silent retreat ditdatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag je de rest van de dag niet praten?
adres via dm graag... auto draait al warm...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kom maar, heb spreekuur u_u
achter station zwolle doe maar u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
adres via dm graag... auto draait al warm...
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
achter station zwolle doe maar u_u
HEE, ik moest al achter het stationquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
achter station zwolle doe maar u_u
lijkt erop dat het een trio wordtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEE, ik moest al achter het station
ik ben er al, waar ben jij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEE, ik moest al achter het station
koekjes, je moet koekjes meenemenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...
+/- 90 minuten heb ik nodig volgens de miepmiep
moet ik nog iets speciaals meenemen ?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben er al, waar ben jij?
[..]
koekjes, je moet koekjes meenemen
Argo moet je mee nemen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geef ff je nr dan bel ik als ik er ben...
+/- 90 minuten heb ik nodig volgens de miepmiep
moet ik nog iets speciaals meenemen ?
Sorry ik zag het zebra pad niet, je kan der van het wegdek schrapen gr gr Argo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Is mijn vriendinnetje Blair er nog?
OM NOM NOMquote:
nee, die hangt in mijn sm-kelderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
Je riep mij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik zag het zebra pad niet, je kan der van het wegdek schrapen gr gr Argo.
WAAROM HEEFT IEDEREEN ZOVEEL GELUK BEHALVE IK!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OM NOM NOM
[..]
nee, die hangt in mijn sm-kelder
gewoon koekjes aanbieden...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
WAAROM HEEFT IEDEREEN ZOVEEL GELUK BEHALVE IK!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had je maar een foto moeten maken van je date haar pinkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nogmaals, rustig maar, dat wil jij nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |