quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als je de Gunther look neemt dan denken ze dat je zwakzinnig bent en willen ze je op die manier geld aftroggelen
ik neem het wel serieus hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:01 schreef Argo het volgende:
[..]Ben ik dan een baas, ik dacht dat Gunther niet serieus genomen werd.
[..]
ok i'm on itquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 3: Bekijk alle eps van Gossip girl en observeer Blair.
dan zeg je "OHHHH YOU TOUCH MY TRALALA"quote:
My ding ding dongquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan zeg je "OHHHH YOU TOUCH MY TRALALA"
nee jonge, die poept je tas onderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
een sjiewawa voor in je designer tas u_u
kurkje er inquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee jonge, die poept je tas onder
Nee joh mallerd!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOAX, hij wenst je een hatelijk weekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i bring the painquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HOAX, hij wenst je een hatelijk weekend.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!Ga nou maar je oh zo lekkere vriendin neuqen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dus dat he, dikke bling bling ditdat alles jwzquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:06 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!HOU JE BEK TEGUH SPEES GEAKKK KOM DANGGG IK HOEK JESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Stap 3 sla ik over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Argo ben je al klaar met stap 3?
JAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Stap 3 sla ik over.![]()
En en ik ga de gunther look aanmeten denk ik.
dat.. nooit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap: Ga een maand bij een callcenter werken, dan weet je hoe irritant dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |