Oei die kwam hard, die kwam hard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:31 schreef Blair_Waldorf het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, lonely boy.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]mag niets over gezegd worden!
Je mag best zeggen dat ze een ban hebben. Het hoe en waarom dat mag inderdaad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag best zeggen dat ze een ban hebben. Het hoe en waarom dat mag inderdaad niet.
bans mogen niet besproken wordenquote:
Is inderdaad de Policy, waarom weet ik niet.quote:
Verkapte kijk mij ex mod zijn post.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is inderdaad de Policy, waarom weet ik niet.
Zou ik als ex-mod misschien moeten weten, maar het zij zo..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor een nieuweling weet je verdomd goed wat kloons zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:34 schreef Blair_Waldorf het volgende:
[..]
Omdat jij al de kloon van utopie bent?
Om opruiing, groepsvorming en stoerdoenerij met bans te voorkomen, om zo nog meer bans te voorkomen.. dus eigenljik voor ons eigen bestwilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bans mogen niet besproken worden
dunno why, just is
ik zeg: "tozzzz wollah wollah" u_uquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Om opruiing, groepsvorming en stoerdoenerij met bans te voorkomen, om zo nog meer bans te voorkomen.. dus eigenljik voor ons eigen bestwilnu echt weekeind
Loveyouall
Ik wil een kus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zeg: "tozzzz wollah wollah" u_u
verder ben ik toch altijd een braaf, meegaand meisje.. DUS.. ZODOENDE
fijn weekend
ik wil je graag een keer krijgen........quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hooooooooooooooo mensen die vragen
of eigenlijk niet eens vragen, maar zeggen.. NUH UHHHH THAT'S NOT HOW ROKJE WORKS
either you get it or you don't
dat willen er wel meerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik wil je graag een keer krijgen........
KOM ONDER MIJN KLAMBOEEEEEEEEEEEE LALALALALA (8)quote:
quote:
eet smakelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
maar nu ga ik eten lieverds, daaaaaaaag![]()
NBTquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef NBT het volgende:
morguh! Wat is dat bericht? TRs? Was is deze?
ik doe even met je meequote:
aaf lieverdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:28 schreef NBT het volgende:
morguh! Wat is dat bericht? TRs? Was is deze?
atbquote:
quote:
het is dat je niet op mannen valt...je hebt wel zo'n goede smaak hahahaahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het was goddelijk
en eens![]()
lasgo was haske leuk voordat de lead zangeres vervangen werdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Lasgo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut muziek maar wel leuke chick.
Watte?quote:
Ik kijk alleen naar de dame in kwestie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lasgo was haske leuk voordat de lead zangeres vervangen werd
tuurlijk heb ik datquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het is dat je niet op mannen valt...je hebt wel zo'n goede smaak hahahaaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Watte?![]()
[..]
Ik kijk alleen naar de dame in kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |