ICK WEED HUD NEITTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kijk zo hatelijk dat van die achterlijke fondsenwervers me niet eens aan durven te spreken
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]be my jedi-master, teach me
quote:
die kan ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 1: oefen je beste pokerface voor de spiegel
Denk je dat zon bril helpt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 1: oefen je beste pokerface voor de spiegel
ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit ik had een leuke stap 2 bedacht maar ik ben hem vergeten, even denken
ik zou gillend wegrennen, jaquote:
zonder is beterquote:
Ik moet nu toch een bril!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik wacht in spanning af
[..]
ik zou gillend wegrennen, ja
Oh ok... misschien een baard dan.quote:
neem de Gunther lookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:58 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik moet nu toch een bril!
[..]
Oh ok... misschien een baard dan.
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen en louboutins en een mclaren F1 kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichtingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Stap 2: Zeg 10x tegen jezelf 'Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting'
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting
Als ik 1miljoen euro had zou ik 5 designer tassen kopen in plaats van het weg te geven aan de kankerstichting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |