ook een deel van m'n jeugd natuurlijk.. nostalgie ditdat alles
ja mijn jeugdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zo oud ben jij nog niet... je jeugd... pfffffffff
dat was natuurlijk..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:03 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ken alleen de nieuwe van toen ik nog stiekem radio luisterde terwijl ik eigenlijk moest slapen. Dus ik lag daar in bedje met mijn telefoon naar Belgische radio zenders te luisteren. Maar beide zangeressen zijn tof.
Toffe meid..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat was natuurlijk..
en ik gooi er nog 1 tegenaan.. volgens mij was dit 1 van haar laatste
quote:
whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je nou echt bewust bezig me gek te maken ???
ze heeft opdracht gekregen van de russische maffiaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ben je nou echt bewust bezig me gek te maken ???
hmmm appeltaartquote:
nee, Yakuzaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ze heeft opdracht gekregen van de russische maffia
i'm in it for the moneyquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
I'll make you an offer you can't refuse.
goed idee wel, i like itquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Argo het volgende:
[..]
We kunnen mensen pimpen, en ze dan verkopen?
ik zal jou eens spannendquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed idee wel, i like it
[..]
ik zal jou eens spannend
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goed idee wel, i like it
[..]
ik zal jou eens spannend
dat is superaardig van jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:23 schreef m1st1g het volgende:
ik zal een beetje de taak van CC overnemen met het posten van dat plaatje
ik mis die meid verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is superaardig van je
EENSCHquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil CC en moeraskat en utopie terug
het liefst met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat moet ik uitleggen... goede muziek, leuke vrouwen en dat op een vrijdagavond tegen een vrijgezelle man gebruiken...quote:
oh zo.. ja maar.......quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wat moet ik uitleggen... goede muziek, leuke vrouwen en dat op een vrijdagavond tegen een vrijgezelle man gebruiken...
dat is echt pesten en uitdagen
gelukkig maar, ik moest bijna huilonquote:
ik zou je bijna aan het huilen willen maken als ik dan jou in die bedstee kon krijgen om je te troosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik moest bijna huilon
Vies mannetjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zou je bijna aan het huilen willen maken als ik dan jou in die bedstee kon krijgen om je te troosten.
je neemt maar paracetamol en anders prozacquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Blair_Waldorf het volgende:
Niet huilen, daar krijg ik hoofdpijn van.
Heb je ook iets sterkers?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je neemt maar paracetamol en anders prozac
jij vuige schavuitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik zou je bijna aan het huilen willen maken als ik dan jou in die bedstee kon krijgen om je te troosten.
xanaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je neemt maar paracetamol en anders prozac
stil nouuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar je vind het wel leuk om te horen dat je aantrekkelijk bent....
nee, meer van.. niet verder vertellenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
waarom moet ik nou stil zijn, dat is zo'n topickillerrrrrrrrrr
* JijHebtGeenRokje pakt spees vast en danst de tangoquote:
mijn stiefdochtertje maakte die zooi ook altijd... en dat heeft NOG verkeerde invloed op mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee hoor, jullie moeten kopen![]()
dus ik moet het voor mezelf houden ??? waarom ??? ik schiet er zelf niets mee opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, meer van.. niet verder vertellen
Ik maak coole dingen ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn stiefdochtertje maakte die zooi ook altijd... en dat heeft NOG verkeerde invloed op mij
ANDERS GA IK JE ZWEPENquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus ik moet het voor mezelf houden ??? waarom ??? ik schiet er zelf niets mee op
kom maar, heb spreekuur u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
LEKKERRRRRRRRRRRRRRR wanneer en waar ???
LUCKY BASTARD!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
LEKKERRRRRRRRRRRRRRR wanneer en waar ???
Mag je de rest van de dag niet praten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zing wel tijdens mijn spreekuur
silent retreat ditdatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag je de rest van de dag niet praten?
adres via dm graag... auto draait al warm...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar, heb spreekuur u_u
achter station zwolle doe maar u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
adres via dm graag... auto draait al warm...
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
achter station zwolle doe maar u_u
HEE, ik moest al achter het stationquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
achter station zwolle doe maar u_u
lijkt erop dat het een trio wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEE, ik moest al achter het station
ik ben er al, waar ben jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEE, ik moest al achter het station
koekjes, je moet koekjes meenemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...
+/- 90 minuten heb ik nodig volgens de miepmiep
moet ik nog iets speciaals meenemen ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er al, waar ben jij?
[..]
koekjes, je moet koekjes meenemen
Argo moet je mee nemen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...
+/- 90 minuten heb ik nodig volgens de miepmiep
moet ik nog iets speciaals meenemen ?
Sorry ik zag het zebra pad niet, je kan der van het wegdek schrapen gr gr Argo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Is mijn vriendinnetje Blair er nog?
OM NOM NOMquote:
nee, die hangt in mijn sm-kelderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Je riep mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik zag het zebra pad niet, je kan der van het wegdek schrapen gr gr Argo.
WAAROM HEEFT IEDEREEN ZOVEEL GELUK BEHALVE IK!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OM NOM NOM
[..]
nee, die hangt in mijn sm-kelder
gewoon koekjes aanbieden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
WAAROM HEEFT IEDEREEN ZOVEEL GELUK BEHALVE IK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je maar een foto moeten maken van je date haar pinkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nogmaals, rustig maar, dat wil jij nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke tot zo rokje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik heb zin in lekkere lesbosechs met jouw.
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Had je maar een foto moeten maken van je date haar pink
Eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nogmaals, rustig maar, dat wil jij niet![]()
ik regel wel een meesteresje voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!![]()
[..]
Eigenlijk wel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry je mag me straffen omdat ik het niet gedaan heb!![]()
[..]
Eigenlijk wel.
hahaha bahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
down doe ik zelfs niet voor JHGR...dan komt juist alles omhoog
YAY!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik regel wel een meesteresje voor je
quote:
dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Ik ga wel. Er wordt getwijfeld aan de authenticiteit van mijn gebruikersaccount.
Die conclusie trek je zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:58 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Ik ga wel. Er wordt getwijfeld aan de authenticiteit van mijn gebruikersaccount.
Ik heb je geen DM gestuurd. En ik vind elk mens prachtig en ik hou ook van ieder mens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM's. Gaan jullie altijd zo met nieuwe mensen om?
ik stuur alleen DM's naar mensen die een ban hebben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:59 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal DM's. Gaan jullie altijd zo met nieuwe mensen om?
Ik steel niks. Zij zeggen dat ik jouw ben... als ze jouw met rokje bedoelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga maar eens ff in alle rust koffie drinken denk ik.. mensen die mijn e-identiteit proberen te stelen, daar trek ik de lijn
laterrrr![]()
rokje , proost enneeeuuuhhh ben je geil of wil je een koekje erbij ???quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ga maar eens ff in alle rust koffie drinken denk ik.. mensen die mijn e-identiteit proberen te stelen, daar trek ik de lijn
laterrrr![]()
hallon, een nieuweling?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:04 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik steel niks. Zij zeggen dat ik jouw ben... als ze jouw met rokje bedoelen.
Kloon zou ik het niet willen noemen, gewoon een user die met een schone lei wil beginnen. Guess this is not the right spot.quote:
schone lei begin je niet op deze manierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:11 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Kloon zou ik het niet willen noemen, gewoon een user die met een schone lei wil beginnen. Guess this is not the right spot.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
schone lei begin je niet op deze manier
jep en daarvoor moet je dus weten wie er nog meer aanwezig is...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee nog al iemand
ik haat mensen niet die ik nog niet ken. alleen sommigen die ik wel ken
Wat maakt dat uit? Zie me maar gewoon als nieuwe gebruiker want wat mijn vorige account was laat ik toch niet weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
neuh geen haters. wel FOK!ers die willen weten met wie we te maken hebben
Geloof je dat zelf?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Zie me maar gewoon als nieuwe gebruiker want wat mijn vorige account was laat ik toch niet weten.
En met Blair_Waldorf heb ik serieus niks te maken.
nee en daarom hebben jullie alle 2 een usernaam aangemaakt als gossip girl...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:15 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Zie me maar gewoon als nieuwe gebruiker want wat mijn vorige account was laat ik toch niet weten.
En met Blair_Waldorf heb ik serieus niks te maken.
Daar sta ik volledig buiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee en daarom hebben jullie alle 2 een usernaam aangemaakt als gossip girl...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
voor een roddeltante heb je wel een grote *****CENSUUR*****
Does that make you horny, lonely boy?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
voor een roddeltante heb je wel een grote *****CENSUUR*****
ik word alleen geil van een volwassen vrouw... en niet van een kloonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:19 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Does that make you horny, lonely boy?
Ik ben een volwassen vrouw. Kloon of niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik word alleen geil van een volwassen vrouw... en niet van een kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |